astrofriikki
|
|
« Vastaus #165 : 06.08.2008 21:30:28 » |
|
Kiitos Kenergiaa Voi olla noinkin, hän kun oli itse itsensä ajamana aikamoisessa myllytyksessä, minkä vuoksi oli ehkä pakotettu vaihtamaan porukkaa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kauris Kuu - Härkä AC - Jousimies
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #166 : 07.08.2008 15:59:44 » |
|
Minä taas olen huomannut, että todella monesta lähipiirini Nousu-Kauriista on muuttunut viime aikoina todella elämään kyllästyneitä ja elämään katkeroituneita yksilöitä, jotka purkavat kaiken vihansa sitten lähellään oleviin. Todella sääli. Ainakin heti tulee 4-5 tapausta mieleen nousu-kauriista. Eli voi se Pluto näinkin vaikuttaa. Nousumerkki kun kuvastaa tavallaan silmiä, joilla katsomme maailmaa - Pluto kun siihen päälle menee, niin aika rumat kuvat voivat silmiin muodostua ja siitä katkeroitua.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #167 : 08.08.2008 08:39:17 » |
|
Minä taas olen huomannut, että todella monesta lähipiirini Nousu-Kauriista on muuttunut viime aikoina todella elämään kyllästyneitä ja elämään katkeroituneita yksilöitä, jotka purkavat kaiken vihansa sitten lähellään oleviin. Hui! Toivottavasti minusta ei tule tuollaista. Onneksi tuo Pluto jyrää meitin vasta joskus kymmenen vuoden kuluttua, kun askendenttini ei ole ihan alkuasteilla, mutta täytyy muistaa pitää varansa. Aurinko-Kauris-ystäviä minultakin löytyy pari, mutta heissä en onneksi ole havainnut mitään ikävää. Eräs heistä ryhtyi juuri yksityisyrittäjäksi ja alku on lähtenyt todella hyvin käyntiin, mutta katsotaan mitä hänen elämässään tapahtuu, kun Pluto lähestyy hänen aurinkoaan ensi vuoden puolella ja ohittaa sen parin lähivuoden aikana. Täytyykin varmaan varoitella, ettei ainakaan tekisi töitä ihan burn-outiin asti.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
astrofriikki
|
|
« Vastaus #168 : 08.08.2008 08:53:17 » |
|
Miten näen, koska pluto on tulossa meikäläisen kohdalle ? Koitin katsoa transiittilistaa muutaman vuoden eteenpäin, enkä huomannut mitään erikoista pluton kohdalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #169 : 08.08.2008 09:11:59 » |
|
Astrofriikki, käytätkö Astro.comia? Siellä voi kätevästi kokeilla tehdä transiittikarttansa ( Natal chart and transits) erilaisilla tulevaisuuden päivämäärillä. Esim. tuon Pluton tulon omalle askendentilleni kurkkasin ihan vain siten, että kokeilin vaihtaa päivämäärää aina vuoden eteenpäin ja katsoin, missä asteissa Pluto etenee. Pluto tosin myös peruuttelee välillä (silloin Pluton symbolin vieressä näkyy R-kirjain) ja liikkuu asteissa taaksepäin, siksi ei kannata hämmästyä liikkeen "sahaamisesta". Pluto on h-i-d-a-s.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
astrofriikki
|
|
« Vastaus #170 : 08.08.2008 09:25:55 » |
|
Kiitos Ajatus Kyllä tuota astro.comia olen käyttänyt peruskartan tekoon ja jotain hiukan muutenkin. Mutta en pahemmin näitä extended-toimintoja. Koitetaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #171 : 22.08.2008 21:16:04 » |
|
Kaurisenergiaa, kyselit parisuhdetilanteestani... sanotaan että ei ole ollut ruusuista näiden mun aikana... Toisaalta tr. Jupiter 7.huoneessa on tullut apuun, jos on ollut liian vaikeaa. En todella tiedä mitä tässä vielä tapahtuu, mutta tuon perheen suhteen taitaa tulla jonkinlainen taistelu, jotta saan itsenäisyyteni. Tässä on ollut kaikenlaista kummaa ilmassa ja näin joku yö unta, jossa olin vanhempieni kanssa ja minulla oli veitsi kädessä... mielestäni tuo veitsi unessa viittaa siihen, että jotain pitää irrottaa tai leikata pois. Hemmetti kun haluaisi selvittää asiat äitini kanssa, mutta vaikeaa se vielä on kun muut velvollisuudet painaa päälle ja se on kohdalla vasta ensi vuonna. Turhauttaa. Onko teillä kauriilla yhtä levoton ja hermostunut ja jotenkin epämääräinen olo kuin Jousimiehillä tällä hetkellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #173 : 22.08.2008 21:35:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #174 : 22.08.2008 21:36:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #175 : 22.08.2008 21:40:17 » |
|
Vaikea selittää, mutta jotenkin sellainen tunnelma ja "fiilis" tuli niistä koira-aiheen viesteistäsi että "anteeksiettäolenolemassa, korjaanasianpikimmiten" tyyppinen energia tai sitten se oli vain omia tunnelmiani kuluneelta vuodelta. Kuka tietää. Älä ota liian vakavasti. vain näitä mutu-juttujani... Muoks: niin tuo saattaa aiheuttaa pessimististä ja hyvin negatiivi sävytteistä ajattelua ja näitäkin havaitsin viesteistäsi. Mielestäni olin jo optimisti hyvällä matkaa, mutta tuo penteleen tr. taisi vähän tuoda takapakkia aina niin positiiviseen olemukseeni... : Johan tuli selostus. Sorry. nyt.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 21:43:41 kirjoittanut Lizzy »
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #176 : 22.08.2008 22:09:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #177 : 22.08.2008 22:14:02 » |
|
Hyvä hyvä! Juuri näin. Kiva jos kutittelin nauruhermoja. Mulla on toi nousu-rapu jota syyttää epävarmuudesta jos ei oo saturnuksen tr. ah ja voi. Mutta minunkin mielestäni elämä on hieno asia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #178 : 22.08.2008 22:24:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|