Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 126847 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #180 : 23.08.2008 20:37:03 »

Todellakin, korkea aika.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #181 : 11.09.2008 08:54:32 »

Heh, tuostapa tulikin mieleeni -aika sanoa sanottavansa- että arvatkaas mitä Kauris nyt keksi.

No, minä lupauduin ehdokkaaksi kunnallisvaaleissa! Eräs puolue oli jo aikaisemmin minusta kiinnostunut mutta sanoin että eihän minulla ole aikaa... mutta eivät siellä antaneet periksi koska minä olen heidän mielestään TÄYDELLINEN ehdokas (no, täydellinenhän minä olenkin  Cool ) joten tässä sitä nyt ollaan.

Kauris otti ensimmäisen askeleen kohti poliittista taivaltaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #182 : 11.09.2008 15:24:28 »

moderoitko kysymykseni pois?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #183 : 11.09.2008 20:13:04 »

En minä mitään moderoinut. Joku toinen mode oli näppärästi paikalla. Ehkä kirjoitit aiheen vierestä?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #184 : 12.09.2008 08:09:52 »

oliko siis sotapolitiikasta kirjoittaminen aiheen vierestä? luulenpa että astro ei vaan ole paikka, jossa puhua mistään isommasta, eli jatketaan seksi ja poikaystävä-linjalla, jos jatketaan.

itseä vaan alkoi kiinnostaa aihe, mutta voi olla että politiikka on kaikissa paikoissa liian tulenarkaa.

ehkä on parasta olla politikoimatta, ellei nyt sitten henkisellä tasolla.

tilanne on siis hyvä.-
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 08:17:13 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #185 : 12.09.2008 08:40:10 »

No, onhan politiikka kieltämättä vähän arka aihe. Sotapolitiikka nyt ainakin heittää varsin kauas noista mun kunnallivaalitouhuista. Siinä aion keskittyä aivan tämän meidän kuntapahasen epäkohtiin... jos nyt sinne pääsen.

Onhan tässä Jupiter auttamassa.  Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #186 : 12.09.2008 09:05:32 »

no jos minä mitään tekisin politiikassa, niin nostaisin tän planeetan jonnekin sivistyneiden planeettojen tasolle, muu ei kai sitten kiinnostaisi. pikku tehtävä!

se ei ehkä toisi henkilökohtaista etua, mutta planetaarista.. siksi jos nyt hetken vielä keskittyisi ihan omiin pikku töihin ja tehtäviin.

Wink
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 09:07:30 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #187 : 12.09.2008 14:32:29 »

ANTAKAA MUN JUPITER TAKAS!!!!  uglystupid2
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #188 : 12.09.2008 16:16:15 »

ANTAKAA MUN JUPITER TAKAS!!!!  uglystupid2

Ehei!   Grin 

Jupiter auttaa nyt meitä negatiivisuuteen taipuvaisia sarvipäitä... Me tarvitsemme positiivisuutta ja onnea.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #189 : 12.09.2008 16:23:52 »

Ai  jupiter jousimies ? Kyyyllä se tulee takasin... 12 vuoden päästä.  coolsmiley :Smiley Grin

Jupiter on niin suurenmoinen ja hieno planeetta, että siitä riittää onnea ja riemua kaikille.  smitten
Niin ja kai se vaikuttaa  jousimies elämässä aina.  smitten Uskon...  idiot2

Sitäpaitsi jossain se siellä kartalla aina on. Nyt se menee Marix sulla 3.huoneessa ja ens vuonna tulee sun
4.huoneeseen  aspect_con kuu että ei paha ollenkaan.  Wink

Kaurisenergiaa, eikö sulla mee  jupiter nyt 7.huoneessa? Ehkä se tuo äänestäjiä?  Wink

Onnea ensimmäiselle poliittiselle askeleelle.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #190 : 12.09.2008 16:32:09 »

Kaurisenergiaa, eikö sulla mee  jupiter nyt 7.huoneessa? Ehkä se tuo äänestäjiä?  Wink

Onnea ensimmäiselle poliittiselle askeleelle.  Smiley

Kiitos Lizzy. Ja oikein muistit, Jupiter seilaa lähellä 7. huoneen rajaa. Nyt se on melkeimpä juuri Aurinkoni päällä 6. huoneessa mutta juuri vaalien aikaan siirtyykin sitten DC:lle. Elikkä uusia vaikutusvaltaisia ihmisiä tulee elämääni... Äänestäjiä!  Cool

Ja jos en saa ääniä niin tutustumpa kuiteskin uusiin ihmisiin.
tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #191 : 13.09.2008 12:25:38 »

Sitäpaitsi jossain se siellä kartalla aina on. Nyt se menee Marix sulla 3.huoneessa ja ens vuonna tulee sun
4.huoneeseen  aspect_con kuu että ei paha ollenkaan.  Wink

hmm.. mitäs se kolmoshuone ny olikaan? hitto ku kerkee unohtua nää jutut ku ei seuraa aktiivisesti. kakkonen oli sitä rahaa ja seiska avioliittoa?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Lizzy
Vieras
« Vastaus #192 : 13.09.2008 23:45:59 »

Sisaruksia, naapureita, lyhyitä matkoja... sukulaisia? Tätä se 3.huone on.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #193 : 14.09.2008 10:43:41 »

itse assosioin kolmosen kommunikointiin, Merkkariasioihin, serkkuihin ja matkoihin.
tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #194 : 14.09.2008 11:00:05 »

ai serkkuihin? no mun serkku on muuttanu tohon viereiseen taloon niin et sen parveke on meijän parveketta vastapäätä ja se näkee huoneestaan ihan avoimesti meille joten mä en enää voi kulkea täällä puolialasti Tongue ripustin yks päivä verhoja ni rupesin katteleen, että oho mun pappa on tuolla naapuriparvekkeella Cheesy
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: