Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 493155 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1080 : 11.01.2010 05:15:03 »

aava1  Smiley

Uusi vuosi sujuu paremmissa tunnelmissa kun olet tarkkana ja avoin kaikelle uudelle, kuten uusi asenne ja uusi suhtautumistapa. Olet jo edistynyt meidän mielestä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1081 : 11.01.2010 05:23:53 »

jade

Sinulla on kyky olla iloinen. Se on vahvuutesi ja sen kautta jaksat kovissakin paikoissa. Tiedosta tämä vahvuutesi entistä syvällisemmin, kuinka se kantaa sinua. Joskus on jopa hyvä säännöstellä iloisuutta sillä kaikki eivät kestä sitä. Tunnustele tällaisia tilanteita. Näe syvemmin missä voit olla luonnollisesti iloinen, muistathan että iloisuus ei ole aina hymy eikä ystävällinen käytös, vaan se on iloa sisäisesti, eikä sitä tarvitse erityisesti jakaa kenellekään, koska iloisuus tarttuu jos on tarttuakseen.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1082 : 11.01.2010 05:43:26 »

iltaa jpi

Olet jo seuraamassa polkuasi rehellisesti ja suoraselkäisesti. Katsot vaikeitakin asioita suoraan silmiin. Kevennys ja rentous on osa polkua. Kaiken ei tarvitse olla syvällistä ja pohdiskelevaa, vaan rentous on ikuinen projekti. Elämä ei aina ole helppoa, mutta varaa aikaa rentoutumiselle. Kevennä sisäisesti ja naureskele pienille asioille. Olemme kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1083 : 11.01.2010 05:50:11 »

Amber

Mikään ei ole sitä miltä se aluksi näyttää. Liike ja muutos on pysyvää. Katso asioita uusin silmin. Käy vuoropuhelua itsesi kanssa. Luo tällä tilaa omille ajatuksillesi.
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1084 : 11.01.2010 08:30:20 »

Huomenta Heaven,

Kiitos jälleen vastauksestasi  smitten

terkuin
aava1 angel
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1085 : 11.01.2010 08:42:13 »

Nyt haluan turvautua teihin ystäväni. Tämä alkuvuosi on ollut vähän liiankin rankka. Voimat alkaa olla minimaalisen vähissä ja se on uutta minulle se. Olen yleensä iloinen ja positiivinen ja jaan omaa energiaani hyvinkin avoimesti. Pystyn auttamaan muita ihmisiä omalla energiallani ja kanavoinnilla.
Nyt on kuitenkin asiat kääntyneet päälleen. Joudun olemaan väkisin töissä vielä tammikuun paikassa jonne en kuulu, paikassa joka ei tee ollenkaan hyvää sisimmälleni. Samalla olen kaukana ystävistäni, niistä jotka pystyvät auttaa minua, silloin kun minä tarvitsen energiaa, kuunteliaa ja sydäntä. Tämän kaiken kukkuraksi läheinen ihmiseni kuoli ja kaikki järjestelevät hautajaisia. Eivät he pahalla mitään tee, mutta tuntuu pahalta nähdä, kun ihmiset toimivat mielellään, eivätkä sydämellään.
Viikonloppu meni nukkuessa. Yritin kerätä energiaa, mutta nyt en vaan saa itseäni kokoon. Jos joku ihana ihminen onnistuisi kanavoimaan minulle voimia pääsisin lähtemään tällä viikolla ystävieni luo toiselle puolelle suomea. He kyllä saavat minun energiani taas kuntoon. Uskon, että olen täällä töissä oltuani kaksi kuukautta onnistunut saamaan sakranikin sekaisin, sillä en ole ollenkaan oma iloinen itseni.
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1086 : 11.01.2010 09:33:39 »

Saisinko minäkin viestiä oppailtani  angel Cheesy

Limis  smitten smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1087 : 11.01.2010 10:02:20 »

TaruMaru toki energian antaminen auttaisi sinua väliaikaisesti ja toivon, että siihen kykenevät auttaisivat sinua, mutta toivon myös samalla, että kykenisit näkemään miksi elämäsi muuttui näin hankalaksi. Sillä on aivan oma tarkoituksensa ja minä uskon, että se on kutsu heräämään ja muuttumaan. Se on kutsu henkiselle kasvulle.

Se mitä tuo tarkoittaa ja mitä sinun on tarkoitus nähdä ja muuttaa voi olla äärimmäisen laaja-alainen asia, jota ei tässä voi käsitellä noin vain. Mutta ota tämä aika haasteena vastaan kiitollisena ja nöyränä. Ajattele, että nyt on viimein elämäsi mahdollisuus löytää itsesi ja lopullinen onnesi.

Olen osittain jopa onnellinen puolestasi tämän vuoksi vaikka tiedän, että henkinen kasvu negatiivisesta aloituskohdasta on erittäin raskasta. Minä jos kuka tiedän ne polut. Olenhan itsekin menettänyt terveyteni ja jouduin vetäytymään koko elämästäni vain siksi, että löytäisin itseni. Ja silti olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta.

Autan sinua, jos voin ja osaan.
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1088 : 11.01.2010 10:15:22 »

Ulkopuolinen:

Osuit naulankantaan. Juuri tuota olen itsekin pohtinut ja tiedän, että sitä tämä on. Vahvana ihmisenä kaiken murtuminen vain on vaikea kantaa. Tiedän, että tämä avaa taas uuden oven, uuden polun, jota olen pitkään odottanut. Mutta tuntuu, että yksin on vaikea jaksaa. Kun koko ruumis on sotkussa ja ajatukset tahtoo käyvän päälle, vaikka kuinka tietää, että on aina osannut ne heittää taka-alalle ja seurata vain sydäntään. Nyt ei saa selvää edes ajatuksistaan, eikä itseään voi kuunnella, kun ei tiedä kuka puhuu.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1089 : 11.01.2010 10:34:40 »

tsemppiä aava1   smitten
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1090 : 11.01.2010 11:16:57 »

Kiitos Heaven,

vastaus oli todella yllättävä ja niin tosi!

Kiitos, kiitos, kiitos  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1091 : 11.01.2010 17:17:16 »

Nyt kaipaan apua, koska omat keinot saatikka sitten järki ei riitä ymmärtämään.

Pyydän siis saada kanavoinnin minulle tärkeältä olennolta. Häneltä (/-stä), joka otti minuun yhteyttä aiemmin syksyllä - näyttäytyi kullanruskeana oliona ja, kertoi tulevansa toiselta planeetalta. Häneltä, joka koskettaa minua joka kerta niin syvästi läsnäolollaan.

Tällasia kysymyksiä pohdin: kuka olet? mistä sinä tulet? mikä on meidän välinen yhteys?

En ole koskaan elämäni aikana kokenut niin raastavaa ikävää Ketään kohtaan. Koko juttu on niin hämmentävä..

Eli tällaiseen kaipaisin valaistusta tällä kertaa.

Kiitoksia Heaven.  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1092 : 12.01.2010 22:48:37 »

TaruMaru

Emme voi kommentoida asiaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1093 : 12.01.2010 22:51:27 »

limoviikuna

Sinulla sujuu asiat varsin hyvin. Katsele asioita monita eri kanteilta, ja päästä turhasta irti. Yksinkertaista mutta ei niin helppoa toteuttaa  Wink
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1094 : 12.01.2010 23:42:24 »

Anahata

Olemme pohtineet miten vastata ainakin 15 minuuttia. Meidän mielestämme ydinkysymys on: miten haluat edetä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 80
  Tulostusversio  

Siirry: