Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 495116 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #210 : 15.01.2008 21:53:04 »

Dala: Koirasi voi hyvin, sanoi suojelusenkelisi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #211 : 15.01.2008 21:58:30 »

sidrika: tässä suojelusenkelisi. rakkaani, kuinka paljon olet käyttänyt aikaa rakkaasi etsimiseen? juuri sinulle saattaa tehdä hyvää pieni aktivoituminen. tee etsimisestä seikkailu. harjoittele flirttiä ja huumoria. muuta ulkonäköäsi. pidä hauskaa. sen jälkeen kyllä kiinnostus herää. älä odota sitä Oikeaa heti ja salamaniskulla. muista matkata kepeästi kohti ihanaa suhdetta, ja erityisesti kehitä itseäsi.

kokeile etsiä muuta työtä. saat ainakin ajatukset muualle, ja sitten saatat saada uusia ajatuksia. tee. kokeile leikkimielistä tekemistä, jossa yrität ottaa selville vakavasti, mitä oikein haluat. ole kepeä ja päämäärätietoinen samanaikaisesti.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #212 : 15.01.2008 23:01:21 »

Kiitos  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #213 : 16.01.2008 10:48:47 »

Embarrassed Hei Enkelini, kuinka voisin vielä enemmän helpottaa vanhempieni taakkaa? Pystynkö tekemään jotain, vai tarvitseeko minun? Olen aika ahdistunut asiasta itsekin. Kiitos!  angel
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #214 : 17.01.2008 00:13:06 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. tee se mitä voit ja jaksat. älä uuvuta liikaa itseäsi, sillä siitä ei hyötyisi kukaan. kun autat vanhempiasi, yritä kuvitella että teet työtä, jossa voit vain tarkkailla omia reaktioitasi. se on ikään kuin työtä, joss olet omassa sisäisessä maailmassa, jossa suojelusenkelisi on kanssasi koko ajan. älä tarkkaile äläkä välitä vanhempiesi reaktioista kun autat heitä. heillä on omat ajatuksensa ja käsityksensä asioista, joten mitäpä niitä muuttamaan, tai ennen kaikkea miksi reagoisit heidän juttuihinsa. voit jopa antaa joidenkin tuttujen juttujen mennä vasemmasta korvasta sisään ja oikeasta ulos. älä pelkää, ei se vähennä rakkauttasi heitä kohtaan.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #215 : 17.01.2008 00:20:50 »

Elwyn: itseluottamus ja epäröinti kulkevat käsi kädessä. epäröinnistä seuraa se ettet tiedä ketä kuunnella. tokkopa taidat kuunnella meitäkään... Wink ja sitten itseluottamus laskee kun et tiedä ketä kuunnella. sinullekin tekisi hyvää seurata ikään kuin järjestelmällisesti aikaisempia vastauksiamme. ota tästä projekti: kuinka kohotan itseluottamustani?

tee asioita joista pidät. muista että kelpaat taivaalle sellaisena kuin olet, koska sinulla on sielu. jos et pidä jostain asiasta elämässäsi, muuta se. mietiskele 5-20 min päivässä. ennen mietiskelyä pyydä minulta suojelusenkeliltäsi apua. kävele luonnossa. liiku. mene. tee. ihmettele. kultaseni, tulenko potkaisemaan sinua peppuun?

kyse ei ole siitä mitä teet tai millaisen päätöksen. kyse on siitä oletko onnellinen. kun on onnellinen, osaa korjata virheet, ja osaa nauttia menestyksekkäistä päätöksistä.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #216 : 17.01.2008 10:27:34 »

Kiitos! Hänelle on tosin sanottu että suomen kieli on jo suht hyvä, mutta olen samaa mieltä että parempikin voisi olla. Tänne hän tuntuu nyt asettuvan, koska suku on maassa tai maiden rajalla. Asumisasia tuntui eilen hieman edistyvän..
ja koska hän on niin kultainen veijari Wink , pyysin tämän, meillä on varmaan joku sielunsopimus.-.No en ole eilisen teeren poika, mutta avitan mieluusti, ettei vaan mitkään mahikset mene hukkaan. Urheiluliike ei ollut paha idea, koska hän on hyvin sportti ja oli ajatellut jo erästä myyntikoulutusta. Näytin eilen monta kauppaa muuten hänelle.. ammatteja on todellakin monta, mutta eikö yleisin ole tekninen-kaupallinen, ellei ole vetoa lääkis-oikis-humanismi.. luova-

Yep-välitän.

Hänelle tuli tuollainen.

You might need to focus more on practical matters. Sometimes you have your head in the clouds. You love to imagine that things will get better, but you don't always put material plans into motion. Today you'll want to get grounded. Set up a series of steps that you can take to achieve your goals. Focus on short-term actions that can have positive, long-term, effects. You need a game plan that is very specific.
  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.01.2008 14:44:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
angelic
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #217 : 18.01.2008 13:49:12 »

Hei, toivoisin suojelusenkelini neuvoja ja sanomaa uusien asioiden aloittamisessa. Uudet ihmissuhteet, työ, varsinkin oman hyvinvoinnin lisääminen kaikin tavoin. Haluaisin heittää vanhat kuluneet asenteet ja vuosia eteenpäinmenoa estäneet asiat ja pelot lopullisesti romukoppaan nyt. Ja se rakkaus, jos tämä nykyinen tilanne pitää loppua, niin miten seen teen. t. angelic
tallennettu
heikki
Vieras
« Vastaus #218 : 18.01.2008 14:28:51 »

Hei Rhodonite Smiley

Terveyteeni ja siitä johtuviin haasteisiin haluaisin selkoa. Onko tuloksena oman tien löytäminen?

t. laby
tallennettu
Riitta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #219 : 18.01.2008 15:02:25 »

Hei! Autatko minua kavavoinillasi?
Jo pitemmän aikaa olen tuntenut olevani aivan ulkopuolinen elämässäni.
Jostain syystä minulla on vahva tunne, että olen eitoivottu menen sitten minne tahansa.
Työni ei ole enää aikoihin tuonut iloa muuta kuin palkan muodossa.
Onneksi suhteeni puolisooni on hyvä.
Olen käynyt läpi henkistä murrosta mutta olen nyt juuttunut kiinni
tähän erillisyyden teemaan.
Mitä teen?

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #220 : 19.01.2008 01:28:33 »

angelic: tässä suojelusenkelisi. uudet asiat ovat tulossa elämääsi, koska olet niitä toivomassa. ole tarkkana että visualisoit päivittäin sen suunnan mihin haluat mennä. esim. "haluan mielekkään työn", jota voit toistaa intohimosesti päivän mittaan itsellesi. samalla muista aina miettiä: mistä haluan luopua? suosittelen että kirjoitat paperille mistä haluat luopua. ennen kuin toivot mitään tai ennen kuin teet päätöksiä, muista aina pyytää apua yläkerrasta.

voit pyytää arkkienkeli Mikaelia. hän antaa sinulle rohkeutta. muista myös että taivaassa ei tunneta eri tasoja samalla tavalla kuin firmassa on työntekijä ja toimitusjohtaja. kun pyydät siis Mikaelia, ole vilpitön ja keskity vain pyyntöösi. älä luokittele alemman tason ja ylemmän tason asioita. vain pyydät omaa asiaasi.

rakkaus löytää tiellesi monin eri tavoin, kun olet menossa sielusi haluamaan suuntaan. voit kysyä myöhemmin lisää. nyt ensin toteuta ensimmäiset askeleesi yläkerran kanssa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #221 : 19.01.2008 01:38:18 »

Labyrintti: tässä suojelusenkelisi. tilanteesi on tiukka. olet tullut oppimaan hyväksymistä. että hyväksyt ikään kuin Jumalan tahdon. katsoa asioita silmästä silmään. tämä voi aluksi vaatia paljon rohkeutta. sulattele asiaa.

alussa saatat tarvita henkilöä lähellesi, jolla on suora yhteys taivaiseen ulottuvuuteen. hän voi kertoa sinulle asioita ja ennen kaikkea ohjata taivaan lohduttavaa energiaa olemukseesi. sitten olet seesteisempi. nyt on hyvin vaikeaa sanoa sinulle vain sanoja. kokemus taivaan ulottuvuuden energiasta voi saada sinut katsomaan asioita silmästä silmään paremmin. voit kysyä rhodonitelta yv:nä lisää, jos haluat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #222 : 19.01.2008 01:48:28 »

Riia: rakas. et ole ehkä saattanut kaikkia haluamiasi muutoksia läpi elämässäsi. ihmiset vaistovat että et ehkä enää kuluu tiettyyn tilanteeseen. he pitävät sinua alitajuisesti ulkopuolisena. jos menet eteenpäin, sivullisen tunteesi voi lievittyä jopa kokonaan. osittain se riippuu myös siitä ettet katkeroidu hiljaisesti.

älä mieti muutoksia liian henkisenä. kyse on pikemminkin elämän laista: kaikki muuttuu ennemmin tai myöhemmin. älä etsi henkisiä selityksiä tilanteellesi. jos on pakko sanoa mitä on nyt henkisintä sinulla, niin se on tämä suojelusenkelisi kanavointi, rakkaani Wink nyt menet ja teet asioita, ja suunnittelet ja lähdet eteenpäin.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #223 : 19.01.2008 09:36:50 »

Moi rhodonite!

Saanko käyttää taas sinun lahjaasi, ja kysäistä minun suojelusenkeliltä mitä mieltä hän on, josko nyt sitten hakisin tätä työpaikkaa ja vieläpä siltä toiselta paikkakunnalta?

Ja rhodonite sinulle voisin jo tarjota vaikka munkki kahveet,sen verran paljon on kanavoinnistasi apua  Smiley smitten.

Kiittää ja kumartaa coolsmiley
tallennettu
PorcelainYin
Satunnainen astroilija
*

~rakkaus sisimmässäni~

Profiili
« Vastaus #224 : 20.01.2008 14:52:41 »

Hei!

Olisiko enkelilläni jotain viestiä minulle? Tunnen itseni jotenkin välinpitämättömäksi, vaikka olen päässyt mielestäni jo pahimman väsymyskauden yli. Toinen asia joka mietityttää ovat haaveeni. Onko niissä mitään järkeä vai ovatko ne liian korkealentoisia? Kiitos rhodonite, arvostan jaksavuuttasi...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 80
  Tulostusversio  

Siirry: