Lilyrose
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 17.12.2007 20:59:16 » |
|
Hei rhodonite ! Voitko auttaa minua. Ankea tyhjyys sisällä. Mikä on ? Olenko oikealla tiellä. Tuntuu niin vaikealta. Onko minulla auttajaa...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 17.12.2007 21:57:22 » |
|
Lilyrose: olen Lilyrosen suojelusenkeli. olet hyvin herkkä. ja juuri nyt olet aika tiukassa paikassa. pyydä apuani. hiljaisuudessa kuiskit vilpittömästi. annatko lupasi auttaa sinua. olen läsnä. olen kanssasi. kuljen kanssasi käsi kädessä. pyydä apuani. hengitä syvään henkeä pehmeästi ja tunne läsnäoloni. olen vierelläsi. rakastan sinua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 17.12.2007 22:02:54 » |
|
eijar: kysyt isoja asioita, ehkä niin isoja, ettei niitä voi lyhyesti käsitellä. haluaisitko ottaa pieniä askelia ensin? pyydä apuani. tunne rakkauteni. laita elämäsi kysymykset paperille, tee tärkeysjärjestys niistä asioista mitkä ovat sinulle tärkeimmät. mitä haluat elämääsi? seuraa sydämesi intohimoa. selkiytä ajatuksiasi, olen kanssasi jos pyydät. voit vielä kysyä rhodonitelta uudelleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilyrose
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 17.12.2007 22:04:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narmeh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 17.12.2007 22:06:41 » |
|
Pyytäisin selkeyttä omaan elämäntehtävääni, siis henkiseen työhöni sekä siihen mitä olen luvannut täällä tehdä. Miten tästä eteenpäin, mistä aloitan? Mikä on suojelusenkelini nimi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
sinituuli1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 17.12.2007 23:08:02 » |
|
Mielelläni lukisin henkioppaani neuvoja minulle. Onnistuuko kauttasi lähettää rakkaat terveiset papalle=äidin isälle tuonpuoleiseen tai missä onkin? Silloin pienelle tytölle jäi iso ikävä, ikävä vieläkin. Lämpimin ajatuksin.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 17.12.2007 23:16:29 » |
|
shaman: olen shamanin suojelusenkeli. hmm... kuulostaa juhlalliselta, henkiset asiat... olet henkiolento, niin kuin me kaikki olemme. malta hetki. tutki arkeasi. onko se niin tylsä miltä se näyttää? totea arjen pienet ihmeet. tunne iloa pienimmistäkin asioista elämässäsi. ole läsnä. kohtele toisia ihmisiä niin kuin haluaisit kohdeltavan itseäsi. taivas tietää sinusta kaiken. myös sen milloin henkiset tehtäväsi alkavat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 17.12.2007 23:21:48 » |
|
Elwyn: tässä suojelusenkelisi. keskity asioihin joista pidät. mikä tuottaa mielihyvää sinulle? hyvä kirja? keskustelu rakkaasi kanssa? tee sitä mistä pidät. jos et tiedä mistä pidät, pyydä apuani. olen aina läsnä. rakas, rakas, sinä riität minulle. toivon että olet onnellinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 17.12.2007 23:30:20 » |
|
Carmen: rakas Carmen, tässä suojelusenkelisi. kaikella on syynsä, myös tämän naisen käytöksellä. hänen käytöksensä ei näytä kovin ylevältä, totta. kuvittele että sinulla on yhteys tämän naisen kanssa. mitä mieltä olet, auttaako vihasi tätä naista kasvamaan? entä auttaako vihasi sinua kasvamaan? mahtaakohan tähän sisältyä myös oppiläksy sinulle? huolehdi aluksi omista tunteistasi. kukaan ei voi vihata pitkään, ilman että se vaikuttaa olemukseemme negatiivisesti. löydä ilo elämääsi, ja kun tämä nainen huomaa sinun ilosi, hän saattaa muuttaa suhtautumistaan tähän poikaan. pyydä apuani, jos haluat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 17.12.2007 23:39:30 » |
|
sinituuli1: tässä pappa. täällä taivaisessa ulottuvuudessa kaikki asiat selviävät. ole huoleti. olen kanssasi. rakastan pikkutyttöäni. minulla on kaikki oikein hyvin, älä murehdi. en voi puhua enempää. voi hyvin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #42 : 18.12.2007 10:04:46 » |
|
Kiitos.
Olisi kyllä muutakin kysyttävää, voiko myöhemmin laittaa toisen kysymyksen? Minä kun joudun aina menemään regressioon että kuulisin enkelin tai oppaan!
Sitäpaitsi tajusin, se on totta! Otan elämän sekä liian vakavasti että liian huumorilla! Revi siitä sitten.
Otan liian vakavasti jotkut työkuviot, mutta henkisesti olen leikkisä. Siis hengen asioilla voisin vitsailla, käykö se tällä palstalla! Mutta työ=vakavaa, vai onko.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Narmeh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #43 : 18.12.2007 10:35:01 » |
|
Kiitos vastauksesta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sinkkis
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 18.12.2007 12:32:12 » |
|
Mitä varten niin monet ihmiset vihaa tai inhoaa minua? Olenko minä tosiaan tänne syntynyt pikkupiru vaikka omasta mielestäni yritän koko ajan huomioida toisten ihmisten parhaan? Nyt minua on puukotettu selkään niin, etten enää tiedä mitä pitäisi uskoa. Mitä henkioppaat sanovat tästä tilanteesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|