Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 494081 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #300 : 02.02.2008 20:39:30 »

Carmen:

mitä aiot tehdä itsesi suhteen ennen kuin tapaat pomosi? pomosi on pomosi, hänellä on esimiesasema. hän voi käyttää sitä väärin, jolloin voit miettiä mitä kestät ja mitä et. tee lista mitä et suvaitse häneltä ja mihin olet itse valmis. esim. lähentely: käy etukäteen läpi ne asiat jotka ovat siihen aiemmin johtaneet ja selvitä miten voit ehkäistä ennalta. harjoittele sanomaan lähes huutamalla: et koske minuun. jne.

käy kaikki vaiheet läpi. jollet saa pomoasi kuriin, mieti mitä voit tehdä. joskus on sitten parempi vaihtaa työpaikkaa. älä jää kuitenkaan paikoilleen. kysy apua. voit jopa harjoitella nyt työnhakua, se on kuitenkin taito jota tarvitset työelämässä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #301 : 02.02.2008 20:44:27 »

Roseliini:

jokaisella on joskus solmussa elämä. ota etäisyyttä. ratko asia kerrallaan. tee yksi päätös päivässä, aloita helpommasta asiasta. kysy apua. emme voi antaa sinulle vastauksia, sinulla on ne. mitä haluat tehdä? paljonko olet valmis laittamaan päätöksen toteutukseen?

pyydä apua suojelusenkeliltäsi. pyydä selkeyttä. pyydä rakkautta. sinä teet lopulta päätökset.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #302 : 02.02.2008 21:27:59 »

mitäpä enkelit sanoisivat rhodonite kauttasi siihen että kannattaisiko miun vielä palata siihen työhön josta sairaslomalle jäin joku aika sitten?
tallennettu

Eudokia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #303 : 03.02.2008 18:21:12 »

Hei,

Olen istunut ja lukenut kaikki 22 sivua, välillä itkenyt, toisinaan hymyillyt. Kaiken kaikkiaan uskoni on vahvistunut, että suojelusenkeleitä on olemassa (usein olen tilannut koko joukon auton takapenkille liukkailla ajellessani Smiley).
Viime ajat olen kuitenkin vain pyörittäny toivoa siitä, että mies palaisi takaisin. Tuhlaanko energiaa, onko vain hyväksyttävä ajatus lopullisesta erosta, muutosta lasten kanssa uuteen kotiin Embarrassed?

apua pyytäen, Eudokia
tallennettu
urbania
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #304 : 03.02.2008 19:05:55 »

Hyvä RHODONITE! Voisitko, jos ehtisit, kysyä mun enkeleitä neuvoja ja kanavointia? Erityisesti kysyisin neuvoja erään vaikean ihmisen suhteessa, kannattaako jaksaa uskoa kyseiseen ihmissuhteeseen vai pitäisikö luovuttaa?

Kysyisin myös yleisesti neuvoja, on aika vaikeata juuri nyt minulla.

Kiitos!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #305 : 03.02.2008 21:16:09 »

hei Carmen,

taivainen ulottuvuus on hyvin viisas.

1) Olen oppinut että koska vastaus on ylellä, siinä annetaan viestiä myös muillekin. Eli vastaus oli sinulle, mutta vastauksessasi otettiin huomion että muutkin lukevat vastausta.

2) Vastaukseen oli laitettu esim., mikä tarkoittaa myös että sinun on löydettävä omanlaisesi vastaus tilanteeseesi. Esimerkki viittaa siihen miten voisit prosessoida omaa tilannettasi, mutta suoraa vastausta ei siis annettu.

smitten   Rhodonite

P.S. Vastaan myöhemmin yöllä tai huomenna muihin kysymyksiin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #306 : 04.02.2008 13:41:21 »

Coventina:

olet miettinyt tätä hyvin paljon, ikään kuin tuskaillut ja sitten kieltänyt kaiken. eräänlaista painimista. ensin päätös ja tulkinta tuohon suuntaan ja sitten kielto ja paikoillaan pysyminen. tämä voi olla uuvuttavaa ja turhauttavaa. samalla voi olla vaikeuksia kysyä oikeita kysymyksiä, ja ennen kaikkea ketä "konsulttia" voisi enää uskoa.

tällaiseen voimakasvirtaiseen tilanteeseen meidän on vaikea uskottavasti antaa tyhjentävää vastausta. vaikka tietäisimmekin mikä olisi sinulle parasta, eri asia on miten vastauksen tulkitset ja mitä teet käytännössä päätöksesi eteen. jos teet päätöksen tämän vastauksen perusteella, ja huomenna päätät jotakin toista, silloin lopputulos ei voi olla paras mahdollinen. mitä rakas ystävä ehdotat meille? että voisimme vastata "oikein". miettisitkö tätä vastausta koko sydämelläsi ja sielullasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #307 : 04.02.2008 13:46:17 »

basilika:

luovuus ja virtaus ovat lähellä toisiaan. lisää virtaustasi elämässä ja huomaat ikuisen luovuutesi lähteen. mikä elämässäsi ei virtaa? esim. huomio: olen hyvin kiukkuinen noustessani aamulla. kirjoita silloin edellisiltana (joka ilta) paperille: olen levollinen ja viisas noustessani ylös aamulla. eli  muuta virtaustasi (=ohjelmointiasi).

keksi itse lisää ja ennen kaikkea: toteuta uusia ajatuksia. sinulla on edessä riemukas seikkailu, johon paraskin seikkailuleffa on kalpea vertailukohta. löydä virtaus.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #308 : 04.02.2008 13:53:26 »

Eudokia:

rakas oletko huolissasi lapsistasi tai siitä mitä joku muu sanoo (kuten yhteiskunta yleisellä tasolla) vai haluatko oikeasti takaisin "vanhan" miehesi kanssa?

lapsesi tarvitsevat rakkauttasi. avioero ei lannista heitä, rakkauden puute kylläkin.

entä mitä sinun tosi sydämesi ja sielusi haluaa? tutkaile kaikkia vaihtoehtoja. etsi uusia lähestymistapoja. kirjoita vaikka väkisin 5 vaihtoehtoa miehesi suhteen. vaikkapa 1. löydän itsestäni uusia puolia 2. nyt voin korjata omat likaiset sukkani lattialta (eikä aina miehen Wink )jne. keksi 5 kohtaa.

onko muuten miehesi ainoa mies maailmassa?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #309 : 04.02.2008 14:01:08 »

urbania:

rakkaani, puhut monta kertaa "vaikeasta", ja me uskomme sinua että niin voi olla. mihin suuntaan haluat mennä? emme siis kysyneet, että kuinka vaikea on ihmissuhteesi, vaan mihin suuntaan haluat mennä.

mitä voisit oppia tästä tilanteesta? ehkä sen että toista ei voi muuttaa, että hän on sama ihminen huomennakin. entä ketä voisit muuttaa, ja jopa pysyvästikin? SINÄ JA SINÄ.

haluaisitko kevyesti ja raikkaasti tutkia, mitä voisit muuttaa itsessäsi? pehmeästi lähestyä tätä kysymystä. olisit armollinen itsellesi. katsoisit itseäsi kuin pikkulasta. ja korjaisit itseäsi pehmeästi kohti valoa. voisitko rakkaani tehdä niin? ja jos tekisit niin, saammeko taivaassa kävellä rinnallasi? annatko meille luvan olla 24h kanssasi? rakas, annatko luvan? sallitko? (emme pyytäneet edes yrittämään...)
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #310 : 04.02.2008 14:07:33 »

sidrika:

oma pikku kultamme  Grin sinä saatat meidät hankaluuksiin... nuo rakkausasiat...

mitä mies ajattelee? voisitko vuonna 2008 kysyä sitä mieheltä itseltään...Wink nainen ei ole epäilyttävän moraaliton, jos hän kysyy: onko sinulla millaisia suunnitelmia tulevaisuutta varten? jos mies ei puhu yhtään tunnin aikana sinusta, kun hän vastaa kysymykseesi, annamme silloin sinun tehdä johtopäätökset tästä asiasta...

toivottavasti emme joudu pahasti välikäteen tässä...  Grin smitten Wink

tallennettu
urbania
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #311 : 04.02.2008 15:14:15 »

Hei Rhodonite, ja kiitos. Voi, kun en oikein ymmärtänyt viestin toista osaa kokonaisuudessaan...Voitko pyytää selvennystä? Kiitos sinulle avusta.  Cry
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #312 : 05.02.2008 11:31:28 »

Hei!

Taas olen täällä kärkkymässä vastauksia.  Smiley
Minulle on paljon puhuttu muutoksista elämässäni. Voisivatkohan enkelini kertoa, millaisia tarvitsemani muutokset ovat? Tapahtuvatko ne pian, jos sille tielle lähden? Mihin minun kannattaisi kiinnittää huomiota? Siis miten tunnistan asiat, jotka kaipaavat muutoksia? :Smiley

Kiitoksia sinulle, Rhodonite, kun teet tätä arvokasta työtäsi!  Kiss

Tulikukka-
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #313 : 05.02.2008 11:47:43 »

Hei Rhodonite!

Saisinko kanavointia työtilanteeseen liittyen?

Kiitos!  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #314 : 05.02.2008 14:20:30 »

urbania:

jos olet toisen ihmisen kanssa jossain tilanteessa. siinä tilanteessa voit vaikuttaa itseesi eniten. voit muuttaa itseäsi nopeammin. toista ihmistä on lähes mahdotonta muuttaa, jollei itse muutu ensin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 80
  Tulostusversio  

Siirry: