rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 20.12.2007 17:51:13 » |
|
Soul's Adventure: tässä suojelusenkelisi. mitä haluat ihmissuhteeltasi? olet jo kertonut toiselle mitä haluat, ja hän on vastannut. sinun päätettäväksi jää mihin suuntaan haluat edetä. ihmiset säikkyvät joskus henkisiä asioita, ja ehkä mies on siksi laskenut leikkiä kanssasi. voi olla että hän ottaa vakavasti asioita, mutta liikaa henkisistä asioista jutteleminen saa joskus ihmisen suojakuoreen. ehkä voisit antaa hänelle aikaa. ja nauti vain elämästä.
haluat uutta työhön. taitaa olla niin että kaikki uusi on sinulle polttoainetta. joskus vanha kannattaa lopettaa siististi ennen kuin katselee uusia asioita. on eri asia katsella uusia asioita, ja toisaalta hyppiä asiasta toiseen ilman suunnittelua ja malttia. tee itsellesi selväksi mitä haluat, ja sitten harjoittele sen toteuttamista. eli pidä ajatukset keskittyneenä siihen mitä kullonkin teet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #76 : 20.12.2007 18:01:35 » |
|
Haluaisin tietää onko Ronja aina ollut enkelini? Ja toinen kysymys olisi henkisyydestä. Miten saisin uskoni vahvaksi?
|
|
|
tallennettu
|
neitsyt, jousimies, skorpioni, härkä, vaaka, leijona Valkoinen Planetaarinen Taikuri Metalli Koira Paju
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #77 : 20.12.2007 18:38:07 » |
|
Pyydän selvennystä ihmissuhteeseeni. Seurustelin noin kuukauden tämän miehen kanssa keväällä 2005. Nyt olemme puolivuotta olleet "suhteessa". Hän ei halua vakiintua, tulemme kuin eri maailmoista. Kuitenkin jotenkin haluamme olla toistemme kanssa. Ei yhdessä, ei erikseen. Mikä on tämän kaiken tarkoitus? Miten tämän kaiken on tarkoitus päättyä?
Joskus tuntuu, etten jaksa ollenkaan tälläistä. Tämä on sellainen klassinen kiltti tyttö - paha poika asetelma. Kuitenkin hänen lähellään pystyn olemaan hirvittävän onnellinen. Samaten hän voi joskus tahattomastikin tehdä oloni hirvittävän surulliseksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 18:40:11 kirjoittanut Cheva »
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #78 : 21.12.2007 03:45:06 » |
|
adec: tässä suojelusenkelisi. kaipuu on tunnetta joka tulee sielultasi. se kuiskii sinulle mihin suuntaan mihin suuntaan haluat mennä. visualisoi itsellesi, millainen olet jos muutokset tapahtuvat. pidä kiinni tästä ja visualisoi joka päivä. mitä haluat elämääsi? ja mitä olet valmis poistamaan elämästäsi? autan sinua jos pyydät. olen kanssasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 21.12.2007 03:48:00 » |
|
pohjoisen tuulonen: suojelusenkelisi sanoo, että sinulla on opittavaa vielä, ennen kuin olet valmis parisuhteeseen. mitä aiempi kysymyksesi pitää sisällään, jos ajatellaan mitä voisit oppia. kysy tätä itseltäsi. olen kanssasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 21.12.2007 03:50:19 » |
|
SatuT: suojelusenkelisi sanoo, että hän on ollut koko elämäsi kanssasi. uskosi saat vahvaksi muuttamalla ajatustasi, lue ensimmäinen vastaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 21.12.2007 03:54:59 » |
|
Cheva: tässä suojelusenkelisi. olet aiemmissa elämissä kohdannut tämän miehen. teillä on aina ollut vetovoimaa toisiinne. tässä elämässä mies opettaa sinulle jotakin. se ei ole vain rakkauden opetus, jos ajatellaan sen Oikean löytämistä fyysisessä ulottuvuudessa. muuten kaikki läksyt ovat aina rakkauden läksyjä. jotta voit oppia, emme voi sanoa enempää. olen kanssasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zylde
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #82 : 21.12.2007 09:26:57 » |
|
Hei! Minäkin haluaisin kanavointia. Vähän ensin pelotti, mutta mitäs pelkäämistä tässä on. En ymmärrä tätä elämääni? Miksi minulla on sellasia asioita elämässäni, joita en olisi halunnut? Mitä minun tulisi niistä oppia? Miten jaksaa uskoa tulevaisuuteen? Miten jatkaa tästä? Haluan seesteisen ja rakkauden täytteisen elämän. Hirvittää tämä maailman pahuus ja itsekkyys. Mitä tulevaisuus tuo tulleessaan? Vai riippuuko se kokonaan minusta? Imoittaudunko hyväntekeväisyystyöhön? Olen myös huolissani jälkikasvustani. Miten vaikeutemme ovat heihin vaikuttaneet? Kuka olet suojelusenkelini? Saanko sinulta apua?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
adec
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #84 : 21.12.2007 11:26:40 » |
|
kiitos rhodonite !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #85 : 21.12.2007 20:22:39 » |
|
zylde: tässä suojelusenkelisi. tee parhaasi. voit kertoa lapsille tuntemuksistasi, että et halua heidän saavan mahdollisesti negatiivisia tuntemuksia. kerro tämä rakkaudella, älä jää kiinni voivotteluun. maailma on suuri oppikoulu, jossa jokaisella on oma roolinsa. jotkut ovat sivupolulla ja toiset keskitiellä. älä kiinnitä niin paljon huomiota maailman menoon. voivottelu ei auta sinua eikä jälkikasvuasi. tee elämästä mielekästä. mitä juuri nyt haluat tehdä? ota päivä kerrallaan. tee pieni myönteinen asia joka päivä. hymyile itsellesi. olet selviytynyt koulusta nimeltä elämä. hengitä syvään. olen kanssasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 21.12.2007 20:42:09 » |
|
Annamariia: rakkaani, olen suojelusenkelisi. olet varsin nopea liikkeissäsi. moneen menossa, ja juttua piisaa mitä jos yrittäisit rauhoittua ja istua vähäksi aikaa. hyvä kysymys on jo puolivoittoa. sinun pitää osata kysyä, ja parhaat kysymykset tulevat pienen hiljaisuuden jälkeen. kuuntele minua hetki. olen kanssasi. voit kysyä rhodonitelta uudelleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #87 : 21.12.2007 21:09:57 » |
|
Annamariia: jos ajattelet että poika on hädässä, hän saattaa hätääntyä lisää. hän tarvitsee tukea, joka on hiljaista, riittää että kuuntelet häntä. kerro hänelle että luotat häneen. kerro hänelle että rakastat häntä. pojalla on oma elämänsä, ja omat oppimiset. et voi elää elämääsi hänen puolestaan. ajattele positiivisesti, se voi tarttua myös poikaan. pojallasi on oma suojelusenkelinsä, voit sanoa että hän voi pyytää tämän enkelin apua. muista että mitä enemmän hätäännyt, sitä enemmän se tarttuu poikaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
venny
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #88 : 22.12.2007 18:20:52 » |
|
venny: sairauden takana on aina jotakin kertomassa sinulle. mitä se voisi olla? ajattele itsesi pois sairaudesta, juuri niin kuin jo kirjoititkin, että sinulla on unelmia. visualisoi unelmat ja pysy positiivisena. tässä asiassa sinä voit tehdä jotakin, ottaa sen ensimmäisen askeleen. toista joka päivä että haluan hyvän elämän. pikku hiljaa aivosi ja solusi alkavat uskoa että saat hyvän elämän. venny, olen kanssasi, anna ihmeiden tapahtua elämässäsi. pyydä apuani. olen kanssasi.
Otan sen askeleen. Kiitos Sinulle kanavoija-Rhodonite, ja kiitos Suojelusenkelini. (Haluatko kertoa nimesi?) Iloa, valoa ja lämpöä Teille Kaikille. Venny
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|