Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 494387 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #90 : 23.12.2007 11:09:46 »

Saisinko minäkin kanavoinnin.Minua huolettaa tämä rakkauselämäni.Kihlattu jätti taas.Löydänkö rinnalleni miehen joka hyväksyy minut ja lapset sellaisena kuin olemme?Palaanko kihlattuni kanssa vielä yhteen?
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #91 : 23.12.2007 16:30:45 »

Taisin minä sen tietääkin että hän on ollut vierelläni koko elämäni ajan. Taisin haluta siitä vahvistuksen sinulta. Rauhallista joulua sinulle. Muista levätä kanavoijakin tarvitsee välillä lepoa.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
rhodonite
Vieras
« Vastaus #92 : 23.12.2007 23:54:40 »

keltaruusu: tässä suojelusenkelisi. rakas, pitkä tutustumisaika on tärkeää rakkausasioissa. rakkaus ei tule aina kiireellisesti ja yllättäen. kihlattusi ei näyttäisi tulevan takaisin. parisuhteessa on hyvä muistaa, että toiselle antaa hengitystilaa. ettei kärtä ja vaadi rakkaudentunnustuksia. se voi tehdä toisen levottomaksi. uusi rakkaus löytyy, kunhan et rakenna pilvilinnoja, ja annat kaikille osapuolille aikaa edetä rauhassa. voit kysyä rhodonitelta lisää.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #93 : 23.12.2007 23:56:08 »

Kaunis kiitos kaikille upeasta palautteesta ja hyvää joulua,

rakkaudella
Rhodonite

smitten      smitten
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #94 : 24.12.2007 03:12:51 »

Hyvää Joulua Rhondonite!

Olisiko minulle mitään juttua suojelusenkeliltä tai joltain muulta? Onko minulla omaa enkeliä? Tahtoisin tietää kuinka minun tulisi olla ja elellä, jotta kaikki menisi parhain päin. Kuinka oppisin rakastamaan itseäni riittävästi, että läheiseni voisivat olla onnellisia ja hyvinvoivia?
Rakkaudella, Tibetan  smitten
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #95 : 24.12.2007 14:13:30 »

Tibetan: tässä suojelusenkelisi. (ja vastaus yhteen kysymykseesi Smiley )
olet hyvin älyllinen ja herkkä. haluat löytää syvempää polkua elämääsi. kaikki on viime kädessä henkistä elämässä. arjen sisään kietoutuu kaikkein korkeimman syvin voima. tässä hetkessä oleminen. hengitys. kiitollisuus. kauneus. anteeksianto. kaikki näkymätöntä eräällä tavalla, ilman kirjaa, ilman selitystä. vain koettavissa. olemme myös tulleet oppimaan ja kasvamaan. yleensä ilman kirjoja. opimme seuraamalla tunteitamme. kun on tuskaa, on iso opetus. kun on iloa, seuraa sitä. suora opetus koskettaa sieluasi, epäsuora opetus koskettaa kirjan kautta, antaa virikettä mihin suuntaan katsoa. enkelin siipi avustaa sielusi kuiskauksessa. siitä mihin menet. kuka olet.

rakas, oliko tämä tarpeeksi mystistä? :Smiley rakastan sinua. ilman ehtoja. koko ajan. aisti minut, tunne minut. jos voit aistia rakkautta, silloin olet myös tämä rakkaus, se joka on sisälläsi. olen kanssasi joka hetki. voit kysyä lisää rhodonitelta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #96 : 24.12.2007 15:24:37 »

Evea: tässä suojelusenkelisi. voit ajatella rakkaasi käytöstä niin, että muistelet minkä takia valitsit hänet rakkaaksesi. oliko kyseessä kapinaa tai halua unohtaa mennyt. vai syöksyitkö suin päin ihmissuhteeseen. jos vastaat johonkin myöntävästi, saattaa olla aika tarkistaa tämä suhde ja mitä haluat oikeasti siltä. jos itse olet muuttunut, niin voi olla että rakkaasi ei ole muuttunut mukana. suosittelemme että kysyt suoraa ja lujasti selitystä häneltä itseltään. jos et saa suoraa vastausta, niin siitä voi aina vetää johtopäätöksen.

pyydä selkeyttä tilanteeseesi, jos haluat. vastaus ei välttämättä tule siinä muodossa kuin odotat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #97 : 25.12.2007 00:58:57 »

Evea: tässä suojelusenkelisi. teit jossain vaiheessa päätöksen seurustella. mitä oli ajatustesi taustalla silloin. voi olla ette olette edenneet hitaasti, mutta entä päätöksesi alkaa seurustelemaan, mitä ajattelit silloin. oletko vielä ajatusmaailmaltasi samanlainen. entä miehesi? onko hän vielä samanlainen ajatusmaailmaltaan? pyri selvittämään hänen kanssaan tämä asia. silloin saatat päästä eteenpäin tämän selvittämisessä. haluamme että teet itse huomioita suhteestanne. emme voi kertoa kaikkea. tämä kanavointi vaatii tarkkuutta, sillä taivainen ulottuvuus tietää kaiken, mutta on eri asia mitä kerrotaan kanavoinnissa. ota selville asiat. mitä ajattelit kun aloititte yhdessä. mitä ajattelette nykyään yhdessäolosta? 
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #98 : 25.12.2007 01:00:36 »

korjaus: voi olla että olette edenneet hitaasti...
tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #99 : 25.12.2007 21:30:27 »

Hei rhodonite!

Onko minulle mitään viestiä suojelusenkeliltäni ja muilta? Aika rauhallisin mielin olen aloittamassa vuotta 2008. Parisuhde asiat hieman mieltäni askarruttaa! Olenko menossa oikeaan suuntaan?

Kiittäen ja
Hyvää Uuttavuotta toivottaen   enkeli smitten smitten
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 25.12.2007 23:25:21 »

Kiitokset Rhodonite  angel
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #101 : 26.12.2007 09:55:58 »

enkeli: tässä suojelusenkelisi. olet menossa hyvään suuntaan. nyt on hyvä aika tarkistaa mitä vielä ihanampaa voit tehdä ja kokea elämässäsi.

parisuhdeasiat askarruttavat aina. keskinäinen vuorovaikutus on tärkeää. keskustelut ja läheisyys jossa molemmilla on tilaa ilmaista itseään itsenäisesti. pienet yhteiset jutut arjen keskellä. yhdessä oppiminen. käykää yhdessä kävelyllä, vaikka joka päivä, katso kävelylenkin jälkeen paljonko sinua parisuhde askarruttaa. voi olla että yllätyt. kaikki on hyvin.

muista siis tehdä työtä sen eteen kuinka saat elämästäsi vieläkin ihanampaa. ota selville mitä voit saada. älä pelkää runsautta.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #102 : 26.12.2007 11:07:32 »

Moikka rhodonite!

Saisitko viestiä enkeliltä mitä mieltä hän/he ovat asuntoni myymisestä pois?

Kiitos  angel
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #103 : 26.12.2007 19:40:17 »

Hei,saisinko viestin ,koskien elämän muutoksia  ,kotona ja töissä.kiitos
  sinulle Smiley
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
rhodonite
Vieras
« Vastaus #104 : 27.12.2007 18:53:22 »

annel: tässä suojelusenkelisi. asunnon myynti ei ole ajankohtainen. liian monta mielipidettä ja liian lyhyt aika. kun kaikkien ajatukset ovat selkiintyneet, on parempi silloin miettiä miten ja milloin myydään.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 80
  Tulostusversio  

Siirry: