Nytpäs kinaan suojelusenkelini kanssa!
Hän on siihen kyllä tottunut ja kestää sen.
Aihe on tuo,että olisin ollut liikaa sidoksissa kanavointiin.
Minä kun olen kaikin keinoin harannut sitä vastaan.
Koska suhtaudun varauksella kaikkeen,olen suhtautunut myös siihen ja lopetin sen hyvin pitkäksi aikaa.
Nyt oli vain vaihe,jolloin tuli uusi lähde,jolla niin voimakas ja rakastava energia,että ne "otin" vastaan.
Pari vuotta sitten olinkin enemmän kiinni siinä ja kirjoitin silloin melkeimpä päivittäin.
Nyt en enää kirjoita,ne tulevat ajatustasolla puheena,joka on helpompaa,koska vauhti on melkoinen.
Pyydän,itse asiassa vain yhdelle olen pyytänyt uudelleen,kirjoitettuna,koska sanoma hänelle oli niin rakastava.
En nyt ole tehnyt yhtään mitään,koska energia on poissa,kuten mainitsinkin.
Suursiivous on mahdoton,koska en jaksa edes olla ylhäällä.
Tämä on lepovaihetta.
En etsi,enkä ole koskaan etsinytkään lähestymistapoja oppaisiin.
Ne vain ovat tulleet tiettyinä aikoina.
Missä olen samaa mieltä ja minkä tiedostan voimakkaasti,on tuo puhtaus.Itsensä vahvistaminen ja tiettyjen tapojen muuttaminen.
Esim.tuo ulkoilu luonnossa olisi hyvin tärkeää,mutta kelit meillä täällä ovat todella surkeat.Vettä sataa joka päivä,eikä siinä ilmassa oikein nauti luonnossa liikkumisesta.
Tupakointi pitäisi saada kokonaan pois,samoin ruokavalion säännöllisyys ja muutos olisivat tarpeen.
Kanavointia en niinkään kaipaa,kuin tuota läheisyyttä ja energiaa,jotka saavat hoidot taas toimimaan.
Itsehoidot ensin.
Sillä itsestähän on lähdettävä.
Mutta kiitän sinua rhodonite!
Kinasin enkelini kanssa,en sinun,sillä hän tuntee ja tietää minut niin hyvin.
Olen kiukutellut ja esittänyt vastalauseita useastikin,mutta uskollisesti on kulkenut matkassa.
Ehkäpä nyt antaa minun kiukutella rauhassa.
Hyvää Uutta Vuotta sinulle ja jaksamista työssäsi!