Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 478147 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #120 : 30.12.2007 18:29:32 »

rakas Arkiviisu,

kiitos ihanasta kysymyksestäsi. Upeat kuvat!

Henkimaailmasta olen saanut tietää, että yksityisautoilun vähentäminen ja lihansyönnin vähentäminen auttavat Äiti Maata saastumasta lisää. Siinä siis toimia joita heti voi alkaa toteuttamaan. Kanavoin myöhemmin vastauksen sinulle, sillä yv puolella on iso jono kysymyksiä tullut ennen kysymystäsi.

 smitten   Rhodonite
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #121 : 30.12.2007 18:34:02 »

Rohana,

voisin vielä sanoa sinulle, että kanavointisi yhteydessä tunsin niin paljon rakkautta, että sen jos saisin siirrettyä sinulle, olisit varmasti paljon tyynempi.

 smitten    Rhodonite
tallennettu
kerri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #122 : 30.12.2007 19:21:30 »

kanavoitko minullekin? tuntuu nyt kaikki niin vaikealta, masennusta tai jotain, ja pientä sairauttakin, huimausta..
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #123 : 30.12.2007 20:35:25 »

Hei!

Minäkin haluaisin vastauksia seuraaviin mietteisiini.
Mikä on minuna elämäntehtäväni :Smiley vai onko vielä liian aikaista sitä tietää?
Miten suhteeni rakastamaani mieheen etenee vai katoaako hän elämästäni lopullisesti? :Smiley
Miten terveyteni suhteen, mitä pitäisi tietää/tehdä?
Ja toki haluan tietää myös jos on jotain muuta mihin nyt olisi tärkeämpi kiinnittää huomiota. Shocked
Olisin kiitollinen jos saisin vielä tietää vastaavan enkelin tai oppaan nimen.

Kiittäen

Tähtisiipi
« Viimeksi muokattu: 30.12.2007 22:04:05 kirjoittanut tähtisiipi » tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #124 : 31.12.2007 02:16:44 »

Arkiviisu: tässä suojelusenkelisi. voit auttaa olemalla puhdas. vältä kahvin ja teen juontia. kasvisruokavalio. nauti paljon vettä. ajattele positiivisesti. kehitä ominaisuuksiasi. esimerkiksi keskittyminen on tärkeä kyky "henkisellä" alueella. muista että aina ei tarvitse tehdä, on myös koettava asioita.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #125 : 31.12.2007 02:22:01 »

kerri: rakkaani, tässä suojelusenkelisi. olet niin käpertynyt. läksysi on tässä elämässä tulla ulos kaapistasi. ota askel kerrallaan. pyydä apuani.

P.S. enkelisi ei sanonut muuta, koska hän oli sitä mieltä, että tässä on jo huomattavan paljon uutta asiaa. (kysyin tätä häneltä)
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #126 : 31.12.2007 02:33:31 »

Tähtisiipi: tässä suojelusenkelisi. hui ihmettä, elämäntehtäväsi. ja kysymykset vaan tulevat isommiksi. hmm oletko miettinyt että tämä on alustavaa kommentointia juuri käynnissä olevaan elämäntilanteeseen tai kysymykseen. normaalisti kanavointi voi kestää yli 30 min paikan päällä tai puhelimessa. joten rakkaani joudun vähän karsimaan, ettei myös Rhodoniten kätöset joudu lujille Wink

Terveydestä katso Arkiviisulle vastattu.

miten muuten haluat että suhteesi etenee? tee työtä sen eteen. ritari ei aina tule vaikka kuinka odottaa. nykyaikana myös tytöt voivat tehdä aloitteita. ota huumori mukaan. miehet tykkäävät huumorintajuisista naisista.

olen Donna.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #127 : 31.12.2007 02:36:06 »

heips kaikille,

olen pari päivää reissussa, joten en vastaa sinä aikana. Voikaa hyvin, ja mahtavaa uutta vuotta kaikille !

 smitten smitten smitten   Rhodonite
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #128 : 31.12.2007 02:40:54 »

Hei! smitten

Kysyisin saatko sinä minulle vastauta,kun omat energiani ovat aivan poissa.
Olen masentunut ja vain nukkuisin.
Tämä tuli vaiheen jälkeen,jossa olin upeassa suorassa yhteydessä rakkaaseen oppaaseeni.
Aina hoitojen yhteydessä hän kanavoi myös hoidettavalle jotain tähdellistä.
Itse säätelin kenelle sanoin,kenelle en.
Ja vain niille,jotka ovat tietoisia henkisistä asioista sanoin että viesti on tullut kanavoituna.Muille kerroin sen omin sanoin,minusta tuntuu että,,,,
Mikä tämän hiljaisen energiattoman ja yksinäisen vaiheen tarkoitus on?
Mitä minun tästä tulisi oppia?
En edes tunne oppaitani ja enkeleitä kovin lähellä nyt.Tiedän kyllä että ovat paikalla.
On kovin vaikea olla "pimeässä",kun on tottunut heidän rakastavaan energiaansa.
Kiitän sinua!Chandra  angel smitten
tallennettu

rhodonite
Vieras
« Vastaus #129 : 31.12.2007 02:54:01 »

Chandra: tässä suojelusenkelisi. olet ehkä ollut liikaa sidoksissa kanavointiin. kun kanavoit, sinun tulisi olla neutraali. myös puhtaus tärkeää, lue edellä vastaus Arkiviisulle. totta kai olen kanssasi. yritä saada kanavointiisi uusi ote. omat ideat pois ja palvelusasenne tilalle. kanavoinnin ympärillä on paljon asioita, joita voit tehdä ja toteuttaa. kävele luonnossa. ota selville uusia lähestymistapoja. opettele kohtaamaan ihmisiä. näe uusia tilanteita ja mahdollisuuksia. muuta ajattelumalliasi. tee suursiivous, ilman että ajattelet kanavointia lainkaan.

P.S. nyt sitten lomalle... au revoir... -R
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #130 : 31.12.2007 03:49:33 »

Nytpäs kinaan suojelusenkelini kanssa! Grin

Hän on siihen kyllä tottunut ja kestää sen.
Aihe on tuo,että olisin ollut liikaa sidoksissa kanavointiin.
Minä kun olen kaikin keinoin harannut sitä vastaan.
Koska suhtaudun varauksella kaikkeen,olen suhtautunut myös siihen ja lopetin sen hyvin pitkäksi aikaa.
Nyt oli vain vaihe,jolloin tuli uusi lähde,jolla niin voimakas ja rakastava energia,että ne "otin" vastaan.
Pari vuotta sitten olinkin enemmän kiinni siinä ja kirjoitin silloin melkeimpä päivittäin.
Nyt en enää kirjoita,ne tulevat ajatustasolla puheena,joka on helpompaa,koska vauhti on melkoinen.
Pyydän,itse asiassa vain yhdelle olen pyytänyt uudelleen,kirjoitettuna,koska sanoma hänelle oli niin rakastava.

En nyt ole tehnyt yhtään mitään,koska energia on poissa,kuten mainitsinkin.
Suursiivous on mahdoton,koska en jaksa edes olla ylhäällä.
Tämä on lepovaihetta.
En etsi,enkä ole koskaan etsinytkään lähestymistapoja oppaisiin.
Ne vain ovat tulleet tiettyinä aikoina.

Missä olen samaa mieltä ja minkä tiedostan voimakkaasti,on tuo puhtaus.Itsensä vahvistaminen ja tiettyjen tapojen muuttaminen.
Esim.tuo ulkoilu luonnossa olisi hyvin tärkeää,mutta kelit meillä täällä ovat todella surkeat.Vettä sataa joka päivä,eikä siinä ilmassa oikein nauti luonnossa liikkumisesta.
Tupakointi pitäisi saada kokonaan pois,samoin ruokavalion säännöllisyys ja muutos olisivat tarpeen.

Kanavointia en niinkään kaipaa,kuin tuota läheisyyttä ja energiaa,jotka saavat hoidot taas toimimaan.
Itsehoidot ensin.
Sillä itsestähän on lähdettävä.
Mutta kiitän sinua rhodonite! smitten
Kinasin enkelini kanssa,en sinun,sillä hän tuntee ja tietää minut niin hyvin.
Olen kiukutellut ja esittänyt vastalauseita useastikin,mutta uskollisesti on kulkenut matkassa.
Ehkäpä nyt antaa minun kiukutella rauhassa. Grin angel

Hyvää Uutta Vuotta sinulle ja jaksamista työssäsi! angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #131 : 31.12.2007 19:58:08 »

enkelini

missä nyt mennään

miksi murtuma ja käsi pakettiin 6 vkoksi, työt ja bisnekset seis?

ja osaakohan se kaveri rakastaa tai olla suhteessa. olimme jo läheisiä ja etääntyy. tuntuu hieman yksinäiseltä maan taso kun en käsitä mihin sielukumppanit piiloutuvat. taasko odotan vuosia.. astro sanoo, että joku kaukaa olisi tulossa - koska? hän on matkoilla, heh. tai että jotain urauutisia - en voi toímia!



henkisyyttä?

alkaa vuosi oudosti. kiitos-
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 20:33:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #132 : 31.12.2007 22:28:47 »


Hei!

Kiitos rhodonite kanavoinnistasi.  Smiley Smiley Smiley Taisin lähestyä vähän

suurin kysymyksin.

Oikein ihanaa ja onnentäyteistä uutta vuotta sinulle.

Tähtisiipi smitten
 
tallennettu
Pohjantähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #133 : 03.01.2008 12:44:25 »

Hei Rhodonite, on ollut todella tukkoista viime vuoden loppupuoli. Miksikähän velloo niin huonot energiat, mikä on lukossa. Milloin on tullakseeen voimakkaat ja raikkaat ja puhtaat tuulet jotka vie pois kaiken ahtaan ja sumuisen olon. Entäs mitähän asiaa on oppaillani ja enkeleillä, joita odotan rinnalleni. Tuntuu että elän jossain kammiossa tällä hetkellä ja samat asiat rumpaa päivästä toiseen, onko jotain muutosta tulossa.

Hyvää Uutta vuotta ja uusia tuulia sinulle toivotan.

Terveisin pohjantähti
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #134 : 03.01.2008 18:13:34 »

heippa taas  Smiley
Uteliaisuuteni taas tänne toi.. nko mahdollista saada vastausta korkeamman tason oppaaseen? (en toki väheksy suojelusenkeliäni,mutta ymmärtääkseni korkeamman tason oppaat "tietävät"enemmän)..

Polkuni kiinnostaa, mitä asioita on vielä opittavana, olenko tehnyt oikeita ratkaisuja? MItä pitää vielä tehdä ja minne päin mennä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: