Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 489532 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #540 : 22.09.2008 20:50:47 »

aava1

Tyttösi on vaikeassa iässä, pitäisi olla aikuinen, mutta ei tiedä vielä kaikkea. Voi olla että hän on suuttunut elämälle juuri nyt. Voisit kokeilla pitää häneen yhteyttä niin että et puhu vaikeista asioista hänen kanssaan, puhut kaikesta muusta vähän helpommasta. Puhu ainoastaan vaikeista asioista jos hän ottaa ne puheeksi. Puhu vaikka puuta heinää, kunhan vältät vaikeita aiheita. Katso jos muutaman viikon kuluessa hän ottaa niitä itse esille. Silloin keskustele hänen kanssaan kuin aikuinen. Ole siis läsnä ja käytettävissä, mutta älä tee aloitetta.
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #541 : 23.09.2008 07:06:36 »

Huomenta!

KIITOS, vastauksestasi. Sain sinulta vahvistuksen omaan tuntemukseen
mikä on nyt ollut muutaman päivän miten pitäsi tyttöni kanssa toimia....

aava1
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #542 : 23.09.2008 09:12:30 »

kengururotta
Kysymys on lähinnä ennakkoluuloista. Ennakkoluulo on joskus hyvin vaikeasti muutettava asia, kun jo toiseen ihmiseen vaikuttaminen on vaikeaa. Keskittykää toisiinne, hyvään suhteeseen, ja etsikää kaveripiiriin ystäviä jotka hyväksyvät. Älä mieti liikaa toisten reaktioita.

Kiitos Rhodonite  angel Noinhan se menee  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #543 : 23.09.2008 09:22:11 »

taisin jäädä välistä, haluaisin tosiaan vähän muuta kuin rakkaussuhteiden analyysiä henkisellä tasolla, siis mikä tuossa kumppanijutussa on se vaikeus? miksei sellainen pinnallinen romanttinen ilo nyt onnistu? kuka on "tarkoitus" kohdata, jos keskimäärin ei kiinnosta?

samoin taloudellinen vapaus, eilen tosiaan tuli takapakkia asiassa mutten luovuta, vaikka tässä ollaan vaihteeksi saikulla. alkaa välillä väsyttää maan taso.  Cool

alanko taas puuhata henkisissä paikoissa, tilaisuuksissa tms? onko siellä jotain uutta?

(en tiedä välitänkö siitä ravusta enää, varsinkin jos tuo on sielukumppanien tyyli viimeiset vuodet.)

kiitos
.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2008 11:22:21 kirjoittanut **Xbalanque** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hempukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #544 : 23.09.2008 10:19:19 »

Hei! Mieltäni askarruttavat työasiat. Olenko valinnut alani oikein ja tulenko haasteista, erityisesti loppuvuoteen kohdistuvista, selviämään (vielä ihan aikataulussa)? Entä ihmissuhteet, onko luvassa uusia ja tulevatko vanhat kestämään?

Suuret kiitokset sinulle, olet avuksi monelle!
tallennettu
Kesykissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #545 : 23.09.2008 10:46:32 »

Tervehdys!

Saisitkohan mitään viestiä minulle nykyiseen elämäntilanteeseeni? Mitään yksittäisiä kysymyksiä en osaa kysyä, tuntuu vain, että jonkinlainen ohjaus olisi tarpeen.  Smiley
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #546 : 23.09.2008 20:14:34 »

**Xbalanque**

Jäit välistä, anteeksi, laitoin kyllä vastauksen mutta se meni kai bittiavaruuteen.

Rakas, edellinen suhteesi näytti sinussa itsessäsi sellaista mitä olisi hyvä huomioida ja analysoida ennen kuin löydät seuraavan ihmisen. Katso mitä tuntemuksia edellinen suhteesi herätti japyri korjaamaan itsessäsi asiat. tätä toista et voi korjata millään tavalla. Hän tekee sen itse, niin kuin hyvin tiedät.

Tee parhaasi raha-asioissa, harva on taloudellisesti riippumaton.

Henkisyys tulee sisältäsi. Kasva sisälläsi ja näet uusia asioita tai näet ne eri tavalla.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #547 : 23.09.2008 20:24:12 »

hempukka, kiitos kauniista sanoistasi  Smiley

Tee parhaasi tällä alalla ja katso mihin se riittää. Monet opiskelevat/tekevät työtä jollakin alalla vaikka tietävät että eivät tee välttämättä sen alan töitä tulevaisuudessa. Ole joustava kun tarkastelet opiskeluasi/työtäsi, toisaalta se on elämäsi parasta aikaa. Jos opiskeluun liittyy haasteita, pyri löytämään opiskelukaveri, jonka kanssa jakaa opiskeluun liittyvät paineet.

Ajan eteneminen muuttaa sinua ja vanhat ihmissuhteesi saavat myös uuden muodon. Tämä johtuu siitä että muutosta tapahtuu kaikkien elämässä. Löydät uusia ihmisiä elämääsi, kunhan olet avoin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #548 : 23.09.2008 20:28:51 »

Kesykissa

Ripaus henkisyyttä elämään ei ole koskaan pahitteeksi. Kokeile tutustua henkisyyteen uudella tavalla. Kuuntele sydäntäsi. Pyydä ohjausta ja katso mihin asioihin saat valaistusta. Vinkki: mene kirjastoon.
tallennettu
hempukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #549 : 23.09.2008 20:51:23 »

Kiitos kaunis.
tallennettu
Kesykissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #550 : 24.09.2008 11:25:34 »

Kaunis kiitos sinulle, Rhodonite. Kirjastoon minulla itse asiassa on tänään muutenkin asiaa.  Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #551 : 24.09.2008 12:23:37 »

Hei "taas"

Miltä minun työrintama näyttää? oon kyl vakitöissä ja ollut samassa jo 11v..mut jotenkin tuntuu
et kaikki on jämähtänyt paikalleen.. oisko mitään uutta  ja perempaa luvassa  angel

Terkuin
aava1
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #552 : 24.09.2008 13:40:34 »

Hei!
Kertakaikkisen pelkkänä kysymysmerkkinä täällä olen.
Huh Undecided kaikki apu tarpeen
Kiitos
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #553 : 24.09.2008 17:33:57 »

Rakas, edellinen suhteesi näytti sinussa itsessäsi sellaista mitä olisi hyvä huomioida ja analysoida ennen kuin löydät seuraavan ihmisen.

*Itsessäni.. parantumaton usko siihen että toinen voi kasvaa, kehittyä, olla luotettava.. menestyä, löytää potentiaalinsa, jne..

Eli tämä usko ihmisiin täytynee korjata! Katsoa kaikkia sellaisina kuin ovat.  Ei se missään enää tunnu koska en välitä hänestä (egon taso) enkä tunne kehenkään vetoa, mikä on toodella rauhallista..

ja kyllä, en viitti enää stressata  rahaakaan..  henkiset jutut on kuitenkin mukavampia porukassa.. sinulla on kiva kuva!

Kiss  kiitos.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2008 17:50:55 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #554 : 24.09.2008 18:16:57 »

Moikka rhodonite !

Ajattelin josko sinun kautta saisin hiukan selvitystä henkimaailmalta tähän minulle/meille tapahtuneeseen asiaan. Saimme tietää yllättäen että olen raskaana ja viikkon päästä keskenmeno ja siihen liittyen hermoja raastavat kivut mihin ei vahva kipulääkitys tahdo auttaa (mitään elimellistä vikaa ei pitäisi olla,tarkistettu)Huh Alkaa mennä jo hieman ymmärryksen yli. Jos jotain vastausta saisit niin olis ihan kiva saada kuulla.

annel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 80
  Tulostusversio  

Siirry: