Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 478828 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Memmy
Vieras
« Vastaus #750 : 12.03.2009 23:25:18 »

Heips.

Minulle on eräs mies tullut elämääni. Itse tunnen hänen kanssa yhteen kuuluvuutta, mutta hänestä en saa oikein selkoa..
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #751 : 15.03.2009 14:01:12 »

Hei,

Suhdeasiaan kaipaisin neuvoa, elämässäni on mies jonka kanssa tahtoisin kovasti suhdetta, mutta onko se koskaan mahdollista?

Kiitos

azaka
tallennettu
katie_sue
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #752 : 16.03.2009 10:29:53 »

Hei! Minäkin ottaisin kiitollisena vastaan jotain selvennystä tähän raastavaan tilanteeseen. Ihmissuhde on loppunut. Minä tahtoisin kaiken takaisin ja näyttää, että osaan olla hyvä.

Kiitän etukäteen vastauksesta. Kiitos!
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #753 : 17.03.2009 20:22:51 »

jokohan rhodonite olet palannut reissusta??  Smiley onko omalla enkelillä minulle sanomaa tähän hetkeen?  angel
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #754 : 17.03.2009 23:15:50 »

Hei rhodonite,

Olisin kovin kiitollinen, jos lomalta palattuasi voisit auttaa kovin epätietoista mieltäni Undecided Onko suhteeni rakastettuuni tehnyt tehtävänsä vai kannattaako yhä ylläpitää toivoa yhteisestä tulevaisuudesta? Voinko jotenkin auttaa rakkauteni kohdetta? Osaatko kertoa, miksi yhteys tähän mieheen on tuntunut niin voimakkaalta ja merkitykselliseltä? Onko sillä jotain erityistä merkitystä, että tapaamisiimme on liittynyt usein esineiden putoamisia ja rikkoutumisia (mm. sirpaleita)?

Kiitos avustasi smitten
tallennettu
taru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #755 : 18.03.2009 12:05:53 »

Hei kaikille Smiley Olen uusi tällä linjalla ja mielenkiinnolla lueskelin juttuja. Olen itsekkin harrastanut henkimaailman asioita jo vuosia ja nyt on taas eteenpäin menon aika Cheesy. Meditoin joka päivä ja keskustelen enkeleiden kanssa. Katson omaksi iloksi kortteja,tarotteja sekä automaattikirjoitan. Tänään sain taas vahvistuksen, että olen oikealla tiellä ja,että enkelit kuuntelevat ja auttavat. Huomasin kirjoituksissa epäilijöitä ja sehän onkin jokaisen oma asia mihin uskoo, vai uskooko mihinkään.Se vaan ihmetyttää, miksi ihminen on aina valmis tuomitsemaan ivallisesti toisen ihmisen elämää, tapoja,uskomuksia. Onko näin, että kiinostusta olisi, mutta ei uskallusta? Kannattaa kuitenkin kokeilla, ei siinä kuinkaan käy. Korkeintaa oppii arvostamaan, suvaitsemaan, ja rakastamaan aidosti. Ei paha, vai mitä?  Wink  Mielelläni keskustelisin aiheesta lisää niiden kanssa jotka ovat kanssani samalla "kanavalla" smitten
tallennettu

Nouseva jousimiehessä
Aurinko neitsyessä
Kuu kaloissa
Merkurius neitsyessä
Venus ravussa
Mars vaa`assa
rhodonite
Vieras
« Vastaus #756 : 19.03.2009 00:22:51 »


Tiedoksi kysyjille, että vastaan noin viikon kuluessa. Parisuhdetyyppisestä kysymyksestä laitan yleisviestin Serapis Beyn kertomana. En siis aio vastata parisuhdeasioihin pääsääntöisesti.


 smitten   Rhodonite
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #757 : 19.03.2009 00:28:39 »


hei neitsyt61  Smiley

tervetuloa "kanavalle" ja oikein mukavia mietiskelyhetkiä.  smitten   ja terveisiä Rhondalta.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #758 : 19.03.2009 01:19:33 »

Pyytäisin hieman tulkintaa, miksi tilanteeni pysyy edelleen pysähtyneenä, ainakin näennäisesti: työ? Omaisuden myynti ja talon maksaminen? Eristyneisyyden päättyminen?
Viimeksi ennen joulua elämä "kantoi" mahdottoman tilanteen yli hyvin hirtehisellä tavalla, joten jälleen odottelen edes katastrofia tapahtuvaksi, kunhan jotain tapahtuisi!!! Kiitos.  uglystupid2
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #759 : 19.03.2009 09:13:14 »

Huomenta "taas"

Miltä minun työrintama näyttää? olen valmistunut toiseen "ammattiin" jota teen sivutyönä.. smitten
Saanko sen toimimaan  Wink

Terkuin
aava1
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #760 : 19.03.2009 10:11:14 »

terve enkeli

oletko edelleen sitä mieltä, että sapattini onnistuu? mitenkäs nuo pitkän tähtäimen suunnitelmat, asuinpaikan vaihdot jne? joillekuille on esim tarjoutunut tilaisuuksia toisissa maissa jne. minulla on niin hyvin yleisesti asiat/ FIN  coolsmiley

erinäisistä syistä nyt pyörii mielessä se, että kaikki tuntemani miehet ovat
muuttuneet ihan toisenlaisiksi suhteen edetessä. eikö olekaan olemassa rakkautta joka vain paranee ajan kanssa? sorry jos toistan, on vaikea käsittää tätä, vaikka tiedän teoriat sieluperheistä, sieluystävistä jne. en halua pitää yhteyttä kehenkään edelliseen k.o syystä. siis rakastavatko sielut toisiaan todella?? ymmärtääkö näitä asioita kuin regressiossa tai kuoleman jälkeen?  
 

kiitos!

ps viimeksi puhuit ajatustauosta, mutta sapatti on siis konkreettinen.  Smiley 
   Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.03.2009 11:06:07 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rhodonite
Vieras
« Vastaus #761 : 22.03.2009 03:41:42 »


Tervehdys ystävät,

olen Serapis Bey, sädemestari. Tulin kertomaan teille parisuhdeasiaa. Parisuhde on vaikeaa, koska on olemassa kaksi ihmistä, joilla on vapaa tahto. Vaikka taivas tietäisi näistä kahdesta henkilöstä kaiken, heillä olisi silti vapaa tahto. Joskus voi olla parempi, ettei tiedä taivaan mielipidettä, eikä edes sitä mikä tausta toisella on.

Sokeana ei kuitenkaan tarvitse olla. Toisen teot ovat tärkein kriteeri. Ottakaa yhdessä askel eteenpäin ja toimikaa. Katsokaa toistenne toimintoja, mitä teot ovat, miten ne puhuvat. Sen jälkeen kun molempien teot ovat puhuneet, luottamus lisääntyy.

Puhukaa, toimikaa ja olkaa toistenne kanssa läsnä.

ystävänne
Serapis Bey
tallennettu
Unelias
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #762 : 22.03.2009 09:43:36 »

Heippa sinulle!
Olen kaun sitten tutustunut näihin astron sivuihin ja pitkään en edes käynyt täällä, mutta jotain on aina kytenyt sisälläni henkisyyteen liittyvistä asioista. Ja nyt olen muutaman kuukauden ajan suorastaan "ahminut tietoa", koska nyt tunnen suunnan olevan otollinen minun kehittyä. Uskon vakaasti, että pudistumiseni on alkanut pikku hiljaa tapahtua. Olen nuoruudestani saakka saanut unien kautta nähdä tapahtumia "yleeensä kuolemaan liittyviä" jotka on aina pitäneet paikkansa. Sitä onkin paljon perheessäni ollut. Mutta nyt olisin valmis vastaanottamaan uutta ja sitä kautta myös auttamaan muita, sen verran kivistä polkua olen joutunut kulkemaan (karmanlaki), että ymmärrystäasioihin löytyy. Jotenkin nuoret on todella lähellä sydäntäni, johtuen liene vanhimman poikani (22v.) äkillisestä poismenosta. Olen kyllä meedioistunnoissa ollut häneen yhteydessä.
Onko minulla siihen mahdollisuus tulla henkimaailman kanssa yhteyteen, koska jotainhan on jo tapahtunut.
Mukavaa päivän jatkoa sinulle. smitten
Hei kaikille,

olen itselleni kanavoinut suojelusenkeliä, arkkienkeleitä ja mestareita. Nyt ajattelin laajentaa kanavointia. Jos sinulla on joku asia, joka voisi tarvita taivaisten olentojen kommentointia, niin voisin kanavoida vastausta. Milloin tapaan sen oikean? Tällaista älä kysy. Voit esimerkiksi pyytää selvennystä elämäntilanteeseen tai ihmissuhteeseen. Suoria vastauksia kuten kyllä tai ei, ei yleensä anneta, koska ihmisellä on pääsääntöisesti vapaa tahto. Jos aiheesi on todella vaikea ja arkaluontoinen, voit laittaa yv:n. Ja vielä: en voi itse valita kuka kanavoinnin antaa ylhäältä.

rakkaudella
Rhodonite                       smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #763 : 23.03.2009 20:58:11 »

katie_sue

Vaikka saisitkin ihmissuhteesi takaisin, se ei kai olisi enää sama suhde. Ainakin suhteen luonne on tällöin muuttunut. Jos siis saisit suhteen takaisin, se edellyttäisi, että muutut itse. Voit myös olla yhteydessä tähän toiseen ja kysellä mikä meni pieleen. Sitten mieti itseksesi asioita ja tee oma päätöksesi. Oma päätös voi olla että otat toiseen yhteyden ja keskustelette tilanteesta. Mutta ensin mieti mitä itse haluat ja mitä tekisit. Lue vielä Serabis Beyn teksti tuossa aiempana. Eli jos otat askelia, on myös toisen hyvä ottaa askelia samaan suuntaan.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #764 : 23.03.2009 21:18:24 »

Tiinamaria, juu reissusta palanneena  Smiley

Enkelisi kertoo, että voisit miettiä henkistä polkua, niin että henkisyydestä tulisi luja osa elämääsi, ennen kaikkea sisäistä elämääsi. Muille ei tarvitse selittää eikä julistaa. Voisit herkistyä ja kävellä luonnossa. Alkaa katsomaan sisällesi ja lukea elämää, mitä merkkejä se Sinulle antaa. Enkelisi auttaa kun pyydät, hän voi näyttää sopivia merkkejä. Kun huomaat niitä, muista seurata tuota polkua. Voit kysyä tarkentavan kysymyksen jos haluat. Jos kysymys on henkilökohtainen, voit laittaa yv:n.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: