Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 478395 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #855 : 30.04.2009 14:12:49 »

Hei Heaven,

Pyytäisin saada vistiä enkeleiltä, henkioppailta tai gurulta tämän hetkiseen elämäntilanteeseen.

Nöyrin kiitos,

epona
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #856 : 30.04.2009 15:42:58 »

LadyYellowViolet

Koet olevasi pysähdyksissä, mutta asia ei aina ole niin. Joskus elämässä on seesteisempi vaihe, jolloin ei näytä tapahtuvan mitään. Kerää voimia. Katso asioita uusin silmin, totuttele vain olemaan. Joskus on hyvä vain olla. Katsoa aurinkoa ja istua. 5 minuuttia riittää, kun olet ilman ajatuksia, vain olet. Tee muutama tällainen ilman ajatuksia -harjoitus. Tyhjennä mielesi. Henkioppaastasi emme voi vielä kertoa.

Kiitos! <3
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #857 : 02.05.2009 02:29:18 »

epona   Smiley

Olet kuin Helinä keiju feminiinisyydessäsi, sisäisenä ominaisuutena. Osaat siis olla feminiininen, emmekä tarkoita naisellisuutta, vaan pehmeyttä ja intuitiivisuutta. Mutta toiminta ja voimallisuus kuuluvat maskuliinisuuteen, niitä voisit tutkailla. Katsele varovasti sisäisesti, miten voisit huomata maskuliinisia ominaisuuksia itsessäsi. Havannoi maskuliinisuutta itsessäsi, älä yritä kasvattaa sitä. Riittää kun havannoit.
   Olet jo intuitiivinen, kun kysymyksessäsi oli kerrottu kaikki ne, joilta Heaven välittää viestiä. Nyt voisit olla myös napakka, analyyttinen, ja vain olisit ilman liiallisia tunteita, ei kuitenkaan tunteeton, vaan läsnäoleva.

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #858 : 02.05.2009 14:23:38 »

Kannattaako minun alkaa kirjoittaa? Tuntuu että voisin aloittaa pikkuhiljaa. Mitä asioita/aihetta minun kannattaisi kirjotuksessani käsitellä?

Kiitos etukäteen, LYV <3
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #859 : 05.05.2009 16:12:24 »

Hei Heaven,
Joutaisitkos minullekin?  smitten Lähinnä ihmissuhdeasiat kiinnostavat... eivät tunnu onnistuvan.. ja talous on kuralla... Tuntuu että hakkaan päätäni seinään ja olen äärimmäisen väsynyt  Cry. Muutakin saa toki kertoa tietenkin, jos vaikka tärkeämpää tietoa olisi... Niin ja kukas minua sieltä ohjailee ? Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!

tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #860 : 08.05.2009 13:24:39 »

Olisiko jotain sanottavaa minusta ja eräästä miehestä.. Odotanko ihan turhaa?  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #861 : 10.05.2009 01:07:37 »

LadyYellowViolet

Kirjoita aamulla heti aluksi muutamia lauseita paperille. Heti herättyäsi. Harjoittele näin intuitiotasi. Voit kirjoittaa unestasi, jos muistat sen, mutta tärkeintä on kirjoittaa se mikä tulee mieleesi. Se voi olla vain tuntemus.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #862 : 10.05.2009 01:18:21 »

sipsukka

Nostamme sinulle Tarot-kortin: Miekkojen kakkonen - rauha.
Kortti viittaa rauhaan ja tasapainoon, vaakaan, jossa kuu eli tunne-elämäsi on vaa'assa. Sisäinen rauha on nyt tärkeintä. Mistä asioista saat sisäistä rauhaa? Huomaa tuo rauha, älä tavoittele sitä. Rauhoitu ja rentoudu. Tee asioita, jotka saavat sinut rauhalliseksi. Tasapaino alkaa sisäisestä rauhasta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #863 : 10.05.2009 01:23:21 »

Memmy

Odotus ja odotukset. Odotus ei välttämättä ole koskaan turhaa. Jos sinulla on odotuksia lopputuloksesta, voi odotus olla turhaa. Tee parhaasi näissä olosuhteissa.
tallennettu
plotva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #864 : 10.05.2009 20:14:21 »

Hei!

Minulla on ongelmia terveydessä. Mitä oireet minulle haluavat kertoa? Mistä saisin apua vaivaani? Elämässäni tapahtuu paljon muutoksia ja tulee tapahtumaan. Minusta kuitenkin tuntuu, että olen jumiutunut vanhoihin kaavoihin ja teen vääriä valintoja. Onko näin?

Kiitos etukäteeen    smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #865 : 11.05.2009 11:22:21 »

yleistä uteliaisuutta , näkyykös mitään?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Satu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #866 : 11.05.2009 16:50:27 »

Hei, olen todella johdatuksen tarpeessa.

Henkistä kasvuani kiivaaseen tahtii on kestänyt jo kaksi vuotta  (siis niin että melki joka viikko tapahtuu ja olen hyvin tietoinen tästä) samalla olen muuttanut elämäni suunnan täysin. Olen aloittanut yrityksen ja samalla sattumalta tulin raskaaksi, jota jo luulin ettei tapahtuisikkaa, ja kun niin silloin kaikkein stressaavimpana ajankohtana. Rohkeana kuitenkin perustin yritykseni ja jäin kohta jo äitiyslomalle. Pian palasin töihin kun puolisoni jäi kotiin lasten kanssa. Nyt alan olla jo aika väsynyt ja epätoivoinen. Yritykseni ei meinaa lähteä käyntiin, miehelläni on joku epämääräinen sairaus joka ei meinaa parantua olenkaa, hän on päivittäin kipeä ja pärjää kyllä lasten kanssa mutta muuten olen aika paljon vastuussa kodin asioista. (Hänellä on ollut jos minkälaista vaivaa ja leikkaustakin vaativia tapauksia koko meidän yhdessä olon aikana) Lisäksi olen mukana auttamassa muissakin töissä tämän oman yritykseni lisäksi, joka liittyy omaan yritykseeni merkittävästi.

Nyt haluan jo tietää mistä tulee kun näin koetellaan. Olenko vaan niin pässi ettei opetukset mee perille vai mitä minun pitäisi nyt tehdä... Ei kai tämä tästä enää pahene... Minulla oli kauheasti unelmia mutta nyt kun asioissa vastustaa niin valtavasti en enää uskalla unelmoida - kunhan vaan selviän päivästä.

Nöyrästi kiittäen...

Ainiin, minua kiinnostaa myös suuresti mikä on oppaani tai suojelusenkelini nimi.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 17:58:31 kirjoittanut kotka » tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #867 : 12.05.2009 11:47:01 »

Hei!
Toivoisin saavani kanavoinnin kautta selkeyttä nykyiseen parisuhteeseen, mihin se on menossa jne.
Ja minuakin kiinnostaisi tietää oman suojelusenkelini nimi!  Smiley
Kiitos jo etukäteen. smitten
tallennettu

-Lonelylight-
katie_sue
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #868 : 14.05.2009 07:25:00 »

Kaipailisin selvennystä elämäntilanteeseeni.

Kiitän miljoonasti etukäteen vastauksesta. Smiley
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #869 : 15.05.2009 06:59:25 »

plotva

Kysymyksesi on hienosti asetettu suhteessa elämäntilanteeseesi. Se sisältää jo itsessään ikään kuin ratkaisua oikeaan suuntaan. Kysymys on siitä kuinka näet vastauksia elämääsi intuitiivisesti, sillä osasit jo kirjoittaa hyvin. Toinen tärkeä asia on käytännön muutokset asioihin.
   Mutta tärkeimpänä on se millainen ennakkokäsitys sinulla on elämäsi tärkeistä asioista. Jotkut ihmiset ovat vaikuttaneet sinuun elämäsi varrella, ja ehkä voisit tarkastella uudellä näkökulmalla jälleen kerran näiden ihmisten vaikutusta sinuun. He voivat olla tärkeitä ihmisiä sinulle, mutta jokaisella on oma toinenkin puolensa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: