Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 478279 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #915 : 23.09.2009 18:52:47 »

Jos liittyisin jonon jatkoksi, opiskelu-ja työasiat askarruttaa  Smiley
tallennettu
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #916 : 24.09.2009 13:22:52 »

 smitten Minäkin asettaudun jonoon. Rakkauselämähän se mikä askarruttaa ja työt. Kiitos smitten
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #917 : 24.09.2009 23:40:08 »

hei Heaven!

Niin selkeitä ja täsmällisiä viestejä, voisikohan minullekin jotain vastauksia löytyä?    Smiley

Olen tässä kärvistellyt jo niin monta vuotta opiskelun ja sairastelun merkeissä, parisuhteetkin vaihtuu, kestävät viikoista pariin vuoteen, lisäksi pakkaa ja meikäpoloisen päätä sekoittavat ja rassaavat ihanat ja kamalat ihastukset tai kaukorakastumiset.   Undecided Embarrassed

On varmaan kyse karman sovittamisesta, koulutuksesta, kasvamisesta, mutta miten ihmeessä löydän sen pysyvän rakkauden ja onnen?  Olen lisäksi jo vuosikymmenen verran kipuillut, kun en meinaa löytää omaa alaa, tai se, mitä teen, on jotenkin liian epärealistista, liian raskasta tai ehkä minulle sopimatonta?   buck2

Joku selvänäkijä joskus yritti ohjata minua Sen Jonkin Suuren Lahjani pariin, ja tuona hetkenä tiesin, mitä hän tarkoitti.  Sad Myöhemmin olen kadottanut vastauksen, ja harmittaa, kun en kysellyt tarkemmin. Olen miettinyt myös, oliko kyse vain jostain oman ohjauksen löytämisen testistä, kun en muista?  Shocked

Ajoittain tuntuu, että kun asiat loksahtelevat paikoilleen, kaikki huolet hiljenevät, mutta hetken kuluttua taas olen aivan eksyksissä taas: en ollut taaskaan valmis tilaisuuden tullen. buck2 Biologinen kello alkaa kuitenkin jo tikittää, ja huoli elämän hukkaan valumisesta painaa mieltä. Miten löydän oman polkuni ja paikkani? Miten pystyisin löytämään sen suuren rakkauden elämääni, tai oman perheen?   Cry  Huh

Kiitos jo aivan hurjasti vastauksista, sydämesi loistaa niin suurta valoa maailmaan!!
Kaunista syksyä!  smitten
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #918 : 25.09.2009 11:28:21 »

Nyt tarvitaan suojelusenkeleitä!
Lähdin opiskelemaan uutta ammattia ja kaikki on tuntunut olevan siinä mielessä hyvin, myös suunnanmuutosta vaatinut elämänmuutos on mennyt hyvin.

Mutta, koulussa rinnakkaisella linjalla on hankala tapaus, joka oikeasti pelottaa. Parikymppinen poika, jonka jutut liittyvät yhteiskuntavihaan ja henkilö on kiinnostunut aseista, mikä näkyy harjoitustehtävissä. Meillä on muutama sama tunti viikossa ja kun kukaan toinen ei ole lotkauttanut peloissaan korvaansa asialle, otin sen puheeksi opettajan ja rehtorin kanssa. Opekin oli huomannut poikkeuksellista asennetta oppilaassa ja piti hyvänä asiana, että se tuli myös opiskelijoiden kautta hänen korviinsa.

Kun muuten nauttisin opiskelusta ja olisin mielellään vaikka kuinka myöhään tekemässä koululla harjoitustehtäviä, en uskalla. Eihän sitä tiedä, miten tuo tyyppi alkaa riehua. Sanoi, että ei hänellä ole itsensä kanssa ongelmia, vaikka haluaakin kuolla alle 30-vuotiaana. On ollut rauhanturvaajana ja odottaa uutta kutsua, mutta eihän sinne tehtäviin tuollaista voi ottaa! On meidän muiden opiskelijoiden riesana. Nelikymppinen ei ymmärrä, miksi elämästä ja varsinkin toisten elämästä pitää tehdä vaikeaa!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #919 : 25.09.2009 23:00:51 »

Heart

Jos tunne-elämä on vahvaa niin suhteen päättyminen voi tuntua todella raskaalta. Kävele, kävele, kävele. Ulkona on kirpeä syksy alkamassa. Kuinka pitkän kävelylenkin voit tehdä? Testaa. Ja jos haluat niin kysy sen jälkeen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #920 : 25.09.2009 23:06:38 »

Liisur

Ihmissuhteisiin nostamme sinulle tarot-kortin: Sauvojen ässä. Paljon energiaa on ovella, jos vain jaksat poistaa edessä olevia esteitä. Tee jotakin johon voit kohdistaa energiaasi. Aloita uusi harrastus. Tee jotakin sellaista mitä et koskaan ole tehnyt. Keksi itse lisää. Tee asioita.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #921 : 25.09.2009 23:12:26 »

hei limoviikuna,    smitten

Tarvitset tosiaan paljon kannustusta. Olen kanssasi, olen oppaasi. Kannan sinua, kanna sinä itseäsikin, ja jollet jaksa niin istu ja anna minun puhua Sinulle ikiaikaisella kielellä. Henkäys, hetki, läsnäolo. Rentoudu ja anna minun olla läsnä kanssasi. Isä ja poika tapaavat, jos he niin päättävät.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #922 : 25.09.2009 23:15:42 »

pirjoha, kauniita värejä sinnekin  Smiley

Käänne parempaan? Käännä sisimpäsi kohti valoa. Kiinnittäydy kauniisiin asioihin niin kuin henkesi olisi siitä kiinni. Käännä sisäinen tunteesi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #923 : 25.09.2009 23:19:19 »

moikka Azaka

Rakas olet edennyt elämässäsi. Olet vahvempi kuin ennen. Ja olet välttänyt muutaman ison virheen. Miksi et purjehtisi ja antaisi tuulen viedä?

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #924 : 25.09.2009 23:23:59 »

tähtisiipi

Rakkaus tulee jos on tullakseen. Rakkaus sisällä on ikuinen. Kehitä sisäistä rakkauttasi. 1. Rakasta itseäsi. 2. Kohtele itseäsi hyvin. 3. Anna asioiden tapahtua.
- Olen oppaasi, ja jos haluat voit kysyä tarkentavan kysymyksen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #925 : 25.09.2009 23:28:54 »

DolceVita

Opiskelusi on osittain sidottu työhön. Jos opiskelet on hyvä ansaita rahaa. Jos teet työtä on hyvä opiskella. Jos haluat kysyä tarkemmin voit kysyä, mutta annoimme yleisluontoiseen kysymykseen yleisluontoisen vastauksen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #926 : 25.09.2009 23:35:54 »

suvitus77

Rakkauteen nostamme tarot-kortin: Pettymys. (Älä säikähdä liikaa). Sinulla on korkealla odotukset, tai ne ovat joskus olleet. Mitä sinä odotat rakkaudelta? Tähän voisit vastata itsellesi ja jutella jonkun tosiystävän kanssa. Pettymys tarkoittaa että jos odotukset ovat liian korkealla/matalalla, voi olla vaikeaa nähdä rakkautta.

Työstä sanomme sen verran että tee parhaasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #927 : 25.09.2009 23:53:49 »

piip, kiitos kauniista sanoistasi.  smitten


Sinä olet hyvin lahjakas ja älykäs, niinpä etsit rakkautta lahjakkaasti ja älykkäästi. Löydät uusia ihmisiä elämääsi ja olet muutenkin niiin viehättävä, että seuraa löytyy. Meistä tuntuu että käytät lahjojasi hiukan liian aktiivisesti rakkautesi löytämiseen. Rakkaus ei ole aina voimallista etsimistä ja edes jopa elämyksellistä. Rakkaus voi joskus olla arkista ja voisiko olla niin että arkinen joko pelottaa tai ei viehätä sinua?

Tosimiehen sydän näytää joskus arkiselta, eikä siinä ole heti suuria tunteita. Voisiko olla niin että kun olet niin fiksu, olet tulkinnut rakkauden alun niin että se on täynnä suuria tunteita?

Niskan ja hartian alueella voi olla isokin tukos. Ehkä etsisit jonkun hyvänäppisen avaajan. Rento niska auttaa sinua ottamaan hetkestä kiinni vähän rauhallisemmin.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #928 : 25.09.2009 23:58:48 »

sireeni

Olet tehnyt oikein kun olet puhunut opettajille tästä henkilöstä. Voit kysyä opettajilta jonkun ajan päästä, mitä he ovat asian eteen tehneet. Kysy heiltä voivatko he ottaa yhteyttä poliisiin, joka voisi jotakin tarkistusta tehdä tästä henkilöstä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #929 : 26.09.2009 00:09:10 »

Ametha    smitten


Rakkausasiaan nostamme tarot -kortin: Torni. Muutoksen, armottoman muutoksen kortti. Se on myös parantumisen kortti. Taifuunin kaltaisia muutoksia on tarjolla. Monet asiat voivat muuttua varsin massiivisesti.

Työasioissa on myös muutos mahdollista. Muutoksen tarkempi sisältö selviää myöhemmin. Nyt sinun tulee olla rohkea ja tarttua asioihin oikeaan aikaan. Älä odota tiettyä lopputulosta. Muista myös sisäinen muutos.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: