Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 478256 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #975 : 23.10.2009 22:50:53 »

Perhonen40

Uusi aika tuo tullessaan epävarmuuden tunteen. Vaikka tuntisit näin, sen ei tarvitse olla ylitsevuotavaa, vaan muistuta itseäsi siitä että pystyt, jaksat ja osaat mennä eteenpäin. Muista että muutoksen aikana mikään ei ole monesti sitä miltä se näyttää. Siispä älä masennu vaikka asiat näyttävät synkiltä. Keskity positiiviseen päivän aikana ja pidä huoli itsestäsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #976 : 23.10.2009 22:51:54 »

suvitus77 

Elä tässä hetkessä, älä jossittele  Wink
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #977 : 23.10.2009 22:54:55 »

MinttuMari

Sinun tehtäväsi on selvittää parisuhteesi tilanne. Ota tilanne haltuusi, selvitä ja kysy tältä toiselta osapuolelta. Vastauksen jälkeen sinun on tehtävä tulkinta tilanteesta, ja sen jälkeen keskustelet lisää ja teet päätöksiä. 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #978 : 24.10.2009 00:31:02 »

Minulle ei ole koskaan kanavoitu vielä, ainakaan toisen kautta.

Opiskelut alkavat kohta taas ja miestä olisi tuossa tyrkyllä useampikin.
Otanko yhden vai nautinko kaikista häpeilemättä?
Palaanko vanhaan työpaikkaani vielä vai lähdenkö ihan uusille urille?

Olen miettinyt, että jos vuoden jälkeen, kun nykyiset opiskelut ovat valmiit,
että opiskelisin uuden ammatin. Olisi ihan muutama ala-vaihtoehto mielessä.

Kiitti, jos kanavointia pukkaa. Smiley
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #979 : 24.10.2009 19:39:01 »

lillian

Tilanteesi muuttuu jos vain sinäkin muutut. Asiat voivat sitten asteittain tulla esiin eri tavalla.

kiitos, minulla ei vain ole aavistustakaan miten minun olisi vielä muututtava. Muutoksia on ollut/olen tehnyt paljonkin ja koko ajan pyrin itseäni kehittämään mm. henkisellä tasolla. Tasapainoinen ja tyytyväinen olen.
tallennettu
amarita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #980 : 25.10.2009 23:14:10 »

Hei
Jos ehdit vastata, olisin kiitollinen.
Olemme mahdollisesti siirtymässä työkuvioissa uuteen paikkaan.
Miltä tuo mahdollisuus näyttää, onko meillä tulevaisuutta uuden yhteistyökumppanin kanssa?
Uskallammeko tällä hetkellä ottaa riskin ja laajentaa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #981 : 27.10.2009 09:56:21 »

moi

pyytäisin jälleen vieraskieliselle ystävälleni neuvoja, kannattaako pysyä maassa vielä vai vaihtaa maisemia, missä mieli ja työtilanne rauhoittuisi ts kohenisi?

kiitos! (yv:na tarkennus)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #982 : 27.10.2009 21:37:24 »

Hei Heaven  Smiley

Voisitko sinä kanavoida minulle  Smiley olisin siitä kiitollinen  Smiley

Minun tieni ei ole ollut mitenkään helppo kulkea. Tie jota kuljen on esteitä täynnä - yhden esteen kun saan ylitettyä on toinen jo valmiina odottamassa. Onneksi olen löytänyt henkisyyden itsessäni ja sen kautta olen oivaltanut paljon itsestäni ja elämästäni. On hienoa kun olen oppinut lukemaan elämäni symboleja ym ja huomannut, että kaikella on tarkoituksena. Raskaus jota tällä hetkellä koen johtuu kivuista joita koko ajan joudun kokemaan. Lääkärit eivät pysty minua auttamaan, koska he eivät ymmärrä mistä kaikki johtuvat. Jouduin myös jättämään jäähyväiset kolmen kuukauden sisällä kahdelle rakkaalle ihmiselle - kuoleman tuuli pyyhälsi ohitseni aika voimakkaasti. Suren ja ikävöin heitä paljon, mutta tiedän - elämä jatkuu ja minun on käytävä eteenpäin kohti omia elämäni seikkailuja. En tiedä saitko tästä mitää irti - en osaa kysyä tiettyä kysymystä - jätän kaiken auki.

Kiitos sinulle etukäteen   smitten

T: Daana
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #983 : 28.10.2009 11:09:51 »

Hei Heaven!  Smiley

Ajattelin kysäistä mitä mulle kuuluu. Olis mukavaa saada vahvistuksia tuleville valinnoilleen, joten mulle saa laittaa aina sensuroimattoman version. Yksikään vinkki ei mene hukkaan.  Wink
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #984 : 28.10.2009 15:29:30 »

Hei,

laitoin sinulle ysärin

aava1
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #985 : 29.10.2009 03:23:14 »

Sasha

Rakas ystävä, olemme odottaneet tätä hetkeä, että voimme puhua "kasvotusten", suoralla linjalla. Sinulla on pitkä reitti kuljettuna ja olet tehnyt siitä omat johtopäätöksesi. Sinulla on oma voimakas maailma. Me emme välttämättä vastaa suoraan kysymyksiisi. Kysymyksesi ei eräällä tavalla kohtaa sen kanssa mitä syvällä sisimmässäsi olet ja haluat. Tämä on tietysti meidän mielipiteemme, mutta uskoisimme että tunnemme sinut hyvin, kun toimimme oppainasi. Lue omassa rauhassa tämä viesti, rennosti ja intuitiolla. Anna tämän tekstin ikään kuin laskeutua vaistosi syvimpiin sopukoihin yön pitkinä tunteina. Emme vastaa siihen mitä kysyit, me kuiskaamme sinulle yöllä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #986 : 29.10.2009 03:31:12 »

lillian

Muutos ei ole ensin rakentamista, vaan havainnoimista. Havainnoiminen vanhasta on ehdoton edellytys muutokselle.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #987 : 29.10.2009 03:33:18 »

amarita

Tarkkaa ja ehdotonta vastausta emme voi antaa. Tämä on sidottu sinun kykyysi nähdä ja tuntea, sekä reagoida oikein eri tilanteisiin. Ole skarppina ja reagoi parhaasi mukaan. Ja sen sinä osaat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #988 : 29.10.2009 03:35:52 »

^Nohochacyum^

Maata voi vaihtaa mutta oma seura pysyy samana. Oman asenteen muutos on tärkeintä. Aluksi kannattaa etsiä työtä jopa oman alan ulkopuolelta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #989 : 29.10.2009 03:45:45 »

hei Daana, erilainen oli kysymyksesi, mutta hyvin tuosta juoneen pääsee  Smiley

Daana istu kanssamme hetki kun luet tätä. Rentoudu niin kuin menisit nukkumaan, luottavainen ja avoin. Myrskyjen velloessa on mahdollista löytää tyyni hetki. Tule kanssamme tyyneyteen, anna myrskyn pauhata ulkona, laitetaan räppänä kiinni ja sytytetään kynttilä. Sekä vertauskuvallisesti että oikeasti. Ole hetki hiljaisesti kanssamme.



tallennettu
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: