rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #990 : 29.10.2009 02:51:50 » |
|
hei Posti Haluatko siis äidillisen tai isällisen kommentin valinnoistasi? Yksi valinnoistasi taitaa olla vähän kapinahenkinen. Muuten sinä haluat voimakkaasti "mennä eteenpäin", ja siinä on se etu että yritystä löytyy. Kun on yritystä, on myös virheitä, ja jos virheet tulee korjattua, edistyt. Yleensä tämä virheiden korjaus jää monilta pois. Tee, elä, ja korjaa kurssia tarpeen mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #991 : 29.10.2009 03:27:28 » |
|
Sasha
Rakas ystävä, olemme odottaneet tätä hetkeä, että voimme puhua "kasvotusten", suoralla linjalla. Sinulla on pitkä reitti kuljettuna ja olet tehnyt siitä omat johtopäätöksesi. Sinulla on oma voimakas maailma. Me emme välttämättä vastaa suoraan kysymyksiisi. Kysymyksesi ei eräällä tavalla kohtaa sen kanssa mitä syvällä sisimmässäsi olet ja haluat. Tämä on tietysti meidän mielipiteemme, mutta uskoisimme että tunnemme sinut hyvin, kun toimimme oppainasi. Lue omassa rauhassa tämä viesti, rennosti ja intuitiolla. Anna tämän tekstin ikään kuin laskeutua vaistosi syvimpiin sopukoihin yön pitkinä tunteina. Emme vastaa siihen mitä kysyit, me kuiskaamme sinulle yöllä.
Kiitti Heaven kanavana olosta, mahtava lahja, mutta kanavoipa sinne, mistä tämä tulikin, että...
Prkle oli aikakin! ja tässä on pitkä tie kuljettuna, minulla ei ole kärsivällisyyttä kierteleviin vastauksiin ja leikkimisiin että enpäs kerro suoraan, kun kuiskailen kato unessa, jos ääliö tajuat edes, mitä kuiskailen.
Ja minkä hemmetin vuoksi opastitte sitten sen paskemman kautta? Ja turha sanoa, ha-ha-haaa, kuiskia, että itse muka valitsin prkle siitä tasan yhdestä ainoasta vaihtoehdosta.
Ja mikä suora kasvotusten keskustelu? Kanavoijan kauttahan tässä keskustellaan.
Luulen, ettette kovin hyvät oppaat ole. Saisko teidät vaihtoon ja paremmat tilalle?
Ja niin, odottelen sitä vastausta seuraavassa unessa, kun teillä ei ole pokkaa vetää sitä vastausta suoraan valvetilassa minulle.
Kiitos kuitenkin Heaven.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
daana
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #992 : 29.10.2009 08:20:42 » |
|
Hei Heaven Kaunis kiitos T: Daana
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #993 : 29.10.2009 08:26:44 » |
|
Hei, pystyisitkö sinä kertomaan minulle, kuka on tällä hetkellä suojelusenkelini ja onko hän ollut jo pitkään? Entäpä olisiko minulla ja miehelläni toiveita lapsen suhteen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sinituuli1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #994 : 29.10.2009 22:59:41 » |
|
Hei! Toivoisin kanavointia työhöni liittyen, miten asiat järjestyvät? Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #995 : 31.10.2009 22:21:45 » |
|
Kiitos Heaven! Yritystä on kyllä, mutta alan kyllä jo luovuttaa. Taas meinaan hakea toista työtä, mutta enpä tiedä viitsinkö enää nähdä vaivaa vai jäisinkö eläkkeelle asti tylsistymään nykyiseen duuniin. Ei tunnu nämä minun etsintäni tuottavan mitään tulosta eli pitää varmaan tyytyä siihen mitä on. Katsotaan nyt vieläkö viitsin laittaa todistukset pakettiin. Tämä keski-iän kriisi on tosi opettavaista aikaa. T. Posti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heart
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #996 : 01.11.2009 00:21:35 » |
|
[Hei, tapaan kesällä tapaamani ulkomaalaisen ystävän,miehen. Meillä oli todella mukava ilta kesällä. Olemme pitäneet yhteyttä monta kuukautta. Mikä on tämän ihmisen rooli elämässäni? vai ei mikään? t. Heart
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Roseliini
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #997 : 03.11.2009 21:56:24 » |
|
Voisi kysäistä tässä kanavointia nyt kun edellisestä on aikaa melkein 2 vuotta . Elikkäs loppuvuodelle jotakin kanavointia kysäisisin mieltä piristämään .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #998 : 04.11.2009 00:27:59 » |
|
hei sofia no mutta kauniiltahan tuo näyttää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #999 : 04.11.2009 00:35:14 » |
|
Sasha
"...enpäs kerro suoraan, kun kuiskailen kato unessa, jos ääliö tajuat edes, mitä kuiskailen." Emme sanoneet unesta mitään. Kuiskailu on vertauskuva intuitiolle.
"Ja minkä hemmetin vuoksi opastitte sitten sen paskemman kautta?" Tämä on sinun valintasi.
"...että itse muka valitsin prkle siitä tasan yhdestä ainoasta vaihtoehdosta." Myös tämä on sinun valintasi.
"Ja mikä suora kasvotusten keskustelu? Kanavoijan kauttahan tässä keskustellaan." Sana kasvotusten oli lainausmerkeissä, eli emme tarkoittaneet sitä konkreettisesti, vaan että keskustelemme niin suoraan kuin mahdollista.
"Saisko teidät vaihtoon ja paremmat tilalle?" Sinä olet hyväksynyt meidät oppaaksesi.
"Ja niin, odottelen sitä vastausta seuraavassa unessa, kun teillä ei ole pokkaa vetää sitä vastausta suoraan valvetilassa minulle." Kanavoijaa tarvitaan juuri siksi ettemme ilmesty sinulle samalla tavalla kuin tapaisit toisen ihmisen (joka on fyysisessä kehossa).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #1000 : 04.11.2009 00:38:11 » |
|
TaruMaru
Sinulla on suojelusenkeli, joka on hyvä ystäväsi. Enempää emme voi kertoa. Ennen lasta tulee muita asioita. Kärsivällisyyttä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #1001 : 04.11.2009 00:42:21 » |
|
sinituuli1
Työasioissa raha ratkaisee. Kaiken takana on raha, joka on kuitenkin varsin neutraali asia taivaan näkökulmasta. Harjoittele neutraalia suhtautumista työelämään. Neutraali ei ole välinpitämätön, vaan tietoinen ja tasapainoinen. Monesti on niin että ne joilla ei ole työtä, he toivovat työtä, ja ne joilla on työtä, he toivovat toista työtä. Työ vie meitä pois onnellisuudesta aika useasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #1002 : 04.11.2009 00:43:48 » |
|
Posti
Tsemppiä, terveisin opastava enkelisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #1003 : 04.11.2009 00:45:35 » |
|
Heart
Etsit voimallisesti tulkintoja erityisesti sydämen asioihin. Emme voi antaa sinun puolestasi tulkintoja. Opi eri ihmisistä ja katso asioita niin kuin ne ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #1004 : 04.11.2009 00:47:30 » |
|
Roseliini No niin ruusunnuppu miten haluat että piristämme sinua? Täältä käsin on vaikea vaikkapa tanssia Tanssitko sinä ja pidät meidät mielessäsi mukana? Näyttäisit niin upealta tanssiessasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|