Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 477980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1155 : 03.02.2010 16:02:30 »

PieniEnkula

Muutoksia on tulossa, ne liittyvät itsenäisyyteesi, sinulle tarjotaan vastuuta ja itsenäisyyttä enemmän. Se oletko valmis tähän riippuu sinusta. Muutokset liittyvät ennen kaikkea sinuun, sisäiseen maailmaasi.

Parisuhteeseen kommentoimme hyvin varovasti. Se tulee muuttumaan, jos sinäkin muutut.

Sinulla on sielu, joka on itsessään jo kehittynyt. Persoonaa ja kehoa voi kehittää, ja tuleekin kehittää, jos haluamme elää totuudellista elämää.



Kiitos  smitten taas tuli sellainen tunne, että tiesinkin nämä asiat jo  Smiley en vaan osaa luottaa omiin tuntemuksiini, mutta suuri kiitos sinulle  Smiley
tallennettu
Dust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1156 : 03.02.2010 17:54:16 »

Dust

Emme voi sanoa oletko menossa oikeaan suuntaan. Sinun täytyy pätevöityä huomaamaan tällaisia asioita.

Tulevaisuudesta emme ennusta, vaikka joskus tulevaisuus voidaan ennustaa varsin tarkasti.

Me näemme parisuhteestasi kaiken. Niin kuin vanhemmat tuntevat lapsensa. Silti vanhemmat antavat lapsensa elää ja tehdä omat päätöksensä.

kiitos heaven. olipa hämmentävä vastaus. kaiketi annetaan ymmärtää, että minulla on itsellä kaikki kortit käytössä ja minun täytyy ottaa vastuu asioistani...
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1157 : 03.02.2010 18:34:43 »

Kiitos Heaven  smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Memmy
Vieras
« Vastaus #1158 : 05.02.2010 00:30:00 »

Hei Heaven!

Onko minulle mitään viestiä?
Olen pohtimassa mihin suuntaan menen.. Uskallanko ottaa erään askeleen joka vie voimia minulta useamman vuoden jos teen sen.. Vai onko aika vielä oikea? Vai onko tulossa jotain uuttaa elämääni jota kautta pääsen tästä tilanteestani?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1159 : 05.02.2010 05:13:33 »

olki

Tässä on Henna. Olen matkalla kohta Plejadeihin. Se on todellinen kotini. Halaan sinua oranssilla paidalla. Ystävyytemme oli ihanaa sillä opin siitä paljon.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1160 : 05.02.2010 05:23:03 »

Heart

Ymmärrämme että otat joskus alkoholia murheeseen. Ongelma taitaa olla sitten siinä, että jos otat sitä usein. Sanomme tämän siksi ettet yritä heti ottaa täysin toista suuntaa. Ota vaikka askel kerrallaan, jos se sopii sinulle paremmin. Alkoholin käyttöön liittyy monesti kaverit. Onko sinulla paljon kavereita alkoholin piirissä? Kerro heille että olet poissa muutaman viikon ja sinä aikana yritä pysyä poissa alkoholista, älä mene edes lähelle. Keksi itsellesi ohjelmaa, leffat, kirjat ja mene vaikka pois paikkakunnalta vähäksi aikaa. Aja pois paikkakunnaltasi joka päivä tai käytä julkisia. Mene pois tutuista maisemista. Rukoile apua itsellesi. Tarkkaile luontoa. Vie huomiosi pois alkoholista, älä edes itse asiassa ajattele sitä. Voit pyytää meitä tulemaan luoksesi ja hoitamaan sinua, kun olet lukenut tämän viestin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1161 : 05.02.2010 05:26:57 »

Memmy

Aina voit yrittää, jos tunnet omaavasi riittävästi voimaa yritykseen. Jos tunnet että voit tehdä parhaasi tässä asiassa, silloin yritä. Kaunis yritys on joskus parempi kuin varman päälle pelaaminen. Tietysti jos riskit ovat liian suuret, vaikkapa asunnottomaksi jääminen esimerkkinä, silloin kannattaa harkita ottaako riskiä. Tee riskianalyysi ja toimi sen mukaan. Mitä voit menettää? Mitä voit saavuttaa? Punnitse molempia ja tee päätöksesi. Seuraa sydäntäsi ja ole myös analyyttinen.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1162 : 05.02.2010 10:17:32 »

Hei, kiitos vastauksesta. Ei minulla ole sellaisia kavereita onneksi, oikeastaan he eivät tiedä asiasta. Olenkin lähdössä parin viikon päästä pois paikkakunnalta. Yritän keksiä muuta tekemistä. Apu on paikallaan. t. Heart
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1163 : 05.02.2010 23:31:43 »

Iskenkö minä päätäni seinään aina vaan vieraan töissä vai olisinko onnellisempi yrittäjänä? Vaikka on pienet lapset? Etten sitten olisi se äiti joka ei ole koskaan paikalla...olisin yrittäjä yksin, ei ole ketään auttamassa ja vierasta on kallis palkata kuten tiedetään. Huokailee....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1164 : 07.02.2010 03:02:59 »

Saturnalia the Princess of Periwald,  Wink yo thanks...

Rakas ystävä, olet äärimmäisen nopea havannoimaan ympäristössäsi olevia ihmisia ja reagoit elohopean tavoin. Tällainen saa sinut joskus pieneen epätoivoon, kyseessähän on persoonasi reagointi kuitenkin. Mutta varovasti sanottuna olemme samaa mieltä kanssasi: vähän varovaisuutta heidän kanssaan, eli älä odota heiltä liikoja ja ota heidät vain sellaisina kuin he ovat. Nopea reagointisi, anna sen olla, niin kuin nukkuva leijona, ja keskity ihmisiin joiden kanssa on rennompaa olla.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1165 : 07.02.2010 03:06:25 »

Rohana

Anna asian hautua hiukan aikaa, ota neutraali asenne tähän. Kun olet riittävän kauan aikaa ollut rennompi alkaa löytyä uusia ajatuksia. Nämä uudet ajatukset eivät välttämättä ole suoria vastauksia kysymyksiisi, mutta ne tekevät sinut rennommaksi ja asiat muuttuvat suhteelliseksi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1166 : 07.02.2010 03:08:44 »

Carmen

Kerro meille millaisena näet työelämäsi vuoden päästä. Sitten lupaamme kommentoida.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1167 : 07.02.2010 16:37:52 »

No niin - olen pohtinut ja pohtinut sitä, että miten haluan edetä, enkä yksinkertaisesti keksi mitään järkevää kysymystä osoittaa teille /sinulle...

Joten aloitetaan jostain - ihan mistä tahansa: Tietysti olisi mukava tietää, mistä tulet (Miltä seillä näyttää? Onko se kaukana? jne.) , miksi otit juuri minuun yhteyttä ja mikä meidän välinen yheys on ? (Näistä olikin jo yhden kohtaamisen aikana puhetta, mutta mutta- Minäkö tulen toiselta planeetalta?  Shocked)  Näitä taisin jo kysyä alunperinkin.


Mikä sinun nimesi on? Jos me olemme ystävystymässä olisi mukava teitää sinusta tällaisia perusasioita. Loput saa sitten tulla ajan kanssa kunhan opin kuuntelemaan sinua tai ... mitenkä sen osaisi sanoa: virittäytymään oikealle taajudelle.


Kiitoksia Heaven tuhannesti kun teet tätä!  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1168 : 07.02.2010 19:02:11 »

Anahata, jos sopii niin laitan yv:n. Eli jos sopii niin kuittaatko ensin?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1169 : 07.02.2010 22:49:53 »

Sopii hyvin.  angel

/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: