Sivuja: 1 ... 78 79 [80]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 477961 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #1185 : 12.02.2010 07:46:53 »

huomenta Heaven Smiley

Tarkentaisin sitten kysymystäni kohdistumaan parisuhteeseeni (niinpä tietenkin Wink).
Meillä on pitkä taival takana ja tuntuu, että nyt on aika ottaa harppaus eteenpäin.
Toivoisin enkeleiltä ohjetta parisuhteeseen; kuinka ottaa yhdessä tuo harppaus, kuinka elää ilossa & valossa?  Smiley

muokattu: Mikäli ei ole mahdollista antaa ohjetta meille yhdessä, niin otan sen mielelläni vastaan ihan itselleni Smiley Eli neuvo minun henkkoht haasteille tässä parisuhteessa.

Kiitos smitten
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 07:50:01 kirjoittanut @nne » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1186 : 12.02.2010 09:26:10 »

Huomenta Heaven,

eiköhän hänellä sitten ole asiat ihan hyvin, jos te näette asian noin.
Luotan enkelien näkemykseen. Ehkä vain ohimenevää, ja huolehdin turhaan.

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #1187 : 13.02.2010 22:33:33 »

Hei Heaven  smitten
Olen umpisolmussa työn ja opiskelun suhteen, kumpikaan ei todellisuudessa kiinnosta eikä kosketa minua, mutta en pysty tällä hetkellä elättämään itseäni ja lastani toteuttamalla todellisia toiveitani ja lahjojani. Lisäksi harkitsen melko epäsovinnaista uutta uraa, mutta en tiedä onko se käytännössä mahdollista?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1188 : 15.02.2010 00:35:06 »

@nne

Huolehdi itsestäsi. Tee itsesi hyväksi asioita ennen kuin hoidat parisuhdettasi. Kävelylenkki, hyvä leffa, mitä tahansa omaa aikaa. Sen jälkeen näet asiat paremmin ja rennommin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1189 : 15.02.2010 00:41:04 »

sidrika

Olet jo voimanainen luoden suurta uraa lapsesi kanssa. No niin ei se ole sama kuin työelämä, mutta voisit arvostaa sitä enemmän. Arvosta ensin itseäsi, sitten asiat hakeutuvat luoksesi, tai niitä osaa tavoitella oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

Tee joka päivä jotakin hyväksesi, joka tuntuu hyvälle. Pieni asia riittää. Tee siitä tapa, ja alkemiallinen muutos kohtaa sinutkin joku päivä. Kyse on sitten siitä oletko valmis ja uskallatko, sillä mikään ei ole pelottavampaa kuin se tietty risteys, jonka jälkeen ei ole paluuta. Nyt sinulla on vielä joutoaikaa ennen suuria asioita, käytä joutoaika hyväksesi. Huomaa että emme ennusta sinulle suuria asioita, asioiden suuruus on sidottu sisäiseen onneesi.
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #1190 : 15.02.2010 18:16:47 »

Tämä olikin hauska ohje  Wink Yritän suhtautua elämään & tähän
hetkeen rennommin ja luottavaisemmin.

Kiitos smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1191 : 16.02.2010 12:13:00 »

tervehdys

kysyin kylläkin myös tulevan vuoden suunnitelmista. omasta mielestäni suunnitelmat menevät hyvin; tarvitsen paussivuotta, jonka aikana teen asioita jotka kiinnostavat, mutta hieman koettaa joku läheinen pistää kampoihin. tuleeko vinkkiä tähän? kiitos.

ja huomaanpa, että olette neuvoneet suhdejutuissakin; paras tosin päätellä itse, kun ei niistä oikein kukaan tunnu tietävän -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #1192 : 16.02.2010 22:30:04 »

onkos viimehetken neuvoa lauantain päättötyön esittämiseen?
ja kaikki muukin informaatio kelpaa Smiley
kiitosta taasen etukäteen smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #1193 : 26.02.2010 15:12:52 »

Hei...minä pyytäisin apua ja vastausta ystäväni puolesta. Kertoisiko hänen tai minun oma suojelusenkelini pääseekö hän ikinä pois siitä "kuopasta" jossa hän on? Saako hän koskaan selkeyttä elämäänsä? Ikävä kyllä,minusta tuntuu että hän on kääntänyt selkänsä minulle jostain syystä...vai onko? Onko hän todella niin lukossa,ettei tiedä mitä tehdä eikä osaa enään apuakaan vastaan ottaa? Kenen puoleen voisin kääntyä hänen puolestaan? Kaunis kiitos.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1194 : 27.02.2010 16:52:36 »

Hei =)

Minua on mietityttänyt eräät uudet ympyrät ja ihmissuhteet. Jotenkaan en vaan saa selvää missä mennään ja mitä tuleman pitää. Jonkunlaista selkeyttä kaipaisin, kun välillä tuntuu että mennään eteenpäin ja sitten tuleekin takapakkia.

Kiitos.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1195 : 27.02.2010 20:06:29 »


hei kaikille    smitten

tällä erää lopetan kanavoinnit täällä astrossa tähän. Oikein mukavaa melkein jo alkavaa kevättä!

terv Heaven
tallennettu
Sivuja: 1 ... 78 79 [80]
  Tulostusversio  
 
Siirry: