Tosin tuskin AM:n veroista kykyä meillä muilla on, mutta ehkä sitä ei ole tullut kokeiltua edes.
Kukaan ei nyt ryhdy sitten aliarvioimaan itseään!
Jos minula "friikillä" on tällainen ihmekyky, ei se tarkoita etteikö teillä olisi. Ja ihan mahtavastihan noita tuoksuja on tuolta nimimerkeistä saatukin esiin edelliselle kaverille! ^_________^ Oma selvätuoksuisuus on vain sitä, että tunnen aurat sekä tuoksut tiettyinä väreinä. Kun saan kiinni auran kuvasta, saan kiinni myös sen tuoksun samalla väriskaalalla. Ja ne tulevat yhtä aikaa, joskus niin, että tuoksu tulee ensin ja sitten vasta aura
Joskus köy myös niin, että tuoksu on auraa vahvempi. Avataarani herra on hyvä esimerkki - osaan kuvailla mille tuo hahmo tuoksuisi, jos hän pomppaisi elävänä eteen paremmin kuin miltä hänen auransa näyttää.
Mutta, asiaan! Tulitirppa taisi jäädä vuoroon. En teitä muita nyt tuoksuttele, pitää ehtiä vielä nukkumaankin!
Tulitirpasta tulee mieleen ekana chili. Sellainen lämmin, mausteinen, mutta ei missään nimessä kitkerä tai katkera! Voimakas tuoksu, joka lävistää ilman pehmeästi kiemurrellen ja kiertää muut tuoksut antaen niille tilaa, mutta tehden samalla selväksi, että "tässä olen minä ja minä olen tällainen!". Ystävällinen chili on ehkä paras tiivistelmä!
Tulitirpasta tuoksuu myös jokin hienostunut aikuisen naisen parfyymi. Selkeä, kukkainen, itsetietoinen. Nimeä en osaa sanoa, en tunne hajuvesiä nimeltä kuin niitä harvoja joista itse pidän - ja paino sanalla harvoja
Tällaista ominaistuoksua on tietenkin ihan hirveän vaikeaa kuvailla maallisin sanoin, kun en edes tiedä mitä sanoja ne tuoksut edustavat, jotka nenääni saan
Sama juttu aurojen kanssa.