Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan syntynyt "onnellisten tähtien" alla?  (Luettu 23703 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 20.03.2009 19:44:52 »

Hmmmn..

Kartallani toki on haastavia ja vaikeita kuvioita, kuten auringon ja merkuriuksen oppositio uranukselle,
sekä neptunuksen ja marsin oppositio. Koko kartta yhtä suurta oppositiota 1-7 huoneen välillä (aurinko ja nosumerkkikin vastakkaisissa merkeissä, tosin eivät tarkassa oppositiossa), mikä saa mut tuntemaan itseni ristiriitaiseksi..

Kuitenkin olen aina tiennyt mikä vahvuus mun sisällä on.
Ja olen aina ollut jotenkin "hyvätuurinen" ja tavannut vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka ovat suosineet minua,
ja auttaneet eteen päin. Ne asiat joiden eteen ponnistelen, tuottavat yleensä menestystä, mutta yleensä pääsen helpolla tai hyvällä tuurilla selviydyn niistäkin asioista, mihin en edes panosta.

chiron  aspect_con aurinko  aspect_con merkurius aspect_tri jupiter -positiivisuutta, hyvää mielikuvitusta, viisautta
 uranus aspect_sex jupiter  - kekseliäisyyttä, onnetarten lempilapsi
 pluto aspect_tri mars - päättäväisyyttä, intohimoa, tahdonvoimaa
 pluto aspect_ssx askendentti - tästä sanotaan, että tuo menestystä, onnistun siinä, mitä vain tahdon
 neptunus aspect_tri venus - herkkyyttä, taiteellisuutta, "eikä suurikaan menestys ole mitään tavatonta tämän kuvion alaisuudessa."

(anteeks, vähän kököt selostukset, osan katsoin tuolta soturista)

Tällaisia mukavan kuuloisia aspekteja kartalta löytyy. Kaiken lisäksi mulla on kolme mahdollisuuksien kolmiota sekä mystinen suorakaide, jotka ovat onnekkaita kuvioita.

Minulla on joku kummallinen "pakko puskee eteenpäin, oon herkkä mutta voimakas"-mentaliteetti tässä elämässä... Se että on tavotteita ja visioita, tekee onnelliseks, vaikka tarpois paskassa.. 2funny
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 20:17:56 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #31 : 20.03.2009 19:55:14 »

Minulla on joku kummallinen "pakko puskee eteenpäin, oon herkkä mutta voimakas"-mentaliteetti tässä elämässä... Se että on tavotteita ja visioita, tekee onnelliseks, vaikka tarpois paskassa.. 2funny

Samaa mieltä.  Smiley

Minulla on muuten samoja aspekteja. Ja todellakin, lapsuus oli varsin vaikeaa ja tuntuu että elämä vasta pääsi käyntiin 19-vuotiaana. Siitä lähtien onkin ollut oikeastaan ihan mukavaa, varsinkin kun olen huomannut sen äärettömän vahvuuden mikä minussa on.

Minusta sellainen ihminen on onnellinen, joka selviää kohdalleen osuneista vaikeuksista voittajana, ei suinkaan sellainen joka syntyy kultalusikka suussa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 20.03.2009 20:15:27 »

Samaa mieltä.  Smiley

Minulla on muuten samoja aspekteja. Ja todellakin, lapsuus oli varsin vaikeaa ja tuntuu että elämä vasta pääsi käyntiin 19-vuotiaana. Siitä lähtien onkin ollut oikeastaan ihan mukavaa, varsinkin kun olen huomannut sen äärettömän vahvuuden mikä minussa on.

Minusta sellainen ihminen on onnellinen, joka selviää kohdalleen osuneista vaikeuksista voittajana, ei suinkaan sellainen joka syntyy kultalusikka suussa.

Juu, näinpä!

Minulla ei todellakaan ollut tasapainoinen ja ihanteellinen lapsuus ja nuoruus, kuten olen täällä niistä joskus tilittänyt jo ihan tarpeeksi. Jo se että itse ymmärrän miten sairaalloisen ujo olin joskus ja taistelin vuosia päästäkseni ulos siitä sisäänrakennetusta vankilasta, tuntuu kuin olisin lottovoittaja, kun voin nykyään olla ja mennä jännittämättä koko aika itseäni paniikkikohtauksen partaalle.

Ehkä joku onnellinen on jo syntyessään onnellinen ja niin viisas että osaa sitä arvostaa, mutta se on aika harvinaista. Kyllä makeinta elämää viettävät ne, jotka ovat pohjalta kavunneet ylös, kenties pudotakseen uudelleen pohjalle, mutta mikäs siinä kun TIETÄÄ että sieltä pääsee ylös aina uudelleen ja uudelleen!  Wink

Ei elämä helppoa ole, mutta tietynlainen realistisuus pitää olla aina - realistisuutta on se, että ei hätäänny turhaa tai myi maitansa vaan uskoo ja luottaa että paremmat ajat tulevat takuulla. Ehkä joku näkee sen idealistisuutena tai optimistisuutena, mutta minulle se on realismia!  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 20.06.2012 12:50:04 »

Kiintoisa ketju Smiley

Ja allekirjoitan, että  jupiter aspect_con uranus  askendentti 12 huoneen puolella asteen verran saattaa olla "syyllinen" siihen, että olen ns. kävellyt läpi "helvetin" vahingoittumattomana.
Muut ovat sortuneet vierellä samassa tilanteessa, mutta minä se vain porskutan..
Liekkö joku kikka kolmonen siihen, että tässä elämässä on pakko käydä läpi läksyt joita  pluto 29 astetta mulle on määränny, eikä auta sortua mihinkään ennenkö on valmista  Undecided

Niin ja  askendentti jousimies
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 20.06.2012 14:15:58 »

Mulla on eräs ystävä, jolla saattaa olla ainakin osittain syntynyt onnellisten tähtien alla. Hän on  aurinko leijonaaskendentti leijonakuu neitsyt siinä tarkka  aspect_con kuu kanssa ja  jupiter 12 huoneessa 29 astetta kaksosissa. Hän on älykas, kaunis ja tosi mukava ihminen. Hän on saanut asioita ehkä helpommin kuin moni meistä muista tuttavapiirissä. Ja hyviä asioita onkin saanut. Niin ja sitten hänelähän on  aurinko ja  saturnus yhtymä 1. huoneessa. Se mielestäni kertoo aika paljon hänen luonteestaan, hän aina loppujen lopuksi onnistuu olemaan järkevä ja tiukkis, vaikka leijonana välillä on suuri vaara lipstahtaa esim törsäilyn puolelle. Hän on osannut tehdä oikeita valintoja elämän suurissa ratkaisuissa, toisin kuin eräät....Ja sillä tavalla onnistunut 1. kerralla tms.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 20.06.2012 19:40:38 »

No, miun kartta on täynnänsä neliöitä, siis todella!!! ... haastetta on riittänyt tänne asti ja taitaa riittää tulevaisuudessakin...
Mulla on  venus bQ  askendentti mutten tiiä tarkottaako se sit yhtään mitään.
Koko tuon neliöpainolastin alla mulla on kyllä sit  jupiter aspect_con askendenttijupiter kaksoset 12. huoneen puolella... tää vissiin kompensoi aika paljon tätä yleistä ympärillä riehuvaa myrskyä Wink  Ja sit  jupiter aspect_tri aurinko ja merkurius Tää varmaan selittää sen että välillä uskon ja kuvittelen syntyneeni onnellisten tähtien alla.... tarkoittaa varmaan käytännössä just sitä että selviää hengissä siitä myrskyn silmästä  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 20.06.2012 19:45:53 »

Jeh, eli suojaava aspekti, mutta rankka elämä?
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 20.06.2012 19:59:41 »

Jeh, eli suojaava aspekti, mutta rankka elämä?

Joo, just näin.... voisin sanoa että elämä on opettavaista, pitkin ja poikin kun rämpii niin lopulta löytää itsensä  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 20.06.2012 20:20:20 »

Juu, Jupiterin kootut opetukset Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: