Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan syntynyt "onnellisten tähtien" alla?  (Luettu 23706 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #15 : 15.01.2006 12:44:03 »

En todellakaan ! Elämäni ei tosiaankaan ole ollut helppoa ! Olenkin leikillisesti verrannut itseäni Aku Ankkaan, jolla useimmiten menee kaikki pieleen tai Raamatun Jobiin...  Wink
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 15.01.2006 13:16:23 »

Aikoinaan Jimi Hendrix soitti biisin Born Under a Bad Sign.

Aika kaksipiippuisia juttuja loppujen lopuksi.
Toisella voi olla kevyt kartta koska on elänyt entiset elämänsä "hyvin"
tai sitten toisella voi olla hankala kartta koska on elänyt entiset elämänsä "hyvin"
ja tämä sitten tuo enemmän valmiutta vastata
näihin haasteisiin.

Paha mennä sanomaan juuta tai jaata
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 15.01.2006 19:58:41 »

Minätyttö meinaan, että mua on siunattu monilla vastoinkäymisillä, joista olen selviytynyt hyvin.

Tähtimerkit näistä ehkä:
Nouseva jouskari
Venus     24°     36'     Rapu     8. huone (Ajatuksen mainitsema)
Jupiter 18°     24'     Neitsyt  9. huone (osana merkurius-saturnus-jupiter stelliumia, yhtymässä aurinkoon)

Monet tapahtuneet negatiiviset asiat ovat oman huonon asenteeni ja älyttömyydeni tulosta, uskon. Olen tehnyt juttuja, joista nyt ajattelen  Embarrassed tai siis en enää ajattele niitä. Olen selvinnyt kuitenkin kaikesta puhtain paperein.

Sitten on näitä elämän kamaluuksia, joihin ei voi itse vaikuttaa. Niitäkin on ripoteltu tasaisesti tielleni. Välillä on tunne, että pystyn selviämään ihan mistä vaan. Siis en toki omin avuin, mutta vahvan tukiverkoston myötävaikutuksella.

Vaikken Hannu Hanhi olekaan (en ikinä voita mitään arpajaisista ja työelämän menestyksen eteen teen kovasti töitä), niin kaikenkaikkiaan onnekas likka  Wink
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 20:00:22 kirjoittanut Mathilda » tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
tuikutin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 25.01.2006 16:44:41 »

Minulla on melko paljon kartalla neliöitä ja muutama oppositio, neliöt hirveen usein Venuksen yhteydessä. Mistäköhän se oikein kertoo, olenko jotenkin vaikea rakkaussuhteissa?  idiot2

Vastoinkäymisiä on ollut lähinnä henkilökohtaisella, tunne-elämän puolella, opiskelu ja työ sen sijaan.. no, niissä voin sanoa olleeni tähän mennessä aikamoinen Hannu Hanhi. Onhan minulla tuo Jupiter 12.huoneessa, eli enkeli olkapäällä...kuulostaapas mukavalta ajatukselta  smitten Kyllä optimistina ajattelenkin niin, että kaikki järjestyy lopulta.

Mutta mitä tarkoittikaan avautuva ja sulkeutuva, esim. avautuva neliö tai sulkeutuva neliö? Voisko joku valaista lyhyesti?  Smiley
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 13.03.2009 09:10:07 »

Kun vertaa ihmisten karttoja niin huomaa että joillain ihmisillä on lähes pelkästään "helpompia" aspekteja kartallaan eikä juuri lainkaan "kovia" aspekteja. Mietin ja pohdiskelin tässä että onkohan he sitten syntyneet onnellisten tähtien alla  :Smiley  Vai onko sellaisia edes olemassa, siis niitä "onnellisia tähtiä"  Smiley
Vai onko sellaisilla henkilöillä vain helpompi elämä meneillään tässä ja myöhemmin niitä haasteita enemmän? Toki eihän sellainenkaan elämä paras mahdollinen ole jos ei ikinä kohtaa vastoinkäymisiä, koska kaikesta oppii.
Toisaalta tämän kaiken ajatteluni tietysti kumoaa se että eräällä tutullani on syntymäkartalla vain pari neliötä mutta silti hän on saanut kamppailla vaikka minkälaisten vaikeuksien kanssa joten...  :Smiley

Esmiralda sanoi täällä minulla aiemmin, että olet syntynyt "onnellisten tähtien alla". Kun hän huomasi allerkirjoituksessani aurinkomerkkien yhteydet. Kauniisti sanottu, mutta eipä elämäni ole ollut sillai hulvattoman onnelista ja harmitontakaan.

Jotenkin minusta tuntuu, että ELÄN vasta nyt! Olen monien polkujen kasvatti; erehdykset, epäonnet, huonot valinnat kuten ne auringonpaisteisen onnenhetket. Mietin tuossa kun mulla (taas mainitsen)  mars vahvana syntymäkartalla tekee yhtymää. Onko sittenkin niin, että Marsnaisena minun on pitänyt taistella elämäni alkuvuodet souturinaisen tavoin? Uskonpa jopa tuohon. Nyt ois niin kuin seesteistä aikaa...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 13.03.2009 10:10:51 »

Lehtirannan Erkki on sanonut  jupiter  aspect_con  uranus klassiseksi onnenpotku-kuvioksi ja että tämän yhtymän omaavilla olisi näkymätöntä suojausta elämässä  Smiley
Myöskin transiittina se olisi hyvä aika esim pelivoitoille..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #21 : 13.03.2009 17:33:33 »

En tiedä olenko syntynyt ” onnellisten tähtien alla”…mutta Minä olen tyytyväinen elämääni, kaikineen murheineen ja iloineen. smitten

Astrologisesti katsoenhan minulla on " kaameat" kuviot
mm.
 aurinko  kauris  aspect_con saturnus
Suurristi ,
mutta myös  jupiter  aspect_con askendentti ( tosin sekin  skorpioni ).

Elän juuri sellaista elämää, joka Minusta minulle sopii. Smiley

kaikki surut ja huolet, vaikeudet ovat kasvattaneet minua, olen muuttunut niiden kautta.
Oppinut niistä.
Ja lisää opittavaa varmaan on tulossa! knuppel2

Vasta eräs työkaverini sanoi että, olen syntynyt kultalusikka suussa!
 Eräs toinen ihminen ihmetteli, miten voin olla niin positiivinen, vaikka kaikenlaisia vaikeuksia elämääni on tullut?

Asennekysymys!  Wink coolsmiley

Voin murehtia kaikkea, mikä ei ole  mennyt kuten  olisin tahtonut…tai hyväksyä asiat niin kuin ne on ja sitten yrittää löytää niistä hyvät puolet.
Murehtimalla pilaisin elämäni, menettäisin onnen hetket.

Haluan elää elämän jossa on vaikeuksia, mutta myös paljon nautintoja ja iloa.

En murehdi asioita, joille en voi mitään…ne tapahtuu, kun niin on tarkoitus.

Ja minulla ei ole ollut helppo elämä!
 On mennyt se kaikki, mitä suurin osa pelkää elämässään. Huh

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #22 : 13.03.2009 18:56:53 »

aurinko  aspect_con  jupiter 2. huone  jousimies kuten jo kaikki varmaan tietääkin Wink noh, vaikka oliskin onnea rahan kans niin aika hyvin kaikki menee mitä tuleekin..

tein myös äsken hassun löydön erään tyypin kartalta. sanoin sille eilen, että näin yhtäkkiä katottuna meillä ei oo mitään yhteistä karttojen perusteella.. niin siltähän löytyy myöskin tuo  aurinko  aspect_con  jupiter ! hänellä vaan huoneessa 10.  oinas
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 13.03.2009 20:25:30 »

En tiedä olenko syntynyt ” onnellisten tähtien alla”…mutta Minä olen tyytyväinen elämääni, kaikineen murheineen ja iloineen. smitten

Astrologisesti katsoenhan minulla on " kaameat" kuviot
mm.
 aurinko  kauris  aspect_con saturnus
Suurristi ,
mutta myös  jupiter  aspect_con askendentti ( tosin sekin  skorpioni ).

Elän juuri sellaista elämää, joka Minusta minulle sopii. Smiley

kaikki surut ja huolet, vaikeudet ovat kasvattaneet minua, olen muuttunut niiden kautta.
Oppinut niistä.
Ja lisää opittavaa varmaan on tulossa! knuppel2

Vasta eräs työkaverini sanoi että, olen syntynyt kultalusikka suussa!
 Eräs toinen ihminen ihmetteli, miten voin olla niin positiivinen, vaikka kaikenlaisia vaikeuksia elämääni on tullut?

Asennekysymys!  Wink coolsmiley

Voin murehtia kaikkea, mikä ei ole  mennyt kuten  olisin tahtonut…tai hyväksyä asiat niin kuin ne on ja sitten yrittää löytää niistä hyvät puolet.
Murehtimalla pilaisin elämäni, menettäisin onnen hetket.

Haluan elää elämän jossa on vaikeuksia, mutta myös paljon nautintoja ja iloa.

En murehdi asioita, joille en voi mitään…ne tapahtuu, kun niin on tarkoitus.

Ja minulla ei ole ollut helppo elämä!
 On mennyt se kaikki, mitä suurin osa pelkää elämässään. Huh

Rovatar, veit sanat suustani  Smiley
Olen kanssasi niin samaa mieltä ja vastaan usein ihmisille myös noin, että se on asennekysymys.
Vaikka olisi kuinka vaikeaa, voit aina itse valita, miten suhtaudut siihen hetkeen. Jos jäät tuleen makaamaan, se ei todellakaan auta mitään.

Minä olen myös kiitollinen niin ihan kaikesta. Kaikista itkuista, suruista ja vaikeista hetkistä, koska ilman niitä en olisi sitä mitä nyt olen.
Sillä hetkellä, kun olen ollut aivan pohjalla ja huomisessa ei näkynyt mitään valoa eikä merkityksen hiventäkään, en olisi voinut kuvitella, että joskus kiitän siitä hetkestä ja niistä tapahtumista.
Nyt tajuan niiden merkityksen, ne sysäsivät jotakin alkuun  angel

Monesti minulta kysytään, miten voin aina olla niin iloinen, sinä aina hymyilet, mistä tuo kaikki energia tulee  Grin ?? Ja etenkin, kun tietävät mitä minulla on elämässäni ollut, enkä ole koskaan lannistunut vaan olen aina uskonut tulevaan, ollut luottavainen ja täynnä intoa ja uteliaisuutta huomiseen...

En minä tiiä, oon vain onnellinen ja kiitollinen kaikesta, huonoistakin päivistä! Hymyilen sisäisesti, suoraan sydämestä. Kiitän joka päivä ylöspäin monista asioita  smitten

Jokainen voi valita, mitä tuntee ja ajattelee. Tai sitten voi jäädä "olosuhteiden uhriksi", jos ei tajua, että valinta on oma. Jokainen on itse vastuussa omasta hyvästä olostaan  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #24 : 13.03.2009 20:49:14 »

Ihanaa kun joku muukin ajattelee samoin. smitten Ja jos näin lapsellisesti ajateltuna saa antaa 10 pisteetä Sinulle...
tässä ne tulee!!!

Elämänhallinnastahan siinä on kyse kuitenkin.

Kuka hallitsee Sinun elämääsi?

Mie nyt pohtisin kaikkea, mutta
IHANAA
kun jonkun muunkin mielestä
ELÄMÄ ON
ASENNEKYSYMYS!!!

Mutta sekin täytyy ottaa huomioon muiden kanssamatkaajien seurassa, etteivät kaikkien ajatukset ole samat... Huh
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 13.03.2009 21:01:44 »

Kiitos! Minä annan sinulle myös 10 pistettä ja vielä papukaijamerkin   smitten

Kyllä tiedän ja olen huomannut, että kaikkien mielestä asia ei ole noin "yksinkertainen"  Smiley
Mutta myös se pitää hyväksyä. Meillä on jokaisella oma tarinamme, omat polkumme elettävänä ja haluan kunnioittaa kaikkien totuutta, koska se on meillä kaikilla erilainen.

Kuka on sinun elämäsi päähenkilö? Kenen elämää elät? Näin minäkin kysyn joskus ihmisiltä..
Ja tänäänkin ystävääni pyysin miettimään, mitä SINÄ haluat, miten haluaisit että asia olisi, mitä aiot tehdä sen eteen. Päätä, sitten tee jotain asian hyväksi. Ei voi tietää mitä tehdä, minne mennä, jos ei tiedä minne on menossa.

Minä RAKASTAN syvällisiä pohtivia keskusteluja. Etenkin jos ne liittyvät elämään, onneen, onnellisuuteen, tavoitteisiin, selviytymiseen aaaah  smitten

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 18.03.2009 10:13:30 »

Heips, ei oo kyllä mulla ainakaan vielä  jupiter 2:ssa tuonut rahaa, ehkä sitten "myöhemmällä iällä" mikä se sitten onkaan, perintöjäkin vois olla kartan perusteella luvassa, mutta heikolta näyttää jollei vanhemmat voita lotossa.
Liian helpot aspektit voi tehdä liian laiskaksi. Tai sitten ei hyödynnä voimavarojaan ja sitten se taas seuraavalla kartalla kostautuu. Tasaisesti kaikkea on hyvä. "Helpoissa" aspekteissa syntynyt ei välttämättä tarkoita että olisi syntynyt poikkeuksellisen varakkaaseen, opettavaiseen perheeseen jossa ei edes kukaan kuole..
Eräällä ystävälläni on lähes pelkästään  aspect_opp ja  aspect_squ ja hänen tilanteensa onkin aika epätoivoinen. Suuri osa on kyllä ihan itse aiheutettua, ja vielä osin kun hän ei huoli apua  kauris  kuu
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 18.03.2009 10:27:26 »

Minä pidän itseäni selviytyjänä. Vaikka elämässä on ollut jos jonkinmoista niin olen aina selvinnyt haasteista itse. Kartallani on oppositioita ja neliöitä mutta toisaalta se pitää minut kaiketi liikkeessä Smiley
Eikä elämä taatusti ole tylsää  Cool
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #28 : 18.03.2009 14:19:34 »

Ironista, että kartallani on pelkkiä yhtymiä ja sekstiilejä, mutta vastaavasti vaikeasti neliöidyt kulmat. Sanoisin että sisäinen, psyykkinen integroituminen on kohdallaan mutta jokin siinä ulosannissa mättää - noissa kulmien vaikeissa aspekteissahan on se juju, että hankaluuksia syntyy erityisesti jos aspektoivan planeetan energiaa ei muista ilmaista ollenkaan.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 20.03.2009 19:08:21 »

Höh! Mitä on onnellisuus! Onnellisuus on sitä kun on paljon neliöitä ja niistä selviää!  knuppel2

Mutta on minulla Jupiterin kolmiot Sturnuksen ja Vestan kanssa, joten olen selviytyjä!

On minulla hiusraja niskassa niin alhaalla, että olen syntynyt 'onnellisten tähtien alla'. Näin sanoi eräs kampaaja. Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta