Hmmmn..
Kartallani toki on haastavia ja vaikeita kuvioita, kuten auringon ja merkuriuksen oppositio uranukselle,
sekä neptunuksen ja marsin oppositio. Koko kartta yhtä suurta oppositiota 1-7 huoneen välillä (aurinko ja nosumerkkikin vastakkaisissa merkeissä, tosin eivät tarkassa oppositiossa), mikä saa mut tuntemaan itseni ristiriitaiseksi..
Kuitenkin olen aina tiennyt mikä vahvuus mun sisällä on.
Ja olen aina ollut jotenkin "hyvätuurinen" ja tavannut vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka ovat suosineet minua,
ja auttaneet eteen päin. Ne asiat joiden eteen ponnistelen, tuottavat yleensä menestystä, mutta yleensä pääsen helpolla tai hyvällä tuurilla selviydyn niistäkin asioista, mihin en edes panosta.
-positiivisuutta, hyvää mielikuvitusta, viisautta
- kekseliäisyyttä, onnetarten lempilapsi
- päättäväisyyttä, intohimoa, tahdonvoimaa
- tästä sanotaan, että tuo menestystä, onnistun siinä, mitä vain tahdon
- herkkyyttä, taiteellisuutta, "eikä suurikaan menestys ole mitään tavatonta tämän kuvion alaisuudessa."
(anteeks, vähän kököt selostukset, osan katsoin tuolta soturista)
Tällaisia mukavan kuuloisia aspekteja kartalta löytyy. Kaiken lisäksi mulla on kolme mahdollisuuksien kolmiota sekä mystinen suorakaide, jotka ovat onnekkaita kuvioita.
Minulla on joku kummallinen "pakko puskee eteenpäin, oon herkkä mutta voimakas"-mentaliteetti tässä elämässä... Se että on tavotteita ja visioita, tekee onnelliseks, vaikka tarpois paskassa..