Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jousimiehet ja välinpitämättömyys  (Luettu 16920 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 01.01.2008 20:40:13 »

Olipa mukava löytää täältä muitakin jouskareita! Ja yllätys oli, että sinäkin AthaMaarit olet jousimies. Eipä ihme, että olen pitänyt kovasti tulkinnoistasi ym.
Itsekin olen kovasti pohtinut jousimiesmäisyyttäni, naiseuttani ym. rankan eron ja elämänmuutokseni johdosta.
Jousimies ei todellakaan ole välinpitämätön. Mutta olen itsekin sen kuullut ja kun itse tietää, mitä tuntee tai on tilanteessa tuntenut, se tuntuu uskomattomalta. Minulla on nousumerkki ravussa ja kuu oinaassa, joten välinpitämättömyys on kaukana välillä. Mutta minulla ne tunteen on monesti niin syvällä tai jonkin ihmeen suojan takana, että en saa tunteitani tuotua esille edes läheisimmille kuin tosi tiukassa paikassa. Sitä pitäisi oikeasti opetella. Ja enpä ihmettele, jos joku oudompi ajattelee, että onpa ihme tyyppi. Saatan kohdella sellaisia ihmisiä, joista näen, että eivät hyvällä asialla ole, hyvinkin ylimalkaisesti. Tai neutraalisti, mutta pidän ne henkisesti kauempana. Joidenkin ihmisten kanssa saattaa vähänkin tuntemisen jälkeen näyttää tunteensa puolin ja toisin vaikka sielusta asti. Ja monesti joku asia saattaa olla niin ikävä tai kivulias, että siihen tulee suhtauduttua kepeästi tai välinpitämättömäksi, että sen kestää. Mutta se on totta, että monet asiat kiinnostaa eikä aina jaksa niin välittävä olla ja se myös, että me jouskarit katsotaan asioita laajemmin ja monesti realistisemmasta kulmasta kuin muut. Minunkin hyvää tarkoittavat neuvot on saatettu ottaa ns. vittuiluna ja se ei ole tarkoituksena todellakaan ollut. Se on asia aivan erikseen...
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 01.01.2008 23:28:14 »

Tuli vielä mieleen tästä jouskareiden välinpitämättömyydestä...Kun erosin, niin muutama ystäväni, jotka joulukuun jouskareita, siirtyivät kyllä sujuvasti takavasempaan asian kuultuaan. Pahoittelivat tilannetta, mutta taisi jotenkin olla rankka juttu heillekin tai sitten heillä niin kiirettä omassa elämässä, että eivät asiaa sen enempää ehtineet ajatella. Olisin kyllä ilahtunut siinä vaikeassa elämäntilanteessani vaikka pienestä tekstiviestistä, mutta ehkäpä positiivisina ihmisinä heidän vaikea asiaan suhtautua...No, se heille suotakoon, ihania ihmisiä ovat kuitenkin. Mutta olen saanut tueksi asiaa jakamaan uskollisesti vuodatuksiani kuuntelemaan mm. kala, vaaka ja kaksosystävät ja härkä-siskoni. Mutta sellaista se elämä on. Ennenkuin itse jonkin asian kokee, on joskus vaikea muitakaan asiassa tukea. Ja sitä tarvitsee tiettyjä ihmisiä ympärilleen tiettyyn aikaan. Onneksi minulle on suotu muutamia ystäviä, jotka kaikki niin omanlaisiaan. Jokaisella jotain opetettavaa minullekin. Itse koen itseni tällä hetkellä vain ottajaksi tällä hetkellä, mutta jospa tulee aika, että itsekin voin antaa enemmän. Jousimiehen positiivisuutta ja rohkeutta pitäisi kaivaa itsestäni, että löytäisin elämääni uutta suuntaa. Tuo nouseva rapu pitää mua niin kiinni vanhassa...tai mikä lie...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #17 : 02.01.2008 11:33:17 »

Kuten Miikkulainen, minäkään en kutsuisi tuota keskusteltua piirrettä välinpitämättömyydeksi, vaan juuri suurpiirteisyydeksi. Jupiter, Jousimiehen planeettahan on tunnettu suuruuteen liittyvästä symboliikastaan, se paisuttaa ja suurentaa kaikkea mihin osuu. Jouskarilta saattavat asiassa kuin asiassa jäädä jotkut pikkujutut (siis hänen määritelmänsä mukaan pienet) huomaamatta, mikä varmasti joskus voi antaa välinpitämättömänkin vaikutelman. Kyse on kai kuitenkin vain saman ominaisuuden kahdesta eri katsantokannasta.

Itselläni on ystävänä kuu-Jouskari, aurinko Kaloissa ja nouseva Oinas. Hän on todellakin suurpiirteinen kaikessa mitä tekee, hermostuu jos täytyy huolehtia yksityiskohdista tai paperiasioista. Arvatkaas, kuka nousu-Kauriina tekeekin usein hänen "sihteerityönsä"... :Smiley Samoin ystäväpiiristä löytyy pari aurinko-Jouskaria, joille yhteistä on mm. asioiden "suurentelu" - ei välttämättä pahassa mielessä, mutta esim. saattavat miettiä jonkun ihmisen sanomisia itsestään ja paisutella asiaa omasta mielestäni aivan turhaan.

Ato kyseli, kasvaako Jouskari koskaan aikuiseksi - hyvä kysymys. Grin Minusta heissä on toisaalta ihanaa juuri se lapsenomainen suoruus ja se suurpiirteisyys - piirteitä, joita itselläni tuo Kauris-nousu rajoittaa, mutta joita kuitenkin pinnan alta löytyy (jupiter aspect_con aurinko).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 04.01.2008 14:23:14 »

Kiitos Ebenia.  smitten  Reality check!!!! Kahdella sanalla ilmaisit sen mihin minulla meni monta lausetta!  Cheesy
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 05.01.2008 17:09:25 »

Lainaus
Ja yllätys oli, että sinäkin AthaMaarit olet jousimies.

Kyllä mie olen ihan aurinkomerkiltäni Oinas, mutta kuten sanottua, kartalta löytyy kolminkertaisesti Jousimiestä Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 05.01.2008 18:11:35 »

sehän ilmenee jokaisella elämän alueella, mutta koska tänne puolelle sen pistin, niin katsellaan nyt ihmissuhteiden näkökulmasta.  Smiley

jokainen jousimies, jonka olen tavannut heijastaa tätä. ja itsessäni todellakin huomannut sen. se on tavallaan sellainen piirre, jonka ansiosta jousimies pärjää niin hyvin aina. hyvät ja huonot puolensa. mitä mieltä yleensä ottaen täällä ollaan?

Jokainen Jouskari, jonka olen tavannut ja tuntenut,
ovat mielestäni suhteellisen välinpitämättömiä,
mutta toisaalta se ei ole koskaan pahemmin minun elämääni haitannut,
kait siksi, että Kaksosena olen itsekin ilmaa muille
ja tykkään pienestä välimatkasta muihin. Grin

Jouskarin saa lämpimäksi ainoastaan rahalla, menestyksellä
ja materialla.

Esimerkkinä Vaakani ex-vaimo, siis Jouskari hänkin;

Avioerossa hänelle oli erittäin tärkeää, kuinka paljon rahaa
hän saa erossa, millaisen asunnon Vaakani hänelle järjestää,
ja mikään tavallinen asunto parhaimmalta alueelta Wieniä ei kelpaa,
vaan pitää olla villa. Lisäksi hän haluaa uuden auton, ei mitään
normaalia autoa, vaan uuden 2-paikkaisen BMW cabrioletin.
Lista on aika loputon ja jos hän ei näitä saa, se merkitsee
tietenkin sitä, että Vaaka ei rakasta lapsiaan. Grin

Hän otti erossa jopa mieheni Prada toiletti -ja matkalaukut
ja minun antamat lahjat Vaa'alle, Pradan (miesten) lompakon
ja kaulahuivin, Joop!in mansetit ja minun uuden iPhone-puhelimeni,
jonka ohjelmiston Vaaka kävi päivittämässä minulle. Tongue

Sain sen verisen tappelun jälkeen takaisin, jossa ex-vaimo
löi ja repi Vaakaa lasten katsellessa koko episodia. buck2 Cry
Minä ja ex-vaimon vanhemmat kutsuimme poliisit
ja ex-vaimo vietiin asemalle rauhoittumaan. Kiss

Ja jos hän ei saa haluamaansa, niin hän alkaa lyödä ja repiä,
ei paitsi Vaakaa, vaan myös lapsia, koska tietää Vaa'an rakastavan
lapsiaan yli kaiken.
Myöskin rahan kiristys lapsia hyväksikäyttäen arkipäivää. Cry
Hän esim. kertoo pienille lapsille, että heidän pitää muuttaa sillan alle,
koska isä ei anna rahaa hänelle tai vastaavasti, että isä ei välitä
lapsistaan, kun hän ei saa rahaa esim. nyt viimeksi Dubain matkaa varten, jonne hän halusi kahdestaan uuden poikaystävänsä kanssa. :Smiley

Tässä vain muutama esimerkki. Näitä tapauksia tulee
joka viikko edelleen, koska avioero on varsin tuore vielä.

Lapset kuulema saavat jäädä meille. Kiss

Vaaka kertoi, että ex-avioliittonsa aikana ex-vaimo oli
seksuaalisesti muuten kylmä, mutta mitä kalliimpi lahja tai loma luxus hotellissa tai mitä enemmän rahaa hän antoi,
sitä seksuaalisemmaksi Jouskari heittäytyi,
-mutta vain hetkellisesti. Wink

Ex-poikaystäväni on myöskin Jouskari ja hän on kuin miespuolinen
versio Vaakani ex-vaimosta.
Missä hän haistaa rahan, niin hän on siellä
ensimmäisenä. Myöskin kun tapasimme, hän selvitti perinpohjin
taloudellisen tilanteeni, mahdolliset perinnöt ja ura-kehitykseni
ja suunnitelmani sen suhteen. Grin
Seksuaalisesti hän oli joko kylmä tai sitten halusi kinky-juttuja,
kuten sitoa jalkani ja käteni ja piiskata vyöllä. buck2

Eräs parhaimpia ystäväni on Jouskari-mies. Smiley
Hän leikkii vanhojen rikkaiden homo-miesten kanssa
ja tekee rahasta ihan mitä vain.
Hän myy vaikka oman äitinsä, jos siitä rahaa irtoaa. 2funny
Hän sanoo itsekin,
että on kaikkien bitchien bitch ja harrastaa seksiä
suhteissaan ainoastaan taatakseen hyvän elämänlaadun itselleen.
Hän on ainakin täysin rehellinen. Wink

Hän rakastaa miehiä, joilla on luxus-jahti ja se pitää olla
joko Monacossa tai Saint-Tropezissa ja luxus-luokan autot.
Olenkin vieraillut monilla jahdeilla, jotka ovat näiden
öky-rikkaiden gay-miesten omistamia.

Ystäväni pitää myös erittäin hyvää huolta minusta,
että menen naimisiin mahdollisimman rikkaan miehen kanssa.
Hän tukee minua yli 100% siinä, mutta tottakai,
hänellä on oma lehmä ojassa. Wink
Hän haluaisi, että olisin naimisissa hetken jonkun vanhan
ja öky-rikkaan äijän kanssa ja pesisin sen sitten rahoistaan
avioerossa ja naisin sitten hänet, koska olemme hyvät ystävät
ja "jaamme kaiken". 2funny
Saisin pitää omat rakastajani ja hän omansa, mutta jakaisimme kumppanuuden ja vanhenisimme yhdessä.

Tunnen toki muitakin Jouskareita, mutta jos alkaisin kertoa
heistä kaikista, niin kirjoittaisin hetkessä kirjan
ja se olisi ihan samaa tarinaa. Grin

Muuten Jouskarit ovat ihan ok, vaikka tuota rahaa, menestystä
ja materiaa paljon korostavatkin elämässään. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 05.01.2008 20:00:09 »

Voi ei! Onpas ikävänlaisia Jouskareita siunaantunut sinun elämääsi! Minulla ei ole mitään tuollaista mielenkiintoa, tosin en nyt olekaan AU-Jouskari. Tunnen kaksi Jousimiestä, eikä heistä kumpikaan ole tuollaisia. Toinen edesmennyt Juoskari oli kamalissa veloissa suvun kieroilun takia, piti välimatkaa ihmisiin, ei välittänyt ulkonäöstään ja hänelle kelpasi vaatimattomasta vaatimattomin.

Mutta meitähän onkin joka veneeseen Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 05.01.2008 20:12:47 »

Niin no onhan näissä edellä mainituissa Jouskareissa
kauniimmat ja kivemmatkin puolensa, mutta valotin nyt
ehkä tapaamieni Jouskarien ikäviä puolia,
jotka nyt jostain... hmmm... :Smiley
kumman syystä ovat kovin yhteneväiset. :Smiley Tongue

Kukaan ei ole täydellinen, vaikka Jouskari mielellään ajattelee
itsestään niin. Grin 2funny
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #23 : 05.01.2008 23:40:09 »

En nyt ole lukenut ihan tarkkaan näitä, mutta jousimiehestä tuli mieleen se, että ns. välinpitämättömyys saattaa liittyä siihen, että jousimiehet ovat hyvin avarakatseisia ja hyväksyvät/suvaitsevat erilaisia ihmisiä, ja heillä onkin kavereinaan vaikka minkälaista tallaajaa  Grin. Ehkä tämä avarakatseisuus vaatiikin tietyn "välinpitämättömyyden"/etäisyyden tai en tiedä mikä olisi oikea sana sille. Jouskarit katsovat maailmaa jotenkin laajemmin eivätkä juutu/takerru/puutu voimakkaasti eri ihmisten asioihin, mikä saattaa vaikuttaa välinpitämättömyydeltä. Jouskarit kyllä saattavat ns. kyllästyä samoihin naamoihin ja tarvitsevat paljon tilaa erilaisia ihmisiä ympärilleen, johtuen tästä avarakatseisuudesta, mutta muistavat kyllä ystäviään kun tutkimusmatkoiltaan palaavat Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #24 : 06.01.2008 08:48:47 »

N222, tuossa oli pointtia  smiley6600

Sasha, minulla tuo "rikkaan miehen metsästys" ON paras veruke pysyä vanhanapiikana  2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 06.01.2008 12:10:06 »

Hihihihihihihih.......................! 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

Aah..! Cheesy Unohdin kokonaan, että sinäkin olet Jouskari!  Grin
Brutukseni... smitten

Mutta poikkeus kai vahvistaa säännön..? :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #26 : 06.01.2008 12:58:18 »

tämä on taas niin lapsellista tavaraa.. kaikki tuntemani jouskarit ovat ihan normaalia sakkia.. tuollaista ökypintajuttua voisi kuvitella löytävänsä kaksosista, leijonista tai vaikka kauriista..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #27 : 06.01.2008 16:35:19 »

tämä on taas niin lapsellista tavaraa.. kaikki tuntemani jouskarit ovat ihan normaalia sakkia.. tuollaista ökypintajuttua voisi kuvitella löytävänsä kaksosista, leijonista tai vaikka kauriista..
Olenkin aina kuvitellut oman  kuu  leijona ni olevan syypää I love lux - mieleeni  Grin  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 06.01.2008 19:52:48 »

No jaa.. Kaksoset ovat kyllä aika boheemeja loppujen lopuksi.
Kaksoset vain tykkäävät kaikesta uudesta. Smiley
Minä olen elänyt ilman siivoojaa 3 kk asunnossani ja se näkyy,
mutta ei haittaa, koska olen niin boheemi. Grin

Heh..!  Cheesy Hienostunut Vaaka-mieheni on kauhuissaan
ja kauneutta rakastava Härkä-mieheni suorastaan kärsii
vierailessaan asunnossani. Grin 2funny

Olen työskennellyt paljon ja myöhään yöhön syksyn aikana
ja en halunnut, että siivooja häiritsee tärkeitä uniani aamuisin ja päivisin.
Lisäksi kirjoitan parhaillaan kirjaa ja en pysty keksimään hauskoja
juonenkäänteitä, ellei asunto ole hiukan sekaisin.
Liian siisti asunto vie kaikki mielenkiintoiset ajatukset päästä pois. idiot2

Toki rakastan luxusta ja kaikkea kaunista, mutta elän aivan hyvin ilman sitäkin. 
kuu:nikin on  vaatimattomasti vesimies:ssä,
eikä kartalta löydy ns. luxus-merkkejä. Smiley

Tiedä sitten mikä minussa vetää luxusta puoleensa. idiot2
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 06.01.2008 21:49:44 »

No johan olet, Sasha, ihme jouskareihin törmännyt. Omassa ystäväpiirissäni on paljon jouskareita ja itsekin sellainen olen, eikä kukaan täytä kuvailemiasi kriteerejä. Ensimmäiseksi ei edes tulisi mieleen liittää ko juttuja jouskareihin. Ehkäpä se liittyykin enemmän siihen kuinka henkisesti kehittynyt henkilö on kuin tämän aurinkomerkkiin. Itse olen törmäänyt useampaankin vakaan, jotka ovat olleet rahan ja statuksen perään (mm. isoäitini), mutta tunnen myös muutamia vaakoja, jotka ovat varsin päinvastaisia (mm. toinen isoäitini ja hyvä ystäväni).
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: