Hiisitär
|
|
« Vastaus #15 : 06.01.2006 23:26:37 » |
|
Mie itse olen aivan täysin tunneihminen ja Kuu ravussa vain vahvistaa tätä seikkaa. Minulle täytyy antaa kritiikkiä ja huomautuksia hyvin kohteliaasti ja siltikään ei voi välttyä minun loukkaamiseltani. Se on erittäin, erittäin rasittavaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #16 : 07.01.2006 13:35:31 » |
|
Enpä tosta tiedä. Meillä on kavereiden kanssa tapana heittää noita ns. "ilkeitä letkautuksia" toisillemme, koko ajan. Milloin mistäkin... Eniten varmaan sanomme "jaahas, et olekkaan mikään turhan tyhmä kaveri" Huumorintajua, ei kannatta ottaa ihan kaikkea niin vakavasti. Heittäkää se vitunnahkaviitta menemään ja vähentäkää sitä yrmeyttä. Ei me olla missään kirkossa. Eipähän ole vielä kenenkään sydän niistä murtunut ja alkanut kokemaan niin syvää henkistä tuskaa että ei voisi näyttää naamaansa tai olisi pitänyt mennä rukoilemaan Jeesusta antamaa suullisen miekan esiintuloa. Minäpä en nokkaani loksauta sellaisille. hmpf. Ehkä se yrityspomo lovee teitä kybällä mutta ei osaa sanoa sitä? Rakkaudesta se hevonenkin potkii
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2006 18:07:14 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #17 : 07.01.2006 14:42:28 » |
|
Ääh... Mun pitäisi varmaan opetella tahdikkuuden metronomiksi, että tietäisin mitä sanoa milloinkin missä tilanteissa. jos vaan jaxais.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 08.01.2006 15:32:34 » |
|
Ääh... Mun pitäisi varmaan opetella tahdikkuuden metronomiksi, että tietäisin mitä sanoa milloinkin missä tilanteissa. jos vaan jaxais. Sinäpä sen sanoit
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #19 : 08.01.2006 16:25:33 » |
|
Niinhän ne parittajatkin sanovat että autuaampi antaa mielummin kuin ottaa..
Itse otan noin ilkeät letkautukset haasteina tai/sekä huumorilla, Voi olla ihan hauskaakin että aivosolut saa vähän potkua ja ne alkavat toimimaan lujemmin sellaisissa tilanteissa...
Jos tosiaan menee helvetilliseksi vihaamiseksi koko touhu niin silloin on varmaan parempi vaan kävellä pois tilanteesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
satupäivi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 08.01.2006 16:36:49 » |
|
Sarkasmi piristää päivää ja hyvässä seurassa siitä voi nauttia ihan vallattomasti, mutta tahtoessaan alistaa tai lannistaa ilkeilyllään ihminen vain näyttää oman horjumisensa. Ei se minua satuta, voimaa toivon hänelle, joka niin toimii. Joskus jopa ihmettelen.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Spektrinen Taivaanvaeltaja
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #21 : 08.01.2006 17:03:32 » |
|
Et taida olla ainoa joka on joskus ihmetellyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
satupäivi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 08.01.2006 17:21:20 » |
|
En taatusti, onneksi! Kun joku reagoi ihmettelen vieläkin enemmän kaksi siinä valtataistelussa näyttää vieläkin vitsikkäämmältä. Ja jos sattuu niin, että siihen jostain syystä osallistuu, niin huh heija! Aiemmin en osanut helposti antaa itselle anteeksi, nykyään kyllä.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Spektrinen Taivaanvaeltaja
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #23 : 08.01.2006 17:35:39 » |
|
huoh.. niinpä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 08.01.2006 17:41:49 » |
|
Sattuu ne, sikäli mikäli niille löytyy jotain 'kosketuspintaa'..... eli kolahtaa kohdilleen... Mikäli sinänsä on myönteistä, että tietää olevansa vielä tavallinen kuolevainen ja elävä ihminen, joka tuntee .... Mielummin suuntaudun siten, että en hyljeksi tai piilota minkään laadun tunteitani (en nouse niiden yläpuolelle, enkä mene niiden alapuolelle) ,vaan ymmärrän, ettei ole olemassa 'negatiivisia tai positiivisia' tunteita, vain niiden käyttötarkoituksen kanavointi voi lla hieman eksyksissä, jolloin niiden tuottama jälki ja tulos, voi olla epämieluisaa/epätasapainoista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #25 : 08.01.2006 23:09:49 » |
|
Analysoimalla pääsee hyvinkin pitkiin johtopäätelmiin muttei lähellekkään letkauksen olennaisinta antia.
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 08.01.2006 23:23:42 » |
|
Analysoimalla pääsee hyvinkin pitkiin johtopäätelmiin muttei lähellekkään letkauksen olennaisinta antia.
Odotan päivää kun tarpeeni analysoida (tulla mahdollisimman lähelle sillä tavalla ymmärretyksi kuin koen omassa todellisuudessani )
jaaha,,,,tässähän se oli....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #27 : 08.01.2006 23:28:46 » |
|
Todellisuus on vain yhden sanan päässä sinusta, joten sitä voi kyllä selittää monin lausein kuten hyvään tarinaan kuuluukin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 08.01.2006 23:34:47 » |
|
Voin siis kirjoittaa kirjan, sen olematta ymmärretyksi tulemisen tarvetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #29 : 08.01.2006 23:44:22 » |
|
Voin siis kirjoittaa kirjan, sen olematta ymmärretyksi tulemisen tarvetta. Tottakai sen sisällön joku aina näkee. Onhan sopassa monta kvanttia ja silmää
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 18:59:15 kirjoittanut Lumor »
|
tallennettu
|
|
|
|
|