Minä en ole mikään näkijä, mutta enneunia tuppaan joskus näkemään ja joskus on ollut "yliluonnollisia" kokemuksia.
Sitten sellanen samantapainen juttu kuin mc82:lla, että mulle tulee aika usein välähdys, jota en oikein ikinä tajua tai usko miksikään näyksi tulevaisuudesta
sitten kun se näkemäni asia tapahtuukin mulle tai jollekin muulle, tajuan että ei hittolainen mähän tiesin ja näin tän jo
outoa
Näitä on tapahtunut usein ja ne "välähdykset" saattavat tulla ihan keskellä kirkasta päivää, kadulla kävellessä, lehteä lukiessa, telkkaria kattoessa. Parhaiten muistan tapahtuman, kun läheiseni kuoli jouluna vuosia sitten, edellispäivänä kuulin kylpyhuonetta remontoidessani selkeän äänen päässäni, joka sanoi, joku läheltä lähtee pois jouluna
ajattelin vain että mitä h*lvettiä mä taas kuvittelen
seuraavana päivänä hän kuoli yllättäin..
Ja sitten saatan "tietää" joskus, kuinka jollekin käy jossakin asiassa ja tekisi mieli vaikkapa varoittaa, ettei kannata tehdä niin, koska tulee käymään huonosti ja ihmettelen eikö tämä henkilö itse tajua tai näe asiaa samalla tavalla tai useimmiten ajattelen, että mulla on vilkas mielikuvitus ja pidän suuni vain kiinni
Noh anyway laitan vähän omia aspektejanikin tähän
5.huone
ja MC
neppari tekee myös
ja
ja 8.huoneessa
tekemiä joitakin aspekteja ei kaikki tässä,
mulla on
ja 4.huoneessa
Lilith
ja
on