Pluto skorpioonissa ja 1 huoneessa vielä kertoo sen olevan identiteetissäsi. Molemmat pluto ja skorpiooni puhuvat jonkinnäköisestä selvänäköisyydestä, joka saattaa yhdistyä tuonpuoleiseen.
Oho. Mielenkiintoista...toisaalta, käsittääkseni aika monella (ellei kaikilla?) sukupolveni edustajalla on Pluto skorpionissa. Ehkä olemme kaikki hieman selvänäköisiä...
Joo, olen samaa mieltä. Unissani olenkin aina nähnyt kaikkea kummallista. Mutta mielestäni kukaan kuollut ei ole (onneksi?
) vielä ottanut yhteyttä minuun. Yhtään henkeä en ole koskaan nähnyt, olen kylläkin aika kiinnostunut hengistä (esim. "Riivatut talot" -sarjaa tulee katsottua). Minusta tuntuu, että tosiaan olen nähnyt unia entisistä elämistäni, mutta en usko, että tulevista. Ja tässä yhteydessä pitäisi kai miettiä, uskooko edes reinkarnaatioon. Sen voin sanoa, että telepaattinen taito on minulla vahva. Se taito on niin luonnollinen osa minua, että en edes huomaa käyttäväni sitä hyväksi. Esim. minulla on jo puhelin kädessä kun joku soittaa. Tai tiedä, mitä joku seuraavaksi aikoo sanoa. Tai saan selvän ajatuksen, mitä joku ajattelee (jopa ihan vieras ihminen).
Joo-o...minulla on hyvä mielikuvitus, myönnetään. Ja koulussa sain hyviä arvosanoja fiktiivisistä tarinoistani. Mutta en usko, että minusta on sentään kirjailijaksi tai toimittajaksi. Ensinnäkin, "toimittamista" olen kokeillut, ei tuntunut kivalta. Kirjan kirjoittamiseen minulla ei ole tarpeeksi pitkäjänteisyyttä. Mutta ehkä kuvien avulla kommunikointi, jos sellainen on mahdollista, voisi tulla kohdallani kyseeseen, vaikka en mikään taitelija olekaan.
Joo...ehkä tunnen tällaisia "henkisiä kipuja", toisten tunteita. Mutta en usko, että tunnen heidän fyysisiä kipujaan. Siinäpä se...tilasin kerran luonnetulkinnan näiltä sivuilta, ja siinä sanottiin, että mun tosiaan pitäsi auttaa ihmisiä (siinä viitattiin Chironiin ja siihen, että se on kaksosissa, en tiedä oliko huonesijainnilla merkitystä, se on joka tapauksessa 8. huoneessa), mutta olen liian herkkä siihen...jos perustelen, menee turhan henk. koht.
Kiitos paljon LYV tulkinnastasi, se oli osuva!