Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yhteys henkimaailmaan  (Luettu 3331 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kevättuuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.12.2007 18:10:42 »

heippa. onko kellään kokemuksia henkimaailmasta, mulla on . unessa olen nähnyt
isäni joka on kuollut 12 vuotta sitten,häneen liittyen, vaistosin hänen läsnäolonsa
kylmänä tuulen väreenä kun olin nukkumassa, meni pääni päältä, oli outo olo.jota en ole ennen kokenut. olen saanut viestiä linnuilta,olin työpaikalla avasin oven oli kesä aika 2 pääskystä tuli sisään, yritin saada ulos.menivät kuitenkin. mutta tulivat takaisin, suoraan konttoriin mappien päälle laulamaan, aavistin jotakin mitä tulee
tapahtumaan, meni  1viikko isän kuoleman jälkeen, kun tuli ikäviä uutisia äidin veljen kuolemasta. linnut ovat mulle jotakin sanansaattajia,  oon mielenkiintoista tietää
onko jollakin samanlasia kokemuksia. olen muutenkin herkkä luonteeltani, unessa nään mitä tulee tapahtumaan.   <Terv. kevättuuli
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2007 23:28:32 »

Unissa olen juu nähnyt läheisteni toteutuneita kuolemia, tulevan lapseni sukupuolen, menehtyneen kissani näin kävelemässä onnellisena vehreillä niityillä, kuolleen pappani haudan päältä aukeni unessa maisema.

Kello on pysähtynyt ja äitini on soittanut kummini kuolemasta ja kuolinaika oli tuo, jolloin kelloni pysähtyi...ystävättäreni hääpäivän näin unessa, myös heidän raskauksiaan ja lasten sukupuolia olen nähnyt. Karmaisevin uni lie parin vuoden takaa, jolloin unessa sängyllä makaa mieheni, uni harmaa ja epäselvä. Siinä sanottiin, että tulet syöttämään miestäsi sänkyyn. Meinasin menettää hänet nyt loppukesällä tai ainakin niin, että oli vakavan vammautumisen ainekset koossa, mutta selvittiin säikähdyksellä.

Ja loppukesällä näin unen, jossa isäni ojentaa minulle heidän harvoin käytettyjä astioitaan. Ajattelin unessa, etteikö isäni niitä enää tarvitse. Aamulla mietin unta, että mitä perintöä hän minulle ojensi ja ajattelin soittaa äidille ja kysyä isän vointia, äiti ehtikin ensin ja kertoi isän joutuneen sairaalaan yllättäen(isän, joka on aina ollut terve!)

Vuosia sitten suunniteltiin talon rakentamista mummolani paikalle. Unessa sitten näin vanhan olemassa olevan mummolan rakennuksen ja sen takana olevan kallion. Kallion päällä oli musta takorauta kynttiläkruunu punaisine kynttilöineen, taivaasta lankesi sen ylle kirkas valo ja ääni sanoi, että se on vanha ruokouspaikka. Ajattelin, etten taloani tee siihen. Kysyin sitten äidiltä, liekö mummolan takaa kulkenut joskus tie ja niin hän sanoi, että aikoinaan kymmneiä vuosia sitten siitä meni tie, jota pitkin kirkkoväki kulki ja oikaisi matkaansa. Nyt tietä ei enää ollut, metsittynyt vain...Eli kyllä näitä unikokemuksia on ja useita muitakin. Merkillistä!

tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: