Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: omistushalu (;  (Luettu 7777 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 06.01.2006 15:42:47 »

pelkään, että minulla on hirveä ihmisten omistamishalu, sellaisia piirteitä olen viime aikoina löytänyt...  Undecided se on hyvin rasittavaa.

mietin sitä kartaltani ja löysin tällasta:  mars  aspect_con  pluto  skorpioni 7. huone
kertokaa jotain kommenttia tuosta tai omasta luonteestanne..  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2006 21:38:19 »

Joskus aiemmin tästä aiheesta oli puhetta. Pluto ainakin on yksi mustasukkaisuuden aiheuttajia, olikos se nyt  pluto  aspect_opp  venus
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2006 22:01:21 »

Planeettana Pluto ja merkkinä Skorpioni voivat aiheuttaa ainakin mustasukkaisuutta. Jos omistushalulla tarkoittaa taas esim. toisessa roikkumista, silloin muut merkit tulevat ehkä enemmän mieleen.

Kaikki veden merkit ovat tietysti aika tunteellisia ja siten kehittävät vahvoja tunnesiteitä kumppaneihinsa. Myös tulimerkkien intohimo voi saada myös negatiivisia piirteitä. Riippumattomat vesimerkit ja järkevät maamerkit ovat varmaan fiksumpia näissä asioissa.

Ja kyllä, aspekteista ainakin Pluton ja Venuksen kovat aspektit aiheuttavat mustasukkaisuutta tai vaihtoehtoisesti mustasukkaisia kumppaneita.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2006 22:02:59 »

Hei Ave Smiley
Älä suotta pelkää tuota  mars  aspect_con pluto
Vaikka,
Se kertookin pakkomielteisyydestä toisiin ihmisiin vaikka haluatkin hyvää, kun se on juuri tuossa 7.huoneessa. Haluat hallita toisia.
Se on oppiläksy.
Sinun olisi hyvä miettiä, miksi tahdot hallita toisia, jos sitä tosiaan on, mennä niin syvälle kuin pystyt, ja nostaa asiat eteesi. Mikä antaa sinulle sen  valtavan halun olla toisten the Boss, tiedän tämä on vaikea työstettävä. Mutta yritä ajan kanssa älä vaadi itseltäsi liikoja.

Muistathan että aito, pyyteetön rakkaus ei hallitse eikä vallitse? Rakkaus antaa tilaa sinulle itsellesi olla se mikä olet ja rakastaa sinua, vaikka sinulla olisi kuinka kurja olo tahansa, rakkaus hyväksyy sinut, olet osa sitä angel angel angel  

Aurinkoa elämääsi smitten smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2006 22:11:51 »

Ja kyllä, aspekteista ainakin Pluton ja Venuksen kovat aspektit aiheuttavat mustasukkaisuutta tai vaihtoehtoisesti mustasukkaisia kumppaneita.

Itselläni on Pluto oppositio Venus, tosin väljä. Olen nuoruudessani käynyt koulun tuosta mustasukkaisuudesta erään erittäin mustasukkaisen kumppanin kanssa (hänellä aur aspect_con Pluto), sen jälkeen Pluto-teema on ilmennyt lievempänä, vaikkakin kumppanini ovat olleet aurinko-Skorpioneja. Smiley Tunnistan kyllä itsessäni sen, etten mielelläni luovu (Pluto) siitä mistä pidän (Venus). En kuitenkaan kärsi mustasukkaisuudesta - onneksi, sillä kumppanillani on sekä kavereina että työkavereina koko joukko naisia - mutta varmasti osaisin kehittää aiheesta draaman jos tilanne tulisi eteen. Wink

Jos kartalta löytyy aiheeseen viittaavaa, on ihan hyödyllistä pohtia aihetta ja omia ihmissuhteitaan siinä valossa. Eihän mikään ominaisuus kuitenkaan ole hyvä eikä paha, jollei sitä itse sellaiseksi tee. Mars yhtymä Plutoa voi ilmentää rakentavallakin tavalla, eli osaisit ehkä ymmärtää tai auttaa sellaisia ihmisiä, joiden elämässä tuo Mars-Pluto -teema näkyy?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2006 22:30:29 »

Olin nuorempana hyvinkin mustasukkainen, nykyään en juurikaan. Olen oppinut että kyttäämisestä ei synny mitään hyvää eikä sillä ainakaan voi estää toista lähtemästä ja pettämästä. Minua on petetty useammankin kerran. En haluaisi tietenkään sitä tapahtuvan enää, mutta mustasukkaisuus ei ainakaan estä sitä tapahtumasta. Luulisi että pettämisestä olisin tullut vieläkin vainoharhaisemmaksi ja omistushaluisemmaksi, mutta toisin kävi. Jos joku on lähteäkseen toisen matkaan niin menköön. Eihän sitä estääkkään väkisin voi  Smiley

Itselläni lienee juuri noita mustasukkaisuuden aspekteja.

 venus aspect_opp pluto

Olisiko myös  mars aspect_opp pluto tekemistä asian kanssa?
Tai  kuu aspect_opp pluto? Niitäkin löytyy
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 06.01.2006 22:37:43 »

Minulta löytyy pluto skorpparista, juuri tänään mietin että miten voin takertua niin pakkomielteisesti mieheen jonka olen tuntenut vasta pari viikkoa.. Huh kun pelottavaa..
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 06.01.2006 22:56:55 »

Minä en ainakaan ole mustasukkainen. No ok, kavereista jonkin verran. Embarrassed
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #8 : 06.01.2006 23:39:31 »

Minä en ainakaan ole mustasukkainen. No ok, kavereista jonkin verran. Embarrassed
Hei CL Grin
Kokeillaanko. oletkos mustis 2funny 2funny?
Stara smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 07.01.2006 00:18:40 »

Hei CL Grin
Kokeillaanko. oletkos mustis 2funny 2funny?
Stara smitten

Well, minulla on parittajan mieli joten tuo tulee olemaan vaikeaa. Cool
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2006 09:48:00 »

Mikä on parittajan mieli?  Shocked

Mulla on pluton ja venuksen yhtymä, nouseva skorpioni ja paljon pluto-aspekteja. En ole yhtään normaalia mustasukkaisempi. Ehkä liian vähänkin..

Ideologiani vain perustuu muuhun kuin toisen omistamiseen.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 07.01.2006 21:20:40 »

Mikä on parittajan mieli?  Shocked


Sanotaan näin, että siinä yhdistyy tirkistely ja bisnes. :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 09.01.2006 22:13:34 »

Hei Ave Smiley
Älä suotta pelkää tuota  mars  aspect_con pluto
Vaikka,
Se kertookin pakkomielteisyydestä toisiin ihmisiin vaikka haluatkin hyvää, kun se on juuri tuossa 7.huoneessa. Haluat hallita toisia.
Se on oppiläksy.
Sinun olisi hyvä miettiä, miksi tahdot hallita toisia, jos sitä tosiaan on, mennä niin syvälle kuin pystyt, ja nostaa asiat eteesi. Mikä antaa sinulle sen  valtavan halun olla toisten the Boss, tiedän tämä on vaikea työstettävä. Mutta yritä ajan kanssa älä vaadi itseltäsi liikoja.

Muistathan että aito, pyyteetön rakkaus ei hallitse eikä vallitse? Rakkaus antaa tilaa sinulle itsellesi olla se mikä olet ja rakastaa sinua, vaikka sinulla olisi kuinka kurja olo tahansa, rakkaus hyväksyy sinut, olet osa sitä angel angel angel  

Aurinkoa elämääsi smitten smitten

voi kiitos  smitten ja kiitos kaikille kommenteista  Smiley

ihmissuhteet käyvät hankalaksi, kun en tiedä kuinka lähelle voi mennä ilman että tulisi halua omistaa se ihminen. alan ajattelemaan, että mustasukkaisuus tai ihmisiin tarrautuminen on pahasta ja jotenkin vain siinä etääntyy..

"se ei ole oikein" "en voi ajatella näin" "en uskalla mennä lähemmäs näiden ajatusten kanssa"

tökeröjä lauseita, en osannut pukea niitä sanoiksi.   Tongue

miksi haluan hallita.. haluan omistaa. haluan että minulla on joku. haluan että hän on kokonaan minun. ja miksi haluan omistaa? en tiedä..  Embarrassed
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 09.01.2006 23:01:36 »

Teille omistushaluisille lienee hyvä uutinen, että jonakin päivänä orjuudesta tulee varmaan taas täysin laillista. :Smiley Katsotaanhan sitä nytkin läpi sormien ties missä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 10.01.2006 19:14:25 »

heh heh. odotan että voin ostaa ihmisen..  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: