Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilmamerkkien heikkoudet  (Luettu 22228 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 06.01.2006 17:15:52 »

Sanokaa nyt vielä tämäkin kun tuntuu että sellainen on vielä tulossa jostain.

Puhuvat ilmaa? Liian suuria suunnitelmia? Mutta paljon ideoita? Kommunikaatio ymv? Ulkomailla 2 vesimies-mies tuttua ja hyvin sujuu. Ovat hyvinkin henkisyydestä kiinnostuneita, oikeen aidosti. angel
« Viimeksi muokattu: 06.01.2006 17:18:51 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2006 21:37:01 »

Tuntemani ilmamerkkiset ihmiset ainakin tekevät liikaa töitä. Heillä on monta rautaa tulessa ja eivät osaa sanoa ei. He ovat päteviä työssään ja tekevät sitä terveytensä uhaten. Tämä varsinkin niillä joilla on paljon ilmaa kartalla, en tiedä onko tyypillistä mutta ainakin lähipiirissä näin on. Eräs tuttu kaksosmies esim. tekee 16 tuntisia työpäiviä ja vaikka keho jo oireilee niin ei osaa lopettaa.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2006 22:02:56 »

Minulle ilmamerkit edustavat liiallista tunteiden viileyttä ja piittaamattomuutta. Mutta hyviä puolia on myös paljon.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.2006 22:56:21 »

Ilmamerkkisiä ihmisiä on vaikea sitoa mihinkään... He saavat jatkuvasti uusia idoita ja lähtevät niiden perään ennen kuin edellistä ideaa on edes toteutettu. Puhun tätä nyt erityisesti kaksosnäkökulmasta. Liika miettiminen ja asioiden pyörittely voi aiheuttaa liikaa stressiä ja hermostuneisuutta... Yhteen asiaan keskittyminen on vaikeaa. Tunteet saattavat jäädä kakkoseksi järjelle.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2006 23:32:42 »

Elän liikaa pääni sisällä, mietin liikaa tiettyjä asioita, tunteiden rationalisoiminen, hieman yli menevä idealismi, liiallinen ystävällisyys (helppo käyttää hyväksi, vaikka nyt olen onneksi karaistunut). Onhan noita. Undecided
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.2006 00:26:01 »

voin itse sanoa näin ilmamerkin edustajana ,että pitkäjänteisyyttä ei löydy ainakaan minusta!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 07.01.2006 01:37:36 »

Tuntemani ilmamerkkiset ihmiset ainakin tekevät liikaa töitä. Heillä on monta rautaa tulessa ja eivät osaa sanoa ei.

Hei

Itse olen Vaaka
vaaka TASAPAINO säilytettävä hinnalla millä hyvänsä
- auttamaton esteetikko   Kiss
 - kaunis koti tärkeä, siistiä oltava, myös värien yhteensointuvuus tärkeätä crazy2,
   jotta vaakakupit tasapainossa;   smitten
  - kivat verhot, kalusteet, matot, hyvää rauhallaista melodista musiikkia, kynttilöitä ymv.
- valtava auttamisenhalu   angel
- vaikea sanoa EI
- rakkaudennälkäinen;
kukaan ei osaa antaa riittävästi rakkautta   smitten
- itse ainakin olen myös täydellisyyteen pyrkivä (nouseva Neitsyt  neitsyt)


Vaaka -> nouseva Neitsyt
- aurinko vaaàssa
- kuu jousimiehessä
- mercurius vaaàssa
- venus skorpionissa
- mars vaaàssa


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 07.01.2006 17:11:52 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #7 : 07.01.2006 09:31:08 »

Tuntemani ilmamerkkiset ihmiset ainakin tekevät liikaa töitä. Heillä on monta rautaa tulessa ja eivät osaa sanoa ei.

Hei

Itse olen Vaaka
vaaka TASAPAINO säilytettävä hinnalla millä hyvänsä
- auttamaton esteetikko   Kiss
 - kaunis koti tärkeä, siistiä oltava, myös värien yhteensointuvuus tärkeätä crazy2,
   jotta vaakakupit tasapainossa;   smitten
  - kivat verhot, kalusteet, matot, hyvää rauhallaista melodista musiikkia, kynttilöitä ymv.
- valtava auttamisenhalu   angel
- vaikea sanoa EI
- rakkaudennälkäinen;
kukaan ei osaa antaa riittävästi rakkautta   smitten
- itse ainakin olen myös täydellisyyteen pyrkivä (nouseva Neitsyt  neitsyt)
 


 smitten  Elämänilo   smitten

Ihan kuin minä Smiley Tiivistit hyvin Elämänilo  smitten Olen myös vaaka, mutta neitsyt kuu... Ilmaa on kartalla lähes yhtä paljon kuin maata.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2006 09:32:10 »

Niin minä nousuvaakana sanoisin ainakin, että olisi tärkeä jos kumppanin kartalla olisi Venusta. Ainakin jossain määrin. En ehkä tulisikaan kaksosten kanssa toimeen, vesimies olisi parempi. Mutta rakkaus ja estetiikka (valuutta) tärkeitä.

Pitää silti varautua siihen mitä on tulossa tulevassa.

Nousuvaaka minussa saattaa tuottaa sen heikkouden kaikennielevään rakkauteen, joka kyllä kasvattaa henkisesti, mutta siinä saa kokea muiden rakkauden puutetta tai kylmyyttä ja se ei sitten innosta. Jos toisessa olisi vaakaa?? Mutta riitatilanteessa ilmeisesti ei auta edes se. Nimittäin just nousuvaa´an kanssa on ihan välit poikki.

On muuten kummallista seisoa aina uudestaan vastakkain jonkun "soveliaan miehen" kanssa ja tuntea se rakkaus, jonka he sitten vain - lopettavat, ystävyys erittäin vaikeaa. Tulee mieleen kaksi tällaista tilannetta; ok ehkei ollut "tarkoitus" jatkua mutta se rakkaus olisi ollut siinä vielä. Miksei se muunnu ystävyydeksi? Tai onko niin että "ystävyydessä" näkyy edelleen samat heikkoudet kuin olisi ollut suhteessa (jonkun itsekkyys)?

Luulin että energia voisi muuntaa muotoaan, käsittelen nyt vihaa ja rakkautta taas kerran sisälläni.  buck2
« Viimeksi muokattu: 07.01.2006 09:35:00 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 08.01.2006 23:09:37 »

Heips!!

Miulla on kaksi nousuvaaka - ystävätärtä ja he ovat aivan samanlaisia siinä suhteessa, että miesasioita voivat vatuloida päivät pääksytysten.
Eli vaikuttaa siltä, että  heille on hirmu tärkeää miesten osoittama hyväksymys tai meneillään oleva vipinä tai joku....(viileänä veskarina en tietenkään tajua)
Ja aivan käsittämätöntä, miten jaksavat ruotia ne jutut aivan puhki ja poikki.
Onneksi saan heihin aina välillä hieman etäisyyttä, koska mie en jaksaisi. Embarrassed
Ja tietty kuitenkin haluan jakaa asioita heidän kanssa.
Aurinko vaa'oista taas sanoisin, että ovat huippu ahkeria ja työlle omistautuvia ja kykenevät vaikka minkälaisiin hommiin. Ja kyllä, varteenotettavia vaihtoehtoja loppuunpalamiselle...Ein sanominen taitaa tuottaa vaikeuksia.
Ai niin, noista nousuvaa'oista vielä, heillä tuntuu vielä olevan aivan käsittämätön vetovoima vastakkaiselle sukupuolelle. Että kyllä niitä miesjuttuja sitten myöskin riittää ruodittavaksi pohjamultineen....  Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 08.01.2006 23:14:36 »

Kummallista tosiaan tuo nousu-vaaka käytös. Ruoditaan kuoliaaksi asioita yms yms.
Itsekkin olen nousu-vaaka, mutta oikeasti en löydä sitä tyyppiä itsestäni. Ainoastaan sellainen käytännön päättämättömyys että tekiskö näin vai noin ja missä järjestyksessä ja voi valinnan vaikeutta.
Mutta estetiikka ja tasapaino jne mitä vaaka-npusuihin yhdistetään niin ei sitten millään sovellu meikäläiseen. Tosin Urkki on yhtymässä AC:iin eli josko se kumoaa sitten nuo vaikutteet?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 08.01.2006 23:16:50 »

Joo, no ei miulla kylläkään muita nousuvaaka tuttuja ole, että aika vähäinen "tutkimuspohja".
Mutta se heitä ainakin yhdistää ja aurinkomerkit ovat taas aivan eri kummallakin...
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #12 : 09.01.2006 11:12:54 »

Sanokaa nyt vielä tämäkin kun tuntuu että sellainen on vielä tulossa jostain.

Puhuvat ilmaa? Liian suuria suunnitelmia? Mutta paljon ideoita? Kommunikaatio ymv? Ulkomailla 2 vesimies-mies tuttua ja hyvin sujuu. Ovat hyvinkin henkisyydestä kiinnostuneita, oikeen aidosti. angel

Minulle ainakin kerran yksi vesimies-mies yhteisten hetkien jälkeen sanoi, ettei halua seurustella kanssani, koska olisin kuulemma ollut liian tunteellinen ja syvällinen ihminen hänelle. Taisi moittia taiteellisuuttani ja henkisyyttänikin.  Sad

Outo kommentti minusta. Hän ei siis tainnut olla kovinkaan henkisyydestä kiinnostunut, omapahan oli häpeänsä. Ei jäänyt haittaamaan.  Cool

Ja samaa mieltä olen monen kanssa siitä, että viileitä ovat, myös jollain lailla kovin passiivisia (vaaka ei aina ole) sekä syy-seuraus-ajattelutapaa käyttäviä teoreetikkoja/analysoitsijoita. Raha-asioissa eivät menesty hyvin, ainakaan minun tuttuni.
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #13 : 09.01.2006 12:30:57 »

Kyllä tuli- ja ilmamerkit sopivat hyvin yhteen, miksei ilma- ja ilmakin.

Itse olen siis aurinkomerkiltäni rapu, eli vesielementti, en yhtään ihmettele ettei seurustelu itselläni ole koskaan hyvin sujunut ilmamerkkien kanssa. Ystävyys kyllä onnistuu ilmamerkkien kanssa, varsinkin kaksosten, johtuneeko kun olen kuu kaksosissa ja asc jousimies? Mene ja tiedä..  buck2

Mielestäni (ilmaperspektiivistä):

ilma&ilma
sopivat toisilleen usein, puhuvat samoilla aaltopituuksilla, usein myös maailmankatsomukset sivuavat hyvin toisiaan. joskus molempien etäisyys tai hajamielinen omiin pohdiskeluihin uppoaminen voi aiheuttaa alakuloisia jaksoja parisuhteelle, jolloin vedetään vähän hiljaisemmalla vaihteella. tällä pariskunnalla on molemmilla omat erikoiset rutiininsa ja tapansa, mutta kumpikin antaa toiselle oikeuden niihin, kärpäsellä katossa voikin monesti olla hupaisát oltavat!  Grin

tuli&ilma
räiskyvä pari, mutta monesti aineksia todelliseen ja kestävään rakkauteen, usein molemmat arvostavat kumppaninsa kiinnostusta esteettiseen ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin ja hienotunteisuuteen. Mikäli kartoilla ei ole ihmeempiä ristiriitaisuuksia, nämä ovat komea pari missä ikinä näyttäytyvätkään. Tunteet räiskähtelee pintaan myös ilma-merkin puolelta aina silloin tällöin.

ilma&maa
älyllisesti toistensa seurassa viihtyviä, usein yhdessä saavat talousasiat järjestykseen. maa-merkki tasapainoittaa ilma-merkin ailahtelevaisuutta ja päättämättömyyttä joissain asioissa. maa-merkki myös "takoo järkeä" ilma-merkin päähän, aina kun täytyy vatvoa jotain asiaa. maa-merkkiin voi tehdä vaikutuksen ilma-merkin kiinnostus moraaliseen oikeudenmukaisuuteen.

ilma&vesi
tässä yhdistelmässä täytyy olla paljon muitakin aineksia, jotta se tulisi toimimaan. Välit voivat jäädä pinnallisiksi, koska vesi keskittyy tuntemaan, kun ilma taas ajattelemaan. täten ilma-merkki harvoin ymmärtääkään veden jatkuvia mielenosoituksia tai mistä milloinkin kiikastaa. vesi taas saattaa pitää ilmaa kylmänä ja tunteettomana, jos ilmaa ei kiinnosta panostaa tunnepuoleen.

Saa olla eri mieltäkin!  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 09.01.2006 13:05:09 »

Lainaus
maa-merkki myös "takoo järkeä" ilma-merkin päähän,


näkyy toimivan myös päinvastoin.
armaani aurinko neitsyenä huolehtii turhan paljon asioista, joten joskus joudun todellakin hieman jarruttelemaan hänen huolehtimisiaan.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: