Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilmamerkkien heikkoudet  (Luettu 22225 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 09.01.2006 13:11:04 »

tuli&ilma
räiskyvä pari, mutta monesti aineksia todelliseen ja kestävään rakkauteen, usein molemmat arvostavat kumppaninsa kiinnostusta esteettiseen ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin ja hienotunteisuuteen. Mikäli kartoilla ei ole ihmeempiä ristiriitaisuuksia, nämä ovat komea pari missä ikinä näyttäytyvätkään. Tunteet räiskähtelee pintaan myös ilma-merkin puolelta aina silloin tällöin.

*Jos tuohon leikkiin vielä ryhtyy, niin.. tuli+ilma ja tuli+ilma.

Ehkä se ei HAITTAA että ei ota suhteita enää todesta? Eihän elämä ole todellista, illuusiota vaan kaikki. Kaksoissielua ei menetä, missä hän lieneekin, muut sielut on jotain muuta puuroa ja niin edelleen. Välillä kun on yksin niin kasvaa ja on silloin tyytyväinen (alan vihdoin olla). Silloin ei välitä hurmata.

Ehkä se ei tosiaan haittaa että ei ota vakavasti edes sitä minkä ottaa, kunhan kukaan ei rupea kosimaan tai mitään, se olis jo huolestuttavaa.   Cool Embarrassed Tongue smitten

Kyllä teoreettisuuteni ja tulisuuteni jollain selittyy.

Mutta mitens on eikö vaaka ole juuri tunteellinen - tai sitten leikitään asialla - eikö teoreettinen, veskari voi olla teoreettinen.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 13:12:54 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #16 : 09.01.2006 13:31:40 »

veskarilla ei ole tunteita ollenkaan!

No ei sentään, meikäläisellä kyllä on, mutta niitä ei kehtaa kyllä aina näytellä.
Ja siihen avuksi (tai päinvastoin) on tullut vielä oma kuuskorpionini.
Joten tunteet ovat syvällä, ja ne voin näyttää vasta, kun luotan 100%.

Tosin olen yrittänyt alkaa ottamaan "riskejä" tässä....
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #17 : 09.01.2006 13:41:23 »

Veskareilla on todella syviä tunteita! Minulla veskareita sisaruksissa ja lapsi, heistä minulle ollut tässä elämässä kaikkein eniten apua ja iloa! (Minulla ei ole vesimiestä omissa merkeissäni - no on joku mutten muista mikä)

Itse olen vaaka, kai onnekkaasti tasaisesti kaikkia elementtejä. Vaakamaisesti olen koko elämäni pyrkinyt tasapainoon ja uskon olevani päässyt jo todlla pitkälle - elämä on parantunut koko ajan.

Naimisissa olen veden (skorp.) kanssa ja vanhempani molemmat ovat olleet rapuja, pitkään läheisin sisareni oli rapu ja veskariveljeni vaimo on rapu.

Kaikesta voi tulla hyvää kun avoimuutta riittää ja tahtoa.

"Märehtimisen" osallakin olen päässyt tasapainoon ja pystyn varsin hyvin jättämään asiat taakseni.

Vaakamainen päättämättömyys ei ole vaivannut mielestäni koskaan - kyllä käytän aikaa -paljon aikaa - päättämiseen, mutta päätös on luja.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 09.01.2006 15:19:40 »

Ihana espanjalainen mies joka vei ystäväni lämpimään maahan asumaan oli Vesimies. Good for her!  angel angel on siinä temperamenttiakin mutta niillä on kuulema sama suojelusenkeli.  angel angel angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #19 : 09.01.2006 23:35:46 »


ilma&ilma
sopivat toisilleen usein, puhuvat samoilla aaltopituuksilla, usein myös maailmankatsomukset sivuavat hyvin toisiaan. joskus molempien etäisyys tai hajamielinen omiin pohdiskeluihin uppoaminen voi aiheuttaa alakuloisia jaksoja parisuhteelle, jolloin vedetään vähän hiljaisemmalla vaihteella. tällä pariskunnalla on molemmilla omat erikoiset rutiininsa ja tapansa, mutta kumpikin antaa toiselle oikeuden niihin, kärpäsellä katossa voikin monesti olla hupaisát oltavat!  Grin

tuli&ilma
räiskyvä pari, mutta monesti aineksia todelliseen ja kestävään rakkauteen, usein molemmat arvostavat kumppaninsa kiinnostusta esteettiseen ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin ja hienotunteisuuteen. Mikäli kartoilla ei ole ihmeempiä ristiriitaisuuksia, nämä ovat komea pari missä ikinä näyttäytyvätkään. Tunteet räiskähtelee pintaan myös ilma-merkin puolelta aina silloin tällöin.

ilma&maa
älyllisesti toistensa seurassa viihtyviä, usein yhdessä saavat talousasiat järjestykseen. maa-merkki tasapainoittaa ilma-merkin ailahtelevaisuutta ja päättämättömyyttä joissain asioissa. maa-merkki myös "takoo järkeä" ilma-merkin päähän, aina kun täytyy vatvoa jotain asiaa. maa-merkkiin voi tehdä vaikutuksen ilma-merkin kiinnostus moraaliseen oikeudenmukaisuuteen.

ilma&vesi
tässä yhdistelmässä täytyy olla paljon muitakin aineksia, jotta se tulisi toimimaan. Välit voivat jäädä pinnallisiksi, koska vesi keskittyy tuntemaan, kun ilma taas ajattelemaan. täten ilma-merkki harvoin ymmärtääkään veden jatkuvia mielenosoituksia tai mistä milloinkin kiikastaa. vesi taas saattaa pitää ilmaa kylmänä ja tunteettomana, jos ilmaa ei kiinnosta panostaa tunnepuoleen.

Saa olla eri mieltäkin!  Smiley

Hei "topaasi"

Mistä olet kirjoittamaasi tietojasi löytänyt.  Kiinnostavaa tekstiä.
   coolsmiley


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 10.01.2006 12:46:30 »

Leijona-vaaka tai oinas-vaaka

oinas-vesimies? leijona-kaksonen?

Mietiskellääns yhdistelmiä.. au-nousu--  Kiss  jee--

Ilmavuus on ehdottomasti se mitä henkeni kaipaa maamerkin kanssa tahkoamisen jälkeen. Aika selkee juttu!  angel
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 13:06:15 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #21 : 10.01.2006 17:15:52 »

Jassoota... Smiley


Hei "Asterix"   Grin

Mistä te ammennatte tätä tietoa.    laugh

Meinaan tikahtua nauruun.   crazy2

Laittakaa linkkejä em. asiasta, jos niitä tiedossa.   coolsmiley


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #22 : 12.01.2006 15:40:58 »

Elämänilolle tiedoksi, että tiedonlähteeni löytyvät lähinnä omasta päästäni ja omista elämänkokemuksistani.

Astrologiaa on mielenkiintoista harjoittaa mm. tutkimismielessä. Itse olen löytänyt hyvinkin hauskaksi harrastukseksi sen, että kun uusia ihmisiä ilmaantuu elämääni, ja alan vähitellen tutustua niihin, niin voi itsekseen jossain vaiheessa alkaa muodostaa mielessään pientä arvausta, kuka/mikä hän on horoskooppejaan. Monesti on osunut oikeaan, joskus taas ei sinne päinkään!  Cheesy

Ehkäpä tähänkin vaikuttaa paljolti nousumerkit..

Asterixilla hyvät höpinät, taitaa vietti-elämäsi kukoistaa, kunhan et mene niitä kauriita suututtamaan!?  2funny
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 12.01.2006 19:55:26 »

Asterix, aivan mahtavaa... 2funny 2funny 2funny

Jospa kokeilisit rapunousuista kaurista, jolla on kuu härässä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 13.01.2006 10:14:20 »

Jostain (kumman) syystä uskon vakaasti, että Kauriin merkeissä syntyvillä on tuota karman velkaa ja oppimista vähän enemmän kuin muilla.. 

*Asterix, tää oli kyl ilmamerkeistä, mutta eihän niillä VOI olla niin vakavia heikkouksia kuin Kauriilla. Ai sinullakin kauris-inho. NO SATURNUS HALLITSEE niitä! Tunneilmaisu ja seksi ankeeta, koko ajan työ ja vielä sairaudet päälle on mitä minä opin. Paitsi toinen kauris oli ihan erilainen, ei rahakeskeinen muttei myöskään seksikäs. Voinen allekirjoittaa sen että ei kauriita romantiikkaan.

Skorpparit menettelee siihen nähden.

En tosiaan oo kokeillut vielä vesimiestä vaakaa kaksosia, veikkaan että v ja v
parhaimmat mulle, ehkä miel. nousuna.  angel angel Jouskari ja veskari skulaa ja itte nousuvaaka.

Skorpparivaikutus se sen teki viimeks että nousuvaaka pihtas tietoja teoistaan.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 10:18:27 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #25 : 13.01.2006 10:18:32 »

Kenen mielestä seksi kauriin kanssa on ankeaa?  Huh
Itselläni on ihan päinvastaisia kokemuksia  Smiley Nelinkertainen kauris mies ( aurinko kuu mars merkurius) todella teki ihmeitä minulle  Wink
Siitä oli ankeus kaukana  Smiley
Hällä tosin on nousevamerkki skorpioni ja venus kaloissa. Olisiko sillä vaikutusta  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 13.01.2006 14:34:58 »

Kenen mielestä seksi kauriin kanssa on ankeaa?  Huh
Itselläni on ihan päinvastaisia kokemuksia  Smiley Nelinkertainen kauris mies ( aurinko kuu mars merkurius) todella teki ihmeitä minulle  Wink
Siitä oli ankeus kaukana  Smiley
Hällä tosin on nousevamerkki skorpioni ja venus kaloissa. Olisiko sillä vaikutusta  Grin

Really....? Shocked  Hmmm.. No lähetäpä se Kaurismies pakeilleni, niin katsotaan..  2funny

Uskon, että tuo nouseva Scorpioni varmasti teki sen... itsekin nousevana Scorpionina ja erityisesti Scorpioneihin voimakasta alapäävetoa tuntien voin vain kuvitella, mitä ihmeitä hän sinulle teki... Wink :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #27 : 13.01.2006 18:08:21 »

Oi Asterix, tietäisitpä vaan  Wink Ei kun tosissaan, oli oikein tulinen mies siinä suhteessa vaikka muuten puhuu vähän ja vaikuttaa rauhalliselta. Muutenkin mukava mies, kohtelee naisia todella kauniisti ja kaikinpuolin fiksu. Haluaako joku puhelinnron?  Wink Grin
tallennettu
Hupu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #28 : 13.01.2006 18:21:08 »

Kaurismies, nousujoukkari, kuu kaksosissa ja venus vesimiehessä, oikea kompleksikimppu seksin kannalta...ei onnistu mikään, mikäköhän siinä mättää???  Embarrassed
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #29 : 13.01.2006 18:23:33 »

Hupu, olisiko venus vesimiehessä... En osaa sanoa. Olisiko muilla ideaa?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: