Moi kaikille,
Ajattelin ensimmäisessä viestissäni kysellä hieman tuosta stelliumista. Jonkin verran olen sitä tutkaillutkin, mutta haluaisin lukea teidän kokeneempien mietteitä
Syntymäkartassani näyttäisi huoneessa 5 olevan viisi planeettaa: Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus ja Pluto.
Tutut sanovat, että olen hyvä kirjoittaman ja kuvaamaan eri asioita. Mielestäni sanavarastoni on liian köyhä mihinkään "suurempaan". Osaankin "imitoida toisten ajatusmaailmoja" joskus hankaluuksiin asti. Hankaluuksiin lähinnä silloin, kun copypastaan toisten ajatuksia ja käytän niitä kommunikoidessani muiden kanssa koska omat ajatukseni ovat rasittavan syvällisiä, soveltumatta siis 99:ään % tilanteista ja niiden miettimiseen keskustellessa jonkun kanssa tarvitsisin aina vähintään sen 10 min aikalisän. Niin ja sanoilleni 14 pv palautusoikeuden
Otan siis itseni monesti liian vakavasti (kuu leijonassa?
) Ja tähänkin on nyt vaikea kirjoittaa, sillä jokainen sana käy kymmenen turvatarkastuksen läpi (= ettei minua ymmärrettäisi väärin = "uhka" jonkun toisen näkemykselle = miellyttämisen tarve) tosin turvatarkastukset on pakko ohittaa koska muuten tähän ei tulisi yhtä ainutta sanaa.
Ja sitten se itsekuri. Viikko 1 dokataan ja viikko 2 sujuu kehosta ja terveydestä huolta pitäen uusimpia ja kohdallani toimivimpia tietoja, taitoja ja välineitä käyttäen.
Viikot 3, 4, 5, 6, 7 ja 8 eristäydytään (mon. huom.) huoneistoon josta poistutaan vain kerran kahdessa viikossa kauppaan valikoimaan kundaliniystävällisimmät ruuat.
"Huonona "minäitsemukaosaaneitartteauttaa" kundalinin virrattamispäivänä avoimesta chakrasta imeytyy energiakenttääni 1 kpl rituaali-itsemurhan tehnyt black metal muusikko.
Kaukoparannuksen jälkeen kaljalle ja risteilylle.
Jonka jälkeen yhyy
alkoholi pilaa jumalaista ruumistani. Mutta tuonhan voi aina hyvittää lukemalla 10 kirjaa kirjastosta käyttäen apuna 20. opiskelutekniikkakirjoista opittuja juttuja joiden kymmenistä työkaluista puolet ovat unohtuneet ja ne pitää ensin treenata kuntoon vaikkei niitä juuri nyt tarvitsekaan. Oppiihan tämä paskiainen olemaan kun kunnon darrassa painostuu huippusuoritukseen. Kirjaa pitää tietenkin lukea ylösalaisin ja silmähorisontin yläpuolella jotta silmälihaksia ei rasitettaisi vain toispuolisesti. Sekameteli päättyy siihen, että elämäntavoitteisiin ilmenee muutos. Tämä ajatus tietenkin hyväksytään ja siihen kiinnitetään huomiota sillä se on elämän kannalta tärkeämpää kuin juuri tämän hetkinen dokaamisen hyvittäminen itselle. Sitten miettimään uutta tapaa muodostaa elämäntavoitteet. dr. Philin, Adam Robinsonin tai omien psykologien ja psykiatrien metodit ovat tietenkin ihan perseestä mutta kehuin tietysti kaikkia aikanaan koska minun pitää tykätä kaikista (no onneksi dr. philille sitä ei tarvitse kertoa henk. koht.) Ja jos sanoisin vastaan niin silloin sekin pitäisi viedä loppuun asti eli talloa koko henkilö (mars vaa`assa?) näyttävästi (kuu leijonassa?) ja olla tulematta takaisin. Mutta tämäkin on sitten ollut pakko ennakoida, eli ottaa huomioon miten paljon adrenaliinia saa päästää vereen suuttuessa että fyysinen puoli (huoneesta lähtö + oven paukauttaminen) ja sanainen arkku pysyvät kummatkin toiminnassa (merkurius 1. huoneessa?)
Kaikki mitä tähän mennessä kirjoitin on tietenkin roskaa eikä tietenkään loppuun asti harkittua. Siis enhän mä oo koskaan mitään dr. Philin kirjaa lukenut. Sehän on vain uusavuttomille jenkeille. Mä luen vain kaikista parhaiten piilossa pysyneiden tekstejä, ellei ne sitten nouse suosioon. Katotaan sitte sitä Philiä uudestaan
"Mutta ei. Nyt tulevaisuudessa suhtaudun asioihin järkevästi:"Viikko 1. Seuraavana onkin sitten vuorossa futuureihin sijoittaminen johon sain lainan ja tukea sukulaiseltani. Ei mitään rahastoja, ne on mummojen hommia. Tämä onkin TOSI mielenkiintoista. Tuo eurodollari onkin hyvä aloittelijan sijoituskohde
Viikko 2. Tämähän onkin teoriassa melko helppoa. Mutta ensin mun täytyy saada itseni tasapainoon (lue:superihmiseksi) että tiedän miten käytän sen rahan oikein. Siis ympäristöni mukavoittamiseen ja hyväntekeväisyyteen. Eli...
Viikko 3. Onpas mukavaa omistautua itsensä löytämiselle ja meditoimiselle taas 24 h/ vrk. Kaupassa käydäänkin sitten joko näyttäen intialaiselta joogagurulta tai rokkitähdeltä tai jos muut on pukeutunut niin, niin silloin tietenkin tuulipuvussa.
Viikko 4. se futuureihin sijoittaminen jää nyt kokonaan. Katsotaanpas muuten kauan pärjään ilman töitä. Dyykkaushan on valaistuneiden hommaa ja materialismi vie kuitenkin kadotukseen.
Ja soskussahan en sitten käy että voi kehaista kaikille kuinka en tarvii teitä ja likaisia verorahojanne
Kaikki on mietittynä valmiiksi mitä sanon jos joku työttömyydestäni parjaa. Mutta siis mitä? Oonhan mä töissä? käytän vähintään yhtä paljon päätäni ja kaloreita kuin keskivertotyöntekijä koska musta tulee supermies joka pelastaa maailman! -paitsi jos huomenna on krapula. Vaikka eihän mulla saa olla krapulaa koska luin "drink as much as you want and live longer -kirjan joskus vuonna 2000. Mutta ehtiihän sen rahan tekemisen myöhemminkin. -sitten kun on biorytmit sopivassa vaiheessa -pitäkööt verorahaselittäjät päänsä kiinni. Mutta suljen tietenkin heidät syliini
ja pussaan otsaa jos tulevat kasvotusten sanomaan vaikka pinnan alla
joka ilmeisesti tulee esiin jos
ylikuormittunut
Viikko 5. Meditointia. Maailmasta irtautumista
viikko 6. Kaikenlaista kaaosta joka ei tunnu missään kun ne saa meditoimalla pois ja harvemmin edes pääsevät liikuttamaan juuri millään tavalla
viikko 7. Kaikki kaatuu päälle. Seuraavanlaiseen tyyliin: Naapurin koira puraisi kiveksille kunhan ensin olin kompastunut posteljooniin jolla jäi käsi postiluukkuuni ja nyt olemme siinä kolmiodraamassa, kaikki hullunkurisissa asennoissa; naapurin koira, posteljooni ja minä. Paikalle tulee tietenkin vuokranantaja kinuamaan vuokraansa ja hänelle ei saa olla huonokäytöksinen.
(ja rästissä oleva vuokra ei sitten johdu viinasta sillä minähän olen vähintään yhtä pyhä kuin jokupyhähenkilö X!
Ehkä tämä kuuluisi paremminkin jollekin psykologipalstalle, mutta luulen että mahdollisesti tuolla stelliumilla olisi osuutta asiaan. Kommunikaationi muiden kanssa on aina tökkinyt, varsinkin ikäisteni miespuolisten kanssa koska heidän motiivejaan on niin helppo lukea joihin taas en omia motiivejani osaa yhdistää (kaikella kunnioituksella) <-- tuo oli pakko mainita ettei kukaan suutu. Sillä jokuhan voi tän tekstin perusteella laittaa minut vastuuseen kirjoittamisestani ja siitähän seuraisi automaattisesti minulle oikeudenkäynti, linna tai muita ongelmia jotka nyt tietenkin johtuu vain muiden ongelmista, ei minun
Yhteiskunnallinen toiminta, työelämä ja koulumaailma ovat aina olleet "tavoittamattomia" Minulla on neptunus ja lilith huoneessa 6. Mitä mieltä olette tästä? VAHVOJA viestejä tulee että en osallistuisi YHTÄÄN mihinkään jossa yksikään TEISTÄ olisi mukana.
No onneksi sitä kapinaakin sitten on kartalla mukana ja tarpeeksi kapinoimalla menin sinne kouluun sentään tutkintoon asti. En muista tehneeni mitään koulujuttuja. Ainoat muistikuvat ovat muiden kanssa toimeen tulemisen opettelemista. Ja siitähän ei tullut mitään. Millään keinolla. Jokainen solu huusi että tämäeiolemunjuttutämäeiolemunjuttu.
Ja kun ne äänet hiljensin niin sitten keho/mielenterveys alkoi reistailemaan.
Monet ovat ehdottaneet lääkkeitä ym. mutta tiedän (=luulen) että suuri osa tästä ajatus ja tunnemaailmastani jota ehkä hieman pystyin raottamaan johtuu kundalinin vaikutuksista. Ja homma on kuitenkin hanskassa koko ajan eikä ole mitään pakonomaisia ajatuksia vaan
pakkohan minun on ollut vuosien varrella alkaa tuumailemaan että onhan elämässä kyse muusta kuin telakalla työskentelystä tai nakkijonotappeluista. <-- huom. kaikkihan tietävät etten ole noin tyhmä oikeasti
En sitten tiedä olisiko vika siinä että jotenkin yritän kaikkien kanssa olla aito itseni ja sehän ei tietenkään vetele, sillä jonkinlainen kuori on pidettävä jo arkisten (yök) asioiden luistamisenkin kannalta. Kunhan se kuori vain ei muuttaisi muotoaan niin usein että saa selitellä "sen toisen" tekemisiä (vrt. esim. gurdjieffin persoonateoria) Suuri syy tähän on saattanut myös olla lapsuudessani sillä minulla on ollut 3 eri isäpuolta ja rooli oli aina turvallisuudenkin vuoksi vaihdettava tarvittaessa samaan aikaan kun yhteiskunta/koulu/kaverit vaativat jotain pysyvää
Mutta tässä on syntymätietoni jos niistä ilmenee teille kokeneille jotain silmiinpistävää
Myös enkelitieto kiinnostaa kanavoijat huom
22.7.1982 klo 3.14 Västerås (lat 59.37 long -16.33)
edit:
Aurinko
Jupiter mahd. osuutta asiaan?
Muistaakseni joltain selvännäkijältä aikoinani kuulin että minut olisi edellisessä elämässä häpäisty jollain yleisellä paikalla suuren ihmisjoukon toimesta (teloitus, raiskaus tms) ja tämä olisi "jättänyt jälkensä". En sinänsä ole ujo, mutta joku softa vain puuttuu päästä miten toimitaan väkijoukossa. :
Syntymä: Piin arvo (3.14),
huone 1