Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viitoisstellium?  (Luettu 12053 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« : 25.12.2007 17:23:53 »

Moi kaikille,

Ajattelin ensimmäisessä viestissäni kysellä hieman tuosta stelliumista. Jonkin verran olen sitä tutkaillutkin, mutta haluaisin lukea teidän kokeneempien mietteitä  Smiley

Syntymäkartassani näyttäisi huoneessa 5 olevan viisi planeettaa: Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus ja Pluto.

Tutut sanovat, että olen hyvä kirjoittaman ja kuvaamaan eri asioita. Mielestäni sanavarastoni on liian köyhä mihinkään "suurempaan". Osaankin "imitoida toisten ajatusmaailmoja" joskus hankaluuksiin asti. Hankaluuksiin lähinnä silloin, kun copypastaan toisten ajatuksia ja käytän niitä kommunikoidessani muiden kanssa koska omat ajatukseni ovat rasittavan syvällisiä, soveltumatta siis 99:ään % tilanteista ja niiden miettimiseen keskustellessa jonkun kanssa tarvitsisin aina vähintään sen 10 min aikalisän. Niin ja sanoilleni 14 pv palautusoikeuden  Grin
Otan siis itseni monesti liian vakavasti (kuu leijonassa?  Shocked ) Ja tähänkin on nyt vaikea kirjoittaa, sillä jokainen sana käy kymmenen turvatarkastuksen läpi (= ettei minua ymmärrettäisi väärin = "uhka" jonkun toisen näkemykselle = miellyttämisen tarve)  tosin turvatarkastukset on pakko ohittaa koska muuten tähän ei tulisi yhtä ainutta sanaa.

Ja sitten se itsekuri. Viikko 1 dokataan ja viikko 2 sujuu kehosta ja terveydestä huolta pitäen uusimpia ja kohdallani toimivimpia tietoja, taitoja ja välineitä käyttäen.

Viikot 3, 4, 5, 6, 7 ja 8 eristäydytään (mon. huom.) huoneistoon josta poistutaan vain kerran kahdessa viikossa kauppaan valikoimaan kundaliniystävällisimmät ruuat.

"Huonona "minäitsemukaosaaneitartteauttaa" kundalinin virrattamispäivänä avoimesta chakrasta imeytyy energiakenttääni 1 kpl rituaali-itsemurhan tehnyt black metal muusikko.

Kaukoparannuksen jälkeen kaljalle ja risteilylle.

Jonka jälkeen yhyy  Cry alkoholi pilaa jumalaista ruumistani. Mutta tuonhan voi aina hyvittää lukemalla 10 kirjaa kirjastosta käyttäen apuna 20. opiskelutekniikkakirjoista opittuja juttuja joiden kymmenistä työkaluista puolet ovat unohtuneet ja ne pitää ensin treenata kuntoon vaikkei niitä juuri nyt tarvitsekaan. Oppiihan tämä paskiainen olemaan kun kunnon darrassa painostuu huippusuoritukseen. Kirjaa pitää tietenkin lukea ylösalaisin ja silmähorisontin yläpuolella jotta silmälihaksia ei rasitettaisi vain toispuolisesti. Sekameteli päättyy siihen, että elämäntavoitteisiin ilmenee muutos. Tämä ajatus tietenkin hyväksytään ja siihen kiinnitetään huomiota sillä se on elämän kannalta tärkeämpää kuin juuri tämän hetkinen dokaamisen hyvittäminen itselle. Sitten miettimään uutta tapaa muodostaa elämäntavoitteet. dr. Philin, Adam Robinsonin tai omien psykologien ja psykiatrien metodit ovat tietenkin ihan perseestä mutta kehuin tietysti kaikkia aikanaan koska minun pitää tykätä kaikista (no onneksi dr. philille sitä ei tarvitse kertoa henk. koht.) Ja jos sanoisin vastaan niin silloin sekin pitäisi viedä loppuun asti eli talloa koko henkilö (mars vaa`assa?) näyttävästi (kuu leijonassa?) ja olla tulematta takaisin. Mutta tämäkin on sitten ollut pakko ennakoida, eli ottaa huomioon miten paljon adrenaliinia saa päästää vereen suuttuessa että fyysinen puoli (huoneesta lähtö + oven paukauttaminen) ja sanainen arkku pysyvät kummatkin toiminnassa (merkurius 1. huoneessa?)

Kaikki mitä tähän mennessä kirjoitin on tietenkin roskaa eikä tietenkään loppuun asti harkittua. Siis enhän mä oo koskaan mitään dr. Philin kirjaa lukenut. Sehän on vain uusavuttomille jenkeille. Mä luen vain kaikista parhaiten piilossa pysyneiden tekstejä, ellei ne sitten nouse suosioon. Katotaan sitte sitä Philiä uudestaan  uglystupid2

"Mutta ei. Nyt tulevaisuudessa suhtaudun asioihin järkevästi:"

Viikko 1. Seuraavana onkin sitten vuorossa futuureihin sijoittaminen johon sain lainan ja tukea sukulaiseltani. Ei mitään rahastoja, ne on mummojen hommia. Tämä onkin TOSI mielenkiintoista. Tuo eurodollari onkin hyvä aloittelijan sijoituskohde

Viikko 2. Tämähän onkin teoriassa melko helppoa. Mutta ensin mun täytyy saada itseni tasapainoon (lue:superihmiseksi) että tiedän miten käytän sen rahan oikein. Siis ympäristöni mukavoittamiseen ja hyväntekeväisyyteen. Eli...

Viikko 3. Onpas mukavaa omistautua itsensä löytämiselle ja meditoimiselle taas 24 h/ vrk. Kaupassa käydäänkin sitten joko näyttäen intialaiselta joogagurulta tai rokkitähdeltä tai jos muut on pukeutunut niin, niin silloin tietenkin tuulipuvussa.

Viikko 4. se futuureihin sijoittaminen jää nyt kokonaan. Katsotaanpas muuten kauan pärjään ilman töitä. Dyykkaushan on valaistuneiden hommaa ja materialismi vie kuitenkin kadotukseen. Cheesy Ja soskussahan en sitten käy että voi kehaista kaikille kuinka en tarvii teitä ja likaisia verorahojanne Wink Kaikki on mietittynä valmiiksi mitä sanon jos joku työttömyydestäni parjaa. Mutta siis mitä? Oonhan mä töissä? käytän vähintään yhtä paljon päätäni ja kaloreita kuin keskivertotyöntekijä koska musta tulee supermies joka pelastaa maailman! -paitsi jos huomenna on krapula. Vaikka eihän mulla saa olla krapulaa koska luin "drink as much as you want and live longer -kirjan joskus vuonna 2000. Mutta ehtiihän sen rahan tekemisen myöhemminkin. -sitten kun on biorytmit sopivassa vaiheessa -pitäkööt verorahaselittäjät päänsä kiinni. Mutta suljen tietenkin heidät syliini  rapu ja pussaan otsaa jos tulevat kasvotusten sanomaan vaikka pinnan alla  leijona joka ilmeisesti tulee esiin jos  mars vaaka ylikuormittunut

Viikko 5. Meditointia. Maailmasta irtautumista

viikko 6. Kaikenlaista kaaosta joka ei tunnu missään kun ne saa meditoimalla pois ja harvemmin edes pääsevät liikuttamaan juuri millään tavalla

viikko 7. Kaikki kaatuu päälle. Seuraavanlaiseen tyyliin: Naapurin koira puraisi kiveksille kunhan ensin olin kompastunut posteljooniin jolla jäi käsi postiluukkuuni ja nyt olemme siinä kolmiodraamassa, kaikki hullunkurisissa asennoissa; naapurin koira, posteljooni ja minä. Paikalle tulee tietenkin vuokranantaja kinuamaan vuokraansa ja hänelle ei saa olla huonokäytöksinen.  smitten (ja rästissä oleva vuokra ei sitten johdu viinasta sillä minähän olen vähintään yhtä pyhä kuin jokupyhähenkilö X!  uglystupid2

Ehkä tämä kuuluisi paremminkin jollekin psykologipalstalle, mutta luulen että mahdollisesti tuolla stelliumilla olisi osuutta asiaan. Kommunikaationi muiden kanssa on aina tökkinyt, varsinkin ikäisteni miespuolisten kanssa koska heidän motiivejaan on niin helppo lukea joihin taas en omia motiivejani osaa yhdistää (kaikella kunnioituksella) <-- tuo oli pakko mainita ettei kukaan suutu. Sillä jokuhan voi tän tekstin perusteella laittaa minut vastuuseen kirjoittamisestani ja siitähän seuraisi automaattisesti minulle oikeudenkäynti, linna tai muita ongelmia jotka nyt tietenkin johtuu vain muiden ongelmista, ei minun  uglystupid2

Yhteiskunnallinen toiminta, työelämä ja koulumaailma ovat aina olleet "tavoittamattomia" Minulla on neptunus ja lilith huoneessa 6. Mitä mieltä olette tästä? VAHVOJA viestejä tulee että en osallistuisi YHTÄÄN mihinkään jossa yksikään TEISTÄ olisi mukana.  2funny  No onneksi sitä kapinaakin sitten on kartalla mukana ja tarpeeksi kapinoimalla menin sinne kouluun sentään tutkintoon asti. En muista tehneeni mitään koulujuttuja. Ainoat muistikuvat ovat muiden kanssa toimeen tulemisen opettelemista. Ja siitähän ei tullut mitään. Millään keinolla. Jokainen solu huusi että tämäeiolemunjuttutämäeiolemunjuttu.  tickedoff Ja kun ne äänet hiljensin niin sitten keho/mielenterveys alkoi reistailemaan.

Monet ovat ehdottaneet lääkkeitä ym. mutta tiedän (=luulen) että suuri osa tästä ajatus ja tunnemaailmastani jota ehkä hieman pystyin raottamaan johtuu kundalinin vaikutuksista. Ja homma on kuitenkin hanskassa koko ajan eikä ole mitään pakonomaisia ajatuksia vaan pakkohan minun on ollut vuosien varrella alkaa tuumailemaan että onhan elämässä kyse muusta kuin telakalla työskentelystä tai nakkijonotappeluista. <-- huom. kaikkihan tietävät etten ole noin tyhmä oikeasti

En sitten tiedä olisiko vika siinä että jotenkin yritän kaikkien kanssa olla aito itseni ja sehän ei tietenkään vetele, sillä jonkinlainen kuori on pidettävä jo arkisten (yök) asioiden luistamisenkin kannalta. Kunhan se kuori vain ei muuttaisi muotoaan niin usein että saa selitellä "sen toisen" tekemisiä (vrt. esim. gurdjieffin persoonateoria) Suuri syy tähän on saattanut myös olla lapsuudessani sillä minulla on ollut 3 eri isäpuolta ja rooli oli aina turvallisuudenkin vuoksi vaihdettava tarvittaessa samaan aikaan kun yhteiskunta/koulu/kaverit vaativat jotain pysyvää  2funny   

Mutta tässä on syntymätietoni jos niistä ilmenee teille kokeneille jotain silmiinpistävää  Tongue Myös enkelitieto kiinnostaa kanavoijat huom  angel

22.7.1982 klo 3.14 Västerås (lat 59.37 long -16.33)

edit:  aspect_squ Aurinko  aspect_opp Jupiter  mahd. osuutta asiaan?
Muistaakseni joltain selvännäkijältä aikoinani kuulin että minut olisi edellisessä elämässä häpäisty jollain yleisellä paikalla suuren ihmisjoukon toimesta (teloitus, raiskaus tms) ja tämä olisi "jättänyt jälkensä". En sinänsä ole ujo, mutta joku softa vain puuttuu päästä miten toimitaan väkijoukossa.  :Smiley

aurinko rapu
 kuu leijona
 askendentti rapu
Syntymä: Piin arvo (3.14),  merkurius huone 1  Huh
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 22:16:01 kirjoittanut Vuffi » tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2007 15:12:02 »

Jahas, taisinkin jo löytää hieman valaistusta tuohon työympäristöön ja muiden kanssa linkittämisen ongelmaan juuri tuosta lilithistä huoneessa 6:

http://tribes.tribe.net/darkmoongoddesslilith/thread/b9376f06-b219-42b6-99be-b57e579bc428

Kuvaus sopii nimittäin minuun kuin allekirjoitus työsopimukseen  :Smiley
Vuffi kiittää ja kumartaa monologiasta  Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 21:05:13 kirjoittanut Vuffi » tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2008 19:26:26 »

Moi!  Smiley Tulkintaa en lähde näillä kyvyillä sanallisesti esittämään joten annetaanpas sen olla..

Mutta halusin vaan kertoa että kirjoituksesi oli hmm  :Smiley mielenkiintoista, joten kiva saada kaltaisiasi tajunnanvirran pulputtelijoita astroon!

Ja oot näköjään syntynyt päivää aikaisemmin kuin lankaverkon toisessa päässä oleva, jos sillä vaikka joku ihme merkitys sattuisi olemaan..  idiot2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.2008 20:15:30 »

Kiitos paljon. Mukava törmätä myös sinuun täällä bittivirran ihmemaailmassa Smiley
Ahaa olet siis Jellonan  leijona  puolella? Tiiätkö onko syntymästäsi monta tuntia eroa ravun merkkiin? On muuten kumma juttu että koko elämäni aikana en juurikaan ole törmännyt toisiin jotka olisi syntynyt lähellä omaa syntymäpäivää vaikka tietysti niitä on. Liekö sitten ovat jossain kivien alla piilossa johon minullakin on taipumusta  Undecided Lähinnä olen tutustunut skorppareihin  skorpioni ja varsinkin vesimiehiin,  vesimies joihin onkin sitten tullut tutustuttua oikein kunnolla: 3 viimeisintä tyttöystävääni on ollut vesimiehiä, isäpuoli ja sen kavereita, omiakin kavereitakin on ollut vesimiehiä.   Noniin nyt alan taas poiketa tapani mukaan aiheesta. Tulenkin varmaan tekemään ennätyksen noissa osastoilta toiseen siirretyissä viesteissä  Embarrassed

Pienenä elin siinä kuvitelmassa että merkkini olisi leijona ja silloin olinkin jälkeenpäin ajateltuna enemmän leijonamainen kun nyt olen nössö pehmorapu  rapu  smitten

Mutta pommita ihmeessä maililla jos haluat tai voit lisätä meseenkin, osoite näkyy profiilissa. Koskee tietysti myös muita astrolaisia  angel
tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.2008 20:31:49 »

Yep  leijona Aurinko paistaa mutten niistä tunneista Ravun puolelle sen enemmin tiedä.. Mie olin lapsena selvä Leijona kans kun virtaa riitti sen verta paljo ja eipä tuo oo vieläkään vähentynyt..  rapu mulla on  merkurius venus kuunsolmu joten sekin on tuttu 'hahmo'.. Ja oikeesti (sekä leikisti  Grin) mehän muodostumme koko tähtitaivaan eri olemuspuolista, joten meistä kyllä löytyy joka ihmeötökän luonteita kun tarpeeksi sisimpäämme tutkaillaan.. Minusta kun on niin moneksi  Wink

Ookko sideeriseen astrologiaan tutustunu? Meinaan kun sen kannalta olisimmekin  kaksoset siirrettäessä rataa 7 astetta taaksepäin, kuten täällä ollaan sellaisen laskelman kautta saatu taivaankannen rakennetta sen todellisempaan tilanteeseen missä mennään...

« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 20:34:15 kirjoittanut Mio » tallennettu

Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #5 : 02.01.2008 21:32:26 »

Mulla on ravussa seuraavat merkit: (Lisään ne tuonne alaskin jossain vaiheessa)
 aurinko askendentti  merkurius  venus ja huoneet 1 & 2.  Eli siis  merkurius ja  venus meillä ainakin on samat  Smiley

Enpä ole tuohon sideeriseen astrologiaan kunnolla perehtynyt kuin että siinä katsotaan edellistä horoskooppia? En kyllä tiedä tuon logiikkaa vielä joten  täytyypäs käväistä taas rääkkäämässä kirjastotätiä tuon osalta  :Smiley

Noita luonteita on välillä riesaksi asti. Kun katson elämääni taaksepäin niin voi jo melkein puhua eri aikakausina eri ihmisestä ja viittata itseensä sanoilla hän, se tai vaikka it  Cheesy  Hankaluuksia on monesti tullut "tasapaksujen luonteiden" kanssa, he kun eivät välttämättä ymmärrä luonteeni jatkuvaa vaihtuvuutta vaan voivat pitää sitä jotenkin uhkana tai pahimmassa tapauksessa sairautena  Embarrassed Toisaalta minä taas viihdyn näiden tasapaksu luonteisten kanssa.   
Mutta vaihtuvaa tuo luonteenlaatu kai kaikilla on enemmän tai vähemmän? En voi tietää kun on ollut pääsy vain tuonne omaan keskusyksikköön.  uglystupid2

Saako muuten kysäistä missä horoskooppimerkissä  uranus uranuksesi on? minulla  uranus jousimies

tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2008 21:54:34 »

No jooh uranus möllöttää samassa paikassa kuin sullakin ja vielä sille kuuluvassa huoneessa 11... Hmm kiintoisaa  :Smiley

Toi luonteenvaihtelu on niin tuttua.. *hihittää* Me ollaan varmaan jonkinlaisessa jaksottaisessa liikkeessä, joissa sisäinen tyyppimme muuttuu kuin erilaisissa sarjakuvahahmoissa.... Sisällä olevani kosminen örkki plärää kaikkeutta!  Shocked Tai sitten ne on vaan niitä kuuluisia 'kausia', jolloin otetaan oppia siitä taikka tästä eli mistä vaan   Cheesy
tallennettu

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #7 : 02.01.2008 22:00:21 »

Mutta vaihtuvaa tuo luonteenlaatu kai kaikilla on enemmän tai vähemmän? En voi tietää kun on ollut pääsy vain tuonne omaan keskusyksikköön.  uglystupid2

Joo kaikkihan muuttuu koko ajan, mutta kaikki eivät vain huomaa sitä... Tai sitten me vain kierretään ympyrää spiraloituen ympäriinsä?  idiot2
tallennettu

Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #8 : 02.01.2008 22:15:17 »

No olipas jännä "yhteensattuma" tuo uranus. Mulla se tosin on tuolla huoneessa 5 neljän muun planeetan kanssa (stellium josta tän aiheenkin aloitin)  Välillä kyllä mietityttää että nytkin on kuin olisi tullut viesti jostain avaruudesta *VZUM "kirjoita Mio:lle vastaus astro.fi -forumille" ja sitten kiltisti kirjoittamaan.   smiley6600  <-- ei ollut kirjoittamishymiötä joten..

tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #9 : 02.01.2008 22:26:09 »

Aika hassu juttu kun nyt katsoin tota sun karttaa niin sen muoto on joiltakin piirteiltään kuin meitsin kartta ylösalaisin käännettynä.. Ja sitten huomasin että noita planeetoita näkyy olevan samoissa merkeissä useampikin mutta vaan eri huoneissa: mars jupiter saturnus neptunus pluto kuunsolmu chiron noiden  merkurius venus ja  uranus lisäksi...  Shocked

Tässä piilee varmaankin joku juttu... Olemmekohan aikaisemminkin olleet tekemisissä vai mikäköhän tässä lienee?   :Smiley

tallennettu

Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #10 : 02.01.2008 23:09:43 »

Oho olipas mielenkiintoista. Sulla on siis ilmeisesti planeetat siellä "päivän puolella" ?  kun mulla on tuo "kehtomuodostelma" yön puolella. Olis jännä vilkaista sun karttaa  laugh Tuonhan voisi pikaisesti tulkita että sinä oot lähellä meitsin päiväversiota tai minä sun yöversio  2funny  No ehkei tuo tulkinta kuitenkaan ole niin yksinkertaista  Smiley

Tuosta tuli mieleen kun minulla oli kouluaikoina kavereina identtiset kaksoset ja he suunnittelivat että olisivat ilmoittaneet toisen kuolleeksi ja miettivät että olisivat toimineet yhtenä henkilönä. Olisivat vuorotelleet töissä käymisellä jne. Mutta tulivat siihen päätökseen että silloin pitäisi puolittaa moni muukin asia kuten esim. palkka  Grin
tallennettu

:
Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #11 : 03.01.2008 11:05:23 »

Ai on vai?  laugh Enpäs ole ennen tuota stelliumia ajatellut kun kiinnitin huomiota vaan siihen selkeimmin näkyvään joka näköjään on yleisempi kuin luulin eli en sitte ookaan mikään erikoistapaus  Cry Grin
Kuuni on 12.24 astetta auringosta ja kun stelliumin sääntöihin kuuluu (vaihtelee astrologin mukaan?) että stelliumissa planeetat saavat olla korkeintaan 12 astetta toisistaan niin ilmeisesti tuo kuun mukaantulo tähän  askendentti -stelliumiin jää kiinni 0,24. asteesta? 

Minulla on sitten välillä hieman outo huumorintaju ja veden elementille tyypillinen itseironia ja sen kun vielä yhdistää tuohon mainitsemaasi  merkurius smiley6600 -ominaisuuteen niin  uglystupid2  Grin
tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #12 : 03.01.2008 11:20:31 »

Oho olipas mielenkiintoista. Sulla on siis ilmeisesti planeetat siellä "päivän puolella" ?  kun mulla on tuo "kehtomuodostelma" yön puolella. Olis jännä vilkaista sun karttaa  laugh Tuonhan voisi pikaisesti tulkita että sinä oot lähellä meitsin päiväversiota tai minä sun yöversio  2funny  No ehkei tuo tulkinta kuitenkaan ole niin yksinkertaista  Smiley

Mie pistän yv:nä tiedot niin saat tsiigata karttaani. Eilisyönä en voinut enää kommentoida tähän kun rupesin nimesi perusteella tutkimaan Star Warsia niin päässä rupesi pyörimään niin monta symbolia ja hahmokuvajaista liittyen ties mihin jotta rationaalinen toimiminen muuttui lähes mahdottomaksi  Grin
'Satumaailmat' kun liittyvät todellisuuden toiseen puoleen ja ovat siten suoraan verrannoillisia menneisyytemme monimuotoisuuteen :Smiley Voisi mielikuvituksen kannalta katsoakkin, että ne pohjautuvat siihen luovaan ulottuvuuteen, jonka kautta tämä havaittava maailma rakentuu... Tuota yötä ja päivää voisikin tulkita loogisen älyjärjestelmällisyyden ja intuitiivisen tunneluovuuden välisenä tasapainovuorotteluna  Smiley

Millaista muuten on kundaliiniystävällinen ruoka? Mulle tulee mieleen siitä sellaisia eineksiä kuten retiisi, punajuuri ja punasipuli, raparperi, tuliset ruuat ja voimakas currytahna taikka sitten jotain pehmeän viileää ja löllyvää  Tongue

tallennettu

Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #13 : 03.01.2008 13:49:52 »

Tsekkasin sun karttaa ja todella mielenkiintoinen oli. Varsinkin neptunuksen sijainnit  Shocked Lähetin siitä vielä yksityisviestinkin tulemaan.

Kirjoitit hyvin noista satumaailmoista. Ne on mullekin jotain joihin monesti unohdun ja  eikä todellakaan "Jim Carreymaisia" persoonallisuuden esilletuomisen välineitä, vaan monesti vakavaa syvällistä pohdintaa. Esim. tämä Vuffi Raa johon nyt olen samaistunut kuvastaa minua todella hyvin: Vanhemmat (Droidivanhemmat) ovat ties missä, ympäristö vaihtuu koko ajan (olen muuttanut kymmeniä kertoja) ja tehtävät myös. Lisäksi Vuffi Raa on hyvin herkkä. Mutta onnistuu muuttamaan omaa ohjelmointiaan ja lopuksi jopa puolustamaan itseään. Kaiken lisäksi muistuttaa paljon rapua joka siis olen aurinkomerkiltäni  rapu  Lisäksi vuffi on leppoisa sana ja voisi melkein olla suomea  Smiley

No joidenkin mukaan tulinen ruoka nostattaa voimakkaita tunteita kehossa ja voi täten haitata mielen tasapainoa ja keskittymistä. Juureksia en itse syö ollenkaan (pieniä poikkeuksia mm. artisokkaa lukuunottamatta)  jo protestiksi sillekin että peruna ja muutenkin juureksien sisältämä TÄRKKELYS on suurimpia syitä suomalaisten korkeaan sydän ja verisuonitauteihin (odottakaa vain, kyllä se joskus virallisestikin todetaan  Wink <-- siis ei peruna sinänsä, mutta hiemankin stressistä kärsineet mikrohalkeilleet suonet plus tärkkelys = ei hyvä) 
Tuo kundaliniruoka menee vain ja ainoastaan yksilöllisten tarpeiden mukaan, jotka jokaisen on itse kokeiltava. Näin siis kokeilumenetelmät muodostuvat ratkaiseviksi. Itse olen värkännyt kaikenmaailman ruokatorven ph-arvo mittareilla, mutta nekin pitää yhdistää kriya -harjoituksiin (kehon/hermostojen puhdistamista) jotka tietenkin edeltää varsinkin ensimmäisiä kundaliniharjoituksia. Länsimainen analytismi ja itämainen mututuntuma menevät siis usein sekaisin keskenään ja voivat olla jopa ristiriidassa keskenään eikä ruuanlaitosta saisi tehdä mitään ylimonimutkaista tiedettä, vaan kehon kuunteleminen on tärkeintä (tässä yhteydessä vars. pitkäaikaiset havainnot kundalinin rinnalla eläen)
Tietenkin on kaikkia swami indianwiseassia kundalinipäissään julistelemassa omia totuuksiaan kuinka esim. "maito riisin kanssa lämmitettynä on täydellistä ruokaa" ja taas länsimaalainen oppinut huutaa että kananmuna on täydellistä ravintoa (molemmissa tietenkin oleellista missä olosuhteissa ja menetelmin "tuotettu", ts. parempi jos olisi luomua, tehotuotettua en edes laske ruuaksi) Nyrkkisääntönä kaikkien kohdalla kuitenkin on, että ruoka ei saa olla liian raskasta eli vaikeasti sulavaa ja ruuan kulku kehossa on alusta loppuun oltava esteetöntä. (tässä kohdassa tuleekin tutustuttua iki-ihanaan peräruiskeeseen väh. kerran viikossa buck2) Raskas taas ei ole sama asia kuin hitaasti sulava.. Pranan, eli elinenergian määrä ruuassa on tärkeää eli hedelmiä naamariin. Liika ahmiminen, lisäaineet ym. ei luonnollisestikaan sovi monestakin eri syystä. Ilmasta saatavan pranan lasken vähintään yhtä tärkeäksi sillä sehän on se joka antaa kundalinin tulelle happea ja joogit tekevätkin luonnollisesti paljon pranayamaa/hengitysharjoituksia. Uskon että länsimaalainen masennuslääkeyhteiskuntakin saataisiin pois jos masentuneelle ihmiselle opetettaisiin joogin hengitystapa ja luopuisivat siitä stressaantuneen ihmisen hengitystyylistä joka tänään aamullakin kadulla selkeästi näkyi  kun seurailin ihmisten hengityshöyryjen surullisen tiheää tahtia (<--toki tällainenkin tulihengitystekniikka on, mutta sitä tuskin kaikki länsimaalaiset koko ajan tekevät..)
Vaikutuksen mielialaan voi nähdä heti kun käy vetämässä keuhkonsa täyteen ilmaa ja on ainakin minulle elinehto saada raikasta ilmaa säännöllisesti (tulevat työpaikat huom!) nyt kun kundalini on kehossa mutkitta käytettävissä olevana potentiaalina. Valitettavasti lääkärithän ovat lääketeollisuuden kätyreitä ja osittain tästäkin sitten johtuu nuo lääkkeiden määräämisen "helppous". Onhan se helppoa kun sillä tavalla maine ja työpaikka säilyy.  coolsmiley

Hedelmät ovat siitäkin mainioita, sillä ne yleensä sopivatkin useimmille eikä allergioitakaan yleensä ilmene (paitsi erikoistapauksissa ja niistäkin olen eri mieltä että ne olisivat allergioita sanan varsinaisessa merkityksessä. Vihannekset ovat sitten erikseen ja juurekset varsinkin)
Monet kundalinijoogaajat ja miksei muidenkin joogalajien harjoittajat vannovat vegaani- tai vegetaristiravinnon nimeen, mutta minä syön pari kertaa viikossa lihaa (rehellisesti metsästettyä riistaa  Wink ) esim. seuraavista syistä: minussa on paimentolaisgeenejä joka voi osittain selittää miksi elimistöni voi hyvin lihasta,(luultavasti muutama vuosituhat on poroja popsittu ennenkuin tänne tuli jotain ihmeen porukkaa  Wink ) RIISTAliha sisältää paljon ubikinonia eli q10:tä jonka päätarkoitus on jossain ihan muussa kuin mummojen ryppyvoiteiden tehoaineena  Grin (ubikinonia on paljon olettaen että riistaeläin on saanut popsia kunnon luonnon eineksiä eikä ole elellyt jossain moottoritien vieressä ikäänsä  Grin tehotuotetussa lihassa ei päästä lähimainkaan ellei eläimet ole jatkuvasti ulkona ja saa kunnon torjunta-aineetonta/saasteetonta safkaa), joka on solujen uusiutumisen kannalta kaikista tärkein. Liha sisältää myös arginiinia jota tietenkin miehenä tarvitsen. Tai siis ainakin jos naisten kaato vielä pysyy aktiviteeteissa. Syihin kun vielä lisätään esim. Gopi Krishnan surullisen kuuluisa (?) "negatiivinen" vuosia kestänyt kundaliniheräämis tapaus, jossa yhtenä osatekijänä oli että hänen kehostaan puuttui lihan sisältämiä ravintoaineita niin vakaumukseni on toistaiseksi lyöty lukkoon. Maksan kuntoon pitää lihansyöjien kuitenkin kiinnittää erityistä huomiota ja itse syönkin maksanpuhdistuslisäravinteita ympäri vuoden ja kesällä itsekeräämiäni voikukan juurista tekemääni uutetta (toki niitä on myytävänäkin, mutta tietääpä ainakin mitä saa)  ja höyrykattiloitua artisokkaa.
Toki saisin nuo ravintoaineet purkeistakin ja pienempinä määrinä muistakin esim. sienistä, mutta  lisäravinteet tulisivat paljon kalliimmiksi ja esim. sieniä pitäisi popsia niin valtavat määrät. Syy miksi tarvitsen paljon ravintoaineita on että myös urheilen. Elänhän länsimaalaisessa yhteiskunnassa ja täällä pitää myös liikkua ja useimmiten kiireen keskellä, syystä tai toisesta. Ei voi jäädä nurkkaan lootusasennossa. Joku on jotain vailla.
Senkin takia voin samantien unohtaa intialaisten ruokavaliot, sillä tuskimpa pitkälle edennyt intialainen joogikaan (klisee) voisi menestyksellä yhdistää meditaatioistuntonsa urheiluun ja pärjätä samalla "pari vihannesta ja lasi maitoa" -ruokavaliolla joka taas ehkä olisikin itsetutkiskeluun ja meditaatioon ihanteellista.
Tuotakin ruokavaliota tosin olen kokeillut, kuten myös paastoa, ori Hofmeklerin warrior dietia, atkinsin dieettiä kymmeninä eri versioina (mitä hyötyä dieetin nimestä jos ruoka on tehotuotettua --> Sama kuin menisi tankkaamaan surkeaa polttoainetta hienosti koristellulta huoltoasemalta..) ja tietenkin vanhan kansan eri virityksiä ja perinteisiä kotiruokia (terveiset kalakukolle)
  No joo pistän jotain rajoitusta tähän kun taas tulee poikettua aiheesta. Naisille kundalinimielessä vegaani /vegetarismiravinto kuitenkin soveltuu erinomaisesti. Miehet tarvitsevat tutkitusti muutakin (elleivät halua joutua todetusti uhreiksi esim. alentuneelle mieskunnolle tai suurentuneelle infarktiriskille ym.) Ja naisilla on muutenkin harvemimin nadeissaan tukoksia kuin miehillä. Tuosta lihasta ollaan varmaan montaa mieltä, varsinkin tällä forumilla, enkä halua lyödä lukkoon mitään "totuuksia" vaan nämä ovat mun näkemyksiä/ luettua tietoa. Ainahan on näitä johan vennisiä jotka elelee pelkillä takapihan voikukilla, mutta siinä onkin sitten kyse muista asioista.
Tähän liittyen täytyy vielä mainita sen huvittavuus kuinka usein törmää siihen että joku kundalinivirtaansa "hallitseva" henkilö on niin perin vakuuttunut siitä kuinka kundaliniherääminen on jotain tietynlaista. "No pakkohan sen on olla kun mullakin se meni näin" .

Asia ei kuitenkaan ole näin.

Se mitä heräämisen aikana luomen sisällä tapahtuu voi olla lähes kaikilla hyvinkin samanlaista, mutta seuraavassa euforisessa tilassa on täysin kiinni siitä kuinka tuon kundalinin vaikutuksen alla olevan ihmisen hermoitus (onko sama kuin meridiaanit kertokaa joku joka kiinalaisesta lääketiedettä tuntee?)  on kehittynyt ja tietenkin missä chakrassa ollaan menossa.. Eli: yksi menee keittämään kahvit ja kuuntelee Antti Tuiskua ja toinen ottaa vastaan ihmiskunnan uudet lait korkeammalta taholta.

Tämä droidi kuitenkin taas poikkesi aiheesta  :Smiley
tallennettu

:
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #14 : 03.01.2008 15:54:41 »

Olemme aina aiheessa kun pohdimme maailmaa ja sen olemustoimintoja, sillä ovathan asiat liittyneet toisiinsa mitä erikoisimmilla tavoilla..  smiley6600

Noista 'mielikuvitusmaailmoista' tulee mieleen sellainen juttu, että monesti asiat mitä vaikkapa astrossa puhutaan niin niitä sitten rupeaa käymään sisäisen dialogin muodossa ja sitä jatkaa puimista sitä kautta hyppien ja pomppien tilanteesta seuraavaan.. Aina ei kehtaa edes rueta kirjoittamaan kun asiat on jo tulleet selviksi telepatian kaltaisena välitysmuotona.. Ja huomattava myöskin että ihmisinä olemme kollektiivinen olento niin käymme jatkuvaa keskustelua moniulotteisesta itsestämme josta riittää ikuisuuteen asti mietiskeltävää! Cheesy

tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: