Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Porttikielto  (Luettu 21676 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 01.01.2008 14:34:39 »

Hei, Jobinposti.  Kiss

Jos pystyt jotain näkemään niin mitä näkyy minulla näin alku vuodessa,
on ehkä suuria muutoksia tulossa minulle, mutta nytb pelottaa hirveästi. Undecided

Lyhyesti ja napakkaan, pop tulee kuvaan, onko artisti?

Pitää mennä Ahosen hyppyjä katsomaan, josko voittaisi?

Palataan, muttei palata, eikä palella, kuuluisuus sinut kohtaa.

jobinposti

angel
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 01.01.2008 14:45:46 »

Edellenkin,niinkuin tuolla toisaallakin kirjoitin..onko TÄÄLLÄ sananvapaus??

Mielestäni AUTTAJAN tekstit oli hyvää viihdettä..ELI oliko se joka hänelle porttikiellon antoi,vähän tosissaan? coolsmiley

En Ymmärrä tällaisia porttareita idiot2 crazy2 crazy2

Kääk.. näinkö alkoi ykkösvuosi astrolla??  Undecided

kaikest huolimat hyvää vuotta2008

(hahaa,nyt vast hokasinkin..)Teretulemast jobinposti smitten
« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 15:05:31 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 01.01.2008 15:07:54 »

Foorumillamme on säännöt, joista kaikille muistutukseksi linkki:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=12459.0

AUTTAJA on työllistänyt meitä moderaattoreita kovin ja foorumilla näkyvät tietenkin siivoimmat tekstit. Jotkut ottavat auttamisen viihteenä ja jotkut tosissaan ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jopa viihteellisessä auttamisessa vastuuntunto ja hyvä tunneäly on tarpeen asiakkaiden kunnioittamista puhumattakaan.

Osa saamastamme palautteesta on ollut sellaista, että AUTTAJAn tekstit ovat olleet vaikeissa elämäntilanteissa eleleville enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 01.01.2008 15:37:31 »

AUTTAJA on työllistänyt meitä moderaattoreita kovin ja foorumilla näkyvät tietenkin siivoimmat tekstit. Jotkut ottavat auttamisen viihteenä ja jotkut tosissaan ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jopa viihteellisessä auttamisessa vastuuntunto ja hyvä tunneäly on tarpeen asiakkaiden kunnioittamista puhumattakaan.

Osa saamastamme palautteesta on ollut sellaista, että AUTTAJAn tekstit ovat olleet vaikeissa elämäntilanteissa eleleville enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Jaahas, ken kysyy ja hälle vastataan, niinkuin näkyy, muuttamatta sitä tulevaisuutta, sekös on virhe, kyllä virhe on poistaa totuus tai muunnella sitä,
tosin nyt jätän, seuraajana kokonaan kertomatta stoorin, osittain en mitää.

kirjoittele,

on maailma ja ajatusten luku ihmeellistä, kertoa pitäisi, kun kysytään,
kuitenkin satuja, onnellisia satuja, pitäisikin kertoa, jobinposteja saan,
itsellänikö ne pidän, kohtalo oli kova jobillakin, johan on maailma
 kestämättömäksi mennyt. onko?

Kyllä larinkyöstikin sen tajuaa, ainakin joskus, kunhan lukee tarpeeksi monta kertaa, niin avurille terveisiä kovasti ja muusalle.

Jobinpostia pukkaa, menikö tääkin hukkaan?

jobinposti

angel
tallennettu
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 01.01.2008 15:41:51 »

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.01.2008 16:52:30 »

Ajattelinpa näin uuden vuoden kunniaksi lainata selvänäkijä Sonia Choquettea. Kyseessä on esipuhe kirjasta "Toteuta sydämesi toiveet".

"Ajatellessani sitä kuinka tämä kirja syntyi mieleni täyttää syvä kiitollisuuden tunne kaikkia sekä fyysisellä että henkitasolla olevia opettajiani kohtaan. Tämä kirja on todella muodon saanut ihme, joka on sydämeni toiveen täyttymys.
Nyt kerron kuinka se syntyi.

Monta vuotta sittten alkaessani toimia selvänäkijänä huomasin, että kaikkein vaikeinta tehtävässäni oli se, kun minun oli pakko kertoa joillekin asiakkaillani, että heidän haluamansa asiat eivät tulisi tapahtumaan toivotulla tavalla. Joka kerta näin tehdessäni tunsin murskaavani heidän toiveensa ja vihasin itseäni joutuessani toimimaan siten. Muutamien tuskallisten "ampukaa viestintuoja" -kokemusvuosien jälkeen päätin, että täytyi löytyä parempi keino auttaa ihmisiä. Tunsin, että en tehnyt työtäni oikein, jos vain ennustin epäonnea enkä neuvonut tietä menestykseen. Ellen pystyisi tekemään sitä, en auttaisi ketään. Todellisuudessa saatoin jopa järkyttää asiakkaitani masentavilla sanoillani.

Tuo ajatus vaivasi minua. Selvänäkijänä toimiminen oli palkitsevaa, mutta työstäni tuntui puuttuvan jotain. En pystynyt jatkamaan pelkkänä selvänäkijänä. Kun ymmärsin asiakkaani pettymykset, toivoin voivani tarjota aitoa ohjausta ratkaisujen muodossa. Minun täytyi vain oppia mitä nuo ratkaisut olivat. Ja niin pian kuin suuntauduin kohti päämäärääni, eteeni avautui koko maailmankaikeuden valtava hengellinen kenttä.

...Pyrkimykseni saada tietoa johti minut eteenpäin tutkimaan uskontoja, metafysiikkaa ja hengellistä kehitystä. Aloin ymmärtää, että tiedostaminen oli salainen avain menestykseen. Astuessani tähän valtakuntaan tunsin olevani kuin pieni lapsi makeiskaupassa. Uppouduin intohimoisesti tutkimuksiini. Innokkuuteni löytää vastauksia johti minut astrologian, numerologian, tarotkorttien, kabbalan, aurojen, mietiskelyn, joogan, chakrojen ja kaiken sellaisen pariin, jotka pystyivät opettamaan minulle mitä henki voi luoda maan päälle. En jättänyt yhtään kiveä kääntämättä. Hitaasti - ikään kuin olisin kasannut valtavaa palapeliä - aloin havaita, kuinka kuva tahansa voi luoda mitä hän haluaa.

Samaan aikaan minut esiteltiin myös kahdelle hengelliselle ohjaajalleni Charlie Goodmanille ja Dr. Trenton Tullylle. Heidän ohjauksessaan minulle opetettiin, että hengellisinä olentoina - "Jumalan kuvina ja hänen kaltaisinaan" - me todellakin olemme oman elämänkokemuksemme luovia arkkitehtejä. Ja mikä vielä tärkeämpää opin, että se tie, joka johtaa luovan virkkeen muuttumiseen näkyväksi, on alati jatkuva, johdonmukainen ja puolueeton. Opettajieni avulla opin nämä periaatteet teoriassa. Sen jälkeen olen omistanut elämäni niiden soveltamiseksi käytäntöön. Näin tehdessäni olen kokenut ihmeitä toisensa jälkeen. Olen hämmästynyt ja ihastunut ja ympärilläni olevat ihmiset ovat olleet ällistyneitä jatkuvasta "hyvästä onnestani".

Neljätoista vuotta sitten tunsin lopulta pakonomaista tarvetta jakaa asiakkaitteni kanssa sen, mitä olin oppinut. Aluksi aloin esitellä luovuuden periaatteita heille vastaanotollani. Autoin heitä tunnistamaan mitä periaatteita heidän täytyisi noudattaa, jotta  he pysyisivät valitsemallaan tiellä ja voisivat toteuttaa unelmansa."

Ehkä kirja antaisi ajattelemisen aihetta sinullekin, jobinposti.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 01.01.2008 17:47:41 »

Edellenkin,niinkuin tuolla toisaallakin kirjoitin..onko TÄÄLLÄ sananvapaus??

Mielestäni AUTTAJAN tekstit oli hyvää viihdettä..ELI oliko se joka hänelle porttikiellon antoi,vähän tosissaan? coolsmiley

En Ymmärrä tällaisia porttareita idiot2 crazy2 crazy2

Kääk.. näinkö alkoi ykkösvuosi astrolla??  Undecided

kaikest huolimat hyvää vuotta2008

(hahaa,nyt vast hokasinkin..)Teretulemast jobinposti smitten

Huh enpä aio jumittua enkä jumittaa - vaan asia mistä LILLI kirjoittaa on äärimmäisen tärkeä ...

Oman ymmärrykseni mukaan sananvapaudella ei ole mitään tekemistä tämän porttikiellon kanssa.  Vaan kyse on eettisyydestä  -  joka on ensisijaista  varsinkin silloin kun " autamme toisiamme"  niin että tavalla tai toisella vaikutamme toisen ihmisen olemiseen ja elämään

. On helppo sanoa että vastuu on  vastaanottajalla - itse olen eri mieltä . VASTUU on myös  avun antajalla, kanavoijalla, korteista katsojalla, selvännäkijällä , miten itsekukin " ottaa vastaan itselleen tietoa siitä mitä ja miten joku tulee autetuksi" .... eikä todellakaan ole kyse viihteestä - silloin jos antaa avustaan sen kuvan ja kokemuksen - että " tekee sen tosissaan " ... ihan eri asia  on jos reilusti ilmoittaa että älkää nyt ottako tätä tosissaan - että on kyse huumorista, viihteestä -

NÄILLÄ "ASIOILLA" EI KUULU LEIKKIÄ EIKÄ LEIKITELLÄ - toisten ihmisten elämäntilanteilla ei  saa leikitellä ... se on loukkaavaa, epäeettistä, universaalien lakien vastaista, hyvän käytöksen vastaista ... sillä vaikka joillekin kaikki tällainen auttaminen on huuhaata niin avunpyytäjille useinmiten mitä suuremmissa määrin totta ... varsinkin silloin kun apua pyydetään johonkin todella hankalaan ja vaikeaan tilanteeseen - jolloin ihminen on todellisessa hädässä ja tarttuu pieneenkin oljenkorteen - ja jos siinä tilanteessa saakin vastauksen joka loukkaa tai pilkaa tai sekoittaa tai vitsailee tai vähättelee
tai jopa saattaa hänet naurunalaiseksi tai vastaus loukkaa intimiteettisuojaa yms.

... niin kyseinen ihminen saattaa  pelästyä tai ahdistua tai masentua tai hätääntyä todella rankasti - ja seuraukset saattavat olla kovinkin dramaattiset. NIIN ETTÄ MINUSTA ON  AIVAN oikeutettua ja perusteltua vastuunottoa Seppo Tanhualta ja moderaattoreilta kun puuttuivat ko.tilanteeseen ja puuttuvat vastaisuudessakin.  police

EIKÄ heidän, siis Seppo Tanhuan ja moderaattoreiden , tarvitsisi edes selitellä SAATI puolustaa oikeuksiansa.  Että maassa maan tavalla tai maasta pois ja talo elää tavallaan ja vieraat tulee ja menee ajallaan...  Wink

Minusta se on meille kaikille astrofoorumilaisille etu ja turva että näin on, itseasiassa VÄLTTÄMÄTTÖMYYS että tämä foorumi toimii juuri niinkuin toimii hyvässä hengessä ja että kirjoitukset ovat sekä iloisia ja railakkaita ja innovatiivisia ja humoristisia MUTTA myös hyvän maun ja eettisten sääntöjen rajoissa. JOs tämä foorumi olisi rajaton niin kato kävisi - eihän täällä enää olisi kukaan turvassa.

Ja ensisijaisesti on aina muistettava tämän foorumin tarkoitus  ja tavoite.

En nyt syyllistä ketään tai soita sormella ketään tai puolusta ketään,  en vain voinut olla kirjoittamatta KOSKA tämä asia on tärkeä.

Arkiviisuinen

Ajattelinpa näin uuden vuoden kunniaksi lainata selvänäkijä Sonia Choquettea. Kyseessä on esipuhe kirjasta "Toteuta sydämesi toiveet".

"Ajatellessani sitä kuinka tämä kirja syntyi mieleni täyttää syvä kiitollisuuden tunne kaikkia sekä fyysisellä että henkitasolla olevia opettajiani kohtaan. Tämä kirja on todella muodon saanut ihme, joka on sydämeni toiveen täyttymys.

Monta vuotta sittten alkaessani toimia selvänäkijänä huomasin, että kaikkein vaikeinta tehtävässäni oli se, kun minun oli pakko kertoa joillekin asiakkaillani, että heidän haluamansa asiat eivät tulisi tapahtumaan toivotulla tavalla. Joka kerta näin tehdessäni tunsin murskaavani heidän toiveensa ja vihasin itseäni joutuessani toimimaan siten. Muutamien tuskallisten "ampukaa viestintuoja" -kokemusvuosien jälkeen päätin, että täytyi löytyä parempi keino auttaa ihmisiä. Tunsin, että en tehnyt työtäni oikein, jos vain ennustin epäonnea enkä neuvonut tietä menestykseen. Ellen pystyisi tekemään sitä, en auttaisi ketään. Todellisuudessa saatoin jopa järkyttää asiakkaitani masentavilla sanoillani.

Tuo ajatus vaivasi minua. Selvänäkijänä toimiminen oli palkitsevaa, mutta työstäni tuntui puuttuvan jotain. En pystynyt jatkamaan pelkkänä selvänäkijänä. Kun ymmärsin asiakkaani pettymykset, toivoin voivani tarjota aitoa ohjausta ratkaisujen muodossa. Minun täytyi vain oppia mitä nuo ratkaisut olivat. Ja niin pian kuin suuntauduin kohti päämäärääni, eteeni avautui koko maailmankaikeuden valtava hengellinen kenttä.

...Pyrkimykseni saada tietoa johti minut eteenpäin tutkimaan uskontoja, metafysiikkaa ja hengellistä kehitystä. Aloin ymmärtää, että tiedostaminen oli salainen avain menestykseen. Astuessani tähän valtakuntaan tunsin olevani kuin pieni lapsi makeiskaupassa. Uppouduin intohimoisesti tutkimuksiini. Innokkuuteni löytää vastauksia johti minut astrologian, numerologian, tarotkorttien, kabbalan, aurojen, mietiskelyn, joogan, chakrojen ja kaiken sellaisen pariin, jotka pystyivät opettamaan minulle mitä henki voi luoda maan päälle. En jättänyt yhtään kiveä kääntämättä. Hitaasti - ikään kuin olisin kasannut valtavaa palapeliä - aloin havaita, kuinka kuva tahansa voi luoda mitä hän haluaa.

Samaan aikaan minut esiteltiin myös kahdelle hengelliselle ohjaajalleni Charlie Goodmanille ja Dr. Trenton Tullylle. Heidän ohjauksessaan minulle opetettiin, että hengellisinä olentoina - "Jumalan kuvina ja hänen kaltaisinaan" - me todellakin olemme oman elämänkokemuksemme luovia arkkitehtejä. Ja mikä vielä tärkeämpää opin, että se tie, joka johtaa luovan virkkeen muuttumiseen näkyväksi, on alati jatkuva, johdonmukainen ja puolueeton. Opettajieni avulla opin nämä periaatteet teoriassa. Sen jälkeen olen omistanut elämäni niiden soveltamiseksi käytäntöön. Näin tehdessäni olen kokenut ihmeitä toisensa jälkeen. Olen hämmästynyt ja ihastunut ja ympärilläni olevat ihmiset ovat olleet ällistyneitä jatkuvasta "hyvästä onnestani".

Neljätoista vuotta sitten tunsin lopulta pakonomaista tarvetta jakaa asiakkaitteni kanssa sen, mitä olin oppinut. Aluksi aloin esitellä luovuuden periaatteita heille vastaanotollani. Autoin heitä tunnistamaan mitä periaatteita heidän täytyisi noudattaa, jotta  he pysyisivät valitsemallaan tiellä ja voisivat toteuttaa unelmansa."

smitten   smitten  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 01.01.2008 17:48:11 »

Ihan pakko kommentoida tähän hien off topic, että tuolla auttajalistalla on valitettavasti rutkastikin rahaa työstään ottavia nk. auttajia, jotka eivät ota vastuuta työstään (toki siellä on myös todella korkeamoraalisia auttajia). Isolla rahalla tarjotaan muutama rivi ympäripyöreää kliseistä new age -tekstiä ja jos ei näkemykset toteudu niin...noh, selityksiä miksi näin käy on tietenkin loputtomasti ja paras selitys on, että kysyjän oma vika  smiley6600. Tässä meillä on alue jossa kuluttajansuojaa ei tunneta. Mitäs olit niin tyhmä että kyselit  ja vielä maksoit uglystupid2

Uskonto ja uskomukselliset asiat kaikkinensa ovat aina sekä hyvä että paha asia, siunauksellinen että vaarallinen ilmiö. Tarttumispintaa tai yhteisiä pelinsääntöjä kun ei oikein paranormaalissa ole.

Asiasta viereiseen:

Näkisitkö Jobinposti minulle mitään? Toivo elää mutta ei näyttäydy. angel
tallennettu
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 01.01.2008 23:40:35 »

angel Onnittelut viisaasta ratkaisustanne  smitten

kiitos sinullekin kaikesta osannotosta, olet reilu mimmi,
oppinutkin, kouluja käynyt, siitä kiitos, että menee aina
vain paremmin, sinustako se energia lähtikin, kun särytkin
loppuivat?

jobinposti

angel
tallennettu
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 01.01.2008 23:50:16 »

ei mitään anna, saan kaiken tiedon suoraan luojaltani, lukea ei kenenkään
todellisen näkijän tarvitse, se harhaa vain, oppi ja tieto tulee muualta
kuin kirjoista, tämä ei ole kirjanopineiden puuhastelua, tämä on taidetta,
ei tiedettä, vastoinkäymiset ovat onnen airut, et tietää tainnut.

jobinposti

angel
tallennettu
jobinposti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 02.01.2008 00:20:27 »

Ihan pakko kommentoida tähän hien off topic, että tuolla auttajalistalla on valitettavasti rutkastikin rahaa työstään ottavia nk. auttajia, jotka eivät ota vastuuta työstään (toki siellä on myös todella korkeamoraalisia auttajia). Isolla rahalla tarjotaan muutama rivi ympäripyöreää kliseistä new age -tekstiä ja jos ei näkemykset toteudu niin...noh, selityksiä miksi näin käy on tietenkin loputtomasti ja paras selitys on, että kysyjän oma vika  smiley6600. Tässä meillä on alue jossa kuluttajansuojaa ei tunneta. Mitäs olit niin tyhmä että kyselit  ja vielä maksoit uglystupid2

Uskonto ja uskomukselliset asiat kaikkinensa ovat aina sekä hyvä että paha asia, siunauksellinen että vaarallinen ilmiö. Tarttumispintaa tai yhteisiä pelinsääntöjä kun ei oikein paranormaalissa ole.

Asiasta viereiseen:

Näkisitkö Jobinposti minulle mitään? Toivo elää mutta ei näyttäydy. angel

porttikielto parasta mannaa ihmispololle, siitä saa riemun suuren,
energiatkin kasvaa, huomaa olevansa jokin tarpeellinen, porttivahti,
avaan portteja kielloista huolimatta, huomaamattomasti sitä avelen,
avattaria sisään päästelen, avuttomia ohjaan luokse herran, toisen, kolmannenkin kerran, siitä riemu syntyy, kun tapaavat rakkaat toisensa
portin takaa, seinustoilta, portteja ken rakentaa ja väärälle puolelle laittaa,
ikuisen turmion siitä saa, vapaasti pitää mennä saada, mikään elämän vaara
meitä ei uhkaa, siis portit auki, selkosenselälleen, rakkaus ei portteja kaipaa,
pelkurit porttiensa kanssa kolistelee, tyhjät on tynnyrit,tyhjät on varastot,
tyhjät on aatteet, tyhjät on mietteet, tyhjät on luojan antamat saatteet,
tyhjät on taskut, tyhjät on päät, autiot on talot perttien rakentajilla,
pelko valtaa, murhe raiskaa, kiire työntää, mitään ei mistään tule, autokaan ei kule, kaikki mönkään menee, uutta porttia rakennellessa, kolmaskin tekeillä,
neljättä suunnitellaan, olette porttin rakentelijoita, poitaa ne pitäisi, jotta
tyhjät tynnyrit eivät kolisisi, varastot täyttyisivät, oivat aatteet sisään pääsisivät, taskut täyttyisisivät, päihin järki pulppuaisi, talot pyhällä hengellä täyttyisisivät.

jobinposti

angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 02.01.2008 12:51:16 »

Tästä porttikiellosta kysyisin moderaattoreilta.  Wink Cheesy Grin

Jos joku saa porttikiellon, niin sehän tarkoittaa että sama ihminen ei saa tulla takaisin foorumille eri nimimerkillä, vai mitä?  idiot2

Hehe -- vähän vaan ihmetyttää.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 02.01.2008 13:16:30 »

Niin, minäkään en millään pahalla asiaa kysy - omasta puolestani timo saa kirjoitella päättömiä tulkintojaan ja jos joku on niin pöpi että suistuu raiteiltaan tällaisen tulkinnan takia niin oma moka.. Itse jätän lukematta tai otan huumorilla.. Kuitenkin jos on tällainen porttikieltoPÄÄTÖS tehty, niin siitä pitäisi pitää kiinni...

Tuli vaan sellainen fiilis että ehkä se on mahdotonta. Eihän moderaattorit voi sille mitään, jos joku itsepäinen tulee aina vain takaisin uudella nimimerkillä.
Olenko oikeassa?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #28 : 02.01.2008 13:29:45 »

Jos joku saa porttikiellon, niin sehän tarkoittaa että sama ihminen ei saa tulla takaisin foorumille eri nimimerkillä, vai mitä?  idiot2

Asia on jo tutkinnan alla. Mutta hätiköityjä ratkaisuja emme tee.

Menee nyt hivenen off topic, muistuttaisin tässä samalla siitä, että netissä kannattaa tiettyä varovaisuutta noudattaa siinä, kenelle luovuttaa henkilötietojaan ja osoitteitaan, puhelinnumerojaan jne.
Olkaa ihmeessä varovaisia. Yritämme tietenkin tehdä parhaamme, että foorumilla olisi turvallista olla, mutta kaikkeen emme ehdi puuttua ja joskus ei yksinkertaisesti ole keinoja. No, kyllähän te tämän tietenkin jo ymmärrättekin, mutta halusin muistuttaa.  Smiley Suurin osa on täällä varmasti puhtailla papereilla liikenteessä, mutta aina suureen joukkoon voi mahtua kaikenlaisia tyyppejä.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #29 : 02.01.2008 13:33:18 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22615.msg178995#msg178995
MUOKATTU

Tulen tässä kohdin  rinnallesi Tigrinum   smitten... eikä minulla ole kiviä kourassa
ei sitä ensimmäistäkään  VAAN osoitan tämän nyt YLLÄPIDON suuntaan   smiley6600  - että säilyy arvot ja periaatteet ja niiden kunnioitus. Nämä perusasiat eivät kaiketikaan ole kaupan . Ja taas jos olen väärässä tavalla jos toisella NIIN huomauttakaa siitä ja oikaiskaa asia NIIN  minä  Lips Sealed  JA PYYDÄN ANTEEKSI kaikilta asianosaisilta = foorumilaisilta ... ja sen vuoksikin ettei jää väärinymmärryksille sijaa - joista syntyy vain turhaa jupinaa tickedoff - että avoimin  "kortin " 

LISÄYS

Kun näitä linkkejä on ...  Shocked  Huh
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20620.msg178226#msg178226

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=21678.0
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20620.msg178951#msg178951
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22697.0

Tarkennan että kyllä allekirjoittanutkin jossain vaiheessa kyselyjä tälle
laittoi . Vaan kun "asiaa " on alettu selvittämään https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22615.msg178193#msg178193
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22615.msg179000#msg179000
NIIN tehdään se sitten loppuun asti  Smiley - muutenhan " ei millään nettiketillä eli eettisyydellä ja säännöillä ja sopimuksilla ole mitään väliä - ja siinä sitä onkin sitten ihmettelemistä  Undecided
t. Arkiviisu
smitten

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22615.msg178874#msg178874

« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 13:57:20 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: