Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kengururotalta.  (Luettu 93693 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #165 : 13.02.2008 12:30:47 »

Hei, kunhan taas kyselemässä täällä.  Smiley
Nyt kun olen päästänyt itseni irti vanhasta työstä jota osa-aikaisesti olen hoidellut (paperilla jatkunee vielä kun on nuo pienet mitä hoitelen kotona) ja etsin uutta duunia, niin olikos tämä minulta oikea ratkaisu? Tänään radiosta tuli ohjelmaakin liittyen ihmisten uravaihdoksiin sisäisen pakon ajamana. Plutokin siirtyi Kauriiseen, uutta ajanjaksoa...Näkisitkö siirtymäni positiivisena? Voinko odottaa jotain "täyttymystä" uusilta työelämän urilta? Kovin on hiljaista vaan pidellyt.  Sad

Rohana. smitten Sinulle nousi MALJOJEN KYMPPI!
tulipas hyvä kortti sinulle...positiivisena tunnen työnvaihdoksesi ja korttikin sitä vahvistaa!Saat työnvaihdoksen kautta kokea täyttymystä ja onnea.Mutta sinun on hyvä muistaa oma tilanteesi,mikä se on NYT ja lähteä siitä ajatuksesta liikkeelle.Kaikki ei tapahdu niin yllättäen... Mutta oikeaan suuntaan olet menossa ja työn suhteen luvassa on oikeaa iloa,saat varmasti itsellesi tosi mieluisan työpaikan jossa viihdyt ja et koe olevasi vain yksi "väline". angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #166 : 13.02.2008 12:43:01 »

Heippa! Mua kiinnostaisi rakkauselämä, varsinkin yksi mies on jatkuvasti ajatuksissa.. mutta taitaa jäädä vain haaveeksi  Embarrassed

Sula, Smiley Sinulle nousi SAUVOJEN RITARI.
Ole valmis seikkailemaan!Älä ota itseäsi liian vakavasti... kyseinen mies taitaa olla tietoinen että olet häneen "ihastunut".Itse saan sellaisen tunteen että jostain syystä et viitsi tehdä mitään päätöksiä hänen suhteen,olet kuin kuilun reunalla etkä tiedä hyppäätkö kuiluun vai käveletkö pois,keikut vaan siinä reunalla. Eli päätä,joko yrität ja näytät kaikki tunteesi hänelle tai jätät hänet kokonaan rauhaan.Ei mitään siitä väliltä.Älä kuitenkaan anna miehen leikkiä kanssasi.Pysy kokoajan selvillä missä mennään.Muista myös juhlia ja pitää hauskaa,nauti toisten ihmisten seurasta ja löydät paljon uusiakin kiinnostavia ihmisiä!Kortti kehoittaa sinua ilmaisemaan itseäsi puhtaasti;seksuaalisuuttasi,luovuuttasi,elinvoimaasi,koko olemustasi..Älä sulkeudu sisääsi vaan irrottele ja nauti,näytä kuka olet. Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #167 : 13.02.2008 17:07:15 »

^Hyvä päätös annu74  smitten Turhaan sitä yksin taistelee ja kuluttaa kaikki voimansa... Odottele mitä mies tekee kun lakkaat välittämästä ja tavallaan "Luovutat" että tajuaako miehesi sitten ottaa suhteenne myös tosissaan ja kuunnella sinua.

Kiitos tsemppauksesta!  smitten
Näin pitää tehdä! Ja eihän sitä tiedä vaikka aurinko vielä paistaisi risukasaankin?  Wink

Hei kengururotta ja kiitos viimeisestä! Nyt olen ilmoittanut miehelle että tämä ei voi enää jatkua näin ja annoin myös ymmärtää että olen luovuttanut (niinkuin olenkin suurimmaksi osaksi...). Pieni toivonkipinä vielä elää ja mietin josko tämä saisi muutosta aikaiseksi. Olisiko sinulla korttia minulle tähän hetkeen? Jotenkin harmittaa niin vietävästi ja kaikenlaiset tunteet risteilevät päässä. Jos vain jotain nousisi minulle, kiitän lämpimästi! Sitä tarvitsisin juuri nyt!
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #168 : 13.02.2008 22:43:44 »

Heippa! Mua kiinnostaisi rakkauselämä, varsinkin yksi mies on jatkuvasti ajatuksissa.. mutta taitaa jäädä vain haaveeksi  Embarrassed

Sula, Smiley Sinulle nousi SAUVOJEN RITARI.
Ole valmis seikkailemaan!Älä ota itseäsi liian vakavasti... kyseinen mies taitaa olla tietoinen että olet häneen "ihastunut".Itse saan sellaisen tunteen että jostain syystä et viitsi tehdä mitään päätöksiä hänen suhteen,olet kuin kuilun reunalla etkä tiedä hyppäätkö kuiluun vai käveletkö pois,keikut vaan siinä reunalla. Eli päätä,joko yrität ja näytät kaikki tunteesi hänelle tai jätät hänet kokonaan rauhaan.Ei mitään siitä väliltä.Älä kuitenkaan anna miehen leikkiä kanssasi.Pysy kokoajan selvillä missä mennään.Muista myös juhlia ja pitää hauskaa,nauti toisten ihmisten seurasta ja löydät paljon uusiakin kiinnostavia ihmisiä!Kortti kehoittaa sinua ilmaisemaan itseäsi puhtaasti;seksuaalisuuttasi,luovuuttasi,elinvoimaasi,koko olemustasi..Älä sulkeudu sisääsi vaan irrottele ja nauti,näytä kuka olet. Cool

Kiitos vastauksesta  smitten

Niin, en oikein tiedä hypätäkö vai ei..  Huh Jotenkin on hieman epävarma olo tämän tyypin osalta. Ehkä ajan myötä osaan päätöksen tehdä.

Oih, pitää ilmeisesti alkaa nauttimaan elämästä enemmän  Cool  Cheesy  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #169 : 14.02.2008 12:05:07 »

Hei, kunhan taas kyselemässä täällä.  Smiley
Nyt kun olen päästänyt itseni irti vanhasta työstä jota osa-aikaisesti olen hoidellut (paperilla jatkunee vielä kun on nuo pienet mitä hoitelen kotona) ja etsin uutta duunia, niin olikos tämä minulta oikea ratkaisu? Tänään radiosta tuli ohjelmaakin liittyen ihmisten uravaihdoksiin sisäisen pakon ajamana. Plutokin siirtyi Kauriiseen, uutta ajanjaksoa...Näkisitkö siirtymäni positiivisena? Voinko odottaa jotain "täyttymystä" uusilta työelämän urilta? Kovin on hiljaista vaan pidellyt.  Sad

Rohana. smitten Sinulle nousi MALJOJEN KYMPPI!
tulipas hyvä kortti sinulle...positiivisena tunnen työnvaihdoksesi ja korttikin sitä vahvistaa!Saat työnvaihdoksen kautta kokea täyttymystä ja onnea.Mutta sinun on hyvä muistaa oma tilanteesi,mikä se on NYT ja lähteä siitä ajatuksesta liikkeelle.Kaikki ei tapahdu niin yllättäen... Mutta oikeaan suuntaan olet menossa ja työn suhteen luvassa on oikeaa iloa,saat varmasti itsellesi tosi mieluisan työpaikan jossa viihdyt ja et koe olevasi vain yksi "väline". angel

kiitos positiivisesta vastauksesta, toivotaan että tulevaisuus olisi yhtä ihana!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mirkku81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #170 : 14.02.2008 20:33:42 »

Hei Kengururotta!

Nyt olis kortti tarpeen.. Olo on kuin seinä olisi vastassa, mihin ikinä katsonkin..

Olen valinnan edessä, ja periaatteessa olen itse valintani tehnyt.. Mutta kuinka tämä valinta vaikuttaa tulevaisuuteeni parisuhteessa ja yleensäkin elämässäni?

Etukäteen kiittäen,

mirkku81
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #171 : 15.02.2008 15:26:20 »

Hei Kengururotta,

minullakin olisi rakkauselämään liittyvä kysymys: Naimisissa oleva mies, taitaa olla lapsiakin, työkaveri, fiksu, hauska, hyvännäköinen ja hyvämaineinen sekä vaimolleen uskollinen, jota jo alusta lähtien rajasin mielessäni pois rakkauselämästäni, koska mikään voima tässä maailmankaikkeudessa ei saisi minua (enää Embarrassed) koskemaan varattuun mieheen. Kuitenkin tämä mies lähestyy minua, ei mitenkään huomiota herättävällä tavalla mutta todella voimakkaalla latauksella ja minusta tuntuu että hän vähän aikaa sitten puuttui tapahtumien kulkuun kun kiinnostuin toisesta miehestä joka ilmaantui työpaikalle. Vai kuvettelenko vain? Tämä on todella hämmentävää ja pyytäisin vähän valaistusta asioihin - en siis ole tästä miehestä ainakaan tietoisesti kiinnostunut, mutta minua häiritsee se lataus jolla hän lähestyy minua ja varsinkin jos hän todella sekaantuu minun mahdolliseen rakkauselämääni.
Ja sitten kysyisin siitä mahdollisesta - onko tässä todellinen mahdollisuus? 

Sidrika,sinulle nousi MALJOJEN NELONEN.
Kortti symboloi pysähtymistä,sisäänpäin kääntymistä ja meditaatiota.naimisissa oleva mies ei ainakaan ole sinusta kiinnostunut,"oikealla tavalla".Yritä päästää hänet pois mielestäsi...Sinua kehoitetaan nyt pysähtymään ja miettimään asioita itseksesi..Älä takerru mihinkään yksittäiseen ajatukseen minkä pääsi sisällä luot ja ala kehittelemään siitä isompaa ja isompaa asiaa... monet ajatuksesi ovat vaan ajatuksia eikä ne muuksi muutu.Osa asiosta voi olla ja onkin,omaa kuvitelmaasi,mutta jotain varattu mies sinusta hakee,jännitystä elämäänsä kenties...vaihtelua arkeen... ja siksi voi lähestyä sinua,mutta pidä huoli ettet sekaannu häneen vaikka mikä olisi.Kenelläkään ei ole oikeutta myöskään sekaantua sinun rakkauselämääsi!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #172 : 15.02.2008 15:31:39 »

Moi!

Miltäs minulle näyttää parisuhde rintamalla? Omat ajatukset olleet jonkin aikaa sekavat ja muutenkin kaikkea on liikkunut mielessä. Mielenkiinnolla jään odottamaan minkälaisen "tuntuman" saat!

Kiittäen etukäteen Anita Smiley

Sinulle nousi MALJOJEN KOLMONEN.
luvassa on uutta,jännittävää... tapaat kenties ihmisen johon ihastut...ehkä enemmänkin.Olet hyvässä vireessä kunhan vain saat ajatuksesi selväksi,kukaan niitä ei voi sekoittaa kuin sinä itse. Wink Tulet saamaan toimivan ihmissuhteen elämääsi..Sinulla on valinta edessäsi.Älä mieti,miten se vaikuttaa muihin,sinun pitää nyt kuunnella vain itseäsi,miten se vaikuttaa sinuun.Toimi sydämen äänesi mukaan.Älä pelkää näyttää syvimpiäkään tunteitasi muille ihmisille. angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #173 : 15.02.2008 15:39:56 »

Hei Kenrururotta! Todella paha mieli Cry Cry. Voitko katsoa korteillasi miltä tuleva näyttää. Lähinnä kiinnostaisi onko muutoksen teko mahdollinen..tunnen vaan olevani hyvin voimaton. Embarrassed  Kiitos
T:Nauris

nauris. smitten Sinulle nousi MIEKKOJEN ÄSSÄ.
Toivottavasti olosi on jo vähän helpottunut...Muutos on mahdollinen,mutta se vaatii ponnisteluja.Sinua nyt koetellaan vaikeasti,mutta muista että kasvat aina vaan vahvemmaksi ja mikään ei voi sinua lannistaa. knuppel2 Yritä saada ajatuksesi selkeiksi.Ole tietoinen mikä on totta ja mikä valhetta,mikä on todellisuutta ja mikä harhaa?Kortin meditaatio on että:Uskallan ratkaista asioita omaperäisesti! sano tuo lause itsellesi ja tiedä,että pystyt siihen.Muista myös että liika pohdiskelu ja ajatteleminen ei aina ole terveellistä.. olet nyt melkoisessa myllerryksessä tunteinesi.. mutta kaikki selviää. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #174 : 15.02.2008 15:47:01 »

Hei! Vielä ei ole rakkaus ja hyvä olo elämääni saapunut. Väsyttää ja kyllästyttää. Jos otan etäisyyttä nykyiseen miesystävääni mahtaako se parantaa mitään, ymmärtääkö hän mitään síitäkään eli mitä kaipaan ja tarvitsen. Muuttaneeko tapojaan. Hän ei anna sitä mitä haluan suhteelta. Luulee että voi tehdä mitä vaan ja minä saan tyytyä rippeisiin. Onko aika luopua lopullisesti, sekin ajatus kyllä masentaa.
t. angelic

hei angelic. angel Sinulle nousi HALLITSIJA.
mitä sinun tulisi nyt tehdä että asiat lähtisi positiivisempaan suuntaan?Mies tuskin muuttaa tapojaan sillä että odottelet että niin kävisi,jos et ole tyytyväinen suhteeseen,miksi olet siinä suhteessa.Miksi pelkäät niin kovin lähteä siitä suhteesta,elämä jatkuu senkin jälkeen.. parempana sinulle.. Olet oman itsesi hallitsija ja päätät itse mikä on sinulle hyväksi ja mikä ei.Sinua kehoitetaan nyt ottamaan ohjat omiin käsiisi!Tulet myös kasvamaan henkisesti kun vain pystyt ensin päästämään irti siitä,mikä laittaa kapuloita rattaisiisi.. elämässäsi alkaa uudet seikkailut.Rakkaus ja hyvä olo ei tule odottamalla.. rakasta itseäsi,tee asioita joista nautit,elä itsellesi,itseäsi varten. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #175 : 15.02.2008 22:16:27 »

hei angelic. angel Sinulle nousi HALLITSIJA.
mitä sinun tulisi nyt tehdä että asiat lähtisi positiivisempaan suuntaan?Mies tuskin muuttaa tapojaan sillä että odottelet että niin kävisi,jos et ole tyytyväinen suhteeseen,miksi olet siinä suhteessa.Miksi pelkäät niin kovin lähteä siitä suhteesta,elämä jatkuu senkin jälkeen.. parempana sinulle.. Olet oman itsesi hallitsija ja päätät itse mikä on sinulle hyväksi ja mikä ei.Sinua kehoitetaan nyt ottamaan ohjat omiin käsiisi!Tulet myös kasvamaan henkisesti kun vain pystyt ensin päästämään irti siitä,mikä laittaa kapuloita rattaisiisi.. elämässäsi alkaa uudet seikkailut.Rakkaus ja hyvä olo ei tule odottamalla.. rakasta itseäsi,tee asioita joista nautit,elä itsellesi,itseäsi varten. smitten
[/quote]

Hei Kengurotta ja kiitos paljon vastauksesta! Ei mies muuta tapojaan tiedän sen , pelkään kai niin kovasti ratkaisun tekemistä ja sitä että ehkä jäisin yksin ja parempaa ei tulisikaan vaikka toisaalta tajuan että se on hölmöä. Tietysti myös välitän ihmisestä mikä on se juttu mutta haalenee koko ajan. Oikeassa olet,ohjat täytyy minun ottaa omiin käsiin ja tehdä asioita joista nautin. Kaunista ja rakastavaa viikonloppuan Sinulle!t.angelic
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #176 : 20.02.2008 12:46:35 »

Hei kengururotta ja kiitos viimeisestä! Nyt olen ilmoittanut miehelle että tämä ei voi enää jatkua näin ja annoin myös ymmärtää että olen luovuttanut (niinkuin olenkin suurimmaksi osaksi...). Pieni toivonkipinä vielä elää ja mietin josko tämä saisi muutosta aikaiseksi. Olisiko sinulla korttia minulle tähän hetkeen? Jotenkin harmittaa niin vietävästi ja kaikenlaiset tunteet risteilevät päässä. Jos vain jotain nousisi minulle, kiitän lämpimästi! Sitä tarvitsisin juuri nyt!
[/quote]

Annu74
,sinulle nousi tälläkertaa SAUVOJEN KAHDEKSIKKO
On tosi hyvä että olet alkanut toimimaan!Sinua nyt varoitetaan kuitenkaan kiirehtimästä liikaa..suuremmat asiat ottavat aina oman aikansa..Muutosta on tulossa,ja esteiden voittamista!!Sinun olisi hyvä muistaa että vaikeat ongelmat ratkeaa sitä helpommin mitä nopeammin niihin käydään käsiksi ja toimitaan suoraan,mutta nopeus ei tarkoita suinkaan sitä että pitäisi kuitenkaan kiirehtiä,vaan sitä,ettei asiaa jätetä vaan johonkin mennesyyteen ja hoideta alta pois vasta myöhemmin.Sinun kannattaisi nyt ottaa vähän rennommin ja antaa miehen tehdä päätöksiä omassa päässään,jos teidän tilanne on edelleen mikä on?Voit vaikka aloittaa uuden harrastuksen,tai kokkailla itsellesi hyvää ruokaa,tutustua uusiin ihmisiin jne jne. Kaipaat uusia kokemuksia!Muista että vaikka olisit suorapuheinen,sinun ei tarvitse silti loukata miestäsi puheillasi. Ihan oman tunteeni pohjalta voisin sanoa että anna miehen yksinkertaisesti olla,vaikka se kuinka rasittaisi,ärsyttäisi ynnä muuta,ole kuin se olisi sulle ilmaa vaan ja tee omia juttujasi.Seiso omilla jaloillasi ja lähde tuulettumaan!Yritä piristyä ja tiedä se että ei maailma siihen kaadu jos sinun ja miehesi tiet eroavaisivatkin.Pidä kiinni omista ajatuksistasi äläkä alennu aina miehesi mukaan,jos häntä ei kiinnosta muuttaa tapojaan,hän ei ole sinun arvoinen.Muista kuitenkin,että ihmistä ei voi sinällään muuttaa...kuitenkaan.. mutta tiettyjä tapoja voi. voit yrittää muuttaa omia näkemyksiäsi ja sietää toisen -ehkä sinun mielestä rasittavaa käytöstä,mutta minusta tuntuu että olet joustanut jo ihan tarpeeksi.Koita pärjätä! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #177 : 20.02.2008 18:44:00 »

Kiitän taas sinua lämpimästi!  smitten

Tilanne on jatkunut siten, että olemme puhuneet asiasta lisää vakavassa mielessä ja niin ettei mukana ole ollut liikaa tunnekuohua. Tunnen, että näin olemme saaneet omat ajatuksemme perille toiselle osapuolelle ja ne on myös ymmärretty. Seuraava askel on todellakin astua taaksepäin ja hengähtää niinkuin neuvoitkin tekemään. Se on enemmän kuin paikallaan tässä kohtaa. Ymmärrän tuon että ei kannata kiirehtiä vaan nyt kun asiat on puitu, annetaan niiden jäädä "hautumaan" ja annan miehelle aikaa miettiä kaikkea omasta näkökulmastaan.

Puhuit niin paljon asiaa ja annoit minulle lisää voimaa. Tosiaan jos mies ei halua muuttaa tapojaan hän ei ole minun arvoiseni. Jätän asian nyt herran haltuun. Olen tehnyt voitavani ja mielipiteeni on tullut kuulluksi.

Olen iloinen että nostamasi kortti kertoo esteiden voittamisesta, tarkoittaa se sitten mitä vaan (suhteen loppumista tms.)! Kiitos kun olet jaksanut minua tukea! Tämä auttoi minua todella paljon!  smitten
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #178 : 20.02.2008 19:48:25 »

Heippa kengururotta, nostaisitko Dimmalle kortin?
-kiitos
« Viimeksi muokattu: 20.02.2008 19:50:41 kirjoittanut Dimma » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #179 : 24.02.2008 13:40:52 »

Pahoitteluni kaikille jotka nyt jäävät ilman korttia,mutta mulla ei yksinkertaisesti riitä enää energiaa tähän. Undecided Onneksi täällä on paljon muitakin joilta voi korttia tms kysellä... Kiitos kaikille palautteistanne ja kysymyksistänne. smitten
-kengururotta  Smiley 
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: