Kiitoksia, Lilli tulkinnasta
Tässä karttoja tutkailtuani huomasin, että jos karttoja vertailee keskenään (siis tässä nyt Seppo Tanhuan parisuhdeanalyysi meille), niin miekkoselle tupsahti näistä haastavista
:ksen ja
:n aspekteista
ja
½
. Mulle ei sattunut mitään
:ksen ja
:n haastavia aspekteja
Kompositiokartalta ei löytynyt haastavia aspekteja Neptunuksen tai Pluton osalta, tosin rajoittavia Saturnuksen aspekteja sen sijaan on..
Eli töitä on tehtävä tämän suhteen eteen, että homma pelittää.. Mutta en ole koskaan suhteissa ollut luovuttajatyyppiä, olen valmis taistelemaan toimivan suhteen puolesta ties kuinka pitkälle - ehkä liiankin pitkälle..
Vertailuna laitan tähän näitä Neptunuksen ja Pluton haastavia aspekteja, mitä sattui kohdalle, jos vertailee exäni ja meikäläisen karttoja keskenään. Eli Seppo Tanhuan parisuhdeanalyysissa löytyi mulle
eli ilmeisesti valtataistelua, jota tuntui olevan jokaikinen päivä.. Meillä oli erittäin hankala suhde ajoittain, kaksi vahvaa ihmistä vastakkain, joten pomon paikalla oli tuulista..
Kompositiokartalta löytyi mulle ja exälle tämmöisiä haasteellisia kuvioita, siis Neptunuksen ja Pluton osalta:
(= todellisia ongelmia ei kohdata). Totta tämäkin oli ja loppua kohden asia vaan pääsi pahenemaan. Lisäksi kompositiokartalta löytyi
12. huoneesta, mikä saattaa kertoa salasuhteesta - ja tämäkin toteutui, exä lähti toisen perään..