Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Äkkijyrkkyys  (Luettu 11233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 30.12.2007 15:46:08 »

Olen opiskelija, jolla Uranus on Skorpionissa. Ei ole tullut palattua entisiin työpaikkoihin, vaikken olekaan lähtenyt ovet paukkuen.
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 30.12.2007 19:13:01 »

Synapsi Äkkijyrkkä tässä, päivää! Kartalta löytyy tuohon liittyvää, mm.  pluto ja  uranus  aspect_con keskitaivas ja oinaaseen ja skorppariin liitän tietyn äkkinäisyyden ylipäänsä. Minusta avainsana on juuri Lillin mainitsema intohimo, eli johonkin keskitytään täysillä kunnes aihe on kaluttu loppuun. Ja sitten siirrytään uuteen kohteeseen. Tässä vaikuttaa kovasti se, miten suhtautuu ja kestää muutoksia. Kyky muuntautua. Vaihdan mielipiteeni jostain asiasta lennossa, jos esität tarpeeksi pitävät vastaperustelut.
Ammatit on vaihtuneet monesti ja opiskeltu on yhtä ja toista.
Jäin miettimään tuota johtavaa T-ristiä, löytyy sekin ja ainakin minulla se liittyy tekemisen motivaatioon, koska ristissä on  aurinko aspect_opp mars aspect_squ jupiter . Mitään ei tehdä, ellei oikeesti kiinnosta. Mutta jos kiinnostaa niin se tehdään ja kunnolla. Mitään en osaa (=halua) tehdä puolihuolimattomasti. Esim. siivoamiseni lähentelee jotain meditatiivista riittiä  Grin

Olen hyvin kiintynyt äkkijyrkkyyteeni.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 30.12.2007 20:16:21 »

Mä olen omalla kummalla tavallani aika äkkijyrkkä, vaikka joskus vatvon asioita pitkäänkin. Joskus tiedän heti, mitä pitää tehdä ja teen jonkun sellaisen ratkaisun että kaikilta muilta loksahtaa suut auki..

Mitä sydämen ääni sanoo, sinne mennään..
Mulla on 1. huoneen  uranus jousimies joka on oppositiossa 7. huoneen  aurinko merkurius ja  chiron  kaksoset..

Lisäksi mulla on  pluto ja  saturnus skorpionissa ja  pluto aspect_opp venus oinas ...

Luulisi että nämä aspektit varmistavat aika hyvin ainakin ihmissuhderintamalla tapahtuvat muutokset ja poiskarsiutumiset aika ajoin.. Olen aika ehdoton.

Olen hyvin riippuvainen ihmisistä, mutta näköjään olen aika hyvä silti hankkiutumaan niistä eroon kun siltä tuntuu.. En tiedä onko se hyvä vai paha asia, teen elämästä joskus aika vaikeeta itselleni.. Toisaalta aina myrskyn jälkeen tulee poutasää, joka on aina edellistä poutasäätä jollain tapaa kirkkaampi ja kauniimpi...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #18 : 31.12.2007 11:24:12 »

Hei, mitä on äkkijyrkkyys?
Tarkoittaako se sitä, että impulsiivisesti tekee jotakin?  idiot2
Mielestäni äkkijyrkkyys tarkoittaa, kun jossakin asiassa on ehdottoman järkkymätön ja tarkka rajainen  :Smiley Tilanne voi syntyä muiden nähden äkkiä, vaikka toinen on kasannut ajatuksia vaikkapa vuosia päässään ja sitten vaan kauniina aamuna ilmoittaa mistä päästä kana pissii ja homma on siinä  Grin
Kun taas impulsiivisuudesta tulee mieleen jopa ajattelemattomuus, eli tehdään peffa tuntumalla... ei niin, että se pahasta ois! Se on monasti jahkaamista tehokkaampaa toiminnan kannalta  Wink Mutta äkkijyrkkyyden itse ajattelen kuuluvan enemmän periaatteisiin, ajatuksiin jotkajohtavat toimintaan, arvoihin, moraaliin, oikean ja väärän tulkintaan  coolsmiley
Itse olen äkkijyrkkä monissa edellä mainitsemissani elämänalueissa, jopa liiaksikin aikoinaan ja niitä raja-aitoja saan kaataa varmasti loppuikäni etteivät kasva takaisin  Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: