Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« : 31.12.2007 11:59:04 » |
|
Kai tämä kuuluu tänne?
usein kun meditoin, tai kunhan vain rennosti makoilen ennen nukahtamista, tunnen usein oikeassa ohimossani painelua. Se ei varsinaisesti ole miellyttävää, vaan pistävää, kovaa ja selkeästi tuntuvaa. Joskus tuntuu selkeää hierovaa liikettä. Samoin joskus tunnen kuinka kulmakarvojeni välissä tehdään.. hmm... tietynlaista painamisvetämistä. Parhaiten sitä kuvaa oinaan astrologinen symboli, eli kulmakarvojen välistä kohti otsan "ylänurkkia".
Lainasin vasta enkelikirjan, jossa kerrottiin miten saa yhteyden suojelusenkeliinsä. Suojelusenkelini nimi on Eskeleia ja hältä olen apua pyytänyt, kuten myös muilta enkeleiltä. Avunpyyntöni koskee ihmissuhdettani. Olen mukamassuhteessa vastakohtani kanssa... hän ei halua seurustella, minä haluaisin, eli emme ole yhdessä, emmekä ole erikseen. Suhteemme on uskollinen,ainakin minun puoleltani, ja haluan uskoa, että hänkin on uskollinen. En oikein tiedä mitä tekisin, ja apua olen pyytänyt. Näin unta, missä puhuin jonkun tämän "kumppanini" ystävän kanssa, hänen nimensä oli Topi (oikeassa elämässä hänellä ei ole sen nimistä ystävää)
Unessa tämä Topi oli ihastunut minuun ja puhuimme myös tästä kumppanistani. Sanoin,että hän on uskollinen minulle, Topi sanoi "niinhän sinä luulet" Hän halusi erottaa minut tästä miehestä, kuulosti vähän katkeralta. Naureskelin hänelle, koska luulin hänen olevan mustasukkainen. Aamulla tämä uni vaivasi minua suuresti, jos se ei ollutkaan "vain unta", mitä jos siinä oli totuus? Unessa lisäksi kysyin kumppaniltani näistä Topin sanoista, eikähän kommentoinut mitenkään. Ennen nukahtamista pyysin Eskeleiaa puhumaan kumppanini suojelusenkelin kanssa, jos he yhdessä voisivat auttaa tämän suhteen kehittämisessä/lopettamisessa. Oliko tämä Topi kumppanini suojelusenkeli?
Muutenkin kaikki vihjeet, jotka olen saanut, ovat kannustaneet suhteesta irrottautumiseen. aivan kun minulla olisi musta möykky sisälläni, ajatuskin pelottaa, vaikka toisaalta ajatus vapaudesta helpottaa. Minä rakastan häntä, mutta hän ei varmaan rakasta minua. Pystyykö kukaan selventämään enkeleiden sanomaa, vai onko tämä asia niitä, joista pitää selvitä ihan yksin?
|