Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartan neliöpainotteisuus  (Luettu 4079 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« : 31.12.2007 12:03:56 »

Niin. Olen jonkun verran itse tutkaillut tyttäreni syntymäkarttaa (synt 28.8.2007 klo 16:00 Helsinki) ja yksi asia, joka todella pistää näin aloittelijallekin siinä silmään, on neliöiden huomattava määrä.

Suurin osa aspekteista on neliöitä ja kakkosena taitaa tulla oppositiot, eli ei mikään helppo nakki?

Tuossa aikaisemmassa topicissani (Pikku tyttäreni syntymäkartta) Elämänilo ystävällisesti laittoikin lyhyen tekstin neliöpainotteisesta kartasta, mutta:

Onko siis nyt sitten niin, että tyttäreni elämä tulee olemaan yhtä puurtamista? Pelkkiä neliöitä ja oppositioita kartalla...kuulostaa raskalle. (no okei, on siellä muutamia "suotuisiakin" aspekteja. )

Tuossa Elämänilon laittamassa tekstissä luki juuri siitä, että neliöpainotteisen kartan omavaan ihmisen pitäisi keskittyä vain ja ainoastaan itsensä kuuntelemiseen ja oman parhaansa ajattelemiseen kaikiss asioissa. Tulee varmasti olemaan vaikea aurinko-neitsyelle.... idiot2

Mitä mieltä olette noiden neliöiden ja oppositioiden runsaasta lukumäärästä synt. kartalla? Onko se siunaus vai riippakivi?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.12.2007 13:32:30 »

Neliöitä ja oppositioita sisältävä kartta on varmasti haasteellinen, mutta ainakin omien havaintojeni mukaan näillä aspekteilla voidaan hyvinkin menestyä elämässä. Mitään ei saa onnenkantamoisina ilmaiseksi, vaan kaikessa pitää luottaa omaan kykyynsä ratkaista asioita. Tämä on myös hyvin kehittävää ja haasteellisen kartan omistajat suorastaan kaipaavat haasteita elämäänsä, muuten he pitkästyvät.

Täydellistä itseensä keskittymistä en allekirjoittaisi. Se voi olla tarpeen aika ajoin, mutta haasteista oppiminen voi palvella hyvin myös kanssaihmisiä pienemmässä tai suuremmassa mittakaavassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 31.12.2007 16:51:13 »

Joo, samaa täällä. Harmi muuten Sister of Night kun et viimeksi päässyt tapaamiseen! Me Ajatuksen kanssa juttelimme hieman tyttäresi kartasta.
No ensi kerralla.

Mutta todellakin, reilusti neliöitä sisältävä kartta tulee ihmiselle, joka tulee kyllä menestymään elämässään mutta juuri itse yrittäen ja välillä myös kovien kokemusten kautta. Eli ei saa istua valmiiseen pöytään vaan täytyy tehdä itse.

Ja parempihan se on niin. Minä en näkisi tuota karttaa mitenkään "tosi" vaikeana. Palataan asiaan myöhemmin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.2007 18:12:25 »

Grin moi Sister of Night!

Mulla on erittäin neliöpainotteinen kartta ja olen aurinko-neitsyt. Neliöitä tekee mm. moninkertainen T-risti, kuu ja nousumerkki tekee auringolle neliötä, iso stelliumi 9. huoneessa tekee kuulle neliötä....

mutta tässä sitä vaan mennään. Elämäni on aivan todella ihanaa, ettenkö sanoisi.  Olen onnistunut melkein kaikessa, johon olen elämässäni tähän mennessä kerennyt ryhtymään. Toki sitä työtä ja vastoinkymisiäkin on, mutta kenelläpä ei. Grin Joten turha pelko pois ja oikein mukavaa tulevaa vuotta sinulle ja pikkuiselle neitsyt-tytölle!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.2008 13:08:06 »

Heip!

Itselläni on neliöpainotteinen kartta, samoin tytölläni  aurinko neitsyt
Karmaa on purtavaksi.
Seppo tulkitsee ainakin omani niin, että edellisessä elämässä on tullut käytettyä lahjoja vain muiden hyväksi-uhraamalla itsensä ja näin ollen oma kehitys on jäänyt tallaamaan paikoillaan... Ja nyt haasteena vapautuminen uhrautuvuudesta, itsekkyyden opettelua  Cool

Myö neliöimmeiset menemme läpi tulen ja kiven etsiessämme omaa mielekkäältä tuntuvaa polkuamme. Mutta on hyvä levätä välillä, ettei väsy matkalla.

On totta, että ainakin omassa elämässäni kaipaankin haasteita jotta se tuntuu elämisen arvoiselta  Wink

Haleja pikku tytöllesi  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.01.2008 17:42:09 »

Kiitos vastauksista! Onneksi tilanne ei sitten olekkaan niin karmea kun  miltä ensialkuun näin aloittelijan silmään näytti. Niinhän sitä eräs astro-kouluttajakin on noista neliöistä sanonut, "että missä on lukko, siellä on myös avain"... Cheesy

Ja tosiaan en kyllä uskokkaan että tuo lapsi tulee menemään elämänsä läpi normityylillä ja helpoimman kautta...mutta luonnollisestikaan sitä ei toivoisi liikaa vastoinkäymisiä lapselleen..

Kaurinenergiaa..harmi todellakin että en silloin päässyt miittiin. Olisi todella mielenkiintoista kuulla jotain lapsemme kartasta! Toivottavasti järjestettäisiin taas miitti piakkoin. Nyt kun meilläkin on jo arki asettunut omiin uomiinsa on itselläkin taas enemmän aikaa omille jutuille..eikä enää ole niin väsykään.

Mutta senkin takia mielenkiinto on kova karttaa kohtaan kun tosiaan tuntuu kokoajan että kyseessä on jotenkin erikoinen lapsi (no..niin varmaan tietty kaikista vanhemmista tuntuu  Kiss

Hän on äärimmäisen herkkä ja myös kiltti..nyt on jo tullut muutama yhteentörmäys toisten isovanhempien kanssa kun he eivät tahdo ymmärtää lastamme ja hänen tarpeitaan ja herkkyyttään.

Astrokartasta varmaan löytyy lisävalaistusta näille mun omille tuntemuksille.. Mutta viimeistään seuraavassa miitissä sitten!  Cheesy
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]