Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppimerkit ja miehekkyys  (Luettu 36627 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 03.06.2008 18:43:20 »

Jaa... :Smiley
Mieheni on  aurinko vaaka askendentti harka ja  venus skorpioni
ja hän perfectionisti; ulkonäkö, vaatteet, asusteet, autot ja asunnot
ja niin pitää olla täydellisen näköiset.
Valitettavasti hän vaatii myös sitä muilta, siis minulta etenkin. Angry
Kun astelen ulos koti ovesta, minun pitää näyttää superhyvältä
-tosin hän kyllä investoi omaa rahaansa ulkonäkööni,
joten se helpottaa paljon.

Inhottavampi olisi sellainen kusipää sovinisti, joka vaatii täydellistä ulkonäköä
naiselta, mutta ei satsaa rahaa sitä varten ja näyttää itsekin jollekin ryvettyneelle
kaljamahaköriläälle. buck2

Moni luulee häntä ulkonäön perusteella maskuliiniseksi homoseksuaaliksi ensin,
-kunnes keskustelee ja näkee/kokee hänen vahvan seksuaalisuutensa (vanha pukki!) Tongue
joka on... :Smiley ...himpun verran jopa... sovinistinen,
mutta hän käyttäytyy erittäin herrasmiesmäisesti.  :Smiley
Kuin Pierce Brosnan James Bondina. Tongue Wink

Siis asenne enemmän, että voisitko hiukan kiinnittää huomiota miltä näytät,
näyttäisit hyvälle, jos suurennettaisiin rintojasi hiukan.. ja niin.. Tongue

Asenteeltaan hän on kuitenkin kuin capitain!
johtaa ja määrää ja hallitsee kuin armeijan ylin johto
ja se on tuottanut hänelle menestyksen liike-elämässä. Smiley

No kukaan ei ole täydellinen (siltikään) ja kun hyviä puolia on 95%,
niin rakkaus peittää ne 5%:n huonot puolet. Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #31 : 03.06.2008 19:18:36 »

mulle tuli maskuliininen 6 ja feminiininen 4 ja mun ukolle sama!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #32 : 03.06.2008 20:55:18 »

mun poikakaveri on oinas ja on tosi miehekäs.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 07.07.2009 08:21:55 »

Jaa... :Smiley
Mieheni on  aurinko vaaka askendentti harka ja  venus skorpioni
ja hän perfectionisti; ulkonäkö, vaatteet, asusteet, autot ja asunnot
ja niin pitää olla täydellisen näköiset.
Valitettavasti hän vaatii myös sitä muilta, siis minulta etenkin. Angry
Kun astelen ulos koti ovesta, minun pitää näyttää superhyvältä
-tosin hän kyllä investoi omaa rahaansa ulkonäkööni,
joten se helpottaa paljon.

Tosi raskasta edes lukea tuollaista. Tongue Koetko että sulla on hyvä olla tuollaisessa suhteessa vaikka osoitit vihaisuuttasi?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 07.07.2009 08:24:54 »

Täytyy sanoa, että  vaaka nyt ainakin. Pari todella miehekästä olen tavannut ja yks noista oli ulkoisestikin - ei kuten Sasha aiemmin kirjoitti- suorastaan kuin rooman, eikä egyptin gladiaattori Wink

« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 08:40:41 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #35 : 07.07.2009 09:10:48 »

naurattaa tämä ihmisten määrittely astrologisesti taas, mutta koetetaan..  2funny

kalat on varmaan machoimmat miehet joita tunnen. leijona suht miehekäs, ainakin eräs. härkä kenties?
mutta eri asia kiinnostaako.. itseä, siis. ei ole tullut kysyttyä muskelimiehiltä näitä! kaksosmiestä en pidä kovin miehekkäänä, kunhan pälättää ja matkailee. skorppari mielestäni pehmo itseeni verrattuna. kauris oli miehekäs. jäyhä suorastaan. rapu on feminiininen merkki, en ole pitänyt niitä miehekkäinä. tällä hetkellä en tiedä kuka mies olisi  neitsyt tai  vaaka

ja vaikka itse olen nousuvaaka ja tiedän  venus hallitsevan kaikkea esteettistä, niin en itse mene sen "halpaan" eikä kukaan saa ruveta määrittämään lookkiani tms. jotkut miehet lumoontuu parista kuvasta.. en edes muista että kukaan muu kuin  jousimies olisi sanonut että olen liian laiha tms, se oli stressin aikaan. nyt on kaikki niin tervettä ja ruskeeta taas, muuten
-
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 09:12:39 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 07.07.2009 16:56:58 »

Miehekkyys... Hmm..

No, itse koen miehekkäiksi sellaiset äijät, jotka tekevät työtä käsillään. Esim seppä.
Miehekkyys on mielestäni enemmän asenteessa kuin ulkonäössä.

Pieni särö perusäijyydessä on vain kiehtovaa.

Ravut ovat sulkeutuneisuudessaan melko äijiä. Eivät puhu eivätkä pussaa julkisesti, mutta sairastuessaan ovat NIIIIN kipeitä ja vailla huolenpitoa.... Melko äijämäistä mielestäni.

Äijäasenteessa ei ole tila akkojen kotkotuksille. Merkkivaatteille, kosmetiikalle jne.

Lääkäriin ei äijää saa saatana. Jos lähdetään, lähdetään saappaat jalassa.

Ilmanmerkit ovat äijämäisyyteen liian vilkkaita ja muuntautumiskykyisiä.
Jääryys kuuluu äijyyteen. Härkä on jäärä, vaikkakin koukussa kauneuteen.

Äijällä on arvot kohdallaan ja melkoisen luotettava maine.
Ei puhuta paskaa. Silloinkun puhutaan, ollaan vankasti asiasta jotain mieltä. Vaaka jahkailuineen ei tähän kykene.

Vesimiehet omituisuudessaan saattaisivat olla hyvinkin äijämäisiä, mutta liian irti todellisuudesta.

Äijät ovat katoava luonnonvara?

Henkilökohtaisesti kunnioitan äijämäisyyttä miehessä. Ehdottomasti selkärankaa täytyy olla. Piereskelyt ja ajoittaisen jurotuksen kestää kyllä...

:Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 07.07.2009 21:40:10 »

itse asiassa bodaava kaksosmies jolla leveät harteet ja sukkelat jalat on aika miehekäs, mutta eihän tässä astroanalyysissa mitään järkeä ole, vai? siis tuli vaan mieleen tuossa kun aterioin  kaksoset kanssa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #38 : 08.07.2009 09:20:05 »

Täältä löytyvä syntymäkartan teko-ohjelma kertoo lopussa kuinka moni kymmenestä planeetasta on syntymähetkellä maskuliinisen merkin ja kuinka moni femiinisen merkin kohdalla. Itselläni meni siten, että maskuliinisia merkkejä löytyy 7 ja femiinisiä 3 eli minun pitäisi siten olla ihan keskimääräistä miehekkäämpi. Kertokaa toki muutkin, millaisia tuloksia tuo ohjelma antoi!

Mä testasin tämän, vaikka nainen olenkin Wink  Mulla maskuliinisia 7 ja feminiinisiä 3 Shocked  Öh...

Miehellä maskuliinisuus ja feminiinisyys tasapainossa, eli 5-5. Noh, olen ehkä ajoittain ukkoa roheampi, juuri sellainen tyypillinen suomalainen äijänainen, jota miehet vihaavat Wink  Noh, rakastan kyllä merkkivaatteita, meikkejä, laitan hiuksia aina ihmisten ilmoille lähdettäessä ja käyn kampaajalla säännöllisesti. Sekä selaan muotilehdet kannesta kanteen Smiley  Siitä huolimatta en säiky likaisia tai fyysisesti raskaita hommia, tälläkin hetkellä työnkuvaan kuuluu konkreettisesti paskan kääntäminen Grin  Rakastan kauniita vaatteita, vaikka loppupeleissä arkena pukeuden hyvinkin "tylsästi" (eli farkut, tennarit ja joku huppari/neule tms.).

Miehekäs mies.. Hmm.. Aika samoilla linjoilla sangviinikon kanssa. Miehekäs mies on se, joka tekee konkreettiset työt, kotona korjaa vuotavan katon, vaihtaa renkaat autoon jne. Miehekäs mies pukeutuu mukavasti (ei kuitenkaan ehkä ihan perseestä löpöttäviin housuihin yms.), aavistuksen ulkonäköä seuraten, mutta kuitenkin tyylilleen sopivasti. En voi sietää "miehiä", jotka seuraavat sokeasti trendejä ja pukeutuvat viimeisten muotioikkujen mukaisesti/riikinkukkomaisesti - se on epävarmuutta, jos ei uskalla pukeutua persoonansa mukaisesti. Ja epävarmuus ei ole seksikästä Wink  Miehekäs mies saattaa olla vähän jäyhä ja hankalasti lähestyttävä (ainakin omani), mutta kohtelee naistaan kuin kukkaa kämmenellä Smiley  Osoittaa kotioloissa hellyyttä ja myös vaatii hoivaa itselleen. Julkisilla paikoilla on hirmu söpöä, jos mies suhtautuu naiseensa suojelevasti ja ihmisruuhkassa kietoo kätensä naisen olkapäille, ikään kuin pitääkseen huolta omastaan smitten

Tähän akkaan ei vetoa über-bodatut purkkirusketusäijät eikä naismaiset trendipellet Cheesy  Semmoinen hiukan jäyhä perusmies, joka yksityisyydessä rakastaa täysillä sekä osaa korjata auton, jos kärry simahtaa tien poskeen - semmoinen mulle, kiitos (vaikka mulla tosin semmoinen jo onkin) smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #39 : 14.07.2009 07:28:03 »

Merkit maskuliininen 8   Merkit tuli 4
Merkit feminiininen 2   Merkit maa 1
Merkit aloitteikkuus 5   Merkit ilma 4
Merkit vakaus 2   Merkit vesi 1
Merkit joustavuus 3     

Jeps, toi on minä. Tosin kun lähden radalle en usko että yksikään äijä ajattelee että tolla on 8 kymmenestä merkistä maskuliinisia.. Mutta olen kyllä miesvaltaisella alalla työelämässä ja menossa opiskelemaan varsinaista äijä- alaa.
No sitten toi miehekkyys. Ehkä ravut joo- kunnes niille tulee äitiä ikävä. Siis äitihän on ravulle se I nainen. Aina. Sitä kun katselee muutaman vuoden niin kyllähän semmosta ukkoa pitää ihan villasukkana vaikka se kuinka istuis sohvalla kalsarit jalassa ja vetäis bissee tellun edessä ja äijäilis..Jouskarit on aika äijiä, mutta niillä menee hommat pojanviikari- tasolle viimeistään kun ne on viihteellä. Ja niitten suustahan tulee sitten ihan mitä tahansa eikä ne mun mielestä ole mitenkään huolehtivaisia, enemminkin "tuu jo sieltä, ota se jalka kainaloon- enää 25 kilometriä jäljellä". Ne vaan suihkii menemään ja parasta pysyä matkassa. Leijonat on ainakin olevinaan äijiä, niinkauan kun asiat on hyvin ja homma luistaa. Kun kaikki on viturallaan ja kotiasiat sieltä, niin leijonista tulee pikkusia murjottavia kisun pentuja. Kauriit on äijiä oikein perinteiseen tyyliin, tosiaan jos haluaa nyrkin ja hellan väliin niin kaurismiestä sitten. Mulla on ollu  aurinko  rapu, kuu kauris ja ne on toiminu hyvin. Pehmentäiskö toi rapu kaurista?
Skorpparit on mustasukkaisia hiljaisessa plutoliemessä kiehuvia potentiaalisia häntäheikkejä, ihan siksi vaan että seksi on niille kaikki kaikessa. Ei musta mitenkään hirveen äijiä. Ne vaan metsästää koko ajan, kaikki on potentiaalisia lihanpiilotus-kohteita. No oonhan mäkin  askendentti skorpioni.. Wink
Oinaita ei oo itellä ollu (paitsi isä) ja nepä vasta on ulospäin äijiä, sisällä asuu lyhytpinnainen, äkkipikainen noin 13- vuotias pikkupoika joka ihastuu ja vihastuu vuoronperään. Ja hirveellä tahdilla. Siinä ei naiset tahdo pysyä perässä mutta eihän ne oinaan mielestä muutenkaan mitään tajua ja johan samaan eukkon kerkeää parissa viikossa turtua ihan täysin. Täytyy siirtyä seuraavaan. Ja tulla taas takaisin. Oinaathan on siis pässejä.
Neitsyet on niin omien kompleksiensa ja ongelmiensa valloissa että nykyään kierrän ne kaukaa. Varmaankin koska olen itse  aurinko neitsyt. Siis kaksi analysoijaa samassa taloudessa/ parisuhteessa on aivan loputon suo. Mutta yleisotos näistä omitusista otuksista on jonkinasteinen pervous ja jos mun pitäis arvata mikä aurinkomerkki käy salaa nuuhkimassa mun pikkuhousuja pesutuvassa se olis just neitsykäinen.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Norna
Vieras
« Vastaus #40 : 14.07.2009 12:56:03 »

Mieheni on Neitsyt nousevalla kauriilla, aurinko  aspect_con  saturnus ja hänessä on ihailemaani selkärankaa sekä sanojen takana seisomista. Mielestäni hän on ihanan miehekäs ja asialleen omistautunut, intohimoinen.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 24.07.2009 20:49:44 »

Tuli sellainen mieleen, että kaikki tuntemat ilman merkki-miehet, siis Veskarit, Kaksoset ja Vaa'at omaavat
poikkeuksetta jotain feminiinistä persoonassaan enemmän tai vähemmän.
Se ilmenee joko/ja/tai erittäin hyvänä tyylitietoisuutena ja joinakin feminiinisinä eleinä
joko/ja/tai puheessa tai eleissä(käsien liikkeissä esim. ottaa jotain käteen tai kävelytyylissä tms.),
vaikka tyyppi olisi hetero -> metroseksuaalisuus.

Tyyppi voi olla myös bi-seksuaali.

Jousimiehet ovat poikkeuksetta joko jotenkin outoja seksuaalisuudeltaan,
joko täysin seksuaalisesti kuolleita, SM-tyyppejä, sadisteja
tai jos ovat psyykkeeltään normaaleja, niin homoseksuaaleja.
Hyvin harvoin minun tuttavapiirissäni normaaleja heteroja täydellä järjellä
-vaikka tunnen muutaman sellaisen.

Minä selvästi tykkään hiukan feminiinisestä miehestä. idiot2
Tai ne tykkää minusta..? uglystupid2
Minulla on ollut elämäni aikana seksiä neljän ns. 100% homon kanssa
ja he ovat ystäviäni edelleen ja... Wink

Ex-vaakaa epäiltiin homoksi joka käänteessä -> pukeutuminen tosi trendihomomaista,
botoxit sun muut, hyvä rusketus ja lievästi homomainen nauraminen ja suhtautuminen.

Veskari on miehekkäämpi, mutta hänellä on tapana pukeutua kalliisti ja hyvällä maulla,
mutta on huolissaan, että onko tämä tai tuo vaatekappale homomainen hänen yllään vai ei,
ja hänellä on joitain feminiinisiä tapoja ottaa jotain käteensä.
...vai olenko vain liian tarkkaavainen..? Huh
Juristina hän on kovemmista ja purevimmista, joita tiedän! (ja minun kanssani ujo ja epävarma!).

Ex-kihlattuni, Jousimies, jonka kanssa perui häämme, muuttui homoksi eromme jälkeen...eh...?  Cheesy Grin 2funny
Mutta hän oli naismaisin mies, mitä olen koskaan tavannut!
Siis verrattuna myöskin homoihin, jotka tunnen.

Olenko siis todellinen  bi-seksuali..? Cheesy Grin 2funny

« Viimeksi muokattu: 24.07.2009 20:51:41 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 29.07.2009 15:50:20 »

mahtaa olla outo tuttavapiiri, en tunne yhtään tosi outoa jousimiesmiestä, jonkun hyvin miehekkään ja lihaksikkaan kyllä..

tjaa

no enpä tullut kysyneeksi merkkejä, kun tänäänkin juttelin monen lihaskimpun kanssa. ainiin yksi oli kuin Joaquin Phoenix, tajusikohan se itse sitä..  Cool
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #43 : 30.07.2009 06:43:01 »

Hitto, olenkohan mä alkuunsakaan vastannut ap. kysymykseen Cheesy  Blondi mikä blondi, lukutaito hukassa Grin

Mun lähipiirissä on useita  vaaka -miehiä ja mun mielestä ko. ukot ovat niitä ns. perusrukiisia miehiä. Vähän jäyhiä ehkä, käytännön miehiä, jotka mielummin korjaavat autoa/remontoivat taloa kuin juoksevat solariumissa tai pyörivät kaupassa toiseen etsimässä viimeisen huudon mukaisia vaatteita/autoja/asusteita/sisustustavaroita Cheesy  Eli eivät ole tyypillisiä vaakoja, olisikos näillä herroilla sitten esim. vahvaa maaelementtiä kartalla Grin  Ainakin miehekkeellä on maanläheisyyttä tuomassa  askendentti mars neitsyt ..

Tuntemani  harka -miehet ovat myös varsin miehekkäitä tietyllä tapaa. Vakaita, turvallisia, luotettavia ja läheisyyttä kaipaavia.

Tuntemani  kaksoset -miehet ovat suurimmaksi osaksi metroseksuaaleja. Pukeutuminen on aina vimpan päälle ja tyylitaju on omaa luokkaansa. Samoin ovat muutenkin aina tietoisia, mikä on kuuminta hottia maailmalla juuri nyt. Tosin en sanoisi ehkä miehekkäiksi, enempi David Beckham-tyyppisiä (häntä en pidä kovin miehekkäänä).

skorpioni -miehet ovat aika äijiä, tuovat itseään vahvasti esiin ja ovat machoja. Ja ovat myös juuri niitä, jotka rupeavat pikkutunneilla haastamaan riitaa snägärijonossa ja usein saavatkin myllyn pystyyn.. Undecided  Eli miehekkäitä, mutta ei sillä hyvällä tavalla. Sama juttu  oinas :iden kanssa.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio