Täältä löytyvä syntymäkartan teko-ohjelma kertoo lopussa kuinka moni kymmenestä planeetasta on syntymähetkellä maskuliinisen merkin ja kuinka moni femiinisen merkin kohdalla. Itselläni meni siten, että maskuliinisia merkkejä löytyy 7 ja femiinisiä 3 eli minun pitäisi siten olla ihan keskimääräistä miehekkäämpi. Kertokaa toki muutkin, millaisia tuloksia tuo ohjelma antoi!
Mä testasin tämän, vaikka nainen olenkin
Mulla maskuliinisia 7 ja feminiinisiä 3
Öh...
Miehellä maskuliinisuus ja feminiinisyys tasapainossa, eli 5-5. Noh, olen ehkä ajoittain ukkoa roheampi, juuri sellainen tyypillinen suomalainen äijänainen, jota miehet vihaavat
Noh, rakastan kyllä merkkivaatteita, meikkejä, laitan hiuksia aina ihmisten ilmoille lähdettäessä ja käyn kampaajalla säännöllisesti. Sekä selaan muotilehdet kannesta kanteen
Siitä huolimatta en säiky likaisia tai fyysisesti raskaita hommia, tälläkin hetkellä työnkuvaan kuuluu konkreettisesti paskan kääntäminen
Rakastan kauniita vaatteita, vaikka loppupeleissä arkena pukeuden hyvinkin "tylsästi" (eli farkut, tennarit ja joku huppari/neule tms.).
Miehekäs mies.. Hmm.. Aika samoilla linjoilla sangviinikon kanssa. Miehekäs mies on se, joka tekee konkreettiset työt, kotona korjaa vuotavan katon, vaihtaa renkaat autoon jne. Miehekäs mies pukeutuu mukavasti (ei kuitenkaan ehkä ihan perseestä löpöttäviin housuihin yms.), aavistuksen ulkonäköä seuraten, mutta kuitenkin tyylilleen sopivasti. En voi sietää "miehiä", jotka seuraavat sokeasti trendejä ja pukeutuvat viimeisten muotioikkujen mukaisesti/riikinkukkomaisesti - se on epävarmuutta, jos ei uskalla pukeutua persoonansa mukaisesti. Ja epävarmuus ei ole seksikästä
Miehekäs mies saattaa olla vähän jäyhä ja hankalasti lähestyttävä (ainakin omani), mutta kohtelee naistaan kuin kukkaa kämmenellä
Osoittaa kotioloissa hellyyttä ja myös vaatii hoivaa itselleen. Julkisilla paikoilla on hirmu söpöä, jos mies suhtautuu naiseensa suojelevasti ja ihmisruuhkassa kietoo kätensä naisen olkapäille, ikään kuin pitääkseen huolta omastaan
Tähän akkaan ei vetoa über-bodatut purkkirusketusäijät eikä naismaiset trendipellet
Semmoinen hiukan jäyhä perusmies, joka yksityisyydessä rakastaa täysillä sekä osaa korjata auton, jos kärry simahtaa tien poskeen - semmoinen mulle, kiitos (vaikka mulla tosin semmoinen jo onkin)