Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valeheräämistä vai jotain muuta?  (Luettu 5611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kanti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.01.2008 13:30:52 »

Hei!

Viime aikoina ovat alkaneet ihmetyttää yöuneni. Heräilen joskus tunteeseen kuin huoneessa olisi joku ylimääräinen.

Aikaisemmin tunne ei ollut pelottava, vaan jossain mielessä rauhoittava tms., mutta nykyään tunteeseen on tullut pientä pelkoa. Pari kertaa olen joutunut istumaan (ts. heräämään kunnolla) ja pälyilemään ympärilleni. Unen sekaisessa olotilassa olen mielestäni nähnyt joitain hahmoja joko istuvan sohvalla tai seisovan oviaukossa.
Olen yrittänyt vaan ajatella, että tunne johtuu enkeleistä tai mummostani joka vahtii untani. Nyt vaan on alkanut ihmetyttää pelon tunne. En muista että muuten näkisin unia, jotka olisivat painajaisia. Mietin, että onko elämäntilanteen muutos vaikuttanut asiaan. Muutto yhteen miesystävän kanssa, täten myös muutto uuteen asuntoon, joka ei tunnu kodilta, jotain outoa kyseisessä talossa. Tai sitten se on vaan mielikuvistani, joka laukaisee ajatuksia.. Smiley

Mutta jos jollakin olisi vinkkejä miten voisin yrittää suhtautua tai käsitellä yöllä ilmenneitä tunteitani, niin saa kertoa. Usein miten saan nukuttua yöni hyvin, joskus on vaan noita heräämisiä.
Onko muilla ko. tunteita? Mietin kun luin keskustelua valeheräämisestä, niin entä jos herää kunnolla, ts. tietäen että on hereillä?

Mut jos jollain tulee jotain mielehen..

Terv. Tiina
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2008 13:06:21 »

ensimmäisenä vahvasti puskee mieleen ihan astrologian sivuuttava asia. humanoidit. kuulostaa järjettömältä, mutta olen sinun tapauksessasi vahvasti sitä mieltä. tietenkin on eri asia oletko oikeasti hereillä ja millaisessa tilassa olet herätessäsi. sekä oletko heräillyt oudoista asennoista tai peloissasi? hahmot voivat toki olla mielikuvitustasi ellet koe niitä aitoina. voivat ne johtua myös elämäntilanteen muutoksestakin kuten epäilit, mutta onko sillä mitään vaikutusta näköharhoihin? sitä en osaa sanoa. oletko ottanut myös huomioon talossa ennen asuneet ja mahd. kummittelun. kannattaisi joskus kun heräät yöllä taas samaan tilanteeseen ottaa härkää sarvista ja selvittää tilanne. eli oletko oikeasti vielä hereillä. kuuluisa ajan katsomiskikka toimii aina. kun vilkaiset kelloa se ei uudelleen katsoessasi ole unessa koskaan samassa ajassa. jos se näyttää samaa aikaa tai on astunut juuri minuutilla eteenpäin olet hereillä.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2008 18:19:47 »

Olivat ne mitä tahansa, niin jos sinua pelottaa niin sitten yksinkertaisesti pyydät heitä poistumaan ja kiellät tulemasta luoksesi. Ihmisillä on valta valita .  angel
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2008 13:19:05 »

näin on. sitä valtaa ei kukaan meiltä pois vie
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
kanti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.2008 18:38:05 »

Hei!

Uskon korkeisiin voimiin, mutta humanoidit ovat siinä rajamailla, että uskonko niihin. Tai sitten se on vaan pelkoa.
Mieleeni tuli sellainen ajatus, että voiko kyseessä olla sellainen, että mieystäväni kertoi taannoin että humanoidit ovat ottaneet hänet alukselle ja parantaneet hänet sairaudesta, antaneet energiaa/virtaa hänen sydämeen ja kehoon. Joten voiko kyseessä olla sellainen, että humanoidit tarkkailevat miesystävääni, ja minä jotenkin aistin sen, jonka tunnen sitten pelon tunteena?

Tiina
tallennettu
1012008
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 10.01.2008 19:59:07 »

Itselläni oli muutama vuosi sitten heräämisiä yöllä siihen, että olin kuin halvaan-
    tunut enkä pystynyt liikkumaan. Joku kumma voima yritti vetää minua irti ruumiis-
    tani mutta pelko oli niin suuri että taistelin sitä vastaan, enkä antanut periksi.
    Kerran heräsin kun sänkyni vieressä seisoi noin metrin mittainen humanoidi, 20cm
    päässä joka hetken kuluttua hävisi.
                                                      Maumau
tallennettu
jana maria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 19.03.2008 06:56:23 »

itse olen  aikaisemmin  tuntenut oudon energian lähestyvän minua kun vielä nukun. ympäristö oli todentuntuinen, mutta kai tiesin nukkuvani.joskus kuului musiikin tapaista melua. pelkäsin sitä energiaa ja aloin kaikella voimalla herättämään itseäni. en ole kokenut mitään YHTÄ PELOTTAVAA, enkä uskaltanut enää nukahtaa. eräs uniryhmän vetäjä sanoi minulle että se saattaa olla "kauhua". viimeksi se energia pukeutui mun verhoihin (sängyn vieressä). se oli ainoa kerta kun näin sen jotenkuten.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: