eppana
|
|
« : 02.01.2008 14:52:44 » |
|
Daimon on kehon ulkopuolella elävä sielusi puhuvana, eläimen muotoisena olentona. Testi elokuvan kotisivuilla, josta voi valita myös suomenkielisen version. www.goldencompassmovie.comTaidan todella käydä katsomassa tämän elokuvan Oma daimonini on Targuin, yksi 23146 Whippet koira daimonista, 853165 daimonin yhteiskunnassa. Olen luonteeltani rauhallinen, vastuullinen, rento, joustava ja erakko. Olipa söpö kaveri, käy mulle
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 02.01.2008 16:02:56 » |
|
minun daemoni ~daimoni on TIGER ~Tiikeri ~Apollonyon ( juuri ennen tallentamista onnistuin kadottamaan sivun jolla nimet ja ominaisuudet oli , mutta näin muistan nimen ) Kävin uudelleen ja sain "uuden" ovat ilmeisesti "henk.kohtaisia" sillä nimi vaihtui, vaikka edelleen tuli Tiikeri ELI: Nimi on Lutheus ; On yksi 102963 Tiikeri Daemonista , Lutheus on maleDaemoni Profile : leader, assertive, shy, responsible and modest; johtaja, varma, kaino , luotettava~vastuuntuntoinen.vaatimaton You are therefore matched ~yhteensopiva with The Tiger Daemon http://www.the-tiger.com/images/Tiger.jpg ... ja on kyllä juuri oikein - on myös minun voimaeläin ... wau Hienot sivut, ja minuakin kovasti kiinnostaa tämä elokuva
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 17:11:19 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Starwind
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 02.01.2008 18:40:15 » |
|
Tosi mielenkiintoiselta vaikuttava leffa - täytyypi käydä katsomassa Minun daemoniksi tuli Alvin - leijona profiili: assertive, modest, humble, a leader and competitive
|
|
|
tallennettu
|
Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona Keltainen yliääni ihminen
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #4 : 02.01.2008 19:09:35 » |
|
Rauhallinen, itsevarma, vaatimaton, nöyrä ja ujo Eli daimonini on ANICETOS kalasääski
|
|
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
Vuffi
Kohtuuastroilija
+ > -
|
|
« Vastaus #5 : 03.01.2008 11:20:17 » |
|
No niinpä tietenkin! Kaikille muille tuli jotain uljasta ja meikäläiselle: APINA! "Daimonisi Artemiodoris Rauhallinen, itsevarma, ujo, passiivinen, kilpailuhenkinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #6 : 03.01.2008 13:23:54 » |
|
Ihanaa, villikissa!
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #7 : 03.01.2008 16:13:51 » |
|
minun daemonini on sereno,villikissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 03.01.2008 16:37:46 » |
|
tiikeri napsahti...olen kuulemma erakko, kilpailuhenkinen, rauhallinen, rento. No, kilpailuhenkinen en ole. Kaikkea muuta kyllä ajoittain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #9 : 03.01.2008 16:56:01 » |
|
Ha! Minulle tuli daimoniksi leijona nimeltään Photion
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
scorpio11
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 03.01.2008 18:31:24 » |
|
Minun Daimonini on Anicetos - Kettu. ' Rauhallinen, johtaja, utelias, erakko, passiivinen '
|
|
|
tallennettu
|
"Ei se, miltä me näytämme, eikä se, mitä me aikaan saamme, merkitse sen rinnalla mitään, mitä me olemme toinen toisellemme."
Aurinko Skorpionissa Nousumerkki Neitsyessä Kuu Vesimiehessä Merkurius Skorpionissa Venus Jousimiehessä Mars Jousimiehessä
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #11 : 03.01.2008 22:39:55 » |
|
Nicoleus,lumileopardi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #12 : 03.01.2008 23:06:18 » |
|
Leonidas eli tikru.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #13 : 04.01.2008 13:41:08 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 13:47:03 kirjoittanut Jaspis »
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #14 : 05.01.2008 12:56:55 » |
|
Pakkohan se oli eilen katsomassa käydä Oli kyllä vauhdikas ja hyvä elokuva..loppui vaan samanlailla kuin TSH:n eka -kesken. Mielellään olis kattellut sitten ne seuraavatkin putkeen, mutta tarvii vissiin odotella Alkoi kyllä kirjanakin kiehtomaan Suosittelen
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|