Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puhelahjat  (Luettu 10924 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 06.01.2006 23:17:35 »

Mitenkäs puhelahjat näkyy kartalta. Merkurius pitänee ainakin huomioida, entä mitkä aspektit ja merkit?
Löytyykö täältä hyviä puhelahjoja omaavia? Osaatko puhua muut pyörryksiin  Cheesy
Itse puhun paljon, joskus ehkä asiaakin mutta usein puhun sellaisella vauhdilla ettei kukaan oikeasti edes ymmärrä mitä yritän sanoa ja sanat menevät sekaisin  Undecided Johtuneekohan sitten merkuriuksesta kaloissa?
Jotkut ihmiset osaavat puhua todella vakuuttavasti vaikkei heillä olisi edes asioista tietoa, mistäköhän se johtuu?
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2006 23:33:19 »

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja yksi nainen enemmän kuin tuhat kuvaa... pitää mukamas kohdallani paikkaansa. Merkuriuksen hallitseman Kaksosenkaan vaikutusta ei pidä aliarvioda (minulla  askendentti kaksoset).

Merkurius yhdistettynä Venukseen puheesta tulee kaunista? Jos Merkurius on jousimiehessä, voi olla taipumuksia julistaa asioita (positiivisessa valossa kuitenkin).

Jos olisi Merkurius yhtymä Mars, ilmaisu olisi varmaankin hyvin agggrressiivista.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 06.01.2006 23:35:57 »

Minä taas olen niitä, joilla ei ole sitten minkään valtakunnan puhelahjoja ( merkurius aspect_con saturnus skorpionichiron kaksoset) - asia, joka häiritsee kaikista mahdollisista asioista eniten. :Smiley

Komentoja osaan antaa, mutta tälle kyvylle tulee harvoin käyttöä. Tongue
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.01.2006 23:40:15 »

Ekassa huoneessa merkurius ainakin
vauhdittaa läpän heittoa... Sekä menee aikaa siihen
että pyörittää päässään erillaisia kuvitteellisia keskustelutilanteita...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2006 23:50:26 »

Mitenkäs puhelahjat näkyy kartalta. Merkurius pitänee ainakin huomioida, entä mitkä aspektit ja merkit?
Löytyykö täältä hyviä puhelahjoja omaavia? Osaatko puhua muut pyörryksiin  Cheesy
Itse puhun paljon, joskus ehkä asiaakin mutta usein puhun sellaisella vauhdilla ettei kukaan oikeasti edes ymmärrä mitä yritän sanoa ja sanat menevät sekaisin  Undecided Johtuneekohan sitten merkuriuksesta kaloissa?
Jotkut ihmiset osaavat puhua todella vakuuttavasti vaikkei heillä olisi edes asioista tietoa, mistäköhän se johtuu?
No joopa Cheesy

Mennee itsekehun puolelle Grin, mulla  merkurius   jousimies  aspect_sex  venus  vesimies Wink merkurius kakkosessa, venus kolmosessa :Smiley
Ja tekstiä tulee suut ja korvat täyteen, kun aukaisen rieväläpeni. Näin se menee: Minä puhun ja muut kuuntelee, hih, hih, hii Grin.
Kyllä on ihmiset pyörryksissä, kun kuulevat mitä jorisen, ellei ihan shokissa Shocked, siskonikin sanoo: "sä sit osaat ton puhumisen taidon".
Tähän kyllä lisään, että me kaikki 3 sisarusta osataan olla oikeita suupaltteja, kaikilla  merkurius  jousimies :ssä.
Perintönä äidiltä, lienee tuo puheliaisuus.....

Joillakin lienee tosiaan tuo taito, että he puhuvat asiasta kuin asiasta, asiantuntijamaisesti, vaikkei tietoa varsinaisesti asioista olisikaan, viittaan isääni joka  aurinko vesimies
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 06.01.2006 23:50:31 »

Onnelliset pirut. Angry
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #6 : 06.01.2006 23:53:50 »

Mun paras ystäväni on aurinkomerkiltään kaksonen, ja voi auta armias sitä selityksen määrää.  Hän on kirjaimellisesti selittänyt itsensä joka paikkaan, alaikäisenä baariin ilman henkkareita, nykyiseen työhönsä välttäen samalla jotain kielikokeita, hän on selittänyt itselleen ilmaisia matkoja yms. Hänellä myös flirtti pelaa ja rakastaa olla esillä joten kyllähän sitä noillakin avuilla pitkälle pötkii  Wink. Ja kyse ei nyt ole mistään salarakastyypistä  2funny vaan fiksusta nuoresta naisesta joka on asiakaspalvelutyössään täysin omassa elementissään.

Tästä vois herätä kysymys että miten me voimme olla parhaita ystäviä, koska olen käytännössä täysi vastakohta ja meillä menee monet ajatukset hyvinkin ristiin, mutta elämä on ihmeellistä, olemme tunteneet jo 22 vuotta (ikää meillä on siis 26 vuotta)  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06.01.2006 23:56:32 »

Eh.. mulla on toi merkurius ekassa
ja jousimiehessä.
Välillä lentää sammakoita montusta enemmän kuin lapsuuden
lammikoissa.
Hoooh... Onneksi on hiljentymismeditaatiot keksitty.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #8 : 06.01.2006 23:57:00 »

Onnelliset pirut. Angry
Ällös masennu CL Smiley
Harjotetaan sitä puhumista, kyllä se sieltä aukeaa, kun ei koko aika kontrolloi mitä sanoo, niin kyllä se siitä, riippuen tietysti siitä haluatko ilmaista itseäsi vai et, valinta ja tahto on sinulla angel
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.01.2006 00:02:11 »

Jaa joo.
Toi on myös tuttua että selitän asioista mistä ei ole pienentikään
aavistutsa. Vetelen vaan johtopäätöksiä päässä ja arvailen puolet.
Tai menen selittää joillekkin tuntemattomille sopivassa tilanteessa,
jos on jotain "aatelisia" niin sitten vaan puheeseen joitain hienoja sivistyssanoja
jonka merkitystä ei tiedä kuin joku yksinäinen yliopiston kirjastoon
unohtunut proffa.
Puolet tiedolla toinen puoli bluffilla. Niinhän se Fordikin tekee Linnunradassa .P

Sitten on toi pesusieni-ilmiö. Kai viestintä/teksti materia imeytyy tietoisuuteen
oli sitten objektiivista tai subjektiivista.
Kun menen nukkumaan niin päähään alkaa tulla ennen unta muistoja
tilanteista ja puheista. lähdeveden kirkkaudella,
kenelläkään muulla mitään samanlaista.. huh?

huahaha. Tässähän se jousimies näkyy..
Ei mitään pilkkua viilata, ne on sivuseikkoja.
Suuria linjoja.
Eikä mitään muita.
 uglystupid2
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2006 00:16:20 »

Minulla on Merkurius Kaloissa 9. huoneessa ja Venus yhtymä Merkurius ja Saturnus sulkeutuva sekstiili Merkurius ja olen todella kova puhumaan asiasta kuin asiasta ja juttu yleensä luistaa vieraidenkin kanssa.Osaksi se kyllä on tullut perintönä äidiltäni, mutta ainakin tulkinnan mukaan edellä mainitut vaikuttavat asiaan  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #11 : 07.01.2006 00:16:51 »

Kaksosia veikkasinkin hyviksi puhujiksi, myyvät vaikka Eskimoille jäätä  Smiley
Minkäslaiset jutut kertovat taas hyvästä väittelijästä?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #12 : 07.01.2006 00:22:19 »

Taiska, minulla myös merkkari kaloissa mutta kymppi huoneessa. Ja toki juttu lentää joka aiheesta mutta voi mennä asian vierestä  Grin

Meitsillä näin, mistä lie kertookaan  Smiley:

 merkurius aspect_tri askendentti
 jupiter aspect_opp merkurius
 uranus aspect_tri merkurius
 neptunus aspect_squ merkurius
 pluto aspect_kvi merkurius
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 07.01.2006 00:28:30 »

Aurinko, mars, merkurius, chiron ja ceres kaksosissa, kaikki 7. huoneessa...

Olen kyllä aika kova puhumaan kieltämättä. Silloin kun joku ei löydä loputtomien jaaritteluitteni päätä ja häntää, on tapanani sanoa "hymyile ja nyökkäile, se tepsii aina"..

Ei minua KANNATA aina kuunnella!

Suurin osa päivästä meneekin smiley6600 smiley6600 smiley6600
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #14 : 07.01.2006 09:39:56 »

Mulla on hyvät piilevät puhelahjat, eli puhun selvästi, artikuloin hyvin  coolsmiley asian tärkeydestä en niin tiedä, mutta osaan selvittää asian kuin asian. Ujous kuitenkin toisinaan tirppasee, ja se on ainoa hankaloittava tekijä puhumistilanteissa. Osaan kyllä ilmaista itseäni sanallisesti, niin livenä kuin paperillakin.

Väittelyissä olen ollut aina hyvä, en vain ole jaksanut väitellä yleensä turhan takia. Toisinaan small talkini on niin hyvin onnistunutta, että hämmästyn itsekin, toisinaan ei meinaa saada mitään ulos. Tulee vain vaivautunut olo. Yleensä jälkimmäinen kai johtuu liiasta itsetietoisuudesta. Sellainen soljuva virta jota ei edes itse tunnista tuottaa parasta puhetta. smitten

Tässä ristiriidassa vahva jouskari/vaaka-painotus vastaan skorppari/neitsyt-painotus. Näiden kahden välillä keikun kuin eno veneessä crazy2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: