Artemis
|
|
« : 06.01.2006 22:17:35 » |
|
Mitenkäs puhelahjat näkyy kartalta. Merkurius pitänee ainakin huomioida, entä mitkä aspektit ja merkit? Löytyykö täältä hyviä puhelahjoja omaavia? Osaatko puhua muut pyörryksiin Itse puhun paljon, joskus ehkä asiaakin mutta usein puhun sellaisella vauhdilla ettei kukaan oikeasti edes ymmärrä mitä yritän sanoa ja sanat menevät sekaisin Johtuneekohan sitten merkuriuksesta kaloissa? Jotkut ihmiset osaavat puhua todella vakuuttavasti vaikkei heillä olisi edes asioista tietoa, mistäköhän se johtuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tonde
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 06.01.2006 22:33:19 » |
|
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja yksi nainen enemmän kuin tuhat kuvaa... pitää mukamas kohdallani paikkaansa. Merkuriuksen hallitseman Kaksosenkaan vaikutusta ei pidä aliarvioda (minulla ). Merkurius yhdistettynä Venukseen puheesta tulee kaunista? Jos Merkurius on jousimiehessä, voi olla taipumuksia julistaa asioita (positiivisessa valossa kuitenkin). Jos olisi Merkurius yhtymä Mars, ilmaisu olisi varmaankin hyvin agggrressiivista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 06.01.2006 22:35:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #3 : 06.01.2006 22:40:15 » |
|
Ekassa huoneessa merkurius ainakin vauhdittaa läpän heittoa... Sekä menee aikaa siihen että pyörittää päässään erillaisia kuvitteellisia keskustelutilanteita...
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #4 : 06.01.2006 22:50:26 » |
|
Mitenkäs puhelahjat näkyy kartalta. Merkurius pitänee ainakin huomioida, entä mitkä aspektit ja merkit? Löytyykö täältä hyviä puhelahjoja omaavia? Osaatko puhua muut pyörryksiin Itse puhun paljon, joskus ehkä asiaakin mutta usein puhun sellaisella vauhdilla ettei kukaan oikeasti edes ymmärrä mitä yritän sanoa ja sanat menevät sekaisin Johtuneekohan sitten merkuriuksesta kaloissa? Jotkut ihmiset osaavat puhua todella vakuuttavasti vaikkei heillä olisi edes asioista tietoa, mistäköhän se johtuu? No joopa Mennee itsekehun puolelle , mulla merkurius kakkosessa, venus kolmosessa : Ja tekstiä tulee suut ja korvat täyteen, kun aukaisen rieväläpeni. Näin se menee: Minä puhun ja muut kuuntelee, hih, hih, hii . Kyllä on ihmiset pyörryksissä, kun kuulevat mitä jorisen, ellei ihan shokissa , siskonikin sanoo: "sä sit osaat ton puhumisen taidon". Tähän kyllä lisään, että me kaikki 3 sisarusta osataan olla oikeita suupaltteja, kaikilla :ssä. Perintönä äidiltä, lienee tuo puheliaisuus..... Joillakin lienee tosiaan tuo taito, että he puhuvat asiasta kuin asiasta, asiantuntijamaisesti, vaikkei tietoa varsinaisesti asioista olisikaan, viittaan isääni joka
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 06.01.2006 22:50:31 » |
|
Onnelliset pirut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 06.01.2006 22:53:50 » |
|
Mun paras ystäväni on aurinkomerkiltään kaksonen, ja voi auta armias sitä selityksen määrää. Hän on kirjaimellisesti selittänyt itsensä joka paikkaan, alaikäisenä baariin ilman henkkareita, nykyiseen työhönsä välttäen samalla jotain kielikokeita, hän on selittänyt itselleen ilmaisia matkoja yms. Hänellä myös flirtti pelaa ja rakastaa olla esillä joten kyllähän sitä noillakin avuilla pitkälle pötkii . Ja kyse ei nyt ole mistään salarakastyypistä vaan fiksusta nuoresta naisesta joka on asiakaspalvelutyössään täysin omassa elementissään. Tästä vois herätä kysymys että miten me voimme olla parhaita ystäviä, koska olen käytännössä täysi vastakohta ja meillä menee monet ajatukset hyvinkin ristiin, mutta elämä on ihmeellistä, olemme tunteneet jo 22 vuotta (ikää meillä on siis 26 vuotta)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #7 : 06.01.2006 22:56:32 » |
|
Eh.. mulla on toi merkurius ekassa ja jousimiehessä. Välillä lentää sammakoita montusta enemmän kuin lapsuuden lammikoissa. Hoooh... Onneksi on hiljentymismeditaatiot keksitty.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #8 : 06.01.2006 22:57:00 » |
|
Onnelliset pirut. Ällös masennu CL Harjotetaan sitä puhumista, kyllä se sieltä aukeaa, kun ei koko aika kontrolloi mitä sanoo, niin kyllä se siitä, riippuen tietysti siitä haluatko ilmaista itseäsi vai et, valinta ja tahto on sinulla
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #9 : 06.01.2006 23:02:11 » |
|
Jaa joo. Toi on myös tuttua että selitän asioista mistä ei ole pienentikään aavistutsa. Vetelen vaan johtopäätöksiä päässä ja arvailen puolet. Tai menen selittää joillekkin tuntemattomille sopivassa tilanteessa, jos on jotain "aatelisia" niin sitten vaan puheeseen joitain hienoja sivistyssanoja jonka merkitystä ei tiedä kuin joku yksinäinen yliopiston kirjastoon unohtunut proffa. Puolet tiedolla toinen puoli bluffilla. Niinhän se Fordikin tekee Linnunradassa .P Sitten on toi pesusieni-ilmiö. Kai viestintä/teksti materia imeytyy tietoisuuteen oli sitten objektiivista tai subjektiivista. Kun menen nukkumaan niin päähään alkaa tulla ennen unta muistoja tilanteista ja puheista. lähdeveden kirkkaudella, kenelläkään muulla mitään samanlaista.. huh? huahaha. Tässähän se jousimies näkyy.. Ei mitään pilkkua viilata, ne on sivuseikkoja. Suuria linjoja. Eikä mitään muita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #10 : 06.01.2006 23:16:20 » |
|
Minulla on Merkurius Kaloissa 9. huoneessa ja Venus yhtymä Merkurius ja Saturnus sulkeutuva sekstiili Merkurius ja olen todella kova puhumaan asiasta kuin asiasta ja juttu yleensä luistaa vieraidenkin kanssa.Osaksi se kyllä on tullut perintönä äidiltäni, mutta ainakin tulkinnan mukaan edellä mainitut vaikuttavat asiaan
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #11 : 06.01.2006 23:16:51 » |
|
Kaksosia veikkasinkin hyviksi puhujiksi, myyvät vaikka Eskimoille jäätä Minkäslaiset jutut kertovat taas hyvästä väittelijästä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #12 : 06.01.2006 23:22:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 06.01.2006 23:28:30 » |
|
Aurinko, mars, merkurius, chiron ja ceres kaksosissa, kaikki 7. huoneessa... Olen kyllä aika kova puhumaan kieltämättä. Silloin kun joku ei löydä loputtomien jaaritteluitteni päätä ja häntää, on tapanani sanoa "hymyile ja nyökkäile, se tepsii aina".. Ei minua KANNATA aina kuunnella! Suurin osa päivästä meneekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #14 : 07.01.2006 08:39:56 » |
|
Mulla on hyvät piilevät puhelahjat, eli puhun selvästi, artikuloin hyvin asian tärkeydestä en niin tiedä, mutta osaan selvittää asian kuin asian. Ujous kuitenkin toisinaan tirppasee, ja se on ainoa hankaloittava tekijä puhumistilanteissa. Osaan kyllä ilmaista itseäni sanallisesti, niin livenä kuin paperillakin. Väittelyissä olen ollut aina hyvä, en vain ole jaksanut väitellä yleensä turhan takia. Toisinaan small talkini on niin hyvin onnistunutta, että hämmästyn itsekin, toisinaan ei meinaa saada mitään ulos. Tulee vain vaivautunut olo. Yleensä jälkimmäinen kai johtuu liiasta itsetietoisuudesta. Sellainen soljuva virta jota ei edes itse tunnista tuottaa parasta puhetta. Tässä ristiriidassa vahva jouskari/vaaka-painotus vastaan skorppari/neitsyt-painotus. Näiden kahden välillä keikun kuin eno veneessä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
|