eppana
|
|
« Vastaus #90 : 18.08.2009 21:23:31 » |
|
TH Ootko ihan varma, että toi oli just veskarista eikä jousimiehestä? Noh, ukko kun ukko
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #91 : 18.08.2009 22:02:52 » |
|
Riippuu kyl varmasti hyvin paljon muistaki aspekteista ja konjunktioista yms. koska itsessäni en esim. tuota sitoutumiskammoa tunnista yhtään pisaraa. Saattoi ehkä joskus olla jokin pieni epäilys siihen suuntaan, mut ei kyl oo sen jälkeen ollu sellasia oireita, jopa päinvastoin.. Muutenki noi yleistykset meitin aurinkomerkistä on jotenki hassuja Kaikkien kans kyl tuun toimeen ja kaveripiiri on laaja, mut noi sitoutumiskammot ja "vapauden menettämisestä" johtuvat ovesta ulos kävelyt eivät kyl oo ainaska kuvauksia tästä veskarista Jokainen sitä omaa tilaa kaipaa jonkin verran, mut en tiiä oonko mä ny siitä jengistä yhtään sen erilaisempi sitten.
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #92 : 19.08.2009 07:25:46 » |
|
TH Ootko ihan varma, että toi oli just veskarista eikä jousimiehestä? Noh, ukko kun ukko Vesimihestähän tämä. Nyt kun aloin aivonystyröitäni oikeen kunnolla kaivelemaan, niin kuulkaas, kyllä tää kuvaus meni ihan nappiin veskarista. Tunne erään tällaisen vaikean tapauksen; en edes oinasmerkeissä ole tavannut tänlaista vaikeastin tavoiteltavaa
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #93 : 19.08.2009 08:19:29 » |
|
Jep jep, täällä vesimiesnainen ja tunnistaa itsensä sitoutumispelosta...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
Soile
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #94 : 19.08.2009 18:11:41 » |
|
Joo, voi siinä joku perä olla. Mutta ainakaan omalla kohdallani se ei ole ikinä tarkittanut sitä, että laukkaisin ns. kukasta kukkaan. Vaan pikemminkin sitä, että itselläni säilyy vapaus tehdä omia asioita, eikä toinen voi liikaa määräillä. En ole aina halukas sopimaan asioita kovin paljon etukäteen, niissä asioissa olen hieman sitoutumiskammoinen...Mieluummin sopisin tapaamiset yms edellisenä päivänä,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #95 : 07.09.2009 22:38:52 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2009 22:41:32 kirjoittanut Tanita79 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #96 : 08.09.2009 15:32:06 » |
|
Selkälokki on oikeassa eli veskari ei liitele kukasta kukkaan, mutta vapautta huutaa ja vaatii muuten. Sitoutumiskammo on ilmeinen. Oma veskarini vannotti, että menee naimisiin kanssani vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että saa olla ihan villi ja vapaa ikuisesti. Minähän lupasin ja aviossa ollaan. Eipä tuo vieraissa juokse, mutta järvelle pitää päästä kun mieli tekee. Siihen ei mulla ole mitään sanan valtaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #97 : 08.09.2009 15:40:17 » |
|
Selkälokki on oikeassa eli veskari ei liitele kukasta kukkaan, mutta vapautta huutaa ja vaatii muuten. Sitoutumiskammo on ilmeinen. Oma veskarini vannotti, että menee naimisiin kanssani vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että saa olla ihan villi ja vapaa ikuisesti. Minähän lupasin ja aviossa ollaan. Eipä tuo vieraissa juokse, mutta järvelle pitää päästä kun mieli tekee. Siihen ei mulla ole mitään sanan valtaa. Tuon kyllä allekirjoitan itsestänikin, vaikka tykkään että joku ohjastaa mua ja sanoo mitä tehdä, mutta jos mä jotain haluan välttämättä tehdä niin älköön sitä kukaan yrittäkö estää Myöskin hyvin uskollinen oon, ei tulis ees mieleen satuttaa ketään itselle rakasta vastoin toisen tahtoa, tulee paha mieli pelkästä ajatuksestakin..
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #98 : 08.09.2009 20:13:41 » |
|
Vesimies on kyllä mielenkiintoinen merkki. Paras tyttökaveri vuosien ajalta on , ja häntä kuvaa juuri se että ikinä ei saa ystävänä ottaa itseensä jos hän joskus laukoo jotain... koska tiedän ettei hän sitä pahalla sano. Hän itse taas on niin vapaudenkaipuinen tapaus että avioliitto jonkun kanssa on varsin mahdoton; hän kokeili mutta pieleen meni. Hän liikkuu mieluummin ystäviensä seurassa ja touhuaa kyllä paljon, mutta liian tiukka suhde olisi hänelle kauhistus. Mutta itsellänikin kun on tuota Vesimiestä kartalla enemmän kuin Kaurista, niin osaan olla loukkaantumatta. Tai sitten olen vain kuunnellut liikaa Lauri Tähkää. (pohojalaaset sanoo suoraan)
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #99 : 08.09.2009 20:21:50 » |
|
Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin. Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä. Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville? Ei hän sillä koreile, ei kerskaa sillä...ihan kuin se olisi hänelle ihan tavallista arkipäivää. : En minä ole moiseen pystynyt!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #100 : 08.09.2009 20:32:06 » |
|
Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin.
Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä.
Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville?
No huh! Minulla Venus-Vesimiehenä on hyvät suhteet exiin (paitsi ex-aviomieheen) ja olemme ystäviä. Rapu taas sanoo ettei hän halua olla missään tekemisissä exien kanssa, eli ystävyys olisi täysin mahdotonta. Itselleni taas on ihan ok olla ystävä exän kanssa, mutta ei tietenkään niin että hän kävisi täällä. Mutta motiivi tuohon? Se olisi kiva tietää. Vesimiehistä kun puhutaan niin veikkaisin avaramielisyyttä. :
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #101 : 08.09.2009 20:46:53 » |
|
Siinäpä se, rapujen omanapaisuus, sekin usein kovan kilven alla. Mutta kuten tiedät, siellä kilven alla on niin paljon pehmeää, rakastavaa ja lämmintä ... se tiivistyy sinne. Minulla on pikku Lilith kyllä Vesimiehessä, että jos jotain ymmärtäisin henkilökohtaisestikin siitä avaramielisyydestä...ainakin pyrin siihen.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #102 : 08.09.2009 21:02:56 » |
|
Niimpä! Ravuissa on niin paljon hyvää että... Ehkäpä tosiaan ymmärrät sen Lilithin kautta. Itselläni se on Kaksosissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #103 : 09.09.2009 09:35:43 » |
|
ihmettelen koko topiccia, koska vesimiehet on niin neutraaleja itselle, ei hyviäkään ystäviä, eikä mitenkään erityisen suorasanaisia. mistä piti loukkaantua?? juttu on yleensä luistanut paitsi jos mennään uskonnolliselle puolelle, mutta siinähän kaikki on herkkiä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #104 : 09.09.2009 09:36:39 » |
|
Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin. Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä. Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville? Ei hän sillä koreile, ei kerskaa sillä...ihan kuin se olisi hänelle ihan tavallista arkipäivää. : En minä ole moiseen pystynyt! Hassua.. Mun elämässä tuo on kyllä toiminut aina, paitsi niiden kanssa jotka ovat jääneet katkeriksi suhteen päätyttyä, pari kappaletta ,. Toista yritin auttaa ymmärtämään suhteen aikana että täytyy olla lastensa äidin kanssa tekemisissä, kun ei olisi millään halunnut, mutta kyllä se siitä sitten taipui ja oppi. Ottihan se jopa muhunkin tässä yhteyttä joku aika sitten, vuosi erosta.. Olen kyllä tutustunut myös parin exän ( ja ) uuteen tyttöystäväänkin ja ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole. En tiedä voiko sanoa ettei halua päästää irti kaikista siteistä vaan jotenkin sen kaveruus vaan tulee automaattisesti eron jälkeen.. ainakin itselle. En mä niiden perään soittele koskaan, mutta usein ne sitten kaveriksi jäävät tai ottavat yhteyttä myöhemmin. Vesimerkkisistä existä oon huomannu sen että ne haluaa olla yhteydessä mutta eivät sitten jotenkin pysty, ajautuvat haluamaan enemmän ja kun eivät saa, niin välit katkeavat hetkeksi..Kunnes taas ottavat yhteyttä jotain kautta..Se on niin hassua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|