Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Loukkaanutko vesimiehen suorista sanoista?  (Luettu 73934 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #45 : 11.01.2008 11:07:07 »

Tuli noista menetyksistä mieleen, että ne tuntuvat kuuluvan aika yleisesti Vesimiesten ja Skorpionien lapsuuteen ja nuoruuteen.

Ahaa, myös Vesimiehillä..? Täytyypä pitää mielessä. Itse olen yhdistänyt äitini äidin menetyksen lähinnä hänen Neptunus-kuu-yhtymäänsä, mutta ehkä Vesimies-aurinko sitten vielä vahvistaa teemaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #46 : 11.01.2008 11:08:41 »

Minunkin äitini menetti äitinsä ollessaan 15v ja hän on siis tuo  aurinko skorpioni.
No on kyllä isänkin menettänyt isänsä samoin hyvin nuorena/lapsena.
Minun esikoiseni  aurinko vesimies, menetti isänsä jo vauvana. Ja hänen isänsä oli taasen  aurinko skorpioni .
Siinä perheessä (lapseni isän) kuoli kaksi lasta muutamien vuosien sisällä ja sitten äiti (alle 50v) kuoli muutaman vuoden päästä sen jälkeen. Eloon jäi vielä kaksi lasta ja isä.
Olisikin mielenkiintoista tietää, millainen oli lapseni isän äidin syntymäkartta.

Harmillista ettei minulla ole monenkaan näiden ihmisten tarkkoja syntymätietoja.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 11:10:19 kirjoittanut Mirjam* » tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 11.01.2008 11:40:36 »

Minä liitän Vesimieheen äkilliset muutokset monen muun seikan ohella, joten jos Aurinko tai Kuu on kyseisissä merkeissä, muutos voi koskea isää tai äitiä jopa äkillisen kuoleman muodossa. Tietysti Neptunuksellakin voi olla osuutta asiaan, äidiltäni esim. löytyy  aurinko aspect_kvi neptunus ja miesystävältäni  aurinko saturnus aspect_sex neptunuskuu aspect_squ neptunus.

Pikkuveljeni vaimoke on muuten myös  kuu vesimies, Aurinkomerkiltään hän on Leijona. Heidän suuresta perheestään kukaan ei ole kuollut, mutta muuttoja oli useasti. Tämä henkilö on hyvin avoin ja lämmin tyyppi, mutta aika erikoinen hänkin. Sellainen taiteellinen "peppipitkätossu". Jostain syystä hän ja isäni tekevät toisensa hulluiksi. Isä on  aurinko leijona kuu kalat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
diudiu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #48 : 16.01.2008 21:21:36 »

Joku täällä sanoi,että vesimiehet eivät pyytele anteeksi. Minä puolestani olen sellainen anteeksi-sanan viljelijä ettei toista. Välillä ihan harmittaa, kun tulee vain pyydettyä anteeksi välttääkseni riidan. Inhoan riitelyä, ainakin turhaa sellaista.

En ole pitkävihainen ja ahdistun, jos joku josta itse pidän/ jota en tunne hyvin, on suuttunut minulle. Sellaiset selvitän heti.

Mutta osaan kyllä olla suorasanainenkin ja laukoa totuuksia, mutta vain sellaisille henkilöille, jotka koen tuntevani tarpeeksi hyvin.
Ja sitten jos oikein hermostun (harvoin) olen kytenyt sitä tunnetta pitkään sisälläni.
Muuten en halua loukata ketään, vahingossakaan, ja uusia tuttavuuksia kohdatessa olen aika ujo ja mietin sanojani tarkkaan.

Mutta jos jonkun merkin kanssa en tule toimeen, niin se on kyllä toisen vesimiehen. En naisen enkä miehen. Minulle liian kylmiä ja itsekeskeisiä ja okei, suorasanaisiakin useimmiten. Huumorintaju uppoaa kyllä, mutta liian suurina annoksina nuo muut tuppaavat pistämään liiaksi silmään.  buck2

Suorasukaisuudesta tuli mieleen, että olen usein kateellinen jousimies-ystävälleni (nainen) joka on hyvinkin suorasukainen ja ärhäkkäkin tarvittaessa Smiley Itse en uskaltaisi sanoa ihan kaikkea mitä mieleen juolahtaa ollessani tyytymätön johonkin. Ja häneltä usein kysynkin neuvoa halutessani suoran vastauksen.

Ja todellakin olen hyvin itsenäinen, tarvitsen omaa tilaa ja aikaa Smiley Ja siitä kertoo sekin, että aikaisin piti lähteä kotoa pois omilleen.. Smiley

Seurustellessani saa kumppani aikansa odottaa sitä 'ailaavjuuta' minulta ja usein kiinnostun henkilöistä vasta kun ne itse alkavat luovuttaa ja etääntyä. Liian tyrkyt, sitovat ja/tai omistuksenhaluiset eivät kiinnosta, toisaalta eivät myöskään mitkään ujostelijat, joista ei ota selkoa.

Ja itsehän olen
 aurinko vesimies
 kuu neitsyt
 askendentti kalat
 merkurius kauris
 venus kalat
 mars kaksoset

En ole vielä perillä noista merkeistä, että onko nuo kaikki olennaisia,mutta jospa joku viisaampi on paremmin perillä Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 16.01.2008 22:04:28 »

Hei Jomakrima!

Sinulla on mukavasti noissa päämerkeissä ilmaa, maata ja vettä! Kyllä luulisi ihmisten sinun kanssasi pärjäävän ja varmaan pärjäät itsesikin kanssa.  smitten

Mutta katsopa mitä itseäsi peilaat muista vesmiehistä!  Grin Itseä kun on niin vaikea usein nähdä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
diudiu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #50 : 17.01.2008 04:04:22 »

Hei Jomakrima!

Sinulla on mukavasti noissa päämerkeissä ilmaa, maata ja vettä! Kyllä luulisi ihmisten sinun kanssasi pärjäävän ja varmaan pärjäät itsesikin kanssa.  smitten

Mutta katsopa mitä itseäsi peilaat muista vesmiehistä!  Grin Itseä kun on niin vaikea usein nähdä.

Heh.
Hyvinkin mahdollista, että nuo ominaisuudet löytyvät itsestäni ja en siksi niistä pidä  Grin Mutta hulluksihan sitä tulisi jos joutuisi oman kopionsa kanssa elämään  angel
tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #51 : 17.01.2008 23:12:52 »

Onpas omakohtainen aihe! Olen Vesimies ja hyvin suorasanaisen henkilön maineessa. Uskoisinpa jopa että ärsytän aika monia ihmisiä, ainakin aluksi. Useimmiten ajattelen, että heidän ristinsä on vaan kasvattaa vähän paksumpi nahka, etteivät loukkaannu turhasta. En koskaan tarkoita pahaa, yleensä päinvastoin. Koitan pitää nämäkin ihmiset sen verran lähellä, että saan heidät hurmattua ja he tajuavat etten oikeasti ole ilkeä tai ajattelematon (no, ehkä vähän ajattelematon)  Cheesy Erityisesti ystävät saavat osansa suorista sanoista, mutta he onneksi jo osaavat suhtautua asiaan oikealla keveydellä. On tällä kolikolla kuitenkin kääntöpuolensa: tunteista en osaa oikein puhua. Tai osaan puhua: hypoteettisella tasolla, kierrellen, kaarrellen ja käännellen. Mutta en suoraan esimerkiksi romanttisten tunteiden kohteelle. (Mikä on sinänsä jännä koska venukseni ja merkuriukseni ovat kaloissa).

Olen myös muuttanut hyvin monta kertaa nuoresta iästäni huolimatta. Nytkin polttelee, että täytyisi päästä eteenpäin. Ja kelläpä ei elämään liittyisi menetyksiä...

Olen vasta viime aikoina ystävystynyt toisten Vesimiesten kanssa. Usein he ovat aluksi vähän ärsyttäneet tai pelottaneet, mutta sen yli kun päästään niin yllättävää sukulaissieluisuutta olen löytänyt. Ehkä kyse on jonkinlaisesta avoimuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Eräskin Vesimies-kaverini on hyvin erikoinen ihminen, yleensä muiden kommentti hänestä on "siis se on vaan niin outo, ettei sitä pysty käsittämään, käyttääköhän se jotain"  Cheesy itse viihdyn hänen seurassaan loistavasti, nautin keskusteluista, joista ei hei:n jälkeen pysty ennustamaan mitään. Ihana virkistävää. Ja onhan se mukavaa olla olematta aina se seurueen omituisin  Smiley

Allekirjoitan anteeksipyytämättömyys syytöksen. Nykyään olen jo oppinut pyytämään anteeksi, mutta harvemmin tarkoitan sitä todella. Pystyn ymmärtämään miksi joku on loukkaantunut, mutta en ymmärrä miksi minä olisin ainoa syyllinen ja siten anteeksipyytäjän roolissa. Tarvitsen jonkin muunkin syyn kuin sen että jostakin nyt tuntuu joltain. Hankala selittää. Maailmassa on suurempiakin epäkohtia kuin se, että satuin sanomaan vähän kärkevästi jossain keskustelussa. Ihmisten pitäisi vaan muistaa, että olen hyvällä asialla, hyvän käyttäytymisen ja toisten huomioonottamisen puolella.  Smiley Ja aina ystävien puolella! Ystävyys on pyhää.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2008 23:15:52 kirjoittanut Sofia » tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
Vuffi
Kohtuuastroilija
**

+ > -

Profiili
« Vastaus #52 : 18.01.2008 11:38:04 »

Nuorempana ihmettelin miksi ympärilläni olevat vesimiehet eivät näytä tunteistaan juuri kuin ne päättäväisyydet. Jos se harvoin sattui olemaan jonkinlaista välittämisen näyttämistä niin senkin vesimies oli itse päättänyt  Grin Joskus nuorena ja tietämättömämpänä ajattelinkin heidän vain pelkäävän noita omia tunteitaan ja siksi kapinoivan niitä vastaan kunnes nyt ymmärrän enemmän vesimiesten tyypillisiä luonteenpiirteitä. Minusta monet heidän tunnekömpelyytensä ovat suorastaan suloisia kun niihin osaa suhtautua   smitten   Olenkin useaa vesimiestä kädestä (tai mahasta) pitäen omalla esimerkilläni näyttänyt että omille heikkouksilleenkin voi nauraa. Vesimiehiltä taas olen oppinut tuota päättäväisyyttä jota heissä ihailen  Cool
tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 18.01.2008 15:58:20 »

Täytyypä myöntää tuo päättäväisyys ja toiminta. Wink

Kun rapu vasta haaveili ja suunnitteli, oli vesimies-sisko jo puolitiessä tekemässä samaa hommaa. Tässä tätä siskoilukokemusta.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #54 : 18.01.2008 16:42:23 »

Nojuu, täytyypi tässä tuikata lusikka tähänkin soppaan ja kysäistä vähän tarkempaa luonnekuvausta  kuu vesimies :stä..

Nimittäin nykyinen ukkoseni on kuu vesimies (on  aurinko vaaka askendentti neitsyt ). Pistää kieltämättä mietityttämään, koska meillä on kuu aspect_opp kuu , eli itse olen  kuu leijona . Onkohan tuosta sitten miten harmia normielämässä, pitänee kait sitten vain oppia hyväksymään toisen erilainen reagointitapa sekä eroavaisuus tunne-elämässä.. idiot2 Nimittäin meikäläinen kun reagoi kiivaasti, usein myös yli ja olen myös aika taitava mököttäjä (ehkä sitten lepyn, jos saan riittävästi haleja ja puseja, heh!), niin mies taas on oikein viilipyttyjen viilipytty, tuntuu siltä, ettei herralta pinna katkea edes kireämmässäkään tilanteessa.. Huh Meikäläinen olisi varmaan samassa ajassa ehtinyt vetää jo 1000 palkokasvia nenäänsä.. crazy2

Herra itse sanoi, että on ehkä pienoinen kapinahenki, ei suostu noudattamaan muiden sanelemia ohjeita, olemaan muiden lattiamatto tai istumaan toivottuun muottiin.. Haluaa selkeästi myös tilaa itselleen. Noo, perinteinen perhemalli ei oikein istu meikäläiselle, niin hiukka epäperinteisempi mies ehkä on parempi vaihtoehto.. Wink  Mutta on erittäin avulias, auttaa siis mielellään ihmisiä ja välittää ihmisistä - ehkä johtuu juuri tuosta  kuu vesimies :stä, eli ystävät ja ihmiset ylipäänsä on tärkeitä, sitten kun herralla on vielä  askendentti neitsyt :ssä, mikä tuo tiettyä herkkyyttä sekä halua auttaa muita ja on vielä diplomaattinen ja seurallinen  aurinko vaaka , niin siinähän sitä herkkua kerrakseen.. On meikäläisellä jotain opeteltavaa ko. miekkosesta, kun itsekin osaisi olla noin huomioiva..Smiley

Mies kuitenkin näyttää tunteensa melko selvästi, kaipaa hirmuisesti hellyyttä ja on kova hellimään itsekin.. Tosin haluaa myös välillä sitä omaa tilaa - se tosin passaa meikäläiselle,  aurinko jousimies :lle Smiley  Sen sijaan tunteista sekä henk.kohtaisista asioista puhuminen naamatusten tuntuu olevan aika vaikeaa (msn:ssä juttu sen sijaan luistaa paremmin), olisikos syynä sitten  kuu aspect_squ merkurius ja  merkurius skorpioni .. Osoittaa tunteensa siis paremmin elein kuin varsinaisesti sanoin.

No joo, tulipas taas höpistyä..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 18.01.2008 17:00:27 »

Oppinut, että kuuvesimiestä sanotaan 'oudoksi tapaukseksi' ja taas kuuleijona haluaa olla huomioitu vähän liikaakin välillä. Hyviä opettajia olette varmaan toisillenne!  smitten

Kunhan sinä annat sitä tilaa toiselle tarpeeksi, etkä ahdistavasti sido tai nurkkaa aseta, ja toinen muistaa aina huomata sinut kiitoksella ja rakkaudella, niin hyvä tulee!

Hyvää elämää teille!  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 18.01.2008 17:25:17 »

Minulla on yksi ainoa kokemus vesimies miehestä ja en kyllä toista halua kokeakaan. buck2
Moista lirkuttelijaa ja nuolijaa saa hakea,eikä suoruutta ja ryhtiä lainkaan. uglystupid2

Mutta naisissa on paljon veskari ystäviä. Cheesy
Heidän kanssaan tulen poikkeuksetta hyvin toimeen ja ihailen suoruutta.
En jaksa miettiä mitä kukakin jollain lauseella tarkoitti,eikä vesimies-naisten kanssa todellakaan tarvitse miettiä.
Uskaltavat puhua vaikeistakin asioista ovat sitten minkä ikäisiä tahansa.
Naisista vesimiehet ovat ehdottomasti luotettavimmat ystävät,eivätkä lörppää selän takana! smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 18.01.2008 17:26:44 »

Kyseistä  kuu :vesimies:miesystävää kuvailisin vähintäänkin erikoiseksi tyypiksi. Kaksijakoisin persoona, minkä olen eläissäni tavannut. Enkeli ja paholainen samoissa kuorissa.

Oppinut, että kuuvesimiestä sanotaan 'oudoksi tapaukseksi'

Shocked

Huh

:Smiley

Kiss

Kaunista...
Täällä  kuu vesimies  angel
..ja mitenkähän olenkaan onnistunut syntymään
kaiken tämän kukkuraksi  aurinko kaksoset,  askendentti skorpioni:ssa
ja näyttääpä tuo  merkurius pahuslainen myöskin olevan  kaksoset:ssa
ja  mars oinas:ssa. Kiss

Shit... :Smiley

Verbaali-ammuksia kait lähtee kuin tykin suusta. Lips Sealed
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #58 : 18.01.2008 17:37:28 »

Oppinut, että kuuvesimiestä sanotaan 'oudoksi tapaukseksi' ja taas kuuleijona haluaa olla huomioitu vähän liikaakin välillä. Hyviä opettajia olette varmaan toisillenne!  smitten

Kunhan sinä annat sitä tilaa toiselle tarpeeksi, etkä ahdistavasti sido tai nurkkaa aseta, ja toinen muistaa aina huomata sinut kiitoksella ja rakkaudella, niin hyvä tulee!

Hyvää elämää teille!  Cheesy

Kyllä tuota miekkosta voisi kuvata todelliseksi outolinnuksi, ajatukset kulkevat ihan eri rataa kuin valtaosalla, on jotenkin sellainen syvällisempi ajattelija ja käsitykset maailmasta eroavat jonkin verran muista.. Sanoinkin sen hänelle, että on ihan erilainen mies kuin muut mihin olen törmännyt - ja edelleen olen samaa mieltä! Tosin ihan perinteinen miehenmalli ei oikein istu meikäläiselle, kun olen kuitenkin moninkertainen  jousimies - ja rakkaudessa kaipaan myös sitä tilaa, rajoittava mies ahdistaa ( venus jousimies ) Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 18.01.2008 21:31:15 »

hmmm...miesystäväni on (jälleen kerran) vesimies mutta ei se ainakaan mulle uskalla suoraan sanoa mitään, ehkä kiertoteitse (asc  skorpioni), no, itse olen kyllä varsinainen pommien tiputtaja, en varsinaisesti tarkoita mitään pahaa, sanonpahan vain oman mielipiteeni. ja kun kaikki ei tykkää jos asioita sanotaan .
Ja ton suorasukaisuuden liitän ehkä enemmin jousimieheen kuin veskareihin. Itselläni  jousimies mc:n merkki (jupiter tosin 1:ssä), eli voisko tulkita että ulospäin annan ehkä "kova, paha suustaan" -vaikutelman. Vesimiestä voisi olla sen verran että mun asc nousee kauriin loppuasteilla joten 1 huone on enemmän vesimiehestä kokonaisuudessaan kuin kaurista. tickedoff
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: