Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Loukkaanutko vesimiehen suorista sanoista?  (Luettu 71840 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Daisy I
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #75 : 05.02.2008 12:45:00 »

Minun avomies on vesimies, itse olen vaaka... ja hyvin usein loukkaannun avomieheni sanoista!

Monet jutut kuulosti ihan hirveän tutuilta. Olen päätynyt siihen, että kevereiden kanssa avomieheni on oikea jees-mies eikä ikinä sano kavereilleen pahasti. Minulle kyllä tulee hyvin loukkaavaakin ja henkilökohtaista sanomista. Minä kyllä kaivan sen anteeksipyynnön esiin, vaikkei se luonnostaan tule!

Sellaisten "ilkeyskohtauksien" jälkeen aina epäilyttää, että kannattaako sellaisen kylmän vesimiehen kanssa edes olla, kun ei se kuitenkaan mitenkään erityisesti juuri minua kaipaa. Ja jos epäilyistään puhuu, se on vähän kummissaan, tajuaa jollain etäisellä tasolla ne jutut eikä se vaikuta sen käytökseen mitenkään.. En sitten tiedä onko se vesimiesmäistä vai ihan oman avomieheni erityispiirre!

Äitini myös on vesimies ja häntä ihailen valtavasti. Hän toimii järjestössä ja pelastaa maailmaa... Hänkin sanoo suoraan muttei koskaan niin pahasti kuin avomieheni. Niin.. äitini on syntynyt tammikuun lopulla, avomies helmikuun puolivälissä.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2008 12:46:43 kirjoittanut ppatsi » tallennettu
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #76 : 05.02.2008 16:28:04 »

Kokemukseni vesimiesten sanomisista on kyllä joskus kolahtanut aika pahastikki, mutta en ole niistä loukkaantunut. Ovat noin yleisesti vain sellaisia sanaseppoja, että välillä on vastuu kuulijalla  Cheesy Mutta kun itse heitän samalla mitalla takaisin, niin kylläpä menevät hiljaisiksi ja alkavat änkyttää jotain  Huh Siis yksikin kaverini heittää välillä niin mahtipontisen överiä juttua ja jokainen paikalla olija, jos ei hykertele, niin ainakin katsoo, että kukas se taas on pölisee ja päästelee suustaan sammakoita  tickedoff  idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 05.02.2008 18:33:59 »

Tuo miten merkit jaottuvat eri kuukausille, on mielenkiintoista.

Se voisi selittää joidenkin merkkien monet erot!? Tietenkin siihen liittyvät monet muutkin seikat. Mutta kun joskus vain tuntuu, että miten voi olla niin kaksi erilaista ihmistä vaikka ovat samaa merkkiä!  Huh

Ja uskon, että juuri vesimies kosmisena merkkinä korostuu siinä kauriin ja kalojen välissä. Olisko näin?

Vesimiessiskoni on syntynyt myös helmikuussa ja on tällaisia kamalan herkästi vetistäviä ihmisiä. Ja helposti hamuaa suuren joukon siipiensä suojiin. Mm. kun hän on remontoimassa suurta vanhaa taloa, hän sanoo, että ei hän sitä itselleen, vaan haluaisi kaikki lähimmäiset ja ystävät sinne. Haaveilee minuakin sinne yläkertaan taiteilemaan.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2008 18:36:48 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
selkälokki
Vieras
« Vastaus #78 : 08.02.2008 22:09:18 »

On totta, että läheisemmälle tulee varmaan heitettyä aika rankkaa läppää...Tosin mie suutun harvoin, mutta sitten kun tekstiä alkaa tulla, niin sitä kanssa tulee ja saa ukko kuulla kunniansa ihan korkojen kanssa. Mie kyllä yleensä aina pyydän anteeksi (jopa silloinkin, kun "syy" olisi hänessä), enkä osaa vihoitella pitkään. Joskus olen päättänyt, että nyt kyllä mökötän vaikka kuin pitkään, mutta en jo huomaakaan, kun olen höpötellyt vaikka mitä ja paha tuuleni on haihtunut. Että tälleen täällä.
Mutta kenellekäs sitä purkaa ellei sille, johon luottaa? En ole sitäpaitsi tavannut aviopuolisoita/avopuolisoita tai vuorostaan sisaruksia tms. tosi läheisiä ihmisiä, joille ei tulisi riitaa, ja jotka ei loukkaantuisi toistensa sanoista...Itse ajattelen niin, että oikeaan hyvään ystävyys/rakkaussuhteeseen kuuluu myös riidat ja se, ettei välit mene poikki, jos välillä tuiskahdetaan suuttua.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #79 : 06.08.2009 00:25:24 »

Itse olen Vesimies-äidin kasvatti...

 ...minä etenkin pienenä tunsin olevani äidilleni pelkkä rasite. Hänellä oli erittäin kova kiire saada lapset sen verran itsenäisiksi, että voi itse keskittyä kiinnostavampiin asioihin.

Minä sitten ihmettelen kertomuksia äideistä, jotka ovat kiinnostuneita lastensa asioista. Ei vaan meirän äiree, ellei asia koske työ- tai opiskelumenestystä.

Tämä on kuin minun elämästäni. Oma äitini on ollut ja on edelleen juuri tuollainen. Ei häntä kiinnosta henkinen hyvinvointini, mutta kelpaan hyvin hänen pahanolonsa purkamiskanavaksi. Sen sijaan hän on oikein tyytyväinen kun voi kertoa kylillä että minullakin on töitä. - Ja kaikki asiat pitää tietenkin ilmaista negatiivisen kautta....

Ei ole minunkaan äitiäni kiinnostanut henkinen hyvinvointini, minun todellinen persoonani eikä myöskään ihmissuhdeasiat. Aika ajoin tuntui, ettei edes fyysinen hyvinvointini häntä kiinnostanut. Sairastuin myöhäisteini-iässä anemiaan, koska äitini mielestä minulle riitti ruokavalioksi pelkät perunat. Hän kyllä tiesi, että tietyt ruokalajit kuuluivat inhokkilistalleni, mutta eipä se häntä liikuttanut. Ainahan sitä perunaa oli kuitenkin tarjolla. Sain myös ihan vapaasti olla pari viikkoa 40 asteen kuumeessa ennen kuin hän arveli minun tarvitsevan lääkäriä.

Olisin varmaan kuollut nälkään ellen olisi jo melko varhaisessa vaiheessa oppinut ruoanlaittotaitoja...

Äidilleni ja ehkä myös isälleni on ollut tärkeintä kasvattaa lapsista työteliäitä järki-ihmisiä, eli jotain robottia muistuttavaa.

Auts,..kuulostaa mun faijalta joka on  aurinko vesimies

Mä oon saanu kestää mitätöimistä ja väheksyntää, halveksuntaa koko elämäni..Ja just Rosen-terapiassa kuulin että, äiti jolla oli menojalka kovasti vipattanut ei ollut läsnä, mutta ei sen enempää isänikään..En tiedä miten kysyisin että missäs mahdoit olla..Voin vaan kuvitella reaktiota. ( Varsinkin kun oon aina saanu kuulla siitä kuinka hän oli nuori ja hän hoiti ja hän ja hän, ja mitää en arvosta kun olen niin kiittämätön..huh)
Noh...seuraavaa perhejuhlariitaa odotellessa(siis ei tod toiveikkaasti) , tulee varmaan taas aukaistua sanaista arkkua kun ensin kuuntelee pari tuntia naljailua siitä miten vähän oon saanut työelämässä aikaan.. Lips Sealed Undecided knuppel2

Itse äitinä yritän opetella olemaan pojalle läsnä, helppoa se ei ole, varsinkaan kun mallit on mitä on.

Ja kyllä sitä kai itsekin tulee sanottua asiat loukkaavasti välillä mutta kun ne ajattelee omassa päässä jotenkin toisella tavalla, ja tajuaa vasta jälkeen päin että se varmaan loukkasi. Mutta kyllä mä ainakin osaan vaikka soittaa perään ja sanoa että ei ollut tarkoitus loukata. Anteeksipyytämisessä ei ole mitään vaikeaa niin kauan kun toinen pysyy asialinjalla.

Mutta siltikään, itselläni aikas veskapainotteista, silti aika paljon pahaa saa tehdä ennen ku musta saa sillä tavalla ilkeää tai tarkoituksella häijyä. Musta tuntuu että pysyn liikaakin asialinjalla vielä siinä vaiheessa kun vastapuoli on ladannut vaan lataamisen ilosta vanhoja virheitä, toisen fyysisiä/psykkisiä ominaisuuksia tai muita sopimattomuuksia..

että sellasta..
« Viimeksi muokattu: 06.08.2009 00:34:12 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #80 : 06.08.2009 10:47:32 »

en oikeastaan sanoisi että juuri VESIMIEHET olisi olleet loukkaavia, päinvastoin ne pari kolme neljä jotka tiedän, tulevat hyvinkin juttuun kanssani.

loukkaantumisesta yleensä, täytynee ymmärtää asiayhteys.. esim jos jollain on huono päivä tai hermostunut, voi puhua sinulle loukkaavasti.. itselle tuli tänään tilanne, jossa erään firman johtaja haukkui minua siitä, että soitin numeroon joka oli käyntikortissa, jonka sain ko firmasta. heillä on kahta erilaista palvelua, mutta sain kortin siis joltain kavereilta firmassa. hänellä oli otsaa haukkua asiakasta! ja vielä sanoin että voisin kyllä puhua sen henkilön kanssa, joka on kortissa. sitten hän sanoo, että lopetetaan puhelu.  idiot2 sen sijaan että kauheasti loukkaantuisin, täytynee kai nauraa.

sama toisessa yhteydessä, kun eivät tiedä mistä puhutaan, voivat kommentoida loukkaavasti. on yleisesti neuvottu, ettei kantsuisi loukkaantua.. koska joku muu voi sitten ollakin mukava. työ/yksityiselämässä voi tulla monenlaista, voit odottaa jotain joka ei toteudu jossain kohtaa vaan toisessa. pitää olla aika neutraali..

juuri kun tuon sanoin, niin sain taas 3 ihmiseltä positiivista palautetta. näin se juuri menee!  Smiley  
« Viimeksi muokattu: 06.08.2009 11:09:01 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 06.08.2009 12:04:55 »

No kyllä loukkaannun ainakin tämän Tammikuun Veskarini sanoista,
silloin kun ne tulee.  Angry
Hän pyrkii kyllä tietoisesti pitämään sanansa kauniina
niin pitkälle kuin mahdollista, mutta kun saan sen oikein suuttumaan,
kyllähän sieltä tekstiä tulee. :Smiley Tongue

 kuu vesimies nä minulla on myöskin, että taiteilen
"vappunaamarin" kanssa vaikka kuinka pitkälle,
vaikka oikeat tunteet olisivat ihan muuta,
mutta koska olen  askendentti skorpioni ja  mars oinas,
niin kyllä se naamari tippuu huomattavasti paljon nopeammin
kuin herralla ja tekstiä tulee sitten aurinko merkurius kaksoset:n
tähdittämänä. :Smiley

 
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #82 : 06.08.2009 12:32:50 »

Lähipiirissä vain 2  aurinko vesimies. Naispuolisen kanssa en enää juuri ole tekemisissä, koin sen hankalaksi kun hänen avonsa on  aurinko oinas, niinkuin minäkin, joten ymmärsin enemmän sen miehen näkökantoja kuin  vesimies...

Miespuolinen  vesimies ystäväni on suora sanoissaan. Hassu piirre-ja joskus  knuppel2 tickedoff- hänessä on se, että jos puhuu ongelmastaan, hän mielellään neuvoo ja suuttuu kun et ole kirjaimellisesti noudattanut hänen neuvojaan  buck2 Grin
Tämä henkilö on silti yksi rakkaimmista ihmisistä. Hänen kanssaan voi puhua aivan kaikesta  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #83 : 07.08.2009 21:33:50 »

Eppanahan sen sanoi! Veskari on armoton besserwisser ja aina neuvomassa vaikkei asiasta mitään edes tietäisi. Kyllä se ihan oikeasti silloin tällöin ottaa päähän, mutta toisaalta se veskareille ei voi olla pitkään vihainen. Heidän kanssaan voi puhua ihan kaikista asioista ja kun minä olen kauriina tietenkin masokisti  crazy2, niin eikös se veskarin suoruus ihan ruoki kauriin tarpeita?   Wink   2funny  Minä en ainakaan vaihtaisi omaani mihinkään muuhun merkkiin.   knuppel2
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #84 : 08.08.2009 00:24:35 »

Mieheni on Vesimies ja poikani on Vesimies ! Paras ystäväni oli Vesimies, mutta hän kuoli nuorena Sad!
Totta hitossa loukkaannun heidän puheistaan tämän tästä, mutta en ota oikeasti "nokkiini" ! Annan oikeasti ja sievästi palautetta asian oikeasta laidasta jolloin "kärki" häviää ja silloin on kaikki ok Smiley! Minäkin kun olen niin suora  :Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 08.08.2009 02:47:31 »

Eppanahan sen sanoi! Veskari on armoton besserwisser ja aina neuvomassa vaikkei asiasta mitään edes tietäisi. Kyllä se ihan oikeasti silloin tällöin ottaa päähän, mutta toisaalta se veskareille ei voi olla pitkään vihainen. Heidän kanssaan voi puhua ihan kaikista asioista


No älä! Cheesy Grin 2funny

Veskarit ei ole itsekään ilmanmerkkien mukaisesti pitkävihaisia,
joten ei niille vain voi vihoitella kauan.

Esim. Veskarini on laillani myöskin  kuu vesimies (itse olen  aurinko kaksoset)
ja meidän riidat on jo 5 min päästä unohdettu niin
kuin niitä ei olisi edes ollutkaan! Cheesy

Joskus sivulliset ovat ihmeissään tuosta,
että hyvänen aika, sehän sanoi justiinsa sitten
aika kuule pahasti ja sinä vain jo naurat
ja puhut toisesta aiheesta! Grin 2funny

No tuolla on kääntöpuolensakin.
Veskarin kanssa rakkaudessa ei kannata paljon
turhiin rutiineihin turvautua, koska jokainen päivä
on aina uusi uusine kujeiluineen ja Vesimies pitää
valloittaa, yllättää ja hurmata uudelleen
-siis pitää yllä kipinää tai se sammuu.

Tosin minulle aurinko merkurius kaksoset askendentti skorpioni
ja kuu vesimies :nä salaperäinen, etäinen ja älykäs
Vesimies on kyllä loputtoman mielenkiintoinen tapaus. :Smiley Tongue
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #86 : 08.08.2009 10:18:44 »

Kysynpä onko myös näin:

Vesimies pitää tietynlaista vapautta mennä ja tulla ilmastaan selviönä.

Minulla on ystävä, nainen, jonka kaikkein suurin kysymys on naisiin nähden: Minä en voi kuuna päivänä ymmärtää, miten ne alistuvat miehen komenneltavaksi, ja että pitää kysyä kaikkia menojaan, jotka kuitenkin estetään. Miten ihmeessä ihminen voi siten elää?

Jos tämä pitää paikkaansa, niin tässä varmaan yksi ylin aihe, millä voi toista omistavaisempaa ystäväänsä loukata heti.

Ja tosi, että heidän pitää saada järjestää päivän menu. Järjestin kerran siskoveskarilleni yllätyssynttärit. Hän melkein loukkaantui. Ja sitten minä, kun hän suoraan sanoi, että kai tämä oli viimeinen kerta, hän järjestää juhlat itse, jos tahtoo. Hyväähän minä vain tarkoitin. Eipä silti. Katkera kai hän on minulle vieläkin, sillä sinne kutsuttu miesvieras vei sisaren vihille asti, josta sitten kuitenkin erosi surullisen vaiheen jälkeen (heidän pieni tyttärensä kuoli).

Joten eikö ravut ole surullisen kuuluisia näistä tällaisistakin järjestelöistä, olen jossakin lukenut. Opinpahan jotakin.  Wink Siis menepä koskemaan vesimiehen vapauden persoonaan!

Mutta silti ihailen ja rakastan sisartani! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #87 : 08.08.2009 23:53:09 »

Näin me opimme toisiltamme!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #88 : 18.08.2009 17:45:31 »

Kyl mä komppaan itsestäni kaiken ton mitä tos alla lukee Cheesy En oo pitkään vihanen, ja myöskin tykkään jos mua yllätetään kaikella kivalla joka päivä smitten ja rutiinit ovat hirveintä hel***iä mitä tiedän.. buck2

Oma vapaus ja tietty asioiden hallinta kruunaa kaiken Smiley Jos joku päivä on sellainen, ettei huvita tehdä mitään ja silti pitäs jotain saada aikaseks, ni en oo kovin tehokas en sitten alkuunkaan. Joku toinen merkki saattaa sillon saada itestään irti mitä ihmeellisimpiä supervoimia, mut mä mieluummin kaivaudun peiton alle ja oottelen sateen laantumista (kuten just tänään). uglystupid2

Joskus (tai vissiin jopa aika usein) sanon asioista suoraan, ja ihmettelen kun ihmiset sitten ovat nyrpeissään sen jälkeen, ja jos en saa palautetta että olen jotain tehnyt väärin niin en myöskään itse pidä siitä mitään suurta numeroa ja ihmettelen toisten edelleen jatkuvaa murjotusta tms.. Mut ollaan me veskarit silti niin rakastettavia smitten

Eppanahan sen sanoi! Veskari on armoton besserwisser ja aina neuvomassa vaikkei asiasta mitään edes tietäisi. Kyllä se ihan oikeasti silloin tällöin ottaa päähän, mutta toisaalta se veskareille ei voi olla pitkään vihainen. Heidän kanssaan voi puhua ihan kaikista asioista


No älä! Cheesy Grin 2funny

Veskarit ei ole itsekään ilmanmerkkien mukaisesti pitkävihaisia,
joten ei niille vain voi vihoitella kauan.

Esim. Veskarini on laillani myöskin  kuu vesimies (itse olen  aurinko kaksoset)
ja meidän riidat on jo 5 min päästä unohdettu niin
kuin niitä ei olisi edes ollutkaan! Cheesy

Joskus sivulliset ovat ihmeissään tuosta,
että hyvänen aika, sehän sanoi justiinsa sitten
aika kuule pahasti ja sinä vain jo naurat
ja puhut toisesta aiheesta! Grin 2funny

No tuolla on kääntöpuolensakin.
Veskarin kanssa rakkaudessa ei kannata paljon
turhiin rutiineihin turvautua, koska jokainen päivä
on aina uusi uusine kujeiluineen ja Vesimies pitää
valloittaa, yllättää ja hurmata uudelleen
-siis pitää yllä kipinää tai se sammuu.

Tosin minulle aurinko merkurius kaksoset askendentti skorpioni
ja kuu vesimies :nä salaperäinen, etäinen ja älykäs
Vesimies on kyllä loputtoman mielenkiintoinen tapaus. :Smiley Tongue

tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #89 : 18.08.2009 17:54:45 »

Vesimies: Vesimies-mies ei ole välttämättä hyvää aviomiesainesta vaihtelunhalunsa ja sitoutumispelkonsa takia. Hänelle tuottaa vaikeuksia pelkkä ajatus sitoutumisesta yhteen ihmiseen ja perheeseen. Tämä tähtiradan vapautta rakastava merkki vaihtelee kumppania huoletta lennosta. Vesimies-miehet  rakastavat itsenäisyyttä ja vapautta, ja pienikin vinkki kumppanilta sen menettämisestä saa Vesimiehen kävelemään ovesta ulos. Vesimiehen saa pidettyä itsellään, jos antaa ymmärtää, ettei tarvitse tätä mihinkään. Kannattaa myös osoittaa, että hänellä on täysi vapaus mennä ja tehdä mitä vaan. Vain täydellinen vapaus herättää Vesimiehessä sitoutumisen tarpeen.

Johan on vesimies Tongue

(PS: Tämä on yleistävä kuvaus Vesimiesmiehistä)
« Viimeksi muokattu: 19.08.2009 09:35:35 kirjoittanut T-H » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: