Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heippatirallaa!  (Luettu 4229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seela
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.01.2008 08:54:36 »

Tervehdys tasapuolisesti jokaiselle!  Smiley

Olen nuorehko kahden lapsen kotiäiti täältä Pohjois-Savosta. Olen tallustellut reikitietä nyt muutamia kuukausia ja tiedonjano kasvaa. Koko ajan löytyy ihania uusia ja mielenkiintoisia asioita, joita on sitten pakko päästä tutkimaan. Energiat ja niiden monet ilmenemismuodot on tulleet hyvn tutuiksi ja piakkoin tässä otan seuraavan askeleen ja käyn reiki II-kurssin. Tämä tie tuntuu oikealta ja luulen, etten lasten kasvaessa alakaan tekemään työtä, joka ei kiinnosta. Sen kanssa tässä on kamppailtu ja etsitty mahdollisimman kiinnostavia koulutusmahdollisuuksia. Eipä meikäläiselle sellaisia löydy, kuin tältä tieltä. No sehän jää nähtäväksi. Toisten parantaminen ja kaikkien yhteinen hyvinvointi on minulle tärkeää. Pyrin elämämään kaikkia elollisia kunnioittaen mm. syömällä kasvisravintoa.

Tässäpä jotain sekameteliä Hillakalta.  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 07.01.2008 09:14:08 »

Maistuvat Sekametelit tarjoilit Hillakka  Kiss  angel

Ettäs mukavaa kun tulit ja käyhän peremmälle tai astu laivaan eli virtaan  Wink 

Lainaus
...Energiat ja niiden monet ilmenemismuodot on tulleet hyvn tutuiksi ja piakkoin tässä otan seuraavan askeleen ja käyn reiki II-kurssin. Tämä tie tuntuu oikealta ...

Cheesy mukavaa " saada energiaihmisiä tänne"  Wink
Minulle myös ovat energiat ja niiden tuhannet ja tuhannet ilmenemis, olomuodot ja tavat ja värit ja äänet  ja .... ne kaikkein omimmat ja tutuimmat ja luonnollisin oma työskentelyvälineeni ~työkaluni ... siitä esimerkkeinä useat kuvat joita täälläkin " viljelen" ne kertoo hyvin pitkälle siitä energiamaailmasta jossa " elän" tämän arjen keskellä-energiamaailma kulkee luonnollisena rinnakkain/  sisäkkäin tämän nk.normaalin mailman kanssa - hmmm. tai että ne ovat sekä-että , hiukka hankala kertoa energiasta - sen vuoksi usein laitankin kuvia ...

Niinpä olen myös  saanut reiki ykkösen  ja kakkosen ...

Dai Komio toivottaa sinulle  Arkiviisuinen
 ja jk. nikkisikin on hauska Hilla ja Lakka ~Hillakka  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 09:19:30 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Seela
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2008 13:08:05 »

Mahtavan kauniita kuvia!  smitten

Nimimerkkin tulee siitä, kun mietittiin tyttärellemme ensin nimeä Hilla. Se ei kuitenkaan sitten ollut se oikea, tyttömme näköinen. Nimi alkaa kuitenkin H:lla ja pidän vieläkin kovasti tuosta Hilla nimestä. Ja onhan lakat maistuviakin. Nam!

Mukavaa tavata muitakin samojen asioiden kanssa eläviä ihmisiä, kun täältä päin ei niitä oikein helpolla löydä. Onneksi olen saanut kaksi elämäni tärkeintä ihmistä kiinnostumaan Reikistä, en ole arjessa tämän kanssa onneksi ihan yksin.  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 07.01.2008 13:39:42 »

Se onkin aika merkittävää että on Y H T E Y S  ( monella tavalla ja tasolla)ja voi jutella " samalla kielellä"  Wink
 Sekä täällä foorumilla ja ihan oikeesti  smitten

Tuo alempi enkeli on nimeltään Reiki Master ~Mestari Enkeli Luweta, löytyi http://62.75.219.232/HolgerGa-s293h289-Engelbilder_Kunstf.html?sid=g

terveisin arkiviisunen

ja "alla" olevan kuvan nimi on Choku Rei Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2008 18:57:57 »

Heippatirallaa -  ja ratiritirallaa, kun tuli vihdoin talvikin  Cheesy
JA Tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus