Minä olen Stareyesin kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Valitettavaa on, että nykymaailmassa lihallinen himo luokitellaan rakkaudeksi ja ollaan unohdettu mitä se oikea Rakkaus on, mitä on pyyteetön rakkaus.
Itse inhoan henkilökohtaisesti yhden illan juttujen käytäntöä. Minulla ei ole mitään henkilöitä vastaan, jotka niin tekevät, sillä olen varmasti itsekin jossain entisessä elämässäni heilastellut ties monenko ihmisen kanssa vällyjen välissä. Tulen vain hyvin surulliseksi kuunnellessani tarinoita iskuyrityksistä, siitä miten täytyisi saada joku kaato, johon tyydyttää himojaan...
Seksuaalisuus ja fyysinen kanssakäyminen toisen kanssa kuuluu terveeseen suhteeseen, lisäksi se on osa ihmisenä olemista, joten sitä ei pidä kieltää missään nimessä. Itse uskon siihen, että kaikenlainen itseään tai muita tuhoava tai alentava käytös alentaa myös meidän itsemme värähtelytasoa ja jää jäljeksi auraan (tästäkö johtuu masis aamuisin juttujen jälkeen?)
henkiset opettajat ja kanavoidut oppaat korostavat hyvin useasti oikeanlaista suhtautumista seksuaalisuuteen. Yhdenillan jutut ja vain OMIEN himojen tyydyttäminen satunnaisten kumppaneiden kanssa ei kuulu tähän ja olen samaa mieltä. Mieluummin pidän itseni puhtaana moisista toimista ja nautin tästäkin asiasta pysyvässä suhteessa
Mutta tämähän on vain minun näkemykseni