Hei Silakka ja muut...
Tavallaan kyllä niinkin voi sanoa, jos sitä siltä pohjalta lähestytään. Toki olen ollut monasti medioissa tantrakonsulttina ja se on päätyönikin tällä hetkellä. Toki olen perehtynyt myös moniin kosmisiin asioihin ja minulla on ollut hyvin monenlaisia kontakteja maan ulkopuolisten tahojen kanssa.
Olen itse tietoisesti valinnut tämän työn tai oikeastaan voisiko sanoa että kohtalo toi sen minulle. Jos se jotakin kiinnostaa, niin voin kertoa taustaa itsestäni.
Tiesin jo 8 vuotiaana etten ole täältä pallolta kotoisin, tämä ei ole minun oikea koti, nämä eivät ole oikeita vanhempiani ja jossain tuolla kaukana tähdissä on oikea kotini. Myöhemmin minulle selvisi, että olen tullut kauan sitten tälle pallolle toisen tason planeetalta.
Myöhemmin minulle selvisi myös oma lankeemukseni 8000 vuotta sitten ja tuolloin menetin omat suuret henkiset voimani ja kykyni. Sen jälkeen olen seikkaillut tällä pallolla monen muun tavoin ja yrittänyt korjata tuota lankeemustani, mutta turhaan. Sen verran vaikeata se on ollut, kuten se on ollut monille muillekin kanssa kulkijoille.
Nyt tässä elämässä olen ottanut asiat geeneihin asti ja sitoutunut sellaiseen polkuun, joka vie minut voiton puolelle tuosta lankeemuksestani. Monenlaista elämää on mahtunut tuohon 8000 vuoteen, jolloin tuota asiaa olen yrittänyt saada kuntoon.
Tässä elämässä tapahtuu se asia minulle ja saavutan uudelleen sen tason ja ne voimat joita ilman olen elänyt täällä aivan liian kauan. Kaipaan kosmista alkuperääni todella ja haluan tehdä takaisinpaluun.
Olen tosiaan tantrikko mies ja olen ollut kiinnostunut seksuaalisista asioista nuoresta miehestä lähtien. Oivalsin ensimmäisissä seksuaalisissa kokemuksissa sen että meidän länsimainen systeemi on hieman pielessä. Olin väsynyt rakastelun jälkeen ja huomasin että nainen taas oli saanut energiaa ja jaksoi tehdä kodin askareita. Suuntauduin siis tantraan jo kovin nuorena eli -80 luvun alussa, vaikka en ollut kuullut koko sanasta mitään.
Tosin tuossa välissä koin monia ufokontakteja, joista osa tapahtui aivan päivätajunnassa siihen asti kunnes mentiin sisään alukseen. Pidin useita luentoja tuosta aiheesta ja olin kiinnostunut henkisistä asioista vielä enemmän 90-luvun alusta lähtien.
Sivusin puheissani usein myös tantraa ehkä kiinnostavasti, koska huomasin toisten pyytävän minua luennoimaan siitä aiheesta. Tosin mietin hetken mitä teen, koska myös pelkäsin silloin maineeni menetystä siitä syystä että monet henkiset ystäväni pelkäsivät sitä.
Tein ratkaisuni ja ajattelin että uskallan laittaa itseni kyllä peliin, tehkööt muut mitä haluavat, eikä täällä suomessa siitä varmaan kukaan muukaan uskalla sillä tavalla puhua siitä ajattelin. Tein valinnan, jota en ole katunut. En katunut siksi, että elämäni olisi ollut seksihurjastelua, joka sanottakoon se tähän heti väärinkäsitysten välttämiseksi.
Valinnan jälkeen yllätyin kun monet henkiset ystäväni sanoivat minun nyt olevan oikealla alalla. Olin monasti suu auki, mutta tiesin itsekin olevani oikealla alalla ja pidin alasta.
Miksi olin oikealla alalla? Tietysti siksi, jotta oppisin itse seksuaalisuuden perinpohjaisesti ja pääsisin siinä asiassa myös eteenpäin. Toiseksi minua häiritsi monen muun henkisen ihmisen tavoin nuo ainaiset halut ja se ettei koskaan saanut riittävästi seksiä. Tunsin noista asioista syyllisyyttä ja vertasin itseäni turhaan toisiin henkisen työn tekijöihin.
Näin jälkeen päin moni uusi asia on auennut minulle, olen saanut seksuaalisuuden hallintaan enää ei himot ohjaa minua vaan itse ohjaan himojani. Tosin huomaan monen henkisen ystäväni jääneen tuossa asiassa vielä jälkeeni ja tiedättekö miksi niin on?
Valitsin erilaisen tien, voisiko sanoa rohkeamman, mutta antoisamman kuin moni heistä. Tein mitä halusin, toteutin fantasiani ja sain elää sillä seurauksella, että nyt alan olemaan vapaa. Samaa en voi sanoa monesta heistä, vaikka he ovat toki minua pidemmällä monessa muussa asiassa esim. selvännäössä, joka yhdellä ystävälläni on ollut jo vuosikausia.
Mutta asenne seksiin on vielä kielteinen, vaimo elää puutteessa ja sen kun lihoo siitä syystä, ettei perheessä älytä käyttää seksuaalista energiaa karmisen energian nostoon auramunankuoresta ylös henkisen isän luo. Toiseksi kaikki puhdistukset tehdään vain ylhäältä alas päin ja näin omalla henkisellä työllä estetään tuon karmisen pölyn nostaminen. Siitä syystä keho lihoo, kun ei karmaa päästä nostamaan ylös. Kaverini vaimo syö suklaata mielihyvän puutteesta, mutta mies on niin henkinen ettei seksi tule kuuloonkaan, vaikka himot jylläävät molemmilla, yms.
Niin kauan kuin meillä on himoja ja tekee mieli harrastaa seksiä jossain sen muodossa, niin oikea tie on miettiä mitä noista fantasioista voi tehdä. Tämä on tärkeää siksi, että erilaiset kokemukset nostavat erilaisia energioita ylös. Tätä ei valitettavasti moni henkisen tien kulkijakaan ymmärrä, joten varaudun taas kerran vastaanottamaan sen suuntaista postia.
Tuollaisen elämänkokemuksen pohjalta annan jokaisen itse valita oman seksuaalisuutensa ja toimin vain oppaana niille jotka sitä itse haluavat ja pyytävät.
Kosmisella Rakkaudella ja Pyyteettömyydellä,